HONDA fórum
2024. június 13. csütörtök, 18:54,  Anett, Antal Legújabb regisztráltunk: MDRBcivic 0 



Téma neve:

Nyitotta: -Törölt felhasználó-


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 489 | 488 | 487 | 486 | 485 | 484 | 483 | 482 | 481 | 480 | 479 | 478 | 477 | 476 | 475 | 474 | 473 | vége >> 

Téma információk
Hasznos linkek:

Honda cégtörténet
Honda history
The Old Honda Generations
Honda, Acura Tech Website
Honda Performance
Autókatalógus: Honda


Honda részvényekBoozilla topiktársnál
#57424 Kázmér +  2021. május 30. 16:08:45 re: #57420 (Sprint-R + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ezt de el tudnám viselni a seggem alatt... [SMIL:/egyeb/Accord03grafito.gif] [SMIL:/smile10.gif]

#57423 Yakumo +  2021. május 29. 16:30:13 re: #57422 (madskillz + )  ←  ‹›  +2 | rejt
Szegénynek lehet annyi, eggyel kevesebb.....
(a plusz nem is erre ment, hanem hogy sikerült elkapni ezt valakinek)

#57422 madskillz +  2021. május 29. 15:39:01    ‹›   →  ↑  +1 | rejt
[SMIL:/sir.gif]
2021. május 29. 16:30:13: megválaszolva Yakumo +  által, → #57423 

#57421 grego +  2021. május 23. 12:20:00 re: #57420 (Sprint-R + )  ←  ‹›  0 | rejt
FK8 fékekkel :D

#57420 Sprint-R +  2021. május 23. 11:30:21 re: #57419 (madskillz + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
elorol nagyon Mustang, oldalrol nagyon Giulia. Amugy a technologia elegge ott van.
2021. május 30. 16:08:45: megválaszolva Kázmér +  által, → #57424 
2021. május 23. 12:20:00: megválaszolva grego +  által, → #57421 

#57419 madskillz +  2021. május 23. 11:08:31    ‹›   →  ↑  +1 | rejt
na ez igen. video

2021. május 23. 11:30:21: megválaszolva Sprint-R +  által, → #57420 

#57418 Wagonist 0  2021. május 17. 12:08:58 re: #57415 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Ritka ótvar, de legalább a felni illik hozzá. :-)

#57417 Kázmér +  2021. május 17. 10:40:56 re: #57416 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
Akkor már egyszerűbb egy olyat venni, amivel nem kell semmit kókányolni. [SMIL:/mosoly.gif]

#57416 Tonx +  2021. május 17. 08:07:16 re: #57415 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Én azért elfogadnám. Meg berendelném a tetőt gyáriban és visszaraknám rá.
2021. május 17. 10:40:56: megválaszolva Kázmér +  által, → #57417 

#57415 -Törölt felhasználó- 2021. május 16. 08:56:05 re: #57413 (Wagonist 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
ice Cube gettórepper levágatta a tetejét aztán most senkinek nem kell mert van ám boy flex. Tönkre lett baszva.. [SMIL:/merges/banghead.gif] [SMIL:/merges/banghead.gif] [SMIL:/merges/banghead.gif] [SMIL:/merges/smily1024.gif]
2021. május 17. 12:08:58: megválaszolva Wagonist 0  által, → #57418 
2021. május 17. 08:07:16: megválaszolva Tonx +  által, → #57416 

#57414 grego +  2021. május 13. 13:33:45 re: #57413 (Wagonist 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Vót!

#57413 Wagonist 0  2021. május 13. 13:22:28    ‹›   →  ↑  0 | rejt
VM?









2021. május 16. 08:56:05: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #57415 
2021. május 13. 13:33:45: megválaszolva grego +  által, → #57414 

#57412 integra_type_r 0  2021. április 28. 20:08:50    ‹›  0 | rejt


#57411 integra_type_r 0  2021. április 28. 20:06:13    ‹›  +1 | rejt


#57410 integra_type_r 0  2021. április 28. 07:34:15    ‹›  +9 | rejt












#57409 Tonx +  2021. április 25. 11:05:38 re: #57406 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
És amíg megvárja hogy a többi autó is beérjen a célba játszik a tableten:)

#57408 integra_type_r 0  2021. április 25. 10:50:51    ‹›  +1 | rejt

2040-től a Honda nem kíván több belsőégésű motorral ellátott autót gyártani...

