Jahogy itt volt egy ilyen kérdés is, azt nem láttam meg, csak most
Ez kimaradt, ehhez őszintén én kevés vagyok már. A legdrágább verdám 3 milla volt, amit el is kellett adnom 1-1.5 év múlva, mert tartani az is sok volt már nekem.
Egy S meg ugye ezen jóval túlmutat, szóval nem-nem-nem.
De egyszer vitt mau az övével, az fasza volt, de nekem elég is.^^
De lejött, csak el kellett érte menni messze, pl. Szardíniára. Egyik barátom 2 alatt vette, természetesen mire hazaért addig rendesen többen volt, de a vételára 2 alatt volt egy törésmentes S2000-nek! Az enyém beszerzési ára sem volt sokkal magasabb, ellenben az enyém már volt törve, meg belépőként is kellett költenem rá. De szóval ez csak kifogás
Vazz ránéztem a Hahun, 7 milla.. durva, h bárkinek megér ennyit. Anno azért nem vettem 3-ért, mert az akkori cabriom (Saab) 2-ért adtam el, s úgy voltam vele, h újkorukban ez volt a drágább, úgyhogy megvárom, míg az is lejön 2-re. Nem jött.. :-)
Vitan felul allitom, hogy igenyes a kivitelezes. Kar, hogy a 23 perces videoban egy arva szo nem esik a sulyelosztasrol, vagy egyaltalan az onsuly mennyi lett. Meg azert megneznem hogyan kanyarodik.
Keményen nyomják sajnos ezt a részét a dolognak. Amikor beb*szott ez az egész, akkor teljesen lezárták a japán postát is és semmit nem lehetett onnan kihozni se.
Mivel mi mindent addig egyenesen Japánból rendeltünk, be is szart a bizniszünk.
Sajnos minket az odautazás veszélye nem fenyeget (szeretnénk persze) de Téged konkrétan sajnállak, mivel tudom, hogy úgymond már menetrendszerűen jársz ki és ez így most nagyon tré lehet, hogy egyáltalán nem lehet menni.... (és NEM tegnap óta ugye)
Bár a kinti barátom szerint a WHO ajánlásának ellenére (miszerint a beutazási tilalmak nem fékezik meg a variánsok terjedését) a japók ezt az évet is beáldozzák és továbbra sem engednek be senkit. És ha nyitnak, akkor is lesz napi beutazási kvóta. -__-
úgy van árazva, hogy nyilván nem eladó...
btw ez ma az eu-s piac legdrágább s2000-re...
van a Fugel-nél szinte koppra ugyan ilyen, 1 évvel fiatalabb, picit több km-rel...
ma reálisan itt tart az ára...
hogy 5-10 múlva hol lesz majd meglátjuk...
Ez azért nem igaz, nagyon egyszerű találni egy "friendly mot guy"-t. Én rögtön tudok mondani hármat is akiknél voltam, egyiknél több ismerős is vitt már igy autót a másik kettő pár perc beszélgetés után ajánlotta ha van bármilyen doggy autóm hozzam nyugodtan. Átlagosan 20fontot szoktak pluszba kérni és átengednek szó szerint mindent. Simára kopott gumi, nincs rendesen fék, hiányzik a katalizátor és emisszión bukna? Szó szerint semmi nem számit. Amikor az MOT history-t nézed arra figyelj, hogy ha volt egy év amikor több/sok hiba merült fel és utána minden évben tiszta az MOT, még advisory sincs akkor jó esélyel csak át lett tolva.
Sajat taktikam az MOT reszletes atolvasasa. Legjobb tudomasom szerint azzal nem svindliskedhetnek, mert ha kiderul, hogy kummantottak, akkor kegyetlenul megkuldik a vizsgaztatot.
Ezek szerint meg egy egesz korrekt darabot fogtam ki. Tobb, mint valoszinu, hogy elete donto tobbseget garazsban toltotte. Csak az utolso gazda volt egy idiota...