HONDA fórum
2024. május 31. péntek, 01:10,  Angéla, Angyalka Legújabb regisztráltunk: gyulko 0 



Téma neve:

Nyitotta: JAGER 10 + 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 651 | 650 | 649 | 648 | 647 | 646 | 645 | 644 | 643 | 642 | 641 | 640 | 639 | 638 | 637 | 636 | vége >> 

Téma információk
Specifikáció és technikai információ (angol)
Integra Type-R Introduction (DOC angol)
Honda Integra Type R - 1998-2000 Brochure (UK)

Ajánlott irodalom:
Team Integra...

Team Integra Performance Articles...
Team Integra Maintenance Articles...
Team Integra Projects Articles...
Team Integra Detailing Articles...
Team Integra Information/FAQs Articles...
#33469 Kázmér +  2022. január 26. 14:32:48 re: #33468 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ha így halad, még a végén te is eladod az integrádat... [SMIL:/smile2.gif]
2022. február 1. 22:11:23: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #33475 
2022. január 26. 15:17:00: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #33470 

#33468 integra_type_r 0  2022. január 25. 22:26:41    ‹›   →  ↑  0 | rejt

current bid: $111k


2022. február 9. 14:02:52: megválaszolva Lalow +  által, → #33476 
2022. január 26. 14:32:48: megválaszolva Kázmér +  által, → #33469 

#33467 integra_type_r 0  2021. december 21. 09:17:00    ‹›  +5 | rejt

#33466 Kázmér +  2021. november 27. 17:10:16 re: #33464 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Na ez még így "sok ajtóval" is penge!!!
Én pont ilyenre vágyom sportos családi autónak! [SMIL:/nevet/teleport.gif] [SMIL:/nevet/teethshine.gif] [SMIL:/nevet/spinrightslow.gif]

#33465 malazs +  2021. november 27. 10:11:38 re: #33464 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Ez már emészthetőbb, csak sok az ajtó még mindig.

#33464 integra_type_r 0  2021. november 27. 10:05:45 re: #33463 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  +9 | rejt
[SMIL:/smile7.gif]


2021. november 27. 17:10:16: megválaszolva Kázmér +  által, → #33466 
2021. november 27. 10:11:38: megválaszolva malazs +  által, → #33465 

#33463 Kázmér +  2021. november 25. 21:21:07 re: #33455 (Wagonist 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az a concept rohadt jó lett volna! [SMIL:/mosoly.gif] [SMIL:/smile10.gif]
2021. november 27. 10:05:45: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #33464 

#33462 grego +  2021. november 16. 20:37:38 re: #33461 (Sprint-R + )  ←  ‹›  0 | rejt
Hát őszintén szólva nekem édesmindegy.

#33461 Sprint-R +  2021. november 16. 20:09:26 re: #33457 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
hat kivancsi leszek, hogy ezt igy megeri e. image rombolasnak tok jo eddig, mert konkretan egy pozitiv hozzaszolast nem olvastam :)
2021. november 16. 20:37:38: megválaszolva grego +  által, → #33462 

#33460 malazs +  2021. november 16. 19:43:54 re: #33459 (grego + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Az első lámpa olyan mint ha egy Seat-Audi keverék lenne, a hátsó rész meg:


Csak épp ez a nem túl szép merci, vagyis nem épp prémiumnak kinéző, legalább arányaiban rendben van.

#33459 grego +  2021. november 16. 10:15:19 re: #33458 (MIKIeg6 + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Itt is az lesz majd mint a mobiloknál.
Ránézel bármelyikre és ugyanazt látod.
2021. november 16. 19:43:54: megválaszolva malazs +  által, → #33460 

#33458 MIKIeg6 +  2021. november 16. 10:00:08 re: #33457 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az biztos, h gazdasági öngyilkosság egy 2 személyes(2+2) 2 ajtós sport autó, a SUV igények mellett.. viszont az nekem kellemetlen, h tuképp ha egymás mellett állna a két kocsi, akkor sem nagyon tudnám megkülönböztetni melyik melyik..
2021. november 16. 10:15:19: megválaszolva grego +  által, → #33459 


