Szeretnék megint kérdezni egyet. A VII. generációs FL Accord 2.2 ctdi manuális alsó motortér takaró burkolata megegyezik bármelyik benzines vagy angol társával?
két probléma van vele...
nincs az eu-ban homologizálva emissziós szempontból...(és ez az árában sincs benne...)
másrészt 53e usd-től indul...az itthon min. 20+ millió lenne...
óriási kérdés ki venné meg bárhogy is néz ki...
8 gen-t is ezért vezette ki a honda 2015-ben...
akkor 10,5m volt a type-s...
és már azt sem lehetett eladni...
azóta az árparitás meg még rosszabb lett...
Láttam ma egy fehér Acura TSX-et V6 felirattal a hátulján, ami Accordnak nézett ki.. :-) Wikipédia szerint 3.5 V6 motor van benne, gondolom a Legendből. Ez azért karaj lehet, próbált már ilyet vki?
Igzándiból nem,mert sajnos így félbe maradt a dolog. Petivel abba egyeztünk meg ,hogy hónap vége fele ha már kicsit jobb lesz az idő akkor vissza megyek hozzá. Mérünk egy teljesítmény ezzel a progival,a gyarival ,illetve az övével. Aztán abból kiokoskodunk egy jót. Viszont jeleztem neki,hogy kicsit tunyának érzem az autót ,de lehet azért mert megszoktam. Mondta,hogy tudja ismeri az Accordokat kicsit lomhák.Ekkor elmentünk próbakörre azt mondta,accordhoz képest nagyon jól megy. Ez kis mosolyt csalt az arcomra Illetve mint kiderült van benne szabályzás 8000nél
Megtalltam végül itt a csoportban,nem Szab írta. Még Dózer mikor megvásárolta ,jelezte az előző tulaj,hogy írva van ,illetve ICE box stb volt benne. Sajnos a facebookon sem sokkal több infót tudtam össze gyűjteni
Donkó Zoltánnál és Fáth Jánosnál volt a LAS , kicsit körülményes itt visszakeresni, már egyszerűbb bekérdezni a FB Accord Club Hungary csoportban. Illetve ott őket felkeresni.
Hovatovább ha meg van írva akkor valószínűleg Szabb fórumtársnál lett megírva, őt is keresheted.
2021. október 10. 16:07:50: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #139048
Sziasztok.
Tavaly Decemberben lettem tulajdonosa az autónak. 2007FL Types
Most szántam rá magam az autó Reflashelésére,viszont mikor rádugtuk a gépre kiderült,hogy már megvan írva.
Próbáltam utána járni a volt tulajai közül,hogy tud-e róla bárki bármint,de sajnos biztos infók nem voltak.
Cziránku Krisztián is volt annó tulaja. Ő tudott annyi infóval szolgálni,hogy ez az autó annó téma volt itt a fórumon és akkor még hihetetlennek tűnt az,hogy egy ilyen autót megírjanak.
Próbáltam vissza keresni itt a fórumon,de sajnos még nem találtam semmit.
Esetleg bárki tud információt róla,mert tuom ,hogy vannak itt a kezdetektől tagok,hátha annó látta az autót vagy bármi.
Köszönöm előre.
Vajúdok is rendesen, hogy mi legyen, bár nekem van alternatívám, fk2.
De pl múlt héten is írtam egy lengyel fk2-re, 2x válaszolt, teljesen korrektül, de aztán eltűnt . . . és egy hét alatt eltűnt a grafit fk2 is ami jónak tűnt. Namindegy. Sajnálom is meg nem is.
Beülök az accord-ba és még mindig jó, szeretem.
. . . és remélem hamarosan lesz még egy lehúzás a bakancslistáról.
..."úgy tűnik az ráadásul nem csak elöl fog kapargatni..." --> ezt miből gondolod? abból az 1 lemaszkolt tesztautóból amin talán hátsó difiház látszott volna 3 pixelben? v lemaradtam vmiről? minek a hajtását kapná meg? sztem 99,99% h FWD lesz ez is mint eddig az összes CTR. és a "muszáj" miatt erősebb lesz kb 2 lóerővel az elődjénél
Én meg hálát adok az égnek, hogy ilyen jó autó és semmi kényszer nincs rajtam, hogy elengedjem. Amíg ilyen állat ronda autókat gyárt a Honda addig nem késztet semmi ,hogy átüljek egy újabba. CTR-nél gondolkodtam már a 10 genen de bazmeg... egyszerűen nem fogok olyan autót venni ami nem tetszik. Ez van. Lehet überjó autó meg minden de nem lennék én ha megvenném.Ha esetleg mégis vennék annak nyomós oka lesz pl mittomén átkerül egy másik dimenzióba az ATS és hirtelen kell egy vas. Remélem a 11 gen CTR számomra emészthetőbb lesz és úgy tűnik az ráadásul nem csak elöl fog kapargatni. De most hirtelen más terveim is lettek szóval ... lehet el se adom az ATS-t hanem mellé jön majd valami. Jó autót ami szinte új korától nálam van minek adjam el? Nem is értem.... Ára már nem csökken... szép, megnézik az utcán a mai napig. Nem tűnik avittnak.
