Hirdetési szabályok:
-A HONDA Adás-Vételben csak Honda v. Hondás alkatrészeket, kiegészítőket hirdethetsz.
-Hirdetni 3naponta van lehetőséged!
(pl. ha hétfőn hirdetsz, akkor legkorábban csak csütörtökön teheted meg újra. Minden 3napon belüli hirdetés azonnal törlésre kerül! Ez csak a kínáltra vonatkozik a keresettre nem!)
-Ha több dolgot hirdetsz, szedd össze őket egy hozzászólásba
-Egy hirdetésbe maximum 1 nagy-, vagy több kis méretű képet rakhatsz (pl. ha 200x150, akkor lehet 8db is)! A többi képet csak linkeld, ne beszúrd.
- Egy dolgot csak a hozzávaló egyetlen topikban hirdess meg! -Gumit-felnit kizárólag a Gumi, felni adás-vétel topikban hirdethetsz!
Figyelem: 2010 Február 15 után itt csak azon felhasználók hirdethetnek, akiknek legalább az ismerősök számára látszó adatlapján szerepel a Ezen adatok hiányában a hirdetés törlésre kerül.
Ha gondod akad a megvett termék szállításával, messze van,nincs mivel hoznod-vinned, használd a Jövök-,megyek, Hozok-Viszek topikot..
Valaki biztos segít..
Ez a téma a beállítások szerint csak az utolsó 500 hozzászólást őrzi meg.
Ezen téma hozzászólásainak válaszait a(z) Adás-Vétel kérdései és válaszai témában keresd, a gyorsabb elérésük érdekében pedig használd a 'Válaszok rekurzív kifejtése' feliratú linket (felfelé mutató nyíl a 'válasz erre' link előtt).
Sziasztok, keresek égre-földre olyan óracsoport-tartó konzolt 6g Civicbe, ami a műszerfal középkonzolján alul, a pakolós részben helyezhető el a hamutartó alatt, és legalább három db. mérőóra elhelyezhető benne. Eddig nem találtam sehol, egyesek szerint P&P nincs is ehhez a típushoz. Esetleg valakinek tipp? Vagy valaki, a 3D nyomtatóval tudna ilyet szerkeszteni, vagy ilyesmi?
Első körben itt próbálom eladni hátha segítek valakinek. Februárba totálra törték a VIII. gen sedan Civicemet.
Két dolog maradt meg belőle:
- 1 db Rezaw-plast gyártmányú csomagtértálca, nem nagyon használt, mert én nem szerettem az utolsó 4 éveben a pincébe volt. Ára: 7.000.-Ft
- 1 db tolatólámpa kapcsoló Facet gyártmányú 7.6246 cikkszámú, a Láng-ba lett véve, sajnos már nem sikerült beszerelni, viszont a számlája nincsen meg ennek az ára: 6.000.-Ft.
Napközben az Árpád híd pesti oldalának közelében tudom odaadni.
Köszi!
KERESEK!
A következő 6gen VTI alkatrészeket keresem:
komplett hátsó hosszlengőkar (bal+jobb)
hátsó nyergek + fékerőszabályzó
hátsó keresztstabilizátor mindenével (szilenthez a bilincsek és hozzá való felfogatólemezek, meg esetleg, ha megvannak a csavarok)
FONTOS változás a hirdetésben!
Továbbra is eladó az Accord Tourer-em, csak újra lett kalibrálva az ár, mert sajnos az igaz, hogy rohadt egy szerencsétlen fázisban lett abbahagyva az autó helyreállítása és a teljesen jó műszaki állapot nagyon jó dolog, de sajnos a népet a külső jobban érdekli a belbecsnél, (sajnos ugye így van ez minden téren az életben) így az árat (még) lejjebb kellett kalkulálnom.
A lényeg:
Mindennel együtt: 850.000Ft-ért lehet vinni.
Téli szett nélkül: 750.000Ft
Téli szett és minden plusz alkatrész nélkül: 700.000Ft
Szeretném eladni az autómat, a HAHU-ra még mindig nem raktam fel, hátha itt érdekes lehet valakinek.
Fekete HONDA CIVIC 1.6 SPORT, 2004-es, 317e km.
