HONDA fórum
2024. július 7. vasárnap, 03:13,  Apóllónia Legújabb regisztráltunk: jeklizoltan 0 



Téma neve:

Nyitotta: Boozilla + 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 851 | 850 | 849 | 848 | 847 | 846 | 845 | 844 | 843 | 842 | 841 | 840 | 839 | 838 | 837 | 836 | 835 | vége >> 

Téma információk
Online F1

kers leirás angolul
kers magyarul
#42284 Mykee +  2022. augusztus 3. 00:37:48    ‹›  +5 | rejt


#42283 rooby +  2022. augusztus 2. 21:00:47    ‹›  +1 | rejt
Hatalmas balhé: Piastri bejelentette, hogy nem lesz az Alpine versenyzője!

Bár néhány órával ezelőtt az Alpine bejelentette, hogy Oscar Piastri náluk fog versenyezni jövőre, az ausztrál pilóta cáfolta a csapat sajtóközleményét. Áll a bál a francia csapat, Piastri, és Piastri menedzsere, Mark Webber között.

#42282 integra_type_r 0  2022. augusztus 2. 20:56:37    ‹›  0 | rejt


#42281 integra_type_r 0  2022. augusztus 2. 20:43:55    ‹›  +1 | rejt

Honda to Extend Power Unit Technical Support Agreement with Red Bull Power Trains to End of 2025...

August 2, 2022 Corporate

August 2, 2022 – Following discussions between Red Bull and Honda, it has been agreed by both parties that Honda Racing Corporation (HRC), the Honda subsidiary that runs its racing activities, will continue to provide technical support for Red Bull Powertrains (RBPT) relating to Formula 1 power units from 2023 to the end of 2025.

In 2022, HRC has been providing PU-related technical support in line with Red Bull’s request to Honda, with both Oracle Red Bull Racing and Scuderia AlphaTauri therefore using the PU from the support program.
The extension of the existing agreement for HRC to continue providing technical support from 2023 to 2025 has now been mutually agreed between Red Bull and Honda.

Honda officially ended its participation in Formula 1 at the end of 2021, with the resources allocated to PU development diverted to meet the company’s future carbon-neutral goals. The ongoing agreement between the two parties does not involve PU development, therefore HRC will be able to provide this service from within its current resources.

■ Dr. Helmut Marko, Motorsport Advisor, Oracle Red Bull Racing:
“We thank Honda for their positive response to working together. We are excited to continue our partnership in F1 until the end of 2025 with the PU supplied by Honda. We have had a successful relationship so far, winning the Drivers’ championship in 2021 and currently leading the Drivers’ and Teams’ classifications, with the aim of securing both 2022 titles.”

■ Christian Horner, Red Bull Powertrains CEO and Team Principal:
“Red Bull’s partnership with Honda has been an incredibly successful one and we are pleased that this will continue until the end of the current era of the FIA’s power unit regulations in 2025.”

■ Koji Watanabe, Head of Corporate Communications Supervisory Unit,
Honda Motor Co., Ltd. and President of Honda Racing Corporation:
“We have agreed to continue supporting Red Bull Power Trains in Formula 1 through HRC, following Red Bull’s request to extend our current agreement, which HRC can meet within its existing resources. Once again, we aim to use our involvement in the pinnacle of motorsport for the development of technologies and of our workforce.”



#42280 integra_type_r 0  2022. augusztus 2. 20:31:27    ‹›  +2 | rejt

Wéber Gábor

"Hibázott a Ferrari vasárnap?
Egyértelműen.
Lett volna tempójuk nyerni?
Abszolút.

