Mármint hogyan keverni? Az tartályban és a kocsiban levőket, vagy r134a az r12-vel vagy az r134a az y1234f-el vagy az r400-at az r134a-val és a többi létező gázt? Ha r134a van benne akkor az kell bele ha y1234f van benne akkor az kell bele. Hogy friss a klímagépből a használttal a kocsiban igen keverhető, mert amit leszívnak az ugyanúgy megy a klímagép tartályába a többi közé. A gázok fajtája nem keverhető. Sőt még az olajak sem, annak ellenére hogy pl ugyanaz a gáz van a rendszerben.
Hogyan nem indul? Köszörül, csak nem indul be vagy még indítózni se lehet?
Ha indítózni tudod, akkor (ha meg tudod oldani) hallgatózni kéne, hogy kapcsolja-e a gyújtás ráadásakor az AC pumpát.
Ha nem, akkor lehetséges, hogy a főrelé lesz.
De ez csak egy ötlet, nem értek hozzá, de ilyen problémám már volt.
Segítséget kérnék, hogy esetleg találkozott-e már valaki hasonló problémával, egy hosszabb kb 600 km-es út (közben 2-3 órás megállással) után másnap nem indul be az autó, viszont két hét állás után tökéletesen indul és megy, motor ellenőrző lámpa nem világít. Az autón minden kötelező szervizelési munka el volt végezve ( gyertyák, benzin és egyéb szűrők..) akkumulátor rendben.
Már kétszer előjött ez a hiba.
A főtengely jeladó már cserélve volt kb 2 éve.
Az autó egy 2004-as 1.6-es benzines civic (D16V1).
oké, köszi. Ha valakinek van valami meglátása a lentebb írt jelenséggel kapcsolatosan, kérem írja meg.
Más: 2003-as D14Z5, 2005-ös D16V1 motorkódú Civic klíma feltöltési mennyiségre van valakinek adatja? Haver feltudná tölteni, de nem tudja a mennyiséget, vagy valami ilyesmi a probléma. Segítségeiteket előre is köszönöm. Üdv
Üdv!
Ufo Civic 1.8B kézi váltóba mennyi olaj kell? (a "feltöltő nyílásig,mikor már folyik ki rajta" nem játszik,mert én a légszűrőház alatti betöltő nyíláson töltök) Ezért kell a pontos mennyiség .
Már 1x cseréltem,de elfelejtettem ,a könyvet amiben benne van az infó azt meg kint hagytam . 1.6 vagy 1.8 rémlik.
Ha egy öreg tepsit átalakítotok,akkor nem kel lebontani a cseréhez a nagy műanyagot!
Cserélek mindent,motorolajat is.
Meg vízpumpát,és Honda hűtőfolyadékot is.... V
ahogy bejött a meleg idő, egyre többször volt, van benzinszag az autó körül, ill. melegben "nehezebben" kezdett el indulni ( kb. úgy mint amikor üres a tank ). Ezek a jelenségek is lehetnek kapcsolatban a vezérműtengely jeladóval, vagy ez valami más hiba kezdete? Most így visszagondolva a nagyobb hidegekben is többet tekert az önindító. Ezekre tudnál valami tanácsot adni? Üdv
grego köszönöm a segítségedet.Sikerült eljutni egy szakemberhez ( ma, szombaton ). Rácsatlakozott az autóra a laptopjával, és azt mondta, hogy szívóoldalnál a vezérmű tengely jeladó lessz valószínűleg a baj. Törölte a hibakódot, azt mondta, hogy egyre gyakrabban fog jelentkezni a hiba. Sajnos a következő időpontot 29.-ére tudta adni ((. Itt tartok most .
sziasztok!
A mai napon a 2003-as 1.4-es civicem kb. 20 km út után a legnagyobb melegben váratlanul leállt. Kb. 3 perc várakozás után pár másodpercre beindult, majd újra leállt. újra várakozás kb. 3percig, közben tanksapka leszedve, de a nagy forgalom miatt nem hallottam semmi "sziszegést", viszont az autó beindult, viszont világít a sárga motor ellenörző lámpa, ennek ellenére hazajöttem vele ( kb. 30 km ). Az autón minden kerbantartási munka el volt, van, végezve, benzinszűrő csere is. Tubnátok segíteni a kialakult helyzetbe? üdv! Tibi
6gen VTI-be (3 ajtós) szükségem lenne katalizátorra. Zörög, zavar. Sportkatalizátort ajánlottak többen is. Honnan, milyet, mekkorát? Check engine lámpával lehet gond? Ha igen, akkor olyan kéne, amivel nem lesz gond.
Köszi.
