Kergetésnek nem nevezném, inkább talán átugrásnak, bár 1x én is körbeautóztam! Az érdemet kisebbíti, hogy mindez történt egy levezető körében indexelt félrehúzódással!
Ha már bedobtam, akkor csak kinéztem nap végén (kicsivel 4 előtt értem oda).
Sajnos addigra a gépek-népek nagy része már elvonult, komoly konvojok jöttek szembe az M5-ösről odafelé haladva.
Cserébe a pálya kb tök üres volt a maradék időre, így vidáman lehetett autókázni! Csak egy kicsit zavart be néha az a fránya PEN rendszámos NSX! Aztaqva, az mennyire egy gyönyörű gépezet, bár nekem a hangja kicsit túl recsegős, de ha jól emlékszem vmi titán rendszer van alatta és gondolom a vékony falú csövek felerősítik a rezonációkat.
Kihasználva az alkalmat belement a kis EP3-ba 45 "versenykilóméter" két részletben és 6-8 körönként pár hűtőkörrel megspékelve. Jól esett végre vele is először megkóstolni vmi pályacsíkot így 3 év után. Addig nem akartam gyilkolni amíg voltak kisebb nyűgjei, de mivel minden is ki lett cserélve gyári újra és egy éve semmi baja se akar lenni, így úgy gondoltam most nyugodtan kínozhatom kicsit. Szerintem szerette!
Szervezőkkel dumáltam röviden eljövetel előtt. Tök aranyosak és lekesek voltak! Elmondásuk szerint 150 körüli volt az autók száma, 2 kisebb kicsúszás volt mindösszesen egész nap és mindenképpen szeretnék folytatni a rendezvényt.
Én csak ajánlani és támogatni tudom, mert a 4k huf akár csak azért a 1,5 órás autózásért és lődörgésért amit nyomtam is simán megérte, nemhogy egész napra!
Képek, videók majd lesznek feltöltve az esemény FB posztjához.
Összegezve, én örülök a kezdeményezésnek és remélem lesz folytatása, amikor már nem lépcsőt betonozok a nap nagy részében, hanem akár egész nap lehet bandázni és csapatni Hondás körben!
Köszi, ezt olvastam!
A kérdés arra irányult, hogy ez tényleg egy valós rendezvény, illetve megy-e innen bárki, akivel esetleg lehet bandázni!
Egyébként 4k Hufért nem hangzik rosszul azért az egész napos pályahasznált, még ha csak pár órám is lenne a mókára.
Kedves Honda rajongók!
Várunk Benneteket 2022. július 9-én a Kakucs-Ringre.
A találkozónk célja a Hondás közösség erősítése és egy kellemes nap eltöltése. Természetesen a pályanapozást is kíváncsian várjuk, ugyanis még nem volt rá példa, hogy csak Hondák lepjék el a Kakucs-Ringet. Napközben étel-ital fogyasztásra is lesz lehetőség korrekt árakon, mivel a pálya területén büfé üzemel. Azoknak a vendégeinknek, akik nem Hondával érkeznek a külső parkolóban tudunk helyet biztosítani és a napijegy megváltása után bárki látogathatja a rendezvényt.
Erről az eseményről végül tudunk vmit? Honda_Kakucs_20220709
Pályanaptárban "Zártkörű esemény" van megadva holnapra.
Bár lenne bőven tennivalóm, de ha érdemesnek tűnik, akkor szívesen kerülök arra egyet!
Hondától függetlenül, számomra nehéz "zöldnek" mondani egy autót, aminek az alakja olyan mint egy tégla meg több mint 1 tonna. Légellenállás mint ilyen az már lényegtelen?
"Az autó, amely valóban megérdemelné a zöld rendszámot.
Nehéz nem elfogultnak lenni, ha Hondáról van szó. Nem kell feltétlenül szeretni a Hondát, de azt, hogy különleges státusza van az autórajongók körében, nehéz lenne cáfolni.
Nekem a Honda régóta egyet jelent a kifinomultsággal, a tartós minőséggel, a különleges műszaki tartalommal, a japán autógyártás magasiskolájával. Az ázsiai autók zöméhez képest a "van benne anyag" érzés a 90-es évek rizsrakétáihoz képest tartósan része márkaidentitásnak. A legjámborabb családi autójuk esetében is érezni, hogy valami súlyos autóbuzériával fertőzött mérnök, -legalább egy-, minimum része volt a tervező csapatnak.
