ha erre gondolsz és van már magyar rendszáma, akkor a forgalombahelyezéssel már nincs szívás...
ha nem, és friss import (lengyel, cseh...) az eléggé önsorsrontó gyanús...
az eu-ban hivatalosan nem forgalmazták (talán törököknél?)...
COC papírja sztem beszerezhetetlen...
forgalomba helyezés igen-igen küzdelmes lehet...
azért a kopó, fogyó alkatrész árakra nézz rá legalább amcsiban mi mennyi...
hogy itthon rendelhető e honda szalonból, kérdés...
ami szintén az, hogy a honda gyári diag szoftvere tudja-e egyáltalán kezelni...(mivel nem eu-s modell nem biztos, hogy benne van...)
annélkül még egy hátsó fékbetétet sem fogsz tudni cseréltetni...(elektronikus kézifék miatt...)
Annyira nem. Az általános szervizelésével nem lesz gond szerintem. Viszont ha valami egyéb alkatrész kell könnyen lehet, hogy külföldről kell megrendelned.
Aztán ha törik csilliárdokért fogsz hozzá hetek alatt karosszériaelemeket behozatni. Én emiatt nem venném.
A WD40-re azt mondják mindenre is jó, de nekem ragasztott már be zárat. Ha rám hallgatsz, akkor befújod még utána valami szilikonnal vagy szilikonzsírral a WD40 után és átjáratod szorgalmasan.^^
Nem mondom, hogy nálad is törvényszerűen bekövetkezik, de a WD40 egyes műanyagokat és/vagy gumit megzabál és nálam ez okozta a kezelés utána beragadást egyszer. (utána már nem kellett kinyitnom többet..... új zár kellett )
Sikerült kinyitni. WD-40-el fújtam és apránként forgattam benne a kulcsot még ki nem nyílt. ~1,5 órás tökölés volt, de legalább már ki tudom nyitni. Bebikáztam és gyorsan beletekertem 30 km-t, de most indul. Úgy néz ki az aksi megúszta.
7 éve van nálam az autó, de még nem nyitottam kulccsal, de szerintem az előző tulajok sem...
Semmi fura nincs benne, éveken keresztül csak távirányítóval van nyitva-zárva, sosincs megmozgatva kulccsal a zár, és így berohad. Meg kell próbálni zárolajozóval fújkálni.
Nekem volt ilyen gondom, annyi különbsèggel, hogy nálam alapból nem nyitható kulccsal. Ha tudsz valami helyi szakit, aki komolyabban foglalkozik autókkal, akkor ki tudja nyitni neked úgy, hogy mèg a festèk sem sèrül. Èkekkel (2 db) elhúzza az ajtót a karosszèriától ès egy kis pumpás vèrnyomásmèrő elvèn működő kis zacskót betol a rèsen, felpumpálja. A zacsi segítsègèvel nagyobb lesz a rès, be tud nyúlni egy kampóval/horoggal ès voilá! Kinyitja az ajtót. Nálam megadta magát az akku, kb. 5 perc volt az egèsz művelet.
Sziasztok!
Először is Mindenkinek köszönöm az előző válaszokat!
Mostanában a szegény embert még az ág is húzza szindrómát játszok, ezért lenne még 1 megoldandó probléma...
Történt, hogy szombaton bekapcsolva hagytuk a belső világítást, ma reggel már esélyem sem volt kinyitni az autót. Ez még nem is lenne gond, de kulccsal sem nyitható, egyszerűen nem tudom a zárban elfordítani a kulcsot.
Mit tudok tenni ilyen esetben?
Előre is köszönöm a segítséget!
asszem auchan 98-as vagy melyik e5 ha nagyon kell az 650 ft literje, de baromság azt tankolni.. akkor szoktam ha télire elteszek valamit, de különben nem
Különben volt egy teszt vagy minek nevezzem a Speedzone-on azt hiszem, hogy az üzemanyagokat bemérették. És az E10 95-ösökben ilyen 5.9- 7-7,5 -ig terjedő volt az etanol tartalom. Tehát közel nem 10%. Mi az oka nem tudom. De emiatt sem kell tartani ettől.
Mondom ezt úgy, hogy 3 éve 100-ast takolok Én különben most azt találtam ki, hogy keverni fogom a 100-ast a 95-össel.
Ezért van már szinte az összes autóban olyan üzemanyag rendszer aminek egyáltalán nem árt úgy kb. több mint 20 éve...
