Teljesen jók, nekem is van itthon 7G Civic VSA (K20A3) meg egy Stream 2.0 (K20A1), plusz egy 5G Civic K20A3 ami még nincs teljesen kész. Itthon egyébként nem láttam még, hogy valaki nekiállna komolyabban hozzányúlni egy K20A3/A6/Z2 motorhoz, kénytelen leszek én kitapasztalni mit bírnak
Igen tudom, hogy nem éppen egy szakmai kifejezés, inkább konyhanyelv a "lent gyenge" avagy "alul gyenge" pongyola megfogalmazások.
A lényeg, hogy 4000-res fordulat alatt (de minimum 3500) nem igazán tudsz előzni vele. Hiába az egyenletes nyomaték kb. 2500-tól, az nem elég egy ekkora autó boldogulásához, (értsd: normális mértékű kigyorsításához) ahhoz össze kell szedni a lovakat is, ami meg ugye nagyobb fordulaton jön meg. (de ezt mind tudjuk, egy Honda, de mondhatjuk úgy is, hogy a legtöbb benzines szívó sosem nyomatékból operál, hanem lóerőből)
Arra elég az a 2500-tól jelentkező nyomaték, hogy normálisan mozgassa a bódét, mondjuk városban, de ha meg kell indulni vagy kiugrani és/vagy előzni, arra kevés. De mint mondtam, nem is erre van egy K20A6. Attól még teljesen jó szerintem.
Őőőő... ez a "lent gyenge" mindig fura megfogalmazás. Minden autó gyenge lent, hisz a csúcs teljesítményt csak magas fordulaton adja le. Ellenben ha a nyomatékot nézed akkor egy K20A3/A6/Z2 max 2000-2500-as fordulat, azaz VTEC (2200) alatt gyenge, onnantól szinte vízszintes a görbe egész 6000-ig ahonnan azért durván elkezd esni.
Biopon kérdésére válaszolva pedig, hogy hol van elfojtva:
kb mindenhol. K20A2-höz képest szinte minden más. Komplett hengerfej, dugók, szívósor, leömlő....stb. Ha olyan autó kell ahol nem kell visszapakolni akkor dízelt vegyél, mert minden szívó benzinest vissza kell pakolni ha azt akarod, hogy jól menjen.
Persze nem azt mondtam hogy szar mert a maga nevében igen is jó én naponta 4-5 féle márkába és típusba ültem és nem sok éri el ezt a szintet kényelem szempontjából (ráadásul az enyém eléggé felszerelt pl. Ecut is egy fél évre rá találtam Csepeli Honda bontóba is mondták, hogy ez a fajta évente egyszer ha találnak)meg elég jó még verhetetlen évjárat alapján. Csak valami elszállt abban a percbe amikor egy kocsitól csodát vártam mert mostanság nem úgy viselkedik(check lamp) ahogy régen de a héten orvosolva lesz és akkor megnyugszok
Teljesen tárgyilagosan mondom, mert most már elegen "szóltak be" utánam/rajtam kívül is. Utólag is bocs, de bal lábbal érkeztem haza munkából és tényleg nem értettem ezt a VTi/K20A6 dolgot, na.^^
Ami 1 napon említhető egy VTi-vel, de K20 vonalon, az egy EP3 avagy K20A2. Mert a maga nemében egy VTi is egyfajta Type-R, legalábbis ezen vonal első képviselője volt. (röviden: "szívóból sok LE-t hozunk ki" vonal)
Szóval egy K20A2 mutatja meg azt, amit akkor az 1.6 VTi mutatott, de persze már a 2 literes szinten.
Nekem volt mindkettő és ott meg a VTi kevés már a CTR után, pedig nekem 5gen VTi-m volt, ami még könnyebb is mint a 6gen kicsivel.