2021. november 16. 10:01: Szerkesztve MIKIeg6 +  által, megtekintés

#33457 grego +  2021. november 16. 09:17:14 re: #33456 (Sprint-R + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
"csak szartak bele" : vagy komolyan megfontolták és rájöttek, hogy nem éri meg...
2021. november 16. 20:09:26: megválaszolva Sprint-R +  által, → #33461 
2021. november 16. 10:00:08: megválaszolva MIKIeg6 +  által, → #33458 

#33456 Sprint-R +  2021. november 15. 19:43:09 re: #33454 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
ezzel nem tudok vitatkozni bar nem ertem, hogy fugg ossze a ketto. 2022ben is biztosan lehetne ugyanarra a platformra "masik" autot epiteni, csak szartak bele :D


2021. november 16. 09:17:14: megválaszolva grego +  által, → #33457 

#33455 Wagonist 0  2021. november 15. 15:10:42    ‹›   →  ↑  +3 | rejt

2021. november 25. 21:21:07: megválaszolva Kázmér +  által, → #33463 

#33454 grego +  2021. november 14. 21:54:03 re: #33453 (Sprint-R + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Az akkor volt, ma már más van.
2021. november 15. 19:43:09: megválaszolva Sprint-R +  által, → #33456 

#33453 Sprint-R +  2021. november 14. 21:13:40 re: #33451 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
de pl. a CRXet (mind a 3 generaciot) is Civic platformra epitettek es megis sikerult "mas" autot kihozniuk belole. Ez se nem coupe, se nem alacsony, se nem semmi kulonleges, se nem utal a korabbi Integrak egyikere sem. Ilyen szempontbol ertheto, hogy fennakad valaki rajta, csalodaskelto a markatol.
2021. november 14. 21:54:03: megválaszolva grego +  által, → #33454 

#33452 integra_type_r 0  2021. november 14. 11:44:19 re: #33449 (grego + )  ←  ‹›  +2 | rejt
nekem tökéletes... [SMIL:/nevet/evilsmile.gif]
a dc2 még többet fog érni... [SMIL:/nevet/smoker.gif]

#33451 grego +  2021. november 14. 11:15:30 re: #33450 (Locutus + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Én nem akadok fenn, mert eleve a Civic platformra építették, és ezt a Honda meg is mondta.
2021. november 14. 21:13:40: megválaszolva Sprint-R +  által, → #33453 

#33450 Locutus +  2021. november 14. 11:14:26 re: #33449 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
De azt figyeled, hgy az elmúlt évtizedek giccsparádés műanyagburgonya ökörködése nyomán az alsó civicnek nevezésén már fenn se akadsz? :)
2021. november 14. 11:15:30: megválaszolva grego +  által, → #33451 

#33449 grego +  2021. november 13. 19:38:16    ‹›   →  ↑  +5 | rejt
:D :D :D
Mégis mit vártunk 2022-ben?



2021. november 14. 11:44:19: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #33452 
2021. november 14. 11:14:26: megválaszolva Locutus +  által, → #33450 

#33448 Yakumo +  2021. november 13. 19:00:44 re: #33446 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
A TypeS-nek ez mondjuk pont jó lenne [SMIL:/smile7.gif] De lehet nem lesz kevesebb ajtó. (A koncepció sem 2 vagy 3 ajtós volt) Talán a többi meglesz.

2021. november 13. 19:04: Szerkesztve Yakumo +  által, megtekintés

#33447 Yakumo +  2021. november 13. 18:58:21 re: #33445 (Kázmér + )  ←  ‹›  0 | rejt
Igen, ezt gondoltam. [SMIL:/smile1.gif] Az Integráról nekem is a Type-R jut eszembe, pedig tényleg nem csak az volt, azon kívül elég sok fajtája volt még régebben is.

Állítólag lesz majd Type-S, az se lesz egy ITR persze, (ahogy kb. semmi se már) de azért abba több kakaót pakolnak, gondolom, meg külsőre is más lesz kicsit.