4-2-1-es leömlő, Eibach Pro-Kit rugók, 17-es felni, téli-nyári garnitúra gumi.
Egy évesen vásároltam 17e km-el, a többit én raktam bele leginkább M0 autóutón munkába járással.
10 éves koráig Honda Éles, utána RED SUN Service.
Nyilván vannak esztétikai hibái, (kormány bőr, ülés oldala kopott, de hát naponta teszi a dolgát.
Nyeles tengely csapágy csere szükséges lesz, mert elkezdett szólni, valamennyi olaj fogy, a múlt héten volt első féktárcsa és betét csere.
Legyen az akciós ára 550e Ft, privátban írjatok vagy hívjatok telefonon, ha érdekel.
ELADÓ 2004-es 7gen Accord-om 2.0 Tourer (manuál, 155ló)
Km óra állás: 172.586 km
Rögtön kezdeném is a trével vagyis a negatívumokkal az őszinteség jegyében. (aztán majd a pozitívumok)
Tehát a SZAR rész:
-Az autó fényezés hibás, legnagyobb valószínűséggel el lett polírozva valami fakezű által és aztán szépen kiszívta a nap. De utóbbi biztos. Így vettem én is már. Polírozással nem megoldható, fényezés kell, ha helyre akarod állítani. (motorháztető, tető teljesen "pinkes", az oldalsó és hátsó elemek egy része/fenti élei ahol jobban érte a nap)
-Ezen felül a kasztni már foglalkozóssá vált, (kerékívek) egy helyen, a bal hátsó kerékíven már konkrétan megfájdul a golyóm, ha ránézek. (kép lent)
-Az alváz: Sajnos elszenvedte a tipikus német orrba-szájba sózást, plusz a nemtörődöm előző gazdáját, aki nem igazán törődött azzal, hogy télen egy-egy út után ugyan már lecsapassa róla a sót alulról.
Nem kell arra gondolni azért, hogy rögtön kilépsz az alján, mert szerkezetileg teljesen rendben van az alváz, csak megszexelte rendesen a felületet a só.
Őszintén mondhatom, hogy nálam ugyan a végleges alvázvédelem nem történt ugyan meg, de a rozsdásodást sikerült megállítanom. Nem fújtam le alvázvédővel mint az ügyesek, hogy elrejtsék a rozsdát, hanem kizárólag rozsdaátalakítóval és impregnálóval kezeltem többször is, (volt is ára) aminek hatására tényleg nem romlott az állapota tovább a 2 és fél év alatt amíg nálam volt az autó, viszont ugyanúgy megtekinthető. (átlátszó anyag)
Mondjuk ebben az is segített, hogy télen nagyon keveset mentem vele, meg összesen tettem az autóba ez alatt az idő alatt 20.000km-t. (ez alatt 2x szervizeltem, most lenne a harmadik)
-Klíma nem működik, avagy működik, de pár nap alatt elmegy belőle a gáz és annyi. Tömítéseket tuti, meg a klímacsövet is lehet cserélni kell, de ennek nem jártam utána bevallom, mert a klíma úgy unplugged engem nem nagyon érdekel.
A JÓ rész:
Amikor hozzám került, nyilván minden cserélve lett, ami ilyenkor szükséges, olaj, szűrők, folyadékok és mindent ellenőriztünk, ami cserére szorult, az cserélve is lett. A fékek, futómű legjobb tudomásom és érzésem szerint is teljesen rendben vannak.
A kilóméter valósnak tűnik nekem, az autó belseje szép állapotban van, a kormány sem kopott meg pl. és stb, amikor vettem ez egyértelműen mellette szólt akkor is.
Sok minden mellett a teljes kuplung is cserélve lett, ráadásul az tavaly, így gyakorlatilag újnak mondható, ezt érezni is rajta, puha mint a vaj. A váltó úgyszintén, volt nem egy Hondám, de ilyen rohadt finom váltóval eddig én még nem találkoztam. Persze cseréltem váltóolajat is, de előtte se volt gond vele. Ja igen, a kuplung szett (tárcsa, kinyomó) gyári Hondára lett cserélve, ahogy a váltóolaj is MTF-3.
