Ez a Gabesz Nekem csinált már pár gátlót, hondához i, bmw-hez is. Mind olyan lett, amilyennek lennie kellett. Ajánlom!
Kárászynál dolgozott, ott szerezte az alaptudását.
Nekem is azon van, ez valami univerzális racse vacak lehet, így vettem már az autót. A 4 dugattyús brembo féknyereg is hozzá passzol, amibe nemrég vettem sárga ebc betéteket, úgyhogy nem szívesen raknám fel a gyárit de lehet az lesz ha nem találok ilyen tárcsát, mert rázza a kormányt nagy sebességnél úgyhogy cserés.
A konkrét márka kéne (nemtom mi lehet ez^^) vagy az számít, hogy ilyen mart legyen?
Nekem volt EP3-mon ilyesmi mart, Zimmermann. Az nem jó? (nekem nem volt vele gondom utcán, de az is, nem pályára van a Zimmermann)
Ez is arra... Multkor már rámszóltak hogy föld úton 100 felett nem illik menni de ott kiegyenesít minden hibát mert már repül
Azért lett bőr ülés is mert azon nem zavaró a joghurt se. AMi zavart hogy vannak vízszintes gombok váltókar mellett, és ha beleöntünk ragacsos folyadékot és csipsz morzsát szórunk rá akkor bele tud ragadni, és ott kell a parkoló baromság üvöltését is ki be kapcsolni így sajnos azt rendbe kell hozni
Nálunk ez célszerszámként lett véve, hogy amíg kicsi a gyerek addig jó lesz. Vissza is igazolt az élet mert lovaglás után a sáros csizmák meg a küszöbön való ugra-bugra meg a kekszevészet, elolvadt leeső, kárpiton szétkenődött csokidaraboktól már nem hatódok meg
A végén visszakapod a Mazdát.. vagy veszel egy Macant, ha már felfújt kell. Az a legjobb ebben a mezőnyben. (Ha kemény lennél, Landcruisert néznél, de azt nem szeretné a gerinced. :-)
A Suzukiban elöl McPherson, hátul meg csatolt lengőkar van. Ez a legegyszerűbb futómű, amit ma kínálnak, kevés alkatrészből áll, s helytakarékos, olcsó. Az Accordban meg - tudomásom szerint - elöl kettős keresztlengőkar, hátul, meg multilink (sok lengőkaros) futómű van. Az egyik az alja, a másik meg közel a teteje..
Értem amit írsz én is ezt gondolom. Viszont úgy vélem, hogy , most akkor maradjunk a Suzukinál, hogy azt gondolnád kemény a futóműve és cserébe kanyarban hú meg ha. Nem rossz mert mentem már vele a Mátrában is stb. de még se olyan amit a pattogásért cserébe elvársz. Egy ilyen átlagos valami. Jó mondjuk nem sportolásra találták ki
oke de az egy magasabb doboz.. tudom nem sokkal de magasabb és ehhez az kell. A kiám is olyan, fenn ülök a hegyen mindenki gondolja hogy na majd ez kihullámozza az utat..
Ahamm, persze, repkedek benne, a gyerekülések, nyikorognak, a hátsó üléssor a legjobb amikor úthibákon jabbra balra beremeg látszik a visszapillantóban..
Ellenben nem félek benne 120nál, míg az elődje van ismerősnek, abban mentem 70el az egér úton kanyarban és nem tudtam fékezzek a gázt nyomjam vagy mi legyen, mert az nem rázott de az autó és az út között kapcsolat nem igazán volt az biztos..
De aki magas autót akar az viselje a hátrányait. (a fogyasztásról nem is szólok )
Pl nem megyek messzire de pl. vezetem asszonyka Suzuki S-cross gépjárművét. Nem egy halál modern történet de végülis ha azt vesszük a maga helyén és módján korszerű a futóműve. No nem olyan mint a 15 évvel öregebb accordomé de kis autóba, kis helyigényű ,célnak megfelelő futóműve van. Viszont olyan sprőd, olyan kelletlenül csillapít és egyszerűen ég-és föld az accordhoz képest. Szóval ami a korszerűnek tűnik nem biztos, hogy jó is. Vagy csak én vagyok kritikus nem tudom mert másnak meg megfelel.
Gyári fék vs utángyártott téma. Talán valaki nem unja, vagy érdekli még a téma.
Csupán érdekesség, hogy az vagy nem az amit megveszünk aftermarket márkával. Jazz1014-es első fékbetét
Csatolnék két képet, ami magára a formára biztosan jó összehasonlítani. Összetételt majd szemre tudok talán később. Megpróbálok majd beszerezni egy Jurid dobozosat is.
Saját fotón a gyári vs Jurid honlapjáról a termék fotó.
Megvolt a teszt, 1000Km, hóvihar pipa, hóesés pipa, havaseső és eső is. Erős esőben kb 125Km/óránál éreztem hogy ennyit bír, tovább ne nagyon toljam neki. Rengeteg baleset volt amerre jártunk, de egyben hazaértünk.
Remek gumi ez, ár-érték arányban nagyon jó erre a 140 lóra.
Az már mellékes de szomorú tény hogy gumicserénél vettem észre hogy elfosta magát a két hátsó telóm. 110ezernél irrgum-burrgum. meg a honi utak.
Igen, én is kb erre számítok, és az nekem már jó. Majd beszámolok a tapasztalatokról, bár havas időben biztos nem áll ki a Honda, olyankor a twingo gt a soros. Ezért nem is volt eddig téli gumi a Hondán, de most kellett mert külföldre indulunk hosszabb útra és azért a twingo interszeptor nem arra van kitalálva.
Köszi mindenkinek a választ. Igen, méregettem, főleg hogy befér -e amikor elfordul a kerék...hát íppeghogy. Hétfőn kiderül.
Pöppet offródos lesz a kinézet, de télre megteszi.
Amúgy Sumitomo lett - Falken középkategória márka, nincs sok tapasztalat ahogy néztem, na majd most.
A Bravón is ez a méret, de nem érzem pattogósnak. Sőt, az Alfát se, pedig az 215/45R17 volt. A SportVan a 195/46R16-on már inkább.. de az meg jól nézett ki. :-) Sz'al én meg ragaszkodnéka gyári mérethez, abba nem köthetnek bele.
A 8gen úgyis eléggé pattogós ezzel a gyári mérettel, legalább nem pattogtok majd annyira. Ha befér (és ennyi különbséggel simán be kell neki) akkor no para
Ráadásul/ legalább a mért sebesség is közelebb lesz a valósághoz, számomra csupa pozitívum, de Te döntesz!
Sziasztok, sikerült rossz méretű gumit kapnom csomiküldővel(mentségemre legyen nem én vettem át), 8 gen civic type s alá lenne, ez lenne a gyári méret:
225/45 R17
és ezt kaptam:
225/50 R17
Lesz bajom? Vagy kezdjek bele a visszaküldési procedúrába?
Köszi a válaszokat.