Ide kerülnek a kérdések és válaszok az Adásvétel témákból.
A téma csak 1000 hozzászólást tart meg.
Ha gondod akad a megvett termék szállításával, messze van,nincs mivel hoznod-vinned, használd a Jövök-,megyek, Hozok-Viszek topikot..
Valaki biztos segít..
Ez a téma a beállítások szerint csak az utolsó 1000 hozzászólást őrzi meg.
Attól is függ melyik futár cég fogja hozni. A futár költsége azt már látod mielőtt feladják.
Maga a vámkezelés talán utoljára nekem 7e Ft volt. Ez csak a kezelési díj.
A vám + áfa meg érték függő:
0-45 euró között vámmentes/vámeljárás alá nem tartozó küldemény
45,1 -150 euró között vámmentes, de 27 % ÁFA terheli a küldeményt
150,1-700 euró között 2,5% vám + 27% ÁFA kerül felszámításra
700,1-999 euró között kereskedelmi vámtarifa* + 27% ÁFA terheli a küldeményt
1000 euró és ezen érték felett kereskedelmi vámtarifa* + 27% ÁFA terheli a küldeményt
Magánszemély által megrendelt áru (cég-magánszemély reláció)
0-22 euró között vámmentes/vámeljárás alá nem tartozó küldemény
22,1 -150 euró között vámmentes, de 27 % ÁFA terheli a küldeményt
150,1-1000 euró között kereskedelmi vámtarifa* + 27% ÁFA terheli a küldeményt
1000 euró és ezen érték felett kereskedelmi vámtarifa* + 27% ÁFA terheli a küldeményt
* kereskedelmi vámtarifa: jogszabály alapján egyes áruk, árucsoportok külön kategóriát képeznek, a
vám mérték.... bla bla
Facebookon van (jó tudom, nem mindenki facebookozik) olyan csoport, hogy Civic 5-6 gen alkatrészek. Ott láttam pár nappal ezelőtt kibontott 5gen ABS jeladókat, de már mist így nem találom, mert facebook
2021. augusztus 26. 17:43:56: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #94403
Tegnap elég nagy akciók voltak a Müllerben iskolatáskákra és baromi sok fajta volt. Gondolom még tart, nézz rá , vagy hívd fel őket hogy van-e és ha igen mennyiért. Egy telefont megér
Végül mégsem jött össze az üzlet, így újra aktiváltam a hirdetést Legend Coupe
Ahogy említettem is, az autó nem hibátlan. Esztétikai szempontból van rajta pici kavicsnyom, karc, műanyag amit megkezdett az idő,stb, műszakilag pedig a hátsó futóműre kell majd költeni, illetve az olajcsere most lesz esedékes (mindent megmutatok/elmondok az érdeklődőnek).
Aki tényleg patika állapotra akarja hozni, annak lesz még vele dolga, ezért is írtam, hogy ér alkudni.
Csak ha visszavásárolom a Legend-et.
(mert őt vitték előttünk ilyen amcsi nagy vasakkal foglalkozó szerelőhöz, lévén Acura is van belőle és ugyanaz kb.)
De persze erre vajmi kevés az esély. Egyetlen szekér meg amit megvennék és amerikai, az egy Chevrolet Camaro, de arra MÉG kevesebb az esély, hogy akár életemben vennék egyet.
Jól hangzik. :-)
Voltam reggel Ecseren, oda költözött az Usa autó szerelőm. a esetleg rákívánsz egy ilyen nagyvasra, majd megadom az elérhetőséget, nem kell messzire vinni.. :-)
Hajajj, hosszú lenne, a lényeg, hogy FULL rendbe akarom hozni. Szerencsére jó kezekben volt, így bőven nem nulláról indulok, de ezzel együtt is van dolog.
Konkrét hiba az nincs, ezt le kell szögezzem, csak olyan dolgok, amik lehetnének újabbak vagy jobbak.
De a lényegi kérdésedre válaszolva, mert tudom mire gondoltál főleg: Plusz dolgok inkább optikai részről lesznek, (16-os felnik, új gumik, tervben van fóliázás is a karosszéria hiba javítása után) motorikusan nem nagyon akarok hozzányúlni, mert ez így a jó ahogy van.
Marha jó vele "cruise-olni" és leszarni mindent. Nem érdekel, hogy csak 90 ló, amikor ehhez a kasztnihoz teljesen elég az. Itt nekem nem ez számít, hanem az az érzés, hogy milyen rohadt jó futóművet tudtak ezek csinálni már '93-ban is, fogja az utat, lapos, széles, könnyű. Egyszerűen baromi jó és kész. Tegnap is, Mende is Gomba között olyat kanyarogtam vele, tiszta élmény volt, komolyan.
Ha egyszer is úgy döntök, hozzányúlok mégis a blokkhoz, akkor is marad az 1.5 szívó, ami maximum VTEC-esítve lesz, de semmi több. Semmi VTi, semmi K20-24 és semmi turbó. Ez így jó.
Úgy néz ki, hogy igen. Egy fórumos kolléga tegnap eljött megnézni, végül meg is egyeztünk, holnap bonyolítjuk le.
Egyrészt örülök, hogy ilyen gyorsan összejön, illetve, hogy nagyon jó kezekbe fog kerülni volt már ilyenje régebben, illetve most is elég komoly a Hondás gépparkja.. nem tudom melyikőnk volt izgatottabb tegnap.
Másrészt azért titkon reméltem, hogy még rakosgatnom kell itthon egy darabig de jobb lesz így
Nekem a 4-es automata nem kellene, sajna mióta a Sharanban megismertem, h milyen egy tiptronicos 5-ös, azóta a pickupban is rühellem. Buzi hosszú fokozatok, amik nem záródnak, fujj. :-)