A motorba pedig Eneos Sustina 5W30-ast használtam. (teljesíti a 0W-s olajok tulajdonságait is, szerintem ezért a legjobb választás ehhez a motorhoz)
Van hozzá 8felni, 8 gumi, a téli és nyári szett is külön alufelnin van.
A nyári: 215/50R17 Yokohama ADVAN Fleva V701 gumik Momo REDS 17-es felniken.
A téli: 205/60R16 Momo Northpole W-2 gumik Momo (asszem Hypersilver) 16-os felniken
A nyári 2 szezont futott (teljesen jó), a téli meg egyet és alig gurultam vele. (még jobb/szinte újak)
Mivel az első átnézés során felmerült, hogy a hűtővel esetleg lehetnek gondok (alul kicsit foghíjas) így be lett szerezve hozzá új hűtő, ha tényleg elfossa magát. Na, azóta sem volt semmi baj vele a 2,5 év alatt, de az új érintetlen hűtő megvan, adom is hozzá, egyszer majd biztos kell(het).
Beszereztem hozzá pótkereket, most az van benne, de megvan hozzá a javító szett is, ami eredetileg benne volt, ha azt visszateszed, akkor nyersz még plusz helyet. (nem mintha nem lenne alapból is elég nagy a csomagtér )
A hátsó csomagtér ajtó tökéletesen működik, felfelé (távirányítóról) és lefelé is (távirányítóról és az ajtón lévő gombbal) automatikusan nyitódik/záródik. De teljesen hagyományosan is nyitható-zárható.
Amíg nálam volt, az autó kapott polírt (nemrég) és lámpapolírt is, azt már nem tudom mikor.
Az egyik tükörben a led-es index nem működött, 2020-ban újra cserélve gyárira.
A fogyasztás nálam 7.5 és 8.5 liter között mozgott, (átlag 8 alatt) ami szerintem ehhez a bódéhoz gyönyörű. Főleg, hogy az ugyanígy 2 literes Stream-emmel ugyanilyen használat mellett ez 8.5-9liter között mozgott, akármit csináltam.
Az ár:
Ennél abból indultam ki, hogy ma egy ilyen autót jó állapotban 1.5M forint körül lehet venni, de tuti vétel után arra is rákölt az ember 1-2 százast.
Az enyémnél a funkció az, ami teljesen rendben van (kivéve klíma) vétel után nem igen kell alkatrészre, gumira költeni egyből, mert ezek rendben vannak/megvannak hozzá. Használatra vagy alapnak tehát nagyon jó.
Kiállításra viszont kevésbé, de ez egyértelmű. De később arra is alkalmassá tehető.
Azt, hogy mit költöttem rá, teljesen mellékes, de közel nem volt ilyen rendben amikor vettem, meg azóta nem is mentek lefelé az árak és a km is kevés benne.
A lényeg, hogy úgy döntöttem, annyit kérek érte amennyit én is fizettem érte 2018-ban, azaz
Az ára: 1.100.000Ft (1.150.000-ret fizettem pontosan, de az most mellékes)
Van egy Tesco gazdaságos verzióm is, miszerint az autó vihető 900.000Ft-ért de ebben az esetben semmi felni meg gumi garnitúra, van egy 16-os acélfelni szettem újrafestve (szó szerint én festettem le) arra felcuppantom neked a téli gumikat és elgurulhatsz vele ennyiért.
(a többi dolgot így is adom, vízhűtő, defektjavító szett + "behelyező kárpit" vagy mi a rák)
Esetleges, ezen lehetőségeken belüli dolgok lehetnek megbeszélés tárgyai, de más alku nem fér bele, ha nem megy el ezeken az árakon, akkor inkább megtartom, ha éhen is halok. ( )
Mindkét esetben teli tankkal távozol, (ahogy most is látod) de ez nálam alap.
Ja igen, csak és kizárólag V-Power 100-ast tankoltam mindig bele és nem azért mert én vagyok a Schumacher vagy rohadt nagy sznobéria center lennék, hanem azért, mert én nem vagyok meggyőződve arról, hogy az E10 olyan nagyon jót tenne a katalizátornak és a motornak akár. Az újaknak talán nincsen gondja vele, de ez az autó se ma készült már, hanem 2004-ben.