Mi vezetett a Ferrari legújabb stratégiai bakijához, illetve mi lett volna ha? Az elméleti grafikon és a körtáblázat elmeséli a lényeget, én pedig vázlatpontokba szedve leírom:
- már pénteken egyértelmű volt, hogy a kemény keverék nem lesz jó versenygumi, mert nehezen melegszik fel és addig sokat csúszkál; a Pirelli szerint nem is volt értelme azon gondolkodni,

- a verseny előtt lógótt az eső lába és hűvös volt az aszfalt, így a közepesen kezdés tapadáshátrányt jelentett a rajtnál, de rugalmasabb stratégiát, ha később jön az eső,

- a Red Bull eredetileg keményen akart rajtolni, de a rajtrácsra menet mindkét versenyző ellenezte > a csapat azonnal váltott lágyakra,

- nem tudtak Russell elé kerülni a rajt után, így az ő tempóját autózva, jelentős időt veszítve haladtak mögötte az első kiállásig,

- Sainzcal gumijai lassulni kezdtek, így azonnal reagálni akartak a lassabb cserét végző Russellre a 17. kör végén, de 2 másodperccel voltak lassabbak a boxban > nem sikerült a mögévágás,

- jó döntés volt viszont Leclerc kint hagyása, akinek még rengeteg tempó tartaléka volt, így a 21. kör végéig elment, fontos köröket nyerve a második kiállásához, de megint közepeseket kapott, akárcsak Sainz és Hamilton,

- Leclerc hamar Russellre ért, de megelőzni pár körös csata után tudta > ezalatt Verstappen 2,3 mp-t hozott rajtuk,

- az előzés után Leclerc kezében volt az irányítás és 7 kör alatt nagyon erős tempót autózva 5,4 mp-re szakította le Russellt, akit ekkor már közvetlen közelről követett Sainz és Verstappen,

- a 38. kör végén Verstappen kiállt, 26 másodperces hátrányban térve vissza a pályára Leclrec-rel szemben, akik valamiért a páyán elfoglalt pozíció elvesztését nagyobb problémának érezték, mint a pénteki és versenynapi adatok alapján a kemény keverék bevetését,

- pedig a verseny elején keményre váltó Alpine-ok és Haasok körein is látszott, hogy a helyzet csak rosszabbodot péntek óta a C2-eseken,

- mindezt úgy, hogy a 21 körös első etapja után 24-26 kör helyett mindössze 18 kört ment Leclerc ezen a garnitúrán, a hátralévő 31 kör pedig sok lett volna a lágyaknak,

- Verstappen 6 másodperccel (!) gyorsabb kivezető kört produkált, mint Leclerc, így a 40. kör végére már ott volt a monacói nyakán, miközben az addigi leggyorsabb kört autózta,

- az előzés sima volt, de a kuplung probléma miatti megpörgés miatt újra le kellett meccselniük, de másodszorra sem volt ellenszere Leclerc-nek,

- akinek az átlagtempója a kemény keverékes etapjában lassabb volt (1:23.7), mint 30 kg-mal több üzemanyaggal a közepeseken (1:23.6), miközben Russellel is csatázott!

- Leclerc körönként majdnem 1 mp-t kapott Verstappentől az 54. körig, ezért ismét kereket cseréltek neki a 3. helyről, de az már nem osztott és nem szorzott, Sainz és Hamilton simán megelőzték volna, Perez tempója pedig nagy valószínűséggel szintén elég lett volna, hogy 16 kör alatt 16 másodpercet hozzon rajta,

- ekkor már Verstappen csak a távolságot tartotta az üldözőktől és tartalékolt a gumikkal, ami jól látszik az 56. körtől folyamatosan csökkenő távolságon közte és Perez, valamint Hamilton között,

- Leclerc tempója a lágyakon Hamilton tempója körül mozgott, de még így is átlagban 1,5 másodperccel volt gyorsabb, mint a keményeken - azaz ha M-M-S-S stratégiát alkalmaznak, akkor nagyjából 20 másodperccel hamarabb ér célba, vagyis simán a 2. helyen,

- ha pedig nem reagálnak Verstappenre, hanem Hamiltonhoz hasonló stratégiával feladják a vezető helyet, akkor - ahogy az a grafikonon látszik - vissza is érhetett volna a címvédőre, hogy megvívjanak az első helyért. Persze a hollandnak volt tartaléka, mint látszik, ezért az előzés nem lett volna biztos, de az esély megmaradt volna,

- pont úgy, ahogy tavaly a Red Bull kiengedte a kezéből a vezetést Franciaországban, hogy aztán másfél körrel a vége előtt vegyék vissza azt, mert az volt a járható út.

