Mondjuk a Merci 4x törte legalább totálkárra a Red Bullokat ( volt amikor egyszerrre kettőt ) azokat újjá kell építeni, ami alkatrész, nyersanyag, melósok túlóra stb. Akkor most mi is számít bele a költségvetésbe? Ezeket miért nem a Mercire terhelik? Biztos a többi csapat befért alá, vagy csak jobb könyvelőjük volt?
Ez azért elég bonyolult kérdéskör, és kár hogy megint nem a versenyről szól a forma1, hanem a Merci kémkedéséről, és beépített embereiről
Milyen jó nézni a versenyzőket, ahogy a versenyek után teljesen barátságosan tudnak egymással beszélgetni, mennyire jó a hangulat közöttük, mióta nincs az a majom a dobogón.
Mindent megmérgezett maga körül, és az F1-ben is.
Így is úgy is VB. Zseniális előzés már az elején ,azután meg megmutatta, hogyan kell esőben versenyezni. A RB-al meg nagyon eltalálják a beállításokat, szuperül kezelték a gumikat!
Szóval ha most kapta meg, ha a jövőben, hatalmas gratula Maxnak!!!!
Ver nem tud csak simán balhé nélkül VB-t nyerni Mi a bánatos tök volt ez?
Az FIA kimondja:
A teljes pontszámokért a futam 75 százalékát kell teljesíteni, az 53 körös japán futam esetében a 40. kört jelenti. Ha nem sikerül ezt elérni, akkor kapnak pontokat a versenyzők, ha legalább a futam 25 százalékát sikerül teljesíteniük. Ehhez 13-14 kört kellene megtenni. Ebben az esetben a győztes hat pontot, a második négyet, a harmadik hármat, a negyedik kettőt, az ötödik pedig egyet kap. Ha 25% és 50% közötti körszámot sikerült elérni, akkor 13-10-8-6-5-4-3-2-1 lesz a pontkiosztás a kilencedig helyezettig bezárólag."
Akkor 50-75%-közt mi a bánatos pélót kell adni?
Na mindegy. Szégyen FIA, zseniális Verstappen. Újból egy messze-messze megérdemelt VB cím.
Bar sem F1 sem MotoGP, megis autosport, Kalle 22 (!) evesen rally vilagbajnok lett a hetvegen Uj-Zelandon. Nagyon komolyan tolja a kis srac. Szerintem a mostani mezönyben egy jobb autoval Tänak tudna tartani vele a lepest, de mindenesetre le a kalappal
“Mindannyian tudjuk, hogy Toto Wolff bizalmasa és korábbi alkalmazottja nagyon magas pozíciót kapott az FIA-n belül. A Szövetségnek saját maga ellen kell vizsgálatot folytatnia, hiszen ilyen információk nem kerülhetnek csak úgy napvilágra. Ez az egész árt a Forma-1-nek, és emiatt az FIA a hibás. Bármi is derüljön ki szerdán (akkor hozzák nyilvánosságra a 2021-es költségvetési adatokat), számomra kiderült, hogy Toto Wolff egy rossz vesztes. Még mindig nem tette túl magát a tavalyi bajnokságon.”
A gyereknek sok lehetősége nincs, 23-ban nagyot gurít, Norrist alázza, vagy Norris fogja leckéztetni és az F1-es karrierjének vége, amire lejár a szerződése.
Itt azért felmerül bennem, hogy mi van ha a verseny vége felé történik egy olyasmi baleset mint Grosajnné! Az egy dolog, hogy 7 másodpercük van, hogy bizonyítsák, hogy ki tudnak szállni az autóból, de azt stressz nélküli és pihent állapotban mérik. Nyilván ha folyamatosan versenyezne, akkor erre is rákészülne jobban, meg szokná a terhelést, de azért ezen kicsit fennakadt a szemem.
-The S tyre was significantly quicker, and it’s drop-off was limited (Monza is not a demanding track for tyres)
-The H was not too competitive: slower than the M, and equal pace after 27 laps
-The M tyre was the best! Quick and extremely durable
Tyre strategies at the #ItalianGP
-The very early stop by PER prevented him from doing a one-stopper
-LEC did 12 laps on the S, VER 25: the 13-laps-older tyres killed LEC’s chances
-HAM and BOT, the ex-teammates, made the first stint last over 33 laps!
Eddig mindegy volt neki a taktika, mert 1-2 mp-cel gyorsabb kocsiban azt csinált, amit akart. Most, hogy lassú a talicska, már rögtön azt se tudja, hogy milyen rendezvényen van. Már tavaly is látszott. Amikor versenyre van kényszerítve, akkor hibázik/rosszul dönt stb. Ahogy egyébként a merci is.
A nehéz idők erős embereket formálnak. Az erős emberek jó időket hoznak el. A jó idők gyenge embereket formálnak. A gyenge emberek rossz időket hoznak.
Nem véletlenül nem engedett senkit sem maga mellé Bottas helyett.....Russel tavaly is egyszer állt be, és akkorát ment, h azonnal látszott, h még egy kezdő "amatőr" is porig tudná alázni, ha hagynák. De éveken keresztül nem hagyták.Max ha a mercibe került volna, már évekkel a padlót mosta volna fel vele.
A múlt heti versenyen pont meg is mutatkozott, h csak a gázt tudja nyomni, gondolkodni az már nem megy neki. Bár ennyi IQ- val ami neki van, nem csoda. Russel gondolkodott, és azonnal kijött kereket cserélni. Meg is lett az eredménye.
És az ő versenyzése nem arról szól mint egyeseknél, h a csapatot szidja, és anyáz mindenkit saját maga helyett.
Mosmé'? A legjobb versenyző... Csak most fejleszti az autót, hogy RUS tudjon dobogókat szerezni. Meg VER is azért nyert tavaly, mert Masi tolta, nélküle nem lenne VB. Látszik, hogy mióta nincs Masi, a fasorban sincs, HAM meg szárnyal. Vagyis nem szárnyal, szart nyal
Tehát az RB nem ment bele, mert a Porsche hozta volna az embereit, de fostak a mostani vezetők, hogy lapátra kerülnek, ezért passzolták a témát.
Az összes Hondásnak, akik elkaszálták az F1 projektet és eladták nekik a cumót, egy életen át tartó RedBull szállítmányt kéne küldeniük+ingyen belépő összes RB eseményre, mert ennek köszönhetik, hogy ekkora pofijuk nőtt