"2019 decemberében az akkori Honda vezér, Takahiro Hachigo egy Automotive News-nak adott interjúban kifejtette, hogy kevéssé hisz a teljesen elektromos autók piacképességében, és a márka stratégiáját sem erre az irányra fókuszálná.

6 év után idén év elején Hachigo leköszönt a Honda éléről. A márka konszolidációját hatékonyan intézte, gyárak bezárása, főleg az európai térségben része volt annak a stratégiának, amelynek középpontjában a Honda esetében is a megfelelő profitabilitás állt. Hachigo-hoz fűződik annak a döntésnek a megerősítése is,hogy a Honda mint nagy és független japán autógyár nem kíván kereszttulajdonlással, fúzióval, vagy bármilyen egyéb elköteleződéssel közeledni más gyártók felé. Ilyen "kalandok" helyett továbbra is rendkívül nagy hangsúlyt fektetnek a függetlenségükre.

A cég mérete azonban nem teszi lehetővé, hogy partnerek nélkül képes legyen minden területen helyt állni, ez még a lényegesen nagyobb és tőkeerősebb Toyotának sem sikerül, pontosabban nem céljuk. Okosan kötött szövetségekkel úgy lehet költségeket csökkenteni és versenyképességet növelni, hogy a Honda imázsa ne szenvedjen csorbát. A legfontosabb ilyen szövetség, amely vélhetően hosszútávra meghatározza a cég életét, a General Motors vállalattal kötött megállapodás, melynek középpontjában az alternatív hajtások állnak. A Honda és a GM együtt igyekszik boldogulni a villany és a hidrogén kapcsán. A Honda, ellentétben az európai szereplésével, rendkívül erős az Egyesült Államokban, és számos gyárat is fenntart ott, hasonlóan a többi japán riválisához.

Mindemellett érdemes megjegyezni, hogy a Honda továbbra is a világ legnagyobb belsőégésű motorokat gyártó cége, hiszen autók mellett motorkerékpár, fűnyíró, aggregátor, hajó és még ki tudja mi minden ketyeg Honda motorral. Különösen fontos a szempontjukból, hogy felkészüljenek alternatívákra az üzletük kapcsán.

A kutatás-fejlesztés vezetője, Toshihiro Mibe az új vezetője a cégnek, és pénteki tokiói sajtótájékoztatón máris komoly bejelentésekkel hívta fel magára a figyelmet. Az 59 éves szakember 1987 óta van a Hondánál, és elődje szerint azért választották a cég élére, mert mindenkinél jobban tudja, milyen kihívásokkal kell szembenéznie a cégnek az autóipar transzformációja kapcsán. Mibe hajtásláncokkal és az elmúlt években önvezetéssel kapcsolatos technológiákkal foglalkozott a cégnél. A Legend világelsőként szériában engedélyeztetett Level 3 szintjét Mibe vezetése alatt fejlesztették.

A fantasztikus motorokhoz, amelyeket a Honda az elmúlt évtizedekben készített, szintén sok köze volt az új Honda vezérnek.

2040-től Mibe azonban nem kíván több belsőégésű motorral ellátott autót gyártani. Első lépésben 2030-ra az eladott autók negyven százaléka elektromos és hidrogén autó lesz a tervek szerint, öt évvel később már 80 százalékkal számolnak, majd 2040-re el akarják érni a 100 százalékot ezzel a két hajtási opcióval. Az évszázad közepére a Honda, mint vállalat CO2 semleges vállalat kíván lenni.

"Az akadályok elég magasak" idézik Mibe szavait sok helyen, de, folytatta: "hiszek abban, hogy el tudjuk érni, amit terveztünk. Annak a ténye, hogy egyértelmű célokat tűztünk ki magunknak, az első lépés abba az irányba, hogy megvalósítsuk amit akarunk".
Átszámolva 38,5 milliárd eurót költenek a következő években az alternatív hajtások fejlesztésére. Ez gigantikus összeg abszolút értelemben is, ha pedig belevesszük a képletbe, hogy a Honda egy relatív kicsi cég, még impozánsabb ez a szám.