Műanyag tank, nem gumi vagy etanolnak ellenálló tömítések, stb....
Az E10-el inkább hosszabb tárolásnál vannak problémák. Pl ha télre lerakod az autót. Állítólag 3 hónap után megromlik/bebüdösödik az E10-es benzin. Hosszú távon a magasabb bioetanol tartalom miatt megeszi a gumi alkatrészeket, intenzívebb a lerakódás stb. A magasabb alkohol tartalom miatt a vízmegkötés is nagyobb>>>korrózió.
Sziasztok! 2 szerelő is azt javasolta, hogy ne 95-ös (E10) benzint rakjak az autóba, mert tönkreteszi az üzemanyag-ellátó rendszert + a motornak sem tesz jót.
A 100-as rohadt drága. Ma 42000 HUF-ért tudtam teletankolni.
Milyen benzint használtok? Esetleg 95 E10 + vmilyen adalék?
Köszi!
Nekem is volt ilyen, ha kitöröltem a hibát akkor is érezhetően gyengébb volt az autó pár napig aztán visszajött a hiba. Egyedül a csere segített. Ha 100-as benzint raksz bele attól még ugyanúgy végzi a dolgát a szenzor és ha a szenzor szar akkor hibát fog dobni. A szenzor állandóan fülel ha 95-öst ha 100-ast raksz bele akkor is. A szerelő meg lusta kicserélni. A gyári 40e körül van utángyártott meg 15e-től. Nekem az utóbbi van az első utángyártott beszart 4-5 hónap után a második viszont már majdnem 1,5 éve működik.
Sziasztok,
van a tulajdonomban egy 2003-as 2.0 (K20A6) benzines Accord. Az utóbbi időben a műszarfalon megjelent a check engine jel. Hibakód kiolvasása után kiderült, hogy a motor kopogásszenzor ad hibát. A szerelő szerint a 95-ös benzin miatt jött elő, azt tanácsolta, hogy 100-as oktánszámút tankoljak bele. Háromszor egymás után sikerült is 100-ast tankolni, de a hibaüzenet nem szűnt meg. Az a furcsa, hogy nem mindig van jelen, van olyan, hogy pár napra megszűnik majd visszajön.
Valaki tapasztalt már hasonlót? Mi oldotta meg a problémát?
Köszönöm előre is a segítséget!
Sziasztok kéréssel fordulnék hozzátok ha esetleg szeretnétek hogy egy civic vagy egy accord vagy mind2 még bejusson az amtsre akkor szavaznátok rá és megosztanátok előre is köszönöm accord civic
Ez a muszerfal takaro szonyeg nepszeru errefele, mas autokon is lattam mar. Talan itt a legerosebb a napsutes.
(Uj-Zeland. Nagyon tiszta levego, vekony Ozon reteg. Meg telen is erezni a nap erejet, nyaron meg kb. 10 perc alatt vorosre sulsz.)
Hondám még nem volt 2000-es. De pl az Alfa 147 az volt, s majdnem úgy húzott alulról, mint a diesel Fiestám, csak a móka kedvéért kellett visszakapcsolni. A Celicám ugyanez, de 1.8-ból.. sz'al nehezen hinném, h olyan lomha az a kocsi. Lehet, az igények túlzóak, turbóst kell venni. :-)
Teljesen jók, nekem is van itthon 7G Civic VSA (K20A3) meg egy Stream 2.0 (K20A1), plusz egy 5G Civic K20A3 ami még nincs teljesen kész. Itthon egyébként nem láttam még, hogy valaki nekiállna komolyabban hozzányúlni egy K20A3/A6/Z2 motorhoz, kénytelen leszek én kitapasztalni mit bírnak
Igen tudom, hogy nem éppen egy szakmai kifejezés, inkább konyhanyelv a "lent gyenge" avagy "alul gyenge" pongyola megfogalmazások.
A lényeg, hogy 4000-res fordulat alatt (de minimum 3500) nem igazán tudsz előzni vele. Hiába az egyenletes nyomaték kb. 2500-tól, az nem elég egy ekkora autó boldogulásához, (értsd: normális mértékű kigyorsításához) ahhoz össze kell szedni a lovakat is, ami meg ugye nagyobb fordulaton jön meg. (de ezt mind tudjuk, egy Honda, de mondhatjuk úgy is, hogy a legtöbb benzines szívó sosem nyomatékból operál, hanem lóerőből)
Arra elég az a 2500-tól jelentkező nyomaték, hogy normálisan mozgassa a bódét, mondjuk városban, de ha meg kell indulni vagy kiugrani és/vagy előzni, arra kevés. De mint mondtam, nem is erre van egy K20A6. Attól még teljesen jó szerintem.