Van, amikor jobb üldözőnek lenni, de ennek a felismeréséhez a Ferrari boxfala és stratégiai részlege még túlságosan rozsdás és földhöz ragadt, így csúnya öngól lett a vége ennek az amúgy nyerhető futamnak."



#42279 Koffein4live +  2022. augusztus 2. 16:23:48    ‹›  +4 | rejt
[SMIL:/smile2.gif]



#42278 danithebig +  2022. augusztus 2. 08:26:48 re: #42277 (Koffein4live + )  ←  ‹›  +2 | rejt
Szerintem kb. 3 oka van:

- Pénz (Strollnak van)
- Strollal nagyon jó kapcsolata van mind baráti, mind üzleti téren.
- Többéves szerződés, ami szerintem négyet jelent. Így bebiztosítja, hogy nehogy ülés nélkül maradjon, valamint így részt vesz a 2026-os fejlesztésben, valamint az új korszak első évében, ami látható, hogy okozhat kavarodást.

#42277 Koffein4live +  2022. augusztus 2. 08:19:48 re: #42276 (skillet + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Oké, de miért megy el az Alpinetől? Itt még néha, nagy mákkal, akár tudna dobogóért is menni, de Aston? Utolsó előttiek, egy egy pontért küzdenek, vagy még azért sem.

Valószínűleg Piastrit akarják Ocon mellé beültetni, s ez lehet a távozás oka?
2022. augusztus 2. 08:26:48: megválaszolva danithebig +  által, → #42278 

#42276 skillet +  2022. augusztus 2. 00:27:15 re: #42274 (Koffein4live + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem. De melyik élcsapat tárgyalna vele szerinted?
Fiatalokat akarnak.
Minden évben szurkolok neki, mintha az változtatna a tényeken :D
Úgy megnézném az egyik top csapatnál... mondjuk a redbullnál, Perez helyén... Szerintem tudná! De ez nyilván csak álom marad...
2022. augusztus 2. 08:19:48: megválaszolva Koffein4live +  által, → #42277 

#42275 danithebig +  2022. augusztus 1. 20:19:09 re: #42274 (Koffein4live + )  ←  ‹›  +4 | rejt
Persze! Mindig is jól tudott helyezkedni :D :D :D

#42274 Koffein4live +  2022. augusztus 1. 19:29:49 re: #42270 (Fireball + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
és ez jó neki???
2022. augusztus 2. 00:27:15: megválaszolva skillet +  által, → #42276 
2022. augusztus 1. 20:19:09: megválaszolva danithebig +  által, → #42275 

#42273 integra_type_r 0  2022. augusztus 1. 16:57:36    ‹›  +3 | rejt

"The truth: Of course, Max raced very well. But the lion's share belongs to Hannah Schmitz. He got 9.9 seconds (1.6s Ferrari pitstop slowness) by making 2 undercuts..."



#42272 KawaBazsy 0  2022. augusztus 1. 14:26:41    ‹›  +2 | rejt
https://index.hu/sport/forma1/2022/08/01/max-verstappen-karri
erje-talan-legnagyobb-gyozelmet-aratta-a-hungaroringen/

#42271 integra_type_r 0  2022. augusztus 1. 13:09:44    ‹›  +3 | rejt

Wéber Gábor:

"A tegnapi Magyar Nagydíj “alap” Monte Carlo-szimulációja még a verseny előttről. A péntek-szombati adatok alapján a Ferrarinak fél perc előnnyel kellett volna nyerni, Verstappen maximum a 4. helyig ért volna fel.