Szóval próbálj ki egyszer egy jó EP3-mat és akkor mond azt, hogy "szar az a 2 literes K20." (Értsd jól! )
De egy K20A6 az családi/mindennapi blokk/verda. A maga nemében szerintem az is teljesen jó, mert igaz, hogy lent gyengusz és nem mutat sokat, de ellenben rohadt jól fogyaszt. Én nyáron volt, hogy 7.1-et fogyasztottam, de a legmagasabb fogyasztásom sem volt több 8.5-nél. Szerintem ez egy ilyen nagyobb autóhoz képest nagyon jó. Ja, nekem ráadásul Tourer volt. (volt Stream-em is (K20A3) az ugyanennyi ló, (jó, +1 papíron) de mégis harapósabb és nyersebb kicsit, ellenben azzal 9 liter körül fogyasztottam mindig. Egyszer volt csak 8.5, de ahhoz vért kellett pisálnom ÉS nagyon nyáron volt )
Bizony a K20A6-ot vissza kell pakolni mint egy 1.4-es Civic-et ha előzni akarsz vele, pláne városon kívül vagy pályán. Ez tény. És csak 4000 felett jön az a 155 paci, de akkor azért szerintem nem rossz. De csak úgy és ott, slussz-passz, ez is tény és amúgy egy haladós verda csupán. De erre van.
Nekem elég volt, de legalábbis megfelelő, de tény, hogy én sem ájultam el tőle, de szerettem. Ha élvezeti faktor is kell, akkor biza K24 (ott már alapból van kraft) meg neadj'Isten egy + reflash és akkor már tényleg el lehet róla mondani, hogy MEGY. De akkor tényleg jól.
Jól van téma off csak van egy szaladozós béka 1.4 +esi meg egy családi ünneplős K20(2 hetente egyszer vesszük elő) és beleülve egy kis emelkedő és vége fel kellett tolni a másikhoz voltam hozzá szokva tudom +kB 500kg de nagyobb motor és valahogy előjött most ez belőlem
Jó persze csak évek alatt szinte visszafelé fejlődik a motor technika tudom biztosítás, súlyadó, környezetvédelmi szempontok miatt de lassan odaérünk, hogy egy 1.5 tonnás kocsit egy 1.4es motorral hajtanak aminek az ereje megint 75le lesz. Tudom most már az új kocsikat ezressel hozzák ki + turbo de valahogy nem veszi be ezt a begyem
Mintha egy VTi-nek és egy K20A6-os Accord-nak bármi köze lenne egymáshoz.... azt sem értem mit keresnek egy mondatban, a rácsodálkozást/összehasonlítást meg pláne.
Az esi is csak 125Le volt. Ez nem azért van mert nem tudnak erősebbet csinálni hanem mert ilyenre is volt igény. Esetleg a fogyasztás biztosítás és hétköznapi használat miatt.
vezérműtengely. CTR tengelyt neki a gyári kipuf himbasorát a szívó oldalra is, majd egy kicsit a hengerfejből kiszedni hogy elférjen és megvan 200Le. Bár alacsony fordulaton halott lesz és 1500-as alapjárata lesz neki de fent menni fog.
Azt én tudom, (a 4 kerék kormányzás is pl. elég menő ezeken felül) de olyat már láttam/tudok róla. De ilyen felső szőnyeget még soha életemben nem pipáltam.
Na megvolt az autó átvizsgálása, akksi rendben, generátor rendben, viszont a testeléseknél volt némi oxidáció, amik meg lettek tisztítva. Továbbá a szervízben talákoztak már hasonló hibával, amit plusz testkábellel oldott meg, így be lett szerelve az én autómba is egy plusz. Remélem az elvégzett tevékenységek orvosolták a hibát.
Junsun van nekem is, lassan két éve, annyit tennék még hozzá, hogy ha szeretnéd kihangosítóként is használni, érdemes előtte egy külső mikrofont venni és beszerelni. Anno a Mercimbe azt hiszem ilyen 3 ezer körül vettem olyat, ami már egész jó, teljesen más vele a hangminőség. A gyári nem a legjobb, bár hozzá kell tegyem az a K Astrában a gyári is egy rettenet autópálya tempónál, szóval kb. ilyen piaci átlag környékét tudja az egységbe beépített is.
Amúgy nekem nem fagyott ki egyszer sem, bár nem emlékszem már pontosan melyik van benne. Telekomos ikersimmel a 4G tök jó vele, határlépéseknél pár percet bénázott a roaminggal, de utána beállt. Ha hosszabb időre lerakod a kocsit, akkor kikapcsolja magát, hogy ne szívja az akksit, de ha napi szinten használod, pillanatok alatt betölt. A hőmérsékletszabályzója fura még a gyári után, de már megszoktam.