2 új, teljesen elektromos modell jön hamarosan, vélhetően amerikai piacra a Hondától, az egyik valószínűleg Acura néven, ami az első teljesen elektromos modell lenne a Honda presztízs márkájától. Az évtized második felétől szilárd test akkumulátoros autókat terveznek szériába. Ez jelentősen versenyképesebb tulajdonságokkal rendelkező technológia a tömegtermelésre és használatra, mint az eddigi megoldások. A Toyotától kezdve a VW-n át a BMW-ig szinte mindenki belebegtetett már időpontokat arra, hogy megkezdjék az ezzel ellátott autóik forgalmazását.

Mibe tudja, hogy egyedül kicsik ahhoz, hogy minden szinten helyt tudjanak állni, ezért további kooperációk megkötését sürgeti a cégen belül. Ezen együttműködések ugyanakkor szigorúan "szemmagasságban" lehetnek megkötve, azaz a Honda továbbra is figyelni fog arra, hogy ne függjön más gyártóktól, technológia transzfer esetén sem.

A Financial Times cikkét olvasva feltűnt egy részlet: a kommunikált tervek a kínai és az észak-amerikai piacra vonatkoztak, az EU piacára, ahol kicsi a Honda részesedése, nem. Ez nem azt jelenti, hogy nem számolnak ezzel a térséggel, csupán nem mernek jóslásba sem bocsátkozni azzal kapcsolatban, hogy hogyan fog alakulni ez a piac a következő években.

Toshihiro Mibe személyében egy viszonylag fiatal, nagyon széles látókörű, a technológiákat és a saját cégét is mélységében ismerő, a változást értő, az újdonságokat lehetőségként megélő vezetője lett a Hondának, egy olyan korszak után, amely előkészítette a terepet arra, hogy fordulni tudjon a cég új irányokba."



#57407 Wagonist 0  2021. április 21. 12:15:08    ‹›  +5 | rejt
Emlékeim szerint a fehérben 17k km volt csak. :-)



#57406 integra_type_r 0  2021. április 20. 10:22:17    ‹›   →  ↑  +4 | rejt

future... [SMIL:/nevet/evilsmile.gif]







2021. április 25. 11:05:38: megválaszolva Tonx +  által, → #57409 

#57405 grego +  2021. április 19. 23:42:45 re: #57404 (Kázmér + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Japán felnőtt belefér :D

#57404 Kázmér +  2021. április 19. 22:49:07 re: #57402 (Wagonist 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ez valami brutál kicsi! Hogy a fenébe fér ebbe bele egy felnőtt ember??? [SMIL:/smile2.gif]
2021. április 19. 23:42:45: megválaszolva grego +  által, → #57405 

#57403 Csizi 0  2021. április 19. 18:01:01 re: #57402 (Wagonist 0 )  ←  ‹›  +3 | rejt
Jó a pólód! [SMIL:/smile10.gif]

#57402 Wagonist 0  2021. április 19. 12:39:20    ‹›   →  ↑  +12 | rejt
Ahogy ígértem. A 195 centim vs a Beat. :-) (2015-ös kép)

2021. április 19. 22:49:07: megválaszolva Kázmér +  által, → #57404 
2021. április 19. 18:01:01: megválaszolva Csizi 0  által, → #57403 

#57401 integra_type_r 0  2021. április 18. 17:11:09    ‹›  +4 | rejt




















#57400 Wagonist 0  2021. április 9. 12:41:24 re: #57398 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Van rólam kép, mikor a 195 centimmel egy ilyen mellett állok. :-)

Viszont ültem kint S660-ban, abban elfértem, csak a szélvédő teteje szemmagasságban volt. :D

(De a 6 gangos kéziváltója világbajnok!)

2021. április 9. 12:42: Szerkesztve Wagonist 0  által, megtekintés

#57399 integra_type_r 0  2021. április 9. 10:40:49    ‹›  0 | rejt


#57398 integra_type_r 0  2021. április 3. 09:07:38    ‹›   →  ↑  +2 | rejt

2021. április 9. 12:41:24: megválaszolva Wagonist 0  által, → #57400 

#57397 integra_type_r 0  2021. április 3. 09:07:03    ‹›  +4 | rejt

DORIKIN NSXR (Keiichi Tsuchiya)
ドリキンNSXR



#57396 integra_type_r 0  2021. április 3. 08:49:46    ‹›  +5 | rejt


#57395 integra_type_r 0  2021. március 31. 10:25:09 re: #57385 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
igen...
aki még képben van az eu-ban az az AS. Motorsport...

illetve a high end Atelier Kaz angliában...
ő együtt dolgozott Senna-val az F1-ben is...