Bármi kérdésed van, mindenre válaszolok, főleg ha kihagytam valamit
Nagyon szeretném itt eladni valakinek, mert erősen vágyom kihagyni az életemből a hahu csodás világát, így ott csak a jövő hét után hirdetem meg, de akkor már muszáj leszek.
Szeretném eladni az autómat, a HAHU-ra még nem raktam fel, hátha itt érdekes lehet valakinek.
Fekete HONDA CIVIC 1.6 SPORT, 2004-es, 317e km.
4-2-1-es leömlő, Eibach Pro-Kit rugók, 17-es felni, téli-nyári garnitúra gumi.
Egy évesen vásároltam 17e km-el, a többit én raktam bele leginkább M0 autóutón munkába járással.
10 éves koráig Honda Éles, utána RED SUN Service.
Nyilván vannak esztétikai hibái, (kormány bőr, ülés oldala kopott, de hát naponta teszi a dolgát.
Nyeles tengely csapágy csere szükséges lesz, mert elkezdett szólni, valamennyi olaj fogy, a héten volt első féktárcsa és betét csere.
Legyen a kikiáltási ára 669e Ft, privátban írjatok, ha érdekel.
Na, ide is felrakom. Van egy pár Integra első féktárcsám. A volt autómról került le, azt hittük rossz, de nem az volt a ludas. Ingyen elvihető, ha nem jelentkezik senki akkor leadom hulladékvasnak.
Eladóvá vált öcsém '92-es sötétkék Civic ESI sedanja motorhibás állapotban egyben - adásvételi szerződéssel 2022-ig műszakival, törzskönyvvel, rendezett papírokkal.
5 éve használta gond nélkül - olaj, szűrők évente cserélve - 6.000 km-ente.
A múlt héten egyik pillanatról a másikra nem indult be. Talán annyi előjele volt, hogy olykor berángatott, nagy ritkán.
Sajnos az összes hengerben 6-6,5 bar a mért kompresszió...
Vezérműszíj rendben. Olajat, vizet nem fogyasztotta.
Főtengellyel, csapágyakkal nem volt probléma, amíg működőképes volt - csendesen járt és erő is volt benne...
1 éves akksival és két garnitúra alufelnigarnitúrával eladó. Váltó, kuplung rendben.
Nyári 15" német stílusú nagy peremes alufelni 50 %-os nyári gumikkal.
Téli 14" gyári honda alufelni 50%-os téli gumikkal.
Első két ajtó alja korrodált a szokásos helyeken, illetve az első sárvédők alja is.
Küszöb korrodált, alváz, hátsó ívek rendben. Fényezés erősen lakkhibás.
Fékek csereérettek, féltengelyek enyhén ropognak.
Aki lát benne fantáziát, annak nagy vétel, de bontásra is megéri. Csak itt hirdetjük.
Irányár: 100.000 Ft
Vontatva, vagy trélerrel szállítható Ceglédről.
Képeket valamiért nem tudtam feltölteni - e-mailben tudok képeket küldeni.
Telefonszám: 06-20/313-6838
Sziasztok! 2008-as Civicre keresnék jobb első lámpát, ha lehet xenonosat. Utángyártott nem érdekel csak gyári bontott. Ha valakinek van kérem írjon rám. Köszi!
Hosszú idő és sok-sok vívódás után elérkezett a pillanat, hogy meghirdessem a Civicem eladásra. Sokáig azt mondtam, hogy soha nem adom el, de az idő ismét igazolta a mondást, hogy soha ne mondd hogy soha...
Megpróbálok rövid lenni, de lehet nem fog sikerülni, először is egy kép (adatlapomon is van még néhány kép), Ő lenne:
1993-as évjáratú 1.5 dxi. 2007 szeptembere óta van a tulajdonomban, 122.500 km-rel vásároltam. Egy barátomtól vettem, aki 4 évvel korábban hozatta be Svájcból a feleségének. A felesége a 4 év alatt 12.000 km-t ment vele. Jelenleg 221.177 km van az autóban. Több mint 10 éve céges autót használok, így korábban sem használtuk sokat, de 3 éve a feleségemnek is külön autója van így a garázsban áll letakarva, csak 2-3 havonta járatom meg kicsit szép időben.
