Remélem soha nem adom el épp ma kapott egy soft gépi polírt + waxot, mert lett egy off autóm ezért fél évet ponyva alatt töltött, amit különösen nem szeret a puha japán lakk, de mostmár ismét van neki garázs
Vinnék képet a civic topikba, de röstellem nincs róla képem ¯\_(ツ)_/¯
Segítséget kérnék, 4gen 1,4 90ló D14A1 civicbe vennék kuplungkészletet, és átmérőben vannak különbségek 190, 200, illetve 210 mm.
Alvázszám (JHMED25200S303066) alapján is kidob ilyet is olyat is. Ezt hogy? vagy ez marginális különbség, spórolás, és a felfogatás minden esetben p&p? számít melyiket veszem?
Nem tudom bármit segít-e, de régi Toyota Celica esetén az ABS modulnak egy másik szervízcsatlakozóban kell rövidre zárni a diagnosztikai kört, hogy az ABS lámpa kivillogja az ABS vezérlőben lévő hibát... persze lehet, hogy Hondában ez máshogy van. De hátha a gyári diagnosztika segít
Koszonom a tippeket, de sajnos egyik sem jott be, a hiba tovabra is fennall.
Idokozben csereltunk ABS modult (bontott) de csak annyit ertunk el vele hogy a kezifek visszajezo nem vilagit mar csak az ABS. ABS tovabra is vilagit, semmilyen hibakododt nem villog ki (nincs OBD2), az ABS nem mukodik.
Tovabbi erdekesseg amit elozo postban elfelejtettem emliteni: erosebb fekezeskor, kinyomott kuplunggal az auto lefullad.
Sziasztok! 3 ajtós 7.gen Civic ajtókárpit lebontásának van valami trükkje? Rejtett csavar? Vagy csak izomból le kell pattintani? Még nem mertem nagyon feszegetni. Köszi!
98-as VTi. Hazafele a szomszéd előtt megállt. Motorfék lett, kinyomtam a kuplungot, nem volt fordulatszám. Indítóztam, semmi.
Hibakód nincs, szikra nincs. Milyen alkatrészt kéne beszerezni? Mi lehet a gond?
Ahogy Tonx írja: fékfolyadék.
Még ha a szint rendben is, az úszó nekem már süllyedt le benne Prelude-nél ugyanezt a "hibát" generálva.
Okozhatja öreg fékfolyadék is.
6.gen Accord (1998 1.8) ABS visszajelző ég, illetve a kezifek visszajelzo is.
OBD2 csatit nem talatunk, probaltuk kivillogtatni de nem sikerült, hiaba zarom rövidre a szerviz csatit.
Probaltuk az 5 pinest is (ahogy a service manual irja) de akkor sem villog ki semmit csak foyamatosan ég az ABS és kézifék visszajelző. ABS biztosíték ok.
Nincs öletünk hogyan tovább.... esetleg cseréljük az egész ABS modult?
Sziasztok segítséget szeretnék kérni hogy cserêltettem kompletten gyújtás elosztótt civic 6gen d15z6 motoron de észre vettem nem úgy megy mint előtte olyan mintha gázadásra kicsit torpanna lassabban pörög mi lehet a baj köszönöm szépen
Üdv!
Állítottam a gyújtáson jobb a helyzet szerencsére nem halom azt a hangos kopogást, talán kicsi valami még van de nem tűnik vészesnek egyenlőre így marad de majd szerintem érdemes lenne ránézni stroboszkoppal is .
Fellazítod a 3 csavart és beállítod stroboszkóppal úgy hogy előtte a 2 pólusú diagnosztikai csatlakozót rövidre zárod. Ha nincs akkor simán hátrafelé eltekered a gyújtáselosztót szinte koppig. A felső része menjen a tűzfal felé.
2021. december 30. 11:55:07: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #124807 2021. december 28. 18:30:50: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #124804
Értem , erre gondoltam én is hogyan tudok rajta állítani ? stroboszkópom nincs .
Arra gondoltam hogy alapjáraton finoman állígatom kézzel így össze jöhet a dolog?
Amikor szét szedtem úgy nézett ki hogy egy foggal arrébb van a vezérműszíj tárcsa a jelhez képest ezért állitotam jelre a tárcsát össze rakva kopogás hallatszik hiba kód nincs
A vezérműtengelyen a nyíl pont felfelé mutat vagy a két jel van a hengerfej tetejével egy vonalban? Mivel a blokk döntött a jel (nyíl) nem felfelé kell hogy mutasson hanem kicsit hátrafelé.
2021. december 28. 11:12:46: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #124796
Ha mérhető akkor zár ha nem mérhető akkor nem zár. Azért tovább tekerted a motort hogy mindig más henger legyen felső holtponton és annak megfelelően mérd a hézagot?
Az első hengernél csak az első hengert kell mérni, a többi hengernél a szelepek lehet hogy épp nyitnak vagy zárnak esetleg teljesen nyitva vannak. Aztán tovább tekerni és újra mérni másik hengert.
A legegyszerűbb megoldás tekered a főtengelyt és nézed mikor zár a kipufogó és nyit a szívó szelep. Akkor az ellentétes hengert méred tehát ha a 4. zár nyit akkor az elsőt méred aztán ha zár nyit a 2. akkor a 3. méred, ha a 1 zár nyit akkor a 4.et majd ha a 3 zár nyit akkor a 2.