#57394 -Törölt felhasználó- 2021. március 31. 10:11:12 re: #57393 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Nem tudom mennyire üzemképtelen vagy sem. Akkor láttam a kocsit amikor "megcsinálták" egyrészt a futóművel volt valami gáz. Gondolom nem sikerült a Frame-t helyretenni. Másrészt az elemek sem futottak, a lökhárítót sem sikerült lefújni rendesen. Én elfogadom hogy ez nagy álom mindenkinek aki Hondás, de annak a kocsinak annyi. Vagy megveszed kiviszed az ATR racinghez Ausztriába és a Christian megépíteni neked az elejét kb 8 millából újra. Akkor van kb 17-8 ból eg automata NSX ed ami törött volt. Cserélsz váltót rajta, már benne vagy a 20+ ba. Annyiért kapsz rendeset is.

#57393 KawaBazsy 0  2021. március 30. 18:53:13 re: #57392 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
De most akkor üzemképtelen? Vagy csak szarul rakták helyre?
2021. március 31. 10:11:12: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #57394 

#57392 -Törölt felhasználó- 2021. március 30. 18:10:59 re: #57387 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem jársz jól vele. Minden csilliárd hozzá. Nincs annyi pénz amiből megépíted. Volt Frame damage-is. Én láttam hogyan próbálták "helyreállítani". Hát kár volt hagyták volna úgy, több értelme lenne. Meg az automata nagy csalódás lesz csak szólok, egy váltó csere 4 ezer párszáz Euro, meg az apró. Szóval ez egy FINANCIAL ERROR. 60 ezer euro alatt nincs normális gép és arra is rádobsz 3-5 millió forintot mire felújítják úgy hogy nincs vele gondod a következő 10-12 ébven. Alkatrész alig van hozzá az is minden szar 2-3K eurónál indul. Röpködnek a milliók csak nézel. NSX adónak hívják már kint az USA-ban a Prime-os srácok. :D
2021. március 30. 18:53:13: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #57393 


2021. március 30. 18:14: Szerkesztve -Törölt felhasználó- által, megtekintés
2021. március 30. 18:14: Szerkesztve -Törölt felhasználó- által, megtekintés

#57391 integra_type_r 0  2021. március 30. 17:25:39 re: #57390 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
hivatalosan nincs...
chop shop kreáció...

#57390 KawaBazsy 0  2021. március 30. 17:13:33 re: #57389 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Né má, ebből cabrio is van..?

https://buy.motorious.com/vehicles/222020/1992-acura-nsx
2021. március 30. 17:25:39: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #57391 

#57389 KawaBazsy 0  2021. március 30. 17:09:13 re: #57388 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Rá kell kérdezni.. :-)
2021. március 30. 17:13:33: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #57390 

#57388 Yakumo +  2021. március 30. 16:48:19 re: #57387 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Annyiért szerintem odaadnák, mert ha jól emlékszem, akkor 6-ért már volt hirdetve.
2021. március 30. 17:09:13: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #57389 

#57387 KawaBazsy 0  2021. március 30. 16:44:45 re: #57386 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Csak eladható, max olcsóbban, mint a törésmentesek.. 5m-t adok érte. :-)
2021. március 30. 18:10:59: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #57392 
2021. március 30. 16:48:19: megválaszolva Yakumo +  által, → #57388 

#57386 -Törölt felhasználó- 2021. március 30. 16:18:17 re: #304232 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szarrá volt turves az eleje..Azért eladhatatlan.
2021. március 30. 16:44:45: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #57387 

#57385 -Törölt felhasználó- 2021. március 30. 15:51:00 re: #57336 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nocsak Christian barátunk. Jó srác, korrektül üzletel és nagyon tudja az NSX et. :)
2021. március 31. 10:25:09: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #57395 

#57384 integra_type_r 0  2021. március 30. 10:05:34    ‹›  0 | rejt

A globális autóipar egy korszakváltás előtt áll...