Ma is megvenném, szerintem jó deal.
7. gen Tourer, csomagtér ajtó nyílik kulcsról autómatán, de nem csukódik se kulcsról, se az ajtó gombról, nem is csipog. Ha nyitás közben megfogom az ajtót mintha megakadt volna, akkor visszazár magától, tehát a motor viszi. Műszerfalon a tailgate lámpa világít, de egy idő után kialszik.
Szereztem egy másik motort és ecu t hozzá, ecut kicseréltem nem változott. Motort is megpróbáljam?
Valaki javított már ilyet?
Junsunt merem ajánlani, aliról.
Ebből is érdemes a V1 Po-t, ami 8 magos, RDS-es és legalább TDA7851 van benne. 2GB RAM is elég lehet, ha nem pakolod tele mindennel vagy nem fut egyszerre sok app. Mondjuk Waze, alatta szól a zene meg csatlakozva van a telefonhoz BT-n és Hot-spoton, nem okoz neki gondot. De, ha úgy érzed a +2GB RAM megér 20k-t még, akkor inkább a nagyobbat vedd.
Amúgy meg..., ha jársz pécsen mostanában, akkor szívesen megmutatom.
Szia!
Nekem is van, Yunsun márka. 4GB /4G/ RDS, Android 10. Olyan verziót vegyél, aminél oda van írva, hogy RDS, mert van olyan ami még a csatornák nevét se jelzi. NonFL-ben nincs felső kijelző, szóval elég könnyű beépíteni és egész jól illik a környezetbe is. Hőmérséklet kijelzés csak a fejegységen, a műszerfalon elveszíted, "---" lesz kiírva a helyén. A műanyag és a tekerők, gombok nagyon gagyik a gyárihoz képest. Felbontás se túl jó, de vállalható. Nekem nem premium hifim van, a hangzás minősége ugyanolyan, mint előtte, nyilván egy ilyen kínai erősítő szerűség nem sokat fog javítani rajta. A klímánál nem látni a hőfokot, csak interakció után (gombnyomás, tekerés), legalábbis az enyémen. Lehet, hogy van olyan firmware aminél megoldották. Amikor állít magán az automata klíma, akkor viszont feleslegesen feldobja a "panel" app- ot, ez egy bug. Egyébként jó nagy a kijelzője, éjszaka már idegesítő a fényerő a minimumon is sokszor, pl. országúton amikor teljesen sötét van. A telefon 10-ből 9-szer csatlakozik hozzá, a Waze elég jó ilyen méretben meg a zenék kezelése is sokkal kényelmesebb így. Szóval vannak hibái, de nem rossz cucc. (Mostanában a Waze is kilép többször, de lehet egy frissítés megoldaná a gondot)
Nekem is bejött csak most néha vacakol a hőmérséklet potmétere elkezdem felfele vagy lefele tekerni nem történik semmi majd minimumra vagy maximumra veszi meg a playáruházba nem mindegyik programot látja amúgy hibátlan. A rádióba nem tudom beállítani hogy az állomás nevét kiírja. A gombok egy kicsit bugyuták nem mindig jön rá az ember hogy megnyomtae vagy sem. Amúgy nem bántam meg nagyon feldobja az autó belsejét
Szia, aliról rendeltem, android 11, 8gb ram, 8 magos processzor, 128gb tárhely, plug and play a 2.4 execute ba, annyi, hogy a felette lévő kijelzős borítást ki kell cserélni egy kijelző nélkülire( kijelző úgysem fog működni, és a km óránál a kinti hőmérséklet kijelző sem(mutatja az utolsó állapotot). Olyan gyors mint a telefonom Sony xperia 1, tolatókamera, navi, mp3, videó, eszméletlenül szól, sokkal jobban mint a gyári prémium hifi.
Ne a legolcsóbbat vedd, minimum 8 magos proci, 6-8gb ram, android 10-11.
Dízelbe is létezik, arra külön rá kell keresni mert nem ugyanaz.