#33446 Tonx +  2021. november 13. 18:57:53 re: #33445 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mondjuk 1.8 turbo 240-260Le-vel. És két ajtós kivitelben.
2021. november 13. 19:00:44: megválaszolva Yakumo +  által, → #33448 

#33445 Kázmér +  2021. november 13. 18:47:25 re: #33442 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Nagyon jó ez a motor, semmi baj sincs vele. Csak az integráról egy csöppet nagyobb tudás, nagyobb teljesítmény jut eszembe. [SMIL:/smile5.gif]
2021. november 13. 18:58:21: megválaszolva Yakumo +  által, → #33447 
2021. november 13. 18:57:53: megválaszolva Tonx +  által, → #33446 

#33444 malazs +  2021. november 13. 18:00:26 re: #33440 (macska + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Ez a maga idejében a 80-as évek második felében igen csak sportos autó volt mind külsőre, mind belsőre, mind technikailag. Nem az ajtók száma amivel gondom van az újnál, hanem a hozzátartozó formával. A Toyotának volt erre egy altipus megnevezése: Liftback, ha jól rémlik ezt 3 generáción át használta, az első hátulja igen pocsék volt, mélyre helyezett hátső lámpákkal, ellenben hatalmas csomagtérrel (volt is ilyenem egy 83-as évjáratú és amúgy igen csak jó autó, de nem szép) A 2. liftback az a 80-as évek végén volt, viszont az már sokkal szebb formában és arányosan, az egy gyönyörű autó volt. Aztán a 3. generáció hátulja az megint csak nem lett túl szép,az is félkupé forma lett. Nos ezt is inkább nevezném Civic Liftback-nek.

#33443 malazs +  2021. november 13. 17:53:06 re: #33438 (mise` + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ezt azért inkább nevezhetjük sedannak mintsem félkupénak. Nem mellékesen az előző 2 szériából is vilt 5 ajtós, viszont mégis kellően sportosak voltak és arányosak, az arányokkal nincs baj az általad linkelttel sem, viszont ez az új valami borzalmas.

#33442 Yakumo +  2021. november 13. 16:58:47 re: #33441 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mármint az 1.5 turbós motorral? Azzal mi a baj? Ha a Civic-be jó volt, akkor ebbe is az lesz. [SMIL:/smile1.gif]
2021. november 13. 18:47:25: megválaszolva Kázmér +  által, → #33445 

#33441 Kázmér +  2021. november 13. 13:52:54 re: #33437 (malazs + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem nagyon komálom én sem ezeket a nagy 4-5 ajtós autókat, amiket megpróbálnak kupésítani. De itt a nagyobb bajom azzal van, h mindezt a síma civic 1,5 -ös motorjával akarják...... [SMIL:/okoska.gif]
2021. november 13. 16:58:47: megválaszolva Yakumo +  által, → #33442 

#33440 macska +  2021. november 12. 16:50:42 re: #33437 (malazs + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt


2021. november 13. 18:00:26: megválaszolva malazs +  által, → #33444 

#33439 Yakumo +  2021. november 12. 14:50:30 re: #33436 (Adameus + )  ←  ‹›  0 | rejt
Nem tudom azt mondani, hogy ronda lenne, de azt sem, hogy konkrétan tetszene, pláne Integrának nem.

De ma ez van, erre megy a világ. Nekem sem tetszik, de attól még ez van és ez is lesz.

Részemről az lett volna a tökéletes, ha kijön ez (mert a piacnak kell és kész, ezt kár tagadni) meg kihozzák mellette azt a 3 ajtós tanulmányt vagy rendert, mert az tényleg jó lett szerintem.

De ugye minek pocsékolni annyi energiát és pénzt egy olyan vonalra, ami csak egy bizonyos rétegnek szól.
Egyszerűen nem éri meg sajnos, mert nem az kell a piacnak. Ezt jóval többen fogják megvenni, ha Integra, ha nem. Evvan.