Az élet persze máshogy rendezte, és már készül is a részletes elemzés, hogy hol és hányszor siklott félre a Ferrari versenye. Tanulságos lesz."



#42270 Fireball +  2022. augusztus 1. 10:45:15    ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Hivatalos: Fernando Alonso az Aston Martinnál folytatja 2023-ban, Vettel helyén.
2022. augusztus 1. 19:29:49: megválaszolva Koffein4live +  által, → #42274 

#42269 Koffein4live +  2022. július 31. 22:35:00 re: #42267 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Ezt a rugalmasságot a Ferrari nem érti [SMIL:/okoska.gif]

Ha így folytatják, bedarálják Leclercet is...

#42268 integra_type_r 0  2022. július 31. 20:30:40    ‹›  +4 | rejt

"This woman right here is Hannah Schmitz, principal strategy engineer at Red Bull Racing and responsible for the brilliant calls regarding Max Verstappen’s pitstops. What an accomplishment to win in Hungary coming from P10. Thank you..."


#42267 integra_type_r 0  2022. július 31. 20:17:37    ‹›   →  ↑  +3 | rejt

Már a rajtrácsra vezető körön felismerte a Red Bull azt a csapdát, melynek létezését a Ferrari még utólag sem igen akarta elismerni...


2022. július 31. 22:35:00: megválaszolva Koffein4live +  által, → #42269 

#42266 integra_type_r 0  2022. július 31. 20:13:21    ‹›  +1 | rejt
@F1DataAnalysis
Look at the yellow box: this is when VER pitted for Mediums, and Ferrari reacted by pitting LEC for hards
LEC's pace on that stint was horrible! The green area indicates the total time lost
LEC was faster than VER and was in front... they had no reason to react this quickly



#42265 Koffein4live +  2022. július 30. 15:02:05    ‹›  +1 | rejt
Emberünk azt hiszi, hogy Fradi stadionban van

Valtonos bácsi pofán verte a Getty fotósát.. az ország hírneve előre megy... [SMIL:/smile3.gif]



#42264 rooby +  2022. július 30. 10:42:36 re: #42262 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Első ránézésre azt hittem vmi lego űrhajó ... [SMIL:/szetvert.gif]



#42263 integra_type_r 0  2022. július 30. 08:27:14    ‹›  +1 | rejt

Strategy masterclass incoming...
(Who Is Hannah Schmitz- the Mastermind Behind Red Bull F1 Glory Catalysing Ferrari Doom at Monaco?)



#42262 integra_type_r 0  2022. július 29. 23:07:29    ‹›   →  ↑  +2 | rejt

Stunningly intricate compliant compound gear from a Renault V10 F1 engine.

It's in the gear train and is designed such that it damps out the torsional vibration from both the crankshaft and the stab torques in the valve train.




2022. július 30. 10:42:36: megválaszolva rooby +  által, → #42264 

#42261 integra_type_r 0  2022. július 29. 23:00:46    ‹›  +2 | rejt

Aston Martin's new endplate extension, beats the rules that were aimed to reduce the rear wing's effectiveness. Interpreting the radius rules & finding a loophole to create a fence that maintains high pressure above the wing for more downforce...











#42260 rooby +  2022. július 29. 17:54:21    ‹›  +2 | rejt
Perez allergiás [SMIL:/szetvert.gif]

#42259 Kázmér +  2022. július 29. 00:13:14 re: #42258 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›  +4 | rejt
Sajnálom, de teljesen megértem.

#42258 integra_type_r 0  2022. július 28. 12:06:27    ‹›   →  ↑  +3 | rejt

BRÉKING: Sebastian Vettel bejelentette a visszavonulását!