Vagy felső holtpontra rakod (jelre a főtengelyt) az első hengernél beállítod, továbbtekered a főtengelyt 180fokkal jön a 3. henger majd további 180 fok és jön a 4. henger majd újabb 180fok és jön a 2. És ha újra 180 fok akkor megint az első.
Sziasztok! a helyzet a következő 1 henger szelep hézagok jónak tűnik min kipufogó mind szívó oldalon , viszont van valami furcsa dolog a 2.henger szívó oldalai nem zárnak az is mérhető de a kipufogó része zár illetve a 3. henger kipufogó oldal is mérhető nem zár viszont 3.henger szívó oldal csak az egyik van nyitva és mérhető ez valahogy így nem jó .
Szerivkönyv szerint megvan milyen állásban kellene mérni a hengereket miért van nyitva a 2henger szívó oldala is illetve a 3.. henger kipufogó oldal és az egyík szívó ? Mikor úgy van beállítva hogy csak az 1hengert mérem
Sziasztok!
Kérdésem lenne hozzátok
A kérdésem az van egy Honda accord 2.3 vtec 2001 f23z5 vezérlést cseréltem el volt forgatva 1foggal a vezérműszíjtárcsa a jelhez képest furcsálottam is de ment a kocsi és kopogást sem hallottam , viszont most én vissza tettem gyári jelekre a vezérlést indul megy is de van valami kopogó hang a motorból mi lehet ez pedig most van a vezérlés gyári állapotban, többször elenőriztem.
Lehet ezért volt elrakva mert hibás a motor vagy kezdődő hiba ez a kopogás vagy állítani kellene hozzá a szelep hézagokat is netán az kopognak?
Üdv, János
Segítségeteket szeretném kérni.
Régen én is Hondás voltam,de 15 évig Toyotáztam,most újra Hondás lettem.
Kérdésem,hogy Hondához mely oldalakon találok olyan robbantott ábrákat gyári cikkszámokkal,amilyen például a Toyotánál a toyodiy.com?(annak idején én is tudtam,de mára sajnos kiment a fejemből)
leezi "Fékmester" Zita alkatrész küldésével itthon home szervízbe ki lett cserélve a motor hőm. érzékelő, meg a beszívott levegő hőm. érzékelő . ( az újj érzékelők ellenállását mérve kb. 15% eltérés volt az eredetihez képest) Az új érzékelőkkel "mintha" egy kicsit könnyebben indulna, de így is lényegesen többet teker az indító motor mint a másik Hondánkon. Tettem vele egy olyan kísérletet is, hogy indításkor adtam egy pici gázt, és "mintha" ez is segített volna. Van valakinek ötlete, hogy mi lehet a gond? Üdv : Tibi
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni, illetve ötletet mielött szét lenne szedve teljesen.
Adott egy 5g3d 1.3 karbi azaz d13b2 ami olyan jelenséget produkál ha megy a fűtés akkor eszi a motor a vizet, indiánfüst, 3 henger stb jelekkel. Ha nem megy a fűtés akkor nem csinálja. Tavaly lett a hengerfej síkolva. Nem az enyém a gép és sajna nincs nálam csak távsegítséget nyújtanék egyenlőre
Sziasztok segitsègèt kèrnèk civic 99-es 6gen d15z6 olaj csere utân 1perc alapjáratás múlva leáltt tudom nincs hozzá közé az olajcserènek de nem indul be nincs szikra azóta ,, a szerelö kicserèlte a gyujtâs elosztot komplettan de nem lett jó..Olajcsere közbe amig volt idöm pár csatlakozott le huztam a motorérben befujkáltam
Kontak sprayvel majd vissza dug de ezt mindig elvėgeztem règeben is szerintetek mi lehet a gond köszönöm
igen. igazából ez egy régebbi probléma. Annak idején ezért volt cserélve a szűrő is. Most nemrégiben meg a többi alkatrész. Az ideáig jól működött az autó arra értettem, hogy tavasztól ideáig jól működött az autó. Üdv
Úa nyomás felépülése után indítózol?
Lehet, hogy üa szűrőt kell cserélned, hiába 40 ezer van benne, esetleg gyenge minőségű üzemanyagot tankoltál, gyertyahézag.
Sziasztok! 7. gen. 1,4-es 2003-as Civic lépcsőshátú D14Z5 motorkódú autómon az idő hűlésével kb 0 ( -1) C. jelentkezett egy nehezen beinduló jelenség. Az aksi kb 1.5 éves, ami teker normálisan ( ugyan úgy mint nyáron ). Az autó kb. 4-5 másodperc elteltével indul be. A km. őra 150ekm. mutat. Jűlius végén kb. 3ekm. -el ezelőtt volt szelephézag állítás, vezérlés csere, gyújtógyertya, vezérműtengely jeladó, főtengely jeladó csere. A benzinszűrő kb. 5-6 éve ( kb 110 ekm.-nél ) volt cserélve. Ideáig jól működött az autó. Tudnátok segíteni, hogy mi lehet a gond? Szerelőhöz "bejutni" már- már lehetetlen küldetés.
Üdv Tibi