A reflash meg a leömlő az muszáj bele, úgy már teljesen fasza!
Illetve látjuk hogy még pályán (H.ring) is megállja a helyét mindenféle komolyabb beavatkozás/módosítás nélkül.
Lásd Zolynet példája.
Egy Yatour-ral elvoltam én is, SD kártyáról ment a jó kis zene, az pont elég volt nekem.
A műszaki megbízhatósága legendás, ezért cserébe elnéztük a retro belsőt is.
De sajnos az idő eljár felette is... ez ellen nem lehet mit tenni
Már nem hiszem hogy lesz.
A legfiatalabb is 14 éves és elég sok bennük már a méter is. (ráadásul a fl. hajlamosabb is a korrodálásra tehát ebből a szempontból a non fl. "jobb" de azok meg ugye16-18 évesek...)
8 évig hűen szolgált. Szép volt, jó volt ennyi.
Tudni kell(ett) elengedni.
Egy letűnt kor autóját mutogatod, az, hogy most, hogy néz ki csak egy dolog, biztos vagyok benne, hogy fog ez még a régi fényében ragyogni mikor már csak 10-20db lesz az egész országban!
A reflash kb felét adja . Szabb elmondta és igaza van ,hogy egy jó leömlő az még egy reflash. Pl a Weapon R leömlő kerek 20 lovat hoz a 2.4-esen. Szergej-féle leömlő ennek a másolata tehát hozza és plusz akinek jól szellőző kipuffja van (mint pl nekem) az meg aztán nagyon jó. Nem egy amerikai fórumon olvastam, hogy ez a motor kipuff oldalon van lefojtva de rendesen. Na az enyém már nincs....
Pedig már 14 óta megvan!
Már kevesebbet is járok ide, nem is Hondával járok, és maximalizáltam a fényképek számát is évi 2-3 darabra, 'mert van akit zavar a fehér szín" ezért nem teszek ki képeket, viszont a Laciét szívesen nézegetem amikor idetévedek!
Ki kéne próbálnom egy reflashelt verziót, h értsem a rajongást.. Anno, amikor kijött a modell, egy ügyfelem vett egy 2.4i Type-S-t újan. Kipróbáltam, kellemes volt, de különösképp nem fogott meg, sztem a típusjelzés miatt type-r-es jellemzőt vártam, ami nem volt, hanem kényelmes utazó autó benyomását keltette. Na majd lenyúlom JF-ét egy telitalpas körre. :-)
Nagyon nehéz accordról a váltás... 2012-ben vettem az elsőt, és 2022-ben még mindig accordba fogok üldögélni.
Többed magammal erős 1, 1,5 éve agyalunk a 300+ lovas liga megnyergelésén, de aztán végül mind rájövünk arra, milyen jó autó is ez az accord, és 2-3x annyit nem ér a választott esélyes modell.
Ahogy mondtam is, ha lehetett volna újonnan kapni, csak ezt vettem volna meg. Nekem továbbra is a 7. gen. FL type-s kinézet volt a csúcs. Meg annak idején a 4. gen. accord.
Én még a telót se párosítottam az autóhoz, pont leszarom ezeket a dolgokat.Sokkal többet jelent a műszaki megbízhatóság nekem, mint ez a sok szar kütyü bennük.
Egyébként a rozsda gáz. Múltkor néztem yt-on videót egy Integráról, alapvetően egyben volt az autó, de amikor kiszedték a szőnyeget, voltak bajok, na. Restaurálás volt rendesen.
Más... most jött ki egy japán tanulmány, környezetszennyezés szempontjából a tanulmány szerint jobban járnánk, ha ezeket az öreg, benzines vackokat tartanánk életben, mint egy új gyártottat venni.
Na ezért nem veszek új autót.
Ennyi szép 4 gen fotó után jövök tömegoszlatni a roncsommal
(melók miatt lassan halad a project... )
Megvan 12 éve, állt most sokat, gyakorlatilag mindig meglepődök rajta, milyen alacsony, egyebek, mai napig rácsodálkozok a formájára. És ez még bokorugró, na meg rakéta. Meg hogy stílusa van ennek a formának, nem a giccses - mai divatos. Meg hogy az összes 30 éves kezelőszerv mint a műszer. Meg a váltó... meg a stb...
És még ebben az állapotában is, megállok valahol, körbenézik, meg kérdezik.
Nem tudom miért, de eddig bennem valahogy nem "ült le" az info, hogy neked is ilyen f*sza Accord-od van.
Bár tuti nem mutogattad annyit mint SzabóL kolléga. Pedig jó lenne