2022. július 29. 00:13:14: megválaszolva Kázmér +  által, → #42259 

#42257 Koffein4live +  2022. július 27. 19:54:34 re: #42256 (danithebig + )  ←  ‹›  0 | rejt
Nekik soha nem is volt, az utóbbi évtizedekben, amikor vb címet nyertek volna, mindig kiszálltak [SMIL:/smile6.gif]

A pletykák szerint 2026-ban térnének vissza. Ha pár év múlva visszatérnek, akkor minek szállnak ki? Szerintem még ők sem értik [SMIL:/szetvert.gif]

#42256 danithebig +  2022. július 27. 18:01:40 re: #42255 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Azért én reménykedtem, hogy a Hondának előbb megjön az esze...
2022. július 27. 19:54:34: megválaszolva Koffein4live +  által, → #42257 

#42255 integra_type_r 0  2022. július 27. 16:44:37    ‹›   →  ↑  +2 | rejt

Hivatalos: A Porsche felvásárolja a Red Bull felét...


2022. július 27. 18:01:40: megválaszolva danithebig +  által, → #42256 

#42254 danithebig +  2022. július 27. 16:41:10    ‹›  0 | rejt
Letört a kis szarvacskája Totókutyusnak...

Meg Hill-nek is. Neki elmentek otthonról szerintem. Vagy csak szeret szerepelni valamivel.

#42253 danithebig +  2022. július 27. 07:45:26 re: #42252 (skillet + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Én is ezt csinálnám RB helyében. Alonso szerintem minden idők egyik legjobbja. Perez sose volt top pilóta. Mindig hullámzó volt a force indiában is pl.

#42252 skillet +  2022. július 27. 07:29:11 re: #42240 (rooby + )  ←  ‹›   →  ↑  +3 | rejt
Cheko? Beraknám helyére Alonso -t :) logikus döntés lenne? Biztosan nem, hiszen kivénhedt, ugye. Ezen kívül mi szólna ellene? Elpicsázna mindenkit.
2022. július 27. 07:45:26: megválaszolva danithebig +  által, → #42253 

#42251 Esőember +  2022. július 26. 22:19:20    ‹›  +3 | rejt
Wéber Gábor tollából:

"Vasárnap valóban Leclerc hibázott és nem a Ferrari gázpedálja babrált ki vele.
Ezt támasztják alá a telemetria adatok is a 17. (piros) és 18. körének (kék) összehasonlításával. Leclerc az épp előtte kereket cserélő Verstappen miatt növelt a tempóján, hogy megakadályozza az elévágást, és a megforgása pillanatáig kb. 3 tizedmásodperccel gyorsabb körön is volt. A 11-es kanyarba a korábbinál mélyebben és picit hamarabb bekormányozva engedte be az autót és később is kezdett visszaváltani (sárga nyilak).
A kinagyított rész a gáz és fékpedál állást mutatja, ahol az is látszik, hogy ebben a kanyarban a futamon nem rögtön kezdett fékezni, hanem a kanyar első negyedében csak motorfékkel hagyta lassulni az autóját és csak később, már jobbra kanyarodás közben lepett a fékre. A kicsúszása körében azonban a nagyobb kanyarbejárati tempója ellenére kisebbet is fékezett (kék nyíl), és a fékezés utolsó fázisában már 10%-os gázt is adott, jóval korábban, mint az előző körben (zöld nyíl).
Ez volt az a momentum, amikor hátsó gumik már nem tudtak elegendő oldalterhelést felvenni, és szép lassan kihúzták a szőnyeget a Ferrari alól. Mivel mindez folyamatos jobbra kanyarodás közben történt Leclerc nem érzékelte a hátsó tengely induló megúszását (ugyanazzal a kormányszöggel kanyarodik tovább) sőt, egy kicsit még a gázadást is növelte. Amikor felismerte a helyzetet, egy pillanatra elkapta a gázt, majd újra rálépett, de az autó hátulja ekkor már kitört balra és a helyzet menthetetlen volt.
Klasszikus vezetői hiba, amit a túlforszírozott tempó és a kopott gumik összjátéka hozott össze. Vajon van-e innen visszaút a bajnokságban?"