Az előző műszakija óta 2.300 km-t futott. Műszakija 2020.12.07-én lejárt, mivel a vírushelyzet miatt ki lehetett tolni az időpontot így nem vettem elő decemberben a vizsgáztatás miatt, de természetesen ha valaki elviszi akkor friss vizsgával adom át.
Állapotáról annyit, hogy mindig nagyon vigyáztam rá, megkapott mindent. Gyárilag ugye elég gyenge a felszereltsége, de az évek alatt itt a fórumon nagyon sok mindent beszereztem hozzá, beépítésre került szervókormány, elektromos ablakemelő, pakolós középbox, könyöklő, kristálylámpa stb... Minden gyári cucca is meg van, adom hozzá, mint pl a lámpák hibátlan állapotban, a váltógomb, a gyári kárpitok, műanyagok a középkonzolhoz. Amikor vettem volt rajta egy Zeus hátsó dob, szolid mély hanggal, szerettem, de lecseréltem gyárira, új a középrendszere is és a hátsó dob is csak pár éves.
2010-ben a hátsó íveket cseréltem és mivel volt jó néhány karc körben, így körbe lett fújva az egész autó. A jobb ajtó korábbi meghúzás miatt gittelve volt, így akkor kapott egy hibátlan ajtót. A felújítás után kapott üregvédelmet, ki lettek fújva a küszöbök, az alját pedig én alvázvédőztem egy alapos takarítás után. a felújításról egy album:
Nyári gumik 15-ös MAK alufelnin Bridgestone turanza gumik (195/50 R15), mivel keveset használtuk el nincs kopva, profilmélység 5,5-6 mm, de sajnos 2010-esek.
Téli gumik gyári 14-es Honda alufelnin Hankook winter i cept RS 185/60 R14, ez is 2013-as, de 6,5-7 mm profilmélységgel, az elmúlt 2 télen fel se raktam már.
A felújítás óta egy helyen sajnos megjelent rozsda, a jobb hátsó íven a hegesztés mellett, ahol vágva lett a javító ívhez: kép
Többet egyenlőre nem írnék, így is túl hosszú lett, bárkinek bármi kérdése van keressen, hívjon. Első körben csak ide raktam fel, hahura még nem szeretném, jó lenne ha jó kezekbe kerülne.
Árról szintén nehezen tudok dönteni, nyilván ilyen idős autónál nagyon számít a kor, hiába szép, meg sokat jelent, ha már eldöntöttem nem szeretném árulgatni évekig.
600.000 Ft irányárra gondoltam, esetleg erről is várom a véleményt, hogy szerintetek mit ér!
Sziasztok, Honda/Acura B18C1 (1.8vti) motorhoz keresek szelepdekni fedelet. Érdekel hibátlan / esztétikailag felújított állapotú lehetőleg piros színben vagy szerkezetileg hibátlan de esztétikailag felújítandó állapotú darab is olcsóbb árfekvésben. Ajánlatokat ide a bejegyzéshez vagy privát üzenetben várok, esetleg a gergely.lencse@gmail.com email címre. Köszi és üdv.Gergő
Keresek
6g civic fl
-Első lámpákat lehetőség szerint fekete hátterest
-bal első sárvédőt
5g3d / 5g2d
Diszléceket körbe sárvédőkre, ajtókra (sérült, hibás is jó)
Hi all,
Kormány gömbfej eladó.
Meyle HD (!), vadi új, dobozában.
1db jobbos és 1db balos, csak egyben eladó!
8 gen. Ufo Civic-hez jó ( az 1.8 és 2.0 typeR-hez biztos de azt írják hogy az 1.4 és 2.2-höz is jó)
Az ára: 13 ezer Ft. (A két darabnak) szállítással.
Futár játszik egész mo. területén elôreutalás esetén.
Sziasztok! Eladásra kínálom 1998 1.5 LSi Deck-emet.
238000 km, el. tükrök, 4 el.al., klíma (ld. lent), állítható magasságú fényszórók. Hátsó fejtámlák és csomagtérroló megvannak.
