Ez sajnos nem így van, nem megy a kettő együtt olyan könnyen. De a Hondának mindegy is, menni fog a lecsóba. Európában biztos, külföldön még kérdéses. Nagyon lemaradtak a villanyosításban. Csak példaként 2021-ben a Németeknél eddig 30% a tölthető autók aránya (fele full villany fele plugin hibrid).
2021. október 23. 22:40:24: megválaszolva Tonx + által,
→ #33416
Ha kicsit is maradt volna a klasszikus tökösségből a Hondánál akkor az Integra név alatt csináltak volna egy villanyautót ebből a négyajtós coupe kasztniból, kb. hasonlót mint a BMW i4, jó feszes futóművel, tökéletes 50-50-es súlyelosztással, kb. 70-80 kWh körüli akkumulátorral. Lehetne vele villogni is, hogy mennyire jövőbe mutató, igazi flagship modell lehetne, mint amilyen a DC2 kettő volt 98-ban. Egy vevő biztos lenne már rá Magyarországon, a személyemben
De tényleg. Életemben nem nyúltam így a váltógombért. Mintha...... na de inkább nem mondok hasonlatot, mert szép nem jut eszembe.
De amúgy lehet dramaturgiailag azt akarták, hogy mindig látszódjanak a sebességek a váltón és ezért van ez a béna fogás, de szerintem nem érte meg, mert tényleg olyan mintha b*zik f*szát rángatnák.
(oké, csak leírtam végül, de nem tehetek róla, rögtön ez ugrott be, mert nagyon gáz, na )
Van egy ilyenem
GMB Waterpump, elvileg Integrához való, új, de lehet vagy 15 éves. Régen rendeltem aztán nem lett felhasználva.
Ingyen adom, aki elsőre jelentkezik érte az viheti (de vigye is el és ne lefoglalózza aztán hónapokig nem jelentkezik )
Sziasztok!
Megfordult a fejemben, hogy megválnék imádott integrámtól???? amennyiben lenne rá komoly érdeklődő, és amíg megvan a kiszemelt méltó utód.
Hibája: csomagtér teleszkópokat cserélni kell mert elgyengültek, nem tartja meg a csomagtérajtót.
Teljesen gyári, a futómű kivételével (Ksport)
Kasztni, futómű, fék, gumik, motor, váltó, kuplung rendben. Röviden.
Komoly vételi szándék esetén érdeklődni privátban, vagy +36306773099
Irányár: 3,2M
Azért ennek is van egy határa a két henger közti vékony hengerfal. Alapvetően a motorok nem arra vannak tervezve, hogy felfúrják őket. A speciális hengerfal bevonatot meg úgyse tudod visszavarázsolni ami az Integra hengerfalán van/volt.
Ezért írtam el kell fogadni, hogy tökéletesre már nem tudod újraépíteni, örülni kell ha csak csipegeti az olajat.
Kimondtad a varazszot itthon
Azert ez eleg szomoru, hogy idehaza nincs egy rendes gepmuhely ahova elviszed a motort es nyugodtan hatradolsz mert tudod na ott ezek tutin megcsinaljak.
Ehelyett van a reszketes vajon mit b@sz..k el, ha barhova megis elvinned.
Esetleg ha túlméretesre van fúrva a motor és új túlméretes dugókat kap... De engem a nagy 4age guruk erről lebeszéltek, 4age motornál itthon ez még jól nem sült el.... arról nem is beszélve, hogy csak tengerentúlról lett volna horror összegért új tólméretes dugószett !
Erre próbáltam rávilágítani én is. Nincs olyan, hogy tökéletesre megcsinált motor, mert nem lehet a dugattyúk hengerfalra történő erőhatásai miatt. Az mindig hordósra kopik, egyszerűen ilyen a dugattyús motor mert a hengerek természetes kopása a dugattyúcsapszegre merőleges irányban nagyobb, mint a csapszeggel megegyező irányban. Ezt a kopáskülönbséget a hajtórúd ostorozó mozgásából eredő tömegerők és a dugattyúra ható gáznyomás oldalirányú komponense okozza.