#42250 danithebig +  2022. július 26. 19:05:51 re: #42249 (Sprint-R + )  ←  ‹›  0 | rejt
'18-ban, de ja :D Mondjuk végül nem az döntött, de az nagyon amatőr dolog volt tőle.

#42249 Sprint-R +  2022. július 26. 10:01:35 re: #42248 (Koffein4live + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Meg most is remalmaim vannak amikor beugrik, hogy 17'ben falnak megy Hockenheimben...
2022. július 26. 19:05:51: megválaszolva danithebig +  által, → #42250 

#42248 Koffein4live +  2022. július 26. 08:39:25 re: #42246 (danithebig + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Akkor egyszerűen balfasz, mint elődje Vettel [SMIL:/nevet/patan.gif]
2022. július 26. 10:01:35: megválaszolva Sprint-R +  által, → #42249 

#42247 rooby +  2022. július 26. 07:36:33    ‹›  0 | rejt
Sainz radikális módszerrel nyert körönként egy tizedet Franciaországban

Ezért meg sehol senki nem szól. Pedig ez is lehet olyan veszélyes, mint a delfinezés.
[SMIL:/smile9.gif]

#42246 danithebig +  2022. július 25. 23:04:53 re: #42245 (Sprint-R + )  ←  ‹›   →  ↑  +4 | rejt
"Binotto azt is megerősítette, hogy a kiesésnek nem volt köze az Osztrák Nagydíjon jelentkezett pedálproblémákhoz, és jól működött a védelmi rendszer Leclerc balesete után:

„A mostanihoz pedig semmi köze az ausztriai problémának. Amikor a pedálról beszélt, próbált hátramenetbe kapcsolni, de ilyenkor van egy védelmi rendszer. Szóval ez nem egy probléma volt, hanem így működik a rendszer.”"

Forrás: LINK
2022. július 26. 08:39:25: megválaszolva Koffein4live +  által, → #42248 

#42245 Sprint-R +  2022. július 25. 22:41:33 re: #42243 (Koffein4live + )  ←  ‹›   →  ↑  +3 | rejt
Pedig tultolta, van youtuben osszehasonlitas azzal a korrel es az azelotti korrel. 20 km/h-val magasabban kezdte a fektavot, erosebbet/rovidebbet is akart fekezni, elkonnyult az auto hatulja, pont annyira, hogy elment.
Amikor mar a falban volt akkor mondta, hogy nem talalja a gazt, bar nem tudom ez mit akart jelenteni, de szerintem azt a gumifalbol valo kitolatashoz akarta volna hasznalni :)
2022. július 25. 23:04:53: megválaszolva danithebig +  által, → #42246 

#42244 Kázmér +  2022. július 25. 22:18:08 re: #42236 ([TypeV] + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ő tanítja be az egészet nekik.Egy ilyen szám előtt azért rengeteg gyakorlás van ám, és azt intézi, vezényli le.

#42243 Koffein4live +  2022. július 25. 22:15:44 re: #42242 (danithebig + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Aham túltolta, ezért szállt el a gázpedál kétszer is [SMIL:/okoska.gif]
Ferrari ha egyedül indulna, akkor is kiesne, mert annyira balfaszul rakják össze a gépet [SMIL:/szetvert.gif]
2022. július 25. 22:41:33: megválaszolva Sprint-R +  által, → #42245 

#42242 danithebig +  2022. július 25. 22:08:14 re: #42239 (Esőember + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Teljesen egyetértek, mintha én írtam volna. Lec szerintem túltolta, ennyi.
2022. július 25. 22:15:44: megválaszolva Koffein4live +  által, → #42243 

#42241 integra_type_r 0  2022. július 25. 21:26:47    ‹›  0 | rejt

Driver drinks system in the back of the Ferrari seat
#F1 #FrenchGP



#42240 rooby +  2022. július 25. 20:37:46 re: #42239 (Esőember + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Az a 3 inkább csak 2. A két merci. Verstappennek azért megadnám a dobogót önerőből. (ok, igazad van, a legfelső fokát lehet bemákolta... Sose tudjuk már meg.)