#33438 mise` +  2021. november 12. 13:21:29 re: #33437 (malazs + )  ←  ‹›   →  ↑  +4 | rejt

[SMIL:/smile2.gif]
2021. november 13. 17:53:06: megválaszolva malazs +  által, → #33443 

#33437 malazs +  2021. november 12. 09:20:04 re: #33436 (Adameus + )  ←  ‹›   →  ↑  +7 | rejt
Nagy kár volt megpocsékolni az Integra nevet egy ilyen aránytalan 5 ajtós félkupé förmedvénnyel. [SMIL:/merges/motz_4.gif] [SMIL:/merges/cussing.gif] [SMIL:/egyeb/yikes.gif] [SMIL:/egyeb/yuck.gif]
2021. november 13. 13:52:54: megválaszolva Kázmér +  által, → #33441 
2021. november 12. 16:50:42: megválaszolva macska +  által, → #33440 
2021. november 12. 13:21:29: megválaszolva mise` +  által, → #33438 

#33436 Adameus +  2021. november 12. 06:42:06    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Új Integra:

Cikk


2021. november 12. 14:50:30: megválaszolva Yakumo +  által, → #33439 
2021. november 12. 09:20:04: megválaszolva malazs +  által, → #33437 

#33435 integra_type_r 0  2021. november 10. 19:11:11 re: #33434 (sh adam 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
kétségkívül ez a valaha készült legjobb video az integra type r-ről...

#33434 sh adam 0  2021. november 10. 17:15:17    ‹›   →  ↑  +6 | rejt

2021. november 10. 19:11:11: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #33435 

#33433 integra_type_r 0  2021. október 30. 18:13:00 re: #33432 (Kard 0 )  ←  ‹›  0 | rejt


#33432 Kard 0  2021. október 29. 23:51:05 re: #33427 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mi lesz ha nem jön? Mert ezt a szilárd test akkumulátort várják már évek óta. Közben azért már a Toyota is kidobta a saját villany SUV-ját.
Mellesleg biztos vagyok benne, hogy egy ideig a kettő együtt fog menni ha lesz is szilárdtest akkumulátor, mert az elején drága lesz a technológia. De lehet ez a szilárd test akkumulátor is úgy jár mint a 70-es években a Wankel motor. Mindenki várta, és azóta is jön a hosszú élettartamú, alacsony fogyasztású változat :)
2021. október 30. 18:13:00: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #33433 

#33431 integra_type_r 0  2021. október 29. 16:02:41    ‹›  +8 | rejt


#33430 Tonx +  2021. október 28. 19:12:47 re: #33429 (sh adam 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
A fiaté kicsit más de amúgy hasonló az elv.


#33429 sh adam 0  2021. október 28. 18:14:17 re: #33425 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Nem ismerem a multiairt, de nem hiszem ugyan olyan mint a Koenigsegg cucca.
2021. október 28. 19:12:47: megválaszolva Tonx +  által, → #33430 

#33428 grego +  2021. október 27. 22:47:33 re: #33427 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Eztet mondom én is konyhanyelven :D

#33427 integra_type_r 0  2021. október 27. 22:42:54 re: #33426 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
a japánok a sziládtest akksit várják...
addig kihúzzák a hybridizációval...
az ő fontosabb piacaikon (us, jp, stb) addig ellesznek ezzel is...
ha bejön, akkor a régi li-ion technológia megy a kukába...
az összes jelenlegi invesztícióval...
2021. október 29. 23:51:05: megválaszolva Kard 0  által, → #33432 
2021. október 27. 22:47:33: megválaszolva grego +  által, → #33428 

#33426 grego +  2021. október 27. 19:01:34 re: #33424 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Ja, de a lényeg az, hogy ebben is "kivárt" a Honda és bejött neki. Most mért ne jöhetne megint be?
Ha képes volt pár évtized alatt a világ legnagyobb belsőégésű motor gyártóvá válnia úgy hogy előtte már sok sok évtizede amerikai és európai gyártók már gyártották a motorokat akkor itt ez miért nem lehet?