"A Bergisch Gladbachban található Center of Automotive Management évente ad ki egy tanulmányt arról, hogy hogyan teljesítettek az egyes gyártók üzletileg a megelőző évben. A koronavírus jegyében telt 2020-as időszak különösen izgalmas, hiszen nem minden cég tudta azonos hatékonysággal kezelni a problémákat, nyilván azért sem, mert nem azonos kitettséggel működnek különböző piacokon."

"Ebit marzs szempontjából a Toyota ver mindenkit a tömeggyártók közül, de ez már-már hagyománynak tekinthető a japánoknál. 8,5%-ról beszélünk a korona előtti évben, és fantasztikus 7,1 százalékot tudtak teljesíteni a rendkívül nehéz tavalyi évben. Bámulatos teljesítmény, tényleg!"

"A második tavaly a Tesla volt, amely először ért el pozitív eredményt, és 6,3 százalékos ebit marzsot, a tanulmány ugyanakkor kiemeli, hogy ez az eredmény a kvótaeladásra vezethető vissza."

"A harmadik ebben a tekintetben a PSA volt, amely krízis előtti időszakban a Toyotával azonos szinten mozgott, mivel azonban nagyon Európa központú a cég az eladásaival, és az európai piac csökkent leginkább, ezért ez az ebit marzsukon is komoly nyomott hagyott, 6,1 százalékkal így is dobogósok."

"Sorban a következőek: GM 5,4%, (ez javulás a 2019-es 4 százalékhoz képest), BMW 4,9%, VW konszern 4,3%, FCA 4,3%, Daimler 4,3% (ők is növelni tudták az ebit marzsot a 2019-es komoly átstrukturálások miatt, 2,5%-ról), Honda 3,4% (itt húzódik az autóipari átlag) Hyundai 3%, Ford 2,1%."

"A Nissan és a Renault vastag mínuszban voltak, előbbi -2,9%, utóbbi -4,6%."

"Az "Automotive-Ebit" is egy érdekes száma, ez az autónkénti kimutatott profitot jelenti. A Daimler a Toyota előtt végzett 2020-ban, 2101 eurós autónkénti eredménnyel. A japánok mutatója 1233 euró, a BMW 930 euróra esett vissza."

"3 évvel ezelőtt a német prémium gyártók 3000 euró körüli szinten mozogtak autónként. Relatív kicsi gyártóként ezen a szinten kellene mozogniuk ahhoz, hogy finanszírozni tudják a nagyon megugró K+F költségeket a következő időszakban."

"A VW konszern a Stefan Bratzel vezette CAM kutatás szerint 731 eurót keresett 2020-ban autónként. A GM 661 eurót, míg a Ford csupán 341 eurót tudott felmutatni eredményként autóra vetítve. Ezek a számok nagyjából a duplája körül mozogtak a vírus előtti időszakban."

"Globálisan 14,5 százalékos autópiaci zsugorodást kellett elszenvednie a gyártóknak, 82,7 millióról 70,8 millióra esett a kereslet. A piac csökkenéséhez képest kisebb mértékben csökkent a Toyota, a SAIC, a Geely (Volvoval együtt számolva), a BYD és a BMW eladása, Ők tehát a relatív nyertesei a tavalyi évnek. Ötből három kínai gyártó, ami szintén visszavezethető arra, hogy a kínai autópiacnak fájt a legkevésbé a koronavírus okozta sokk, az év második felében elég jelentős növekedés volt tapasztalható náluk."

"A gyártóknak meg kell küzdeniük az aktuális krízisekkel és ezzel párhuzamosan oda kell figyelniük a jövő témáira, azaz az elektromobilitásra és a connectivity-re, ezek pedig hatalmas anyagi terhet jelentenek a cégeknek. Ezt nem minden vállalat fogja tudni megoldani" Ezt a tanulmányt jegyző Stefan Bratzel fejtette ki."

"A globális autóipar egy korszakváltás előtt áll, a következő öt-tíz év egy nagy konszolidációs hullámot fog hozni, és itt nem lesz olyan, hogy valaki a puszta mérete miatt túl tudja élni azt, ami jönni fog, azaz az eladott autók nagy mennyisége nem jelent garanciát egy autógyártó fennmaradására. A vállalatoknak a releváns kompetenciákat kell elsajátítaniuk, és azokat konzekvensen átültetniük az üzleti modelljükbe" Ezzel egészítette ki Bratzel az elemzést."