Russell számomra is kezd olyan ... izé ... hogyishíjjákos lenni. Ja.
Perez még egy ilyen futam után már nem örülhet majd a '23-as szerződésének. Nade ... Ki más lehetne helyette? [SMIL:/ketelkedik/dunno.gif]
2022. július 27. 07:29:11: megválaszolva skillet +  által, → #42252 

#42239 Esőember +  2022. július 25. 20:22:37    ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Nem sok izgalmat vártam a futamtól, így nagy csalódás nem is ért.
Három ajándék dobogót láttunk. Sajnáltam Leclerc-et, így kimaradt egy kis csata. Kíváncsi vagyok, hogy mi volt a valódi ok, amiért kicsúszott! Hallottuk, hogy pedál, aztán nyilatkozta, hogy az ő hibája. Szerintem a Ferrari egy újabb technikai hibát akar eltusolni.
A Ferrari stratégák nem igen voltak a helyzet magaslatán.
Perez teljesítménye kritikán aluli volt. Amennyiben a mostani futam alapján kellene megítélni, akkor már vehetné is a kabátját!
Russel valamiért kezd unszimpatikus lenni és nem tudom megmagyarázni, hogy miért.
2022. július 25. 22:08:14: megválaszolva danithebig +  által, → #42242 
2022. július 25. 20:37:46: megválaszolva rooby +  által, → #42240 

#42238 grego +  2022. július 25. 13:52:15    ‹›  0 | rejt
Eladó 2 db SuperGold jegy a hétvégi Hungaroring futamra. 446 EUR / db. Akit érdekel vagy tud valakit akit érdekel tegye fel a kezét.

#42237 rooby +  2022. július 22. 19:30:01    ‹›  0 | rejt
Herbert Diess lemondott.
Ez vajon a vw csoport F1 terveit mennyiben fogja érinteni? [SMIL:/ketelkedik/Hein36.gif] [SMIL:/ketelkedik/dunno.gif]

2022. július 22. 19:32: Szerkesztve rooby +  által, megtekintés

#42236 [TypeV] +  2022. július 22. 16:41:03 re: #42235 (iceman 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Arra gondoltam, hogy mi a fenének hadonászik, miközben senki sem figyel rá a zenészek közül.
Vagy figyelnek rá, csak nem látszik.

Az a karmester egy sima díszbábunak hat a számomra.
2022. július 25. 22:18:08: megválaszolva Kázmér +  által, → #42244 

#42235 iceman 0  2022. július 22. 15:21:40 re: #42232 ([TypeV] + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mivel nem zene szakértők vagytok rákerestem. Igen tudom ezt bárki megkereshette volna (mégis egyszerűbb volt írni róla mint egy gyors google keresést kiadni) és akkor nincsenek össze-vissza hadonászásra utaló kijelentések. Egyébként nehogy azt hidd nem esik ki egyik-másik a tempóból... max nem hallod ki - megnyugtatlak én se. A ritmusból kiesetteknek is baromi hasznos ez a "hadonászó csávó". A hadonászáson kívül zseblámpázza az ütemet vagy mire gondoldál vagy nem gondoltál konkrétumra?
2022. július 22. 16:41:03: megválaszolva [TypeV] +  által, → #42236 

 << eleje | 851 | 850 | 849 | 848 | 847 | 846 | 845 | 844 | 843 | 842 | 841 | 840 | 839 | 838 | 837 | 836 | 835 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.4, 0.39, 0.44
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.047 mp, 11 query