-- 250 000 Ft, fix --
A rossz:
- bal küszöb nagyon foglalkozós, jobb küszöb foglalkozós
- klíma elereszti a gázt (kb. 3 hónap)
- hátsó ablaktörlő rugója gyenge (kicsit csíkosan töröl)
- bal hátsó el.al. az alja felé kattog
- nyelestengely csapágy 1-ben nagyobb gázra néha szól
- csomagtartó kilincse hidegben nehezen jár (100%-ban nyitható és csukható)
- a szokásos jobb első külső kilincs
- ford.szám mutató hidegen néha ingadozik (csak a mutató, nem a ford.szám)
- tetőn pereg a lakk
- szellőző I és II fokozat nem megy
A jó:
- műszaki 2020.07.29-ig
- motor nem eszik olajat/vizet, 5,7-6-ot fogyaszt, 80% autopálya-100 használatban
- 1 éve kapott elöl újat ezekből B+J oldal: külső korm.gf, külső féltengelycsukló, alsó talpas.gf, komplett felső lengőkar
- CEL, ABS, SRS mind kigyullad és elalszik
- a hátsó fékek nincsenek berohadva
- Pest+Fejér 2021 "pályamatrica"
Bp XI-ben megtekinthető, ill. van, hogy járok Szfváron hétvégen.
Mindent leírtam, ami eszembe jutott, de ha még valamire kíváncsi vagy, írj. Telefonszámot privátban adok.
Van még ~40 további képem is.
-gyári váltógomb - 7.000Ft (a 2-es és a rukverc piros festéke kicsit kopott, lenti képeken látszik, amúgy fasza)
-gyári EP3 ECU - 35.000Ft (hibátlan)
-gyári EP3 végáttétel - 25.000Ft (K-s blokkú verdákba, 6-os váltóba, mondjuk 7gen Accord K24-be vagy 8gen K20-ba meg persze EP3-ba tartaléknak, bárminek, hibátlan)
-gyári EP3 váltó diffi (tudatmódosító szert nem tartalmaz - no LSD ) -5 ezer (hibátlan)
-jobb és bal ablakemelő mechanika - 20.000Ft/db (3 ajtós EP-kbe vagy EP3-ba, a 2 oldal újonnan 150.000.-, utángyártottban nem nagyon van. Hibátlanok.)
-jobb és bal első sárvédők CW-re (Championship White) fényezve - 30.000Ft/oldal (hibátlan, gyári lemez, fényezés szintén sérülésmentes, narancs index búra is bennük)
- gyári légszűrőház "torok/csatlakozás" vagy mi a rák az (kis fekete műanyag biszbaszX'D) Mondjuk 1.000Ft
- K&N légszűrő tisztító folyadék + olajzó kb. félig, mondjuk 1.000Ft vagy valamihez odaadom ajándékba, ha kéred, Mugen Ice box-hoz is ezt használtam
Sziasztok!
Érdekelne valakit a Hondám?
1993-as 5 gen. sedan Civic, 1.5lsi,
D15-D16 vtec swap (by Honda Heart Club) P28 ecu,
Compcams 59300 vez.tengely, supertech szeleprugók, skunk2 fokolókerék, skunk2 Pro Szívósor, Vti pillangó, 4-2-1 leömlő, 55-ös rendszer, gyári dob. Fidanza lendkerék, kevlár kuplung, váltó Kígyósi civic-jéből. Keményített futómű, Vti első ülések. Kaszni egyben,
2020 Novemberben műszakizott, futómű, fékek felújítva.
Kinézetre gyári. Motorban kb. 65000km van. Kint élek Angliában és az elmúlt 5 évben csak évi 1000-2000km-er került bele.
Ez az oka amiért fájó szívvel megválok tőle. Megszakad a szívem, hogy csak ott áll a garázsban. Utoljára 2019ben hajtottam, pár hónapja csak a műszaki miatt lett kihozva a garázsból.
Irányár: 380000Huf
Helyileg Szolnok megyében van. https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/honda/civic/honda_civ
ic_1_5_lsi-16727665
Sziasztok
Honda civic 4g hátsó tárcsaféket vennék mindenestül, fék konzol + nyereg. Betét tárcsa nem fontos, de nem baj ha van.
Civic 3g break upgrade a terv.
Honda civic ej9 1.4i 75lóerőshöz keresnék ECU-t (gondolom csak immo-s létezik belőle)
90lovassá alakításhoz, ha valakinél van elfekvőben, mennyibe kerülne?