Nokia is milyen sokáig vezette a piacot most meg sehol sincs...bezzeg a Samsung...
2021. október 27. 22:42:54: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #33427 

#33425 Tonx +  2021. október 27. 18:47:46 re: #33424 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Fiat csinálta multiair-nek hívják és már jó 10 éve használják.
2021. október 28. 18:14:17: megválaszolva sh adam 0  által, → #33429 

#33424 sh adam 0  2021. október 27. 18:07:25 re: #33423 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ja, de a Honda merőben eltérőt alkotott a VTEC-el (szerintem jobbat is).
Ha jól tudom az Alfa az "elfokolós" VVT verziót találta fel ami csak a nyitás idővel játszik és a mélységgel nem. Ezt több gyártó is alkalmazta a későbbieken. Ezzel egészítette ki a Honda a sima vtec-et és így lett az i-Vtec amivel a lehető legjobb vezérlést alkotta meg. Talán a Koenigsegg próbálkozott még a pneumatikus szelepvezérléssel, nem tudom abból mi lett. Tény, hogy az lenne a csúcs, csak hát ki tudja mennyire tartós ill. megbízható. [SMIL:/ketelkedik/dunno.gif]
2021. október 27. 19:01:34: megválaszolva grego +  által, → #33426 
2021. október 27. 18:47:46: megválaszolva Tonx +  által, → #33425 

#33423 grego +  2021. október 27. 15:17:53 re: #33422 (Kard 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +4 | rejt
A Honda annyira nem adta el a VTEC-et hogy magának fejlesztette ki, de nem a Honda találta ki a változó szelepvezérlést, hanem az Alfa Romeo 1980-ban. Innen nézve pontosan azt csinálta amit írtam. Várt 8-10 évet és megcsinálta magának a VTEC-et ami mindent is vitt.
2021. október 27. 18:07:25: megválaszolva sh adam 0  által, → #33424 

#33422 Kard 0  2021. október 27. 15:13:50 re: #33418 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Azért tegyük hozzá, hogy az összes nagy gyártónak már van saját akku kémia fejlesztő részlege. Tehát valahogy úgy néz ki, hogy a Tesla, BMW, Merci, VW megmondja milyen kémia legyen, milyen méretben (hengeres, tasakos) és jön az aksi gyártó mint pl. a Panasonic, LgChem, CATL és legyártja nekik. Nyilván ezek a cégek is fejlesztenek de úgy érzem ami régen a motorfejlesztés volt a tradicionális autógyártásban az most az akkukémia lesz. Főleg azért mert az autó gyártóknak van meg a rengeteg infó, hogy egy-egy technológia hogy bírja. Gondolok itt arra, hogy hány %-ról indult a töltés, meddig tartott, időtartam, töltési teljesítmény görbe, akkumulátor hőmérséklet, kinti hőmérséklet stb. Ezeket az autók logolják a központba a 4G kapcsolatokon keresztül ami már minden autóban van.
Innen meg várhatnak a technológiára a Hondánál mert a másik autógyár tuti nem adja el nekik, ahogy a Honda se adta volna el a VTEC-et 92-ben mondjuk a Skodának :)
2021. október 27. 15:17:53: megválaszolva grego +  által, → #33423 

#33421 Kard 0  2021. október 27. 15:05:19 re: #33419 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
"aksit meg olyan formájúra csinálják " - e szerintem nem így van. Mivel az akkumulátoroknak kell hűtés, a celláknak fix méretük van, ezért ez nem egy gyurma ami benyomsz bárhová...a gyártási nehézségekről nem is beszélve. Nem véletlen, hogy mindenki egyben egy nagy modulban gyártja és jellemzően az autó aljában helyezi el. Pluginok esetén meg jellemzően a hátsó ülés alatt.

#33420 Tonx +  2021. október 25. 15:57:16 re: #33418 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Hát én is arra várok, hátha lesz valami új technológia ami gyorsan tölthető és többet bír. Mert jelenleg ugyanaz az aksi van mint 15 évvel ezelőtt. Annyi történt hogy most már hűtik fűtik is az aksikat és felmentek 700V-ig.

 << eleje | 651 | 650 | 649 | 648 | 647 | 646 | 645 | 644 | 643 | 642 | 641 | 640 | 639 | 638 | 637 | 636 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.65, 0.52, 0.37
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.067 mp, 10 query