Tegnap este összeraktam a motort. Arp csavarokat 96Nm lehúztam, előtte a tömítéseket lefújtam ezzel a VHT sprével, eddigi tapasztalatom az, hogy megoldotta a problémát. Bubi nincs egyenlőre, mentem vele kb 100km rendesen nyelezve 7800-ig forgatva és szabályzáson váltva, bubi nincs. A tömítés jakoparts, szóval nem egy gyári tömítés, ezt szoktam betenni, ha nincs lehetőségem gépműhelyre, mert legalább nem ég át, használható vele a kocsi, az azbeszt kb 5e km után átég ha szar a sík és akkor már megy a víz az égéstérbe. De ez most így tényleg jónak tűnik, a szívósor tömítést (Bisimoto) is befújtam ezzel a cuccal és a kipufogó tömítését is. Azt gondolom, hogy eddigi tapasztalat alapján ajánlom 15€ volt sok van benne, ha lenne még 2t motorom simán csak ezzel raknám össze a hf-et de lehet az egész blokkot
honda.hu majd prospektusok és árlisták, majd alul a már nem forgalmazott modelle. És a kiválasztott típus prospektusa végén ott a lista hogy melyik felszereltséghez milyen extra tartozik.
Valójában meg kellene sikoltatnom a hf-et, de most erre nem volt lehetőségem. A fém tömítés nem ég át de a víztérbe belepufog. Van itt hon Cometic tömítésem is, de azt nem akartam beáldozni, mert egyébként azt azért tartogatom, hogyha végre lesz időm, akkor kap egy stage2 tengelyt szelepeket, szeleprugókat, prtot a hf, aztán had forogjon. Azért vettem ezt a VHT sprét, hogy hátha azt a pici egyenetlenséget ki tudom vele hozni, azt a pici hibát. Egyébként ilyen ragacsos felületet képez, biztos fognak majd örülni a gépműhelybe, majd mikor viszem
Én is megszoktam, hogy felfelé nyomni kell, tojtam megcsinálni vagy cserélni.
Ha nálad se le, se fel, akkor ez a rész teljesen elszállt, valószínűleg a modulban avagy a nyomtatott áramkörben mondott búcsút ^^
De amúgy valamiért egyszer az egyik CTR-emben is elment ez az automatikus kapcsolás. Az se nagyon érdekelt, aztán pár hónappal később egyszer csak megint lett.
Na azt nem értettem, de örültem.
Sajnos az enyém se le, se fel és úgy tűnik ez a végállás programozás sem oldotta meg. De amúgy szépen egyenletesen működik, nem tűnik úgy hogy szorulna, így nagyon nem fogom erőltetni, kibírom azt a pár másodpercet amíg nyomni kell a gombot.
Az enyémben is kicsit furán működött a dolog, lefelé tökéletesen működött az automata funkció, elvileg felfelé is, de mégis kb. középen megállt, majd visszaeresztette az ablakot szépen le, ha az automatát használtam. (volna ) De csak felfelé.
Ha viszont tartottam rajta az ujjam, akkor szépen felhúzta. (de nem benyomva az automatáig)
Elviekben tehát nem szorult az üveg.
Szóval szerintem hajlamos elfáradni az elektronika vagy ilyesmi. Ha tudod, nézesd meg valami okossal, pláne ha tényleg nem lehet az említett módszerrel "visszaprogramozni".
7gen Accordnál, ha a vezető oldali ablakemelőnek nem működik az automata módja, akkor az kapcsoló, vagy valami vezérlő hiba lehet? A kapcsolónál érzem, ahogy bekattan le is föl is amikor az automatát kéne kapcsolnia, de megáll ha elengedem.
Hirtelen az jutott eszembe, gőzöm nincs, hogy áll a váltórudazat, meg esetelg a bowden-ek - sosem volt bajom váltóval, meg ilyen hibával . de lehet, valami beleér valamibe kitekert kormánynál.
Jobbra tekert kormánynál olyasmi hang jön valahonnan, mintha bicajküllők közé gyorskötözőt tennék. Fura pattogós ropogós hang. CSAK 2. sebességfokozatban, terhelésre, motorfékkel és kinyomott kuplunggal is ugyanúgy fennáll a probléma. Mi lehet ez?
Én is 150.000km környékén vettem az Accord-omat és rommá volt használva benne a kuplung. (nem akartak rá költeni, ezért adták el akkor, gondolom)
Elvileg bírhatná tovább is, de ugye használat függő.
Enyém nem rázott, (azon a szakaszon túl volt már szerintem ) de semmi réteg nem volt rajta, szerencsétlen "csak" nyikorgott elindulásnál hűvös időben. (meg akkor nyilván csúszott is kicsit, de azért csak befogott még)
Köszi szépen én is erre gondolok. Nem ide írtam csak áthelyezték a kommenteket mert az accord fórumban ez volt a téma. Tavaly vettem az accordot elvileg 160e kmrel lassan esedékes lenne úgy érzem akkor még nem produkálta ezt a jelenséget.
Kérdés nem sok van, kuplung szett csere vár rád. Ezt a rángatást a 7gen 1.4-esem (Civic) produkálta, amikor elfogyott a kuplung, az első jel az volt, hogy egyenesen elindulva nem, csak emelkedőn megtartva rángatott a verda (rázott mint neked) de akkor nagyon.
Kuplung szett le lett cserélve, minden megjavult. (minő meglepetés)
ui: Felmentél simán egyesben egy emelkedőn és kuplung szag volt és azt írod, hogy LEHET csúszik mégis? Ne szórakozzál, az csúszik mint a sz*r.
Meleg motornál produkálja kuplung felengedésekor leesik a fordulatszám és azért rezonál a kocsi hideg motornál mivel magas a fordulat nem kell gázt adni és nem is remeg