#57383 integra_type_r 0  2021. március 29. 11:57:03    ‹›  +2 | rejt

Júliusban gördül le az utolsó Honda Swindonban...

"Két éve jelentette be a Honda, hogy bezárja az utolsó megmaradt európai gyárát is. Anglia déli részén, Swindonban található az a gyáregység, ami több, mint 3 évtizede kezdte meg a működését. Még jóval a Covid előtt döntöttek úgy a japánok, hogy globálisan új termelési stratégiát vezetnek be. Elég jó, 97 százalékos kihasználtsággal működtek a gyáraik, de 100% elérése volt az akkori cél, többek között ezért is döntöttek a kapacitáscsökkentés miatt.

Nem a brexit, hanem az általánosan nehéz európai autópiaci helyzet miatt adta magát az, hogy a swindoni gyárat zárják be. A helyzet azóta nyilván rosszabb lett, globális léptékben is, teljesen esélytelen volt, hogy meggondolják magukat a döntéssel kapcsolatban. Ahogy azt már hallhattuk más márkáktól is, a Honda is kijelentette, hogy azokra a piacokra fogja koncentrálni az energiáit, amelyeken lehet pénzt keresni. Értelemszerűen ott a gyártást is meg fogják tartani.

Az egyébként is agyonszabályozott európai piacot az elmúlt években elég hektikusan rángatták a politikusok további szigorítások irányába, az emiatt drasztikusan dráguló autók, karöltve a gyengülő vásárlóerővel, megspékelve az elektromobilitás minden területen történő keresztülerőltetésével arra ösztönzött már eddig is sok nem európai gyártót, hogy átgondolja a piaci jelenlétét az öreg kontinensen. Az egykoron itt is nagyon sikeres Honda az elmúlt években kicsit a piac mellett haladt, a rendkívül jó értéktartású és nagyon megbízható, mérnöki szempontból kifejezetten igényes autókra nem találtak elég vevőt, a cégautó piacon meg nem igazán érdekes az, amit nyújtanak.

Végleges kivonulást nem jelentettek be, de a számok alapján teljesen elhanyagolják az itteni jelenlétet. Februárban már csak 3393 autót adtak el egész Európában. Az annyit tesz, mint 0,4 százalékos piaci részesedés. Homeopátiás dózis. Mint Hondát is birtokoló tulaj, vérzik a szívem. Júliusban gördül le az utolsó Honda Swindonban."



#57382 integra_type_r 0  2021. március 28. 10:21:02    ‹›  +4 | rejt


#57381 integra_type_r 0  2021. március 20. 12:47:35    ‹›  0 | rejt

After Dismal Sales, Honda Finally Stops Selling The 2020 NSX In Japan



#57380 grego +  2021. március 19. 20:25:55 re: #57379 (sh adam 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Mikor azt mondja, hogy MOST már a K20C1 az USA-ban készül akkor mire gondol? Csak mert már 6 éve ott készülnek a K20C1-ek.

#57379 sh adam 0  2021. március 19. 18:24:07    ‹›   →  ↑  +1 | rejt

2021. március 19. 20:25:55: megválaszolva grego +  által, → #57380 

#57378 integra_type_r 0  2021. március 15. 09:19:42 re: #57377 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
szűk ez a kör...
hamar körbeér minden... [SMIL:/nevet/rofl3.gif]

#57377 grego +  2021. március 15. 09:17:53 re: #57376 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Gallai ott volt a forgatáson az NC1-el, tuti le lett zsírozva már a következő videó azzal is :D
2021. március 15. 09:19:42: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #57378 

#57376 integra_type_r 0  2021. március 15. 09:15:36 re: #57370 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
nem...
de sok hiba nem maradt benne...
most már csak nc1 kell... [SMIL:/nevet/teethshine.gif]
2021. március 15. 09:17:53: megválaszolva grego +  által, → #57377 

#57375 madskillz +  2021. március 15. 00:59:56 re: #57374 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
ertem [SMIL:/smile2.gif]

 << eleje | 489 | 488 | 487 | 486 | 485 | 484 | 483 | 482 | 481 | 480 | 479 | 478 | 477 | 476 | 475 | 474 | 473 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.51, 0.48, 0.42
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.055 mp, 10 query