A használt piacon már-már a röhejességig drágák a tizenéves darabok is, bizonyítva, hogy a tartósság az esetükben tényleg a dns része.
Szeretem, na. Az S2000 sem véletlenül van nálam 10 éve.
Az idők azonban változtak, a Honda piaci részesedése nem szárnyal Európában, ahogy a sportos, szikár, aszketikus modellek sem éppen a reneszánszukat élik.
Ma a kényelmes, takarékos, és praktikus autók gyártásán van a hangsúly, és ilyen szempontból kell nézni azt is, amit a HR-V tud.
Az egykoron kategória teremtő, de nem túl jól használható ős HR-V antitézise az, amit ma ezzel a névvel árulnak.
Csak hibridként kapható, egy fajta karosszériával, és szoros rokonságban van a Jazz-el. Van divatosabb, látványosabb, hatásvadászabb modell a kategóriában. Több is.
A HR-V azonban filozófiáját és építését tekintve is külön utat jár.
Ki vesz ilyen autót? Triviális kérdés, mégis olyan, mintha a Hondánál többet foglalkoztak volna ennek a kérdésnek a kutatásával, mint mások. A jó helykihasználás, a takarékos üzem és a térérzet, kombinálva nagyon jó kilátással 3 kulcs faktor az elégedettséghez.
A kategória iránt érdeklődők pedig pont ezt keresik. Ezért gondolom azt, hogy jelenleg osztályelső a HR-V.
A Jazz generációk óta ismert üléselrendezését megkapta a HR-V is. Alacsonyan tartott övvonal, vékony oszlopokkal, nagy üvegfelületekkel, meredeken tartott szélvédővel a ma megszokott szinthez képest olyan átláthatóságot biztosít, ami szó szerint csökkenti a stresszt. Egyszerűen jól érzi magát az ember a kabinban.
A hajtáslánc is különleges. Olyan, mint egy Ampera, külső töltési lehetőség nélkül. Váltó lényegében nincs, az 1,5-ös benzines áramot termel, két villanymotor meg hajt, és magasabb tempónál egy fix áttéttel belehajt közvetlenül is a benzines.
Sejthető, hogy ez az elrendezés nem mindenre jó, de arra, amire kitalálták, verhetetlen. Városi és elővárosi közlekedés esetében ennél takarékosabb megoldást nem nagyon vezettem, ami a gyakorlatot illeti. Hagyjuk a gyári számokat, mindig túl optimisták. Nagyon melegben, végig klímázva, cseppet sem figyelve a fogyasztásra, normálisan autózva 5 alatt volt az érték. Aki nagyon ráfeszül, az 4 alá viheti. Nem utópia.
A tulajok zöme úgy fogja használni az autót, ahogyan alapvetően a legkevesebbet fogyasztja. Élvezni fogja a minimalista módon berendezett, de nagyon szépen kivitelezett belsőt, és örülni fog, hogy mindent is el tud nyelni az okosan variálható belső.
Vezetési élmény is van, komfortosra hangolt futómű, jól áttételezett, sok infót adó kormányzás segítségével. Gyors autózásra nem késztet. Nem is ez a dolga.
Autópályán pedig, ahogy sejthető is, hamar elfogy. Amikor csak a benzinesre van bízva a helyzet megoldása, akkor tudatosul a koncepció árnyoldala. De ez az esetek kis százaléka, és fegyelmezett 130 mellett nem is zavaró igazán.
Figyelembe véve a tálentumait, értéktartását, kivitelezését és szervizköltségeit, ebben a kategóriában nálam biztosan az első helyen szerepel."
Hmmm, csak mert piros? Vagy van valami extra is benne. Mert rohadtul tetszik az E de sajnos vannak olyan tulajdonságai ami miatt sok egyéb gyártó autója jobb.
The NSX-R prototype, the 1th NSX-R which Honda had build for tests. The car was equiped with an adjustable rear spoiler to find the best position for the later production model.
This car also reached germany for some tests at the Nürburgring Nordschleife, first as spare parts car for the race car: Later that car was converted into a race car too.
Azért az a csodálatos nyomatékgörbe ( mellé lehet tenni egy vonalzót) is megérne egy misét, nem is értem, hogy a Göbölyös miért nem említette meg!
Hihetetlen, mit csinált a Honda, anno....