Őőőő... ez a "lent gyenge" mindig fura megfogalmazás. Minden autó gyenge lent, hisz a csúcs teljesítményt csak magas fordulaton adja le. Ellenben ha a nyomatékot nézed akkor egy K20A3/A6/Z2 max 2000-2500-as fordulat, azaz VTEC (2200) alatt gyenge, onnantól szinte vízszintes a görbe egész 6000-ig ahonnan azért durván elkezd esni.
Biopon kérdésére válaszolva pedig, hogy hol van elfojtva:
kb mindenhol. K20A2-höz képest szinte minden más. Komplett hengerfej, dugók, szívósor, leömlő....stb. Ha olyan autó kell ahol nem kell visszapakolni akkor dízelt vegyél, mert minden szívó benzinest vissza kell pakolni ha azt akarod, hogy jól menjen.
Persze nem azt mondtam hogy szar mert a maga nevében igen is jó én naponta 4-5 féle márkába és típusba ültem és nem sok éri el ezt a szintet kényelem szempontjából (ráadásul az enyém eléggé felszerelt pl. Ecut is egy fél évre rá találtam Csepeli Honda bontóba is mondták, hogy ez a fajta évente egyszer ha találnak)meg elég jó még verhetetlen évjárat alapján. Csak valami elszállt abban a percbe amikor egy kocsitól csodát vártam mert mostanság nem úgy viselkedik(check lamp) ahogy régen de a héten orvosolva lesz és akkor megnyugszok
Teljesen tárgyilagosan mondom, mert most már elegen "szóltak be" utánam/rajtam kívül is. Utólag is bocs, de bal lábbal érkeztem haza munkából és tényleg nem értettem ezt a VTi/K20A6 dolgot, na.^^
Ami 1 napon említhető egy VTi-vel, de K20 vonalon, az egy EP3 avagy K20A2. Mert a maga nemében egy VTi is egyfajta Type-R, legalábbis ezen vonal első képviselője volt. (röviden: "szívóból sok LE-t hozunk ki" vonal)
Szóval egy K20A2 mutatja meg azt, amit akkor az 1.6 VTi mutatott, de persze már a 2 literes szinten.
Nekem volt mindkettő és ott meg a VTi kevés már a CTR után, pedig nekem 5gen VTi-m volt, ami még könnyebb is mint a 6gen kicsivel.
Szóval próbálj ki egyszer egy jó EP3-mat és akkor mond azt, hogy "szar az a 2 literes K20." (Értsd jól! )
De egy K20A6 az családi/mindennapi blokk/verda. A maga nemében szerintem az is teljesen jó, mert igaz, hogy lent gyengusz és nem mutat sokat, de ellenben rohadt jól fogyaszt. Én nyáron volt, hogy 7.1-et fogyasztottam, de a legmagasabb fogyasztásom sem volt több 8.5-nél. Szerintem ez egy ilyen nagyobb autóhoz képest nagyon jó. Ja, nekem ráadásul Tourer volt. (volt Stream-em is (K20A3) az ugyanennyi ló, (jó, +1 papíron) de mégis harapósabb és nyersebb kicsit, ellenben azzal 9 liter körül fogyasztottam mindig. Egyszer volt csak 8.5, de ahhoz vért kellett pisálnom ÉS nagyon nyáron volt )
Bizony a K20A6-ot vissza kell pakolni mint egy 1.4-es Civic-et ha előzni akarsz vele, pláne városon kívül vagy pályán. Ez tény. És csak 4000 felett jön az a 155 paci, de akkor azért szerintem nem rossz. De csak úgy és ott, slussz-passz, ez is tény és amúgy egy haladós verda csupán. De erre van.
Nekem elég volt, de legalábbis megfelelő, de tény, hogy én sem ájultam el tőle, de szerettem. Ha élvezeti faktor is kell, akkor biza K24 (ott már alapból van kraft) meg neadj'Isten egy + reflash és akkor már tényleg el lehet róla mondani, hogy MEGY. De akkor tényleg jól.