HONDA fórum
2024. június 12. szerda, 23:01,  Villő, Sebő Legújabb regisztráltunk: MDRBcivic 0 



Téma neve:

Nyitotta: -Törölt felhasználó-


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 488 | 487 | 486 | 485 | 484 | 483 | 482 | 481 | 480 | 479 | 478 | 477 | 476 | 475 | 474 | 473 | 472 | vége >> 

Téma információk
Hasznos linkek:

Honda cégtörténet
Honda history
The Old Honda Generations
Honda, Acura Tech Website
Honda Performance
Autókatalógus: Honda


Honda részvényekBoozilla topiktársnál
#57385 -Törölt felhasználó- 2021. március 30. 15:51:00 re: #57336 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nocsak Christian barátunk. Jó srác, korrektül üzletel és nagyon tudja az NSX et. :)
2021. március 31. 10:25:09: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #57395 

#57384 integra_type_r 0  2021. március 30. 10:05:34    ‹›  0 | rejt

A globális autóipar egy korszakváltás előtt áll...

"A Bergisch Gladbachban található Center of Automotive Management évente ad ki egy tanulmányt arról, hogy hogyan teljesítettek az egyes gyártók üzletileg a megelőző évben. A koronavírus jegyében telt 2020-as időszak különösen izgalmas, hiszen nem minden cég tudta azonos hatékonysággal kezelni a problémákat, nyilván azért sem, mert nem azonos kitettséggel működnek különböző piacokon."

"Ebit marzs szempontjából a Toyota ver mindenkit a tömeggyártók közül, de ez már-már hagyománynak tekinthető a japánoknál. 8,5%-ról beszélünk a korona előtti évben, és fantasztikus 7,1 százalékot tudtak teljesíteni a rendkívül nehéz tavalyi évben. Bámulatos teljesítmény, tényleg!"

"A második tavaly a Tesla volt, amely először ért el pozitív eredményt, és 6,3 százalékos ebit marzsot, a tanulmány ugyanakkor kiemeli, hogy ez az eredmény a kvótaeladásra vezethető vissza."

"A harmadik ebben a tekintetben a PSA volt, amely krízis előtti időszakban a Toyotával azonos szinten mozgott, mivel azonban nagyon Európa központú a cég az eladásaival, és az európai piac csökkent leginkább, ezért ez az ebit marzsukon is komoly nyomott hagyott, 6,1 százalékkal így is dobogósok."

"Sorban a következőek: GM 5,4%, (ez javulás a 2019-es 4 százalékhoz képest), BMW 4,9%, VW konszern 4,3%, FCA 4,3%, Daimler 4,3% (ők is növelni tudták az ebit marzsot a 2019-es komoly átstrukturálások miatt, 2,5%-ról), Honda 3,4% (itt húzódik az autóipari átlag) Hyundai 3%, Ford 2,1%."

"A Nissan és a Renault vastag mínuszban voltak, előbbi -2,9%, utóbbi -4,6%."

"Az "Automotive-Ebit" is egy érdekes száma, ez az autónkénti kimutatott profitot jelenti. A Daimler a Toyota előtt végzett 2020-ban, 2101 eurós autónkénti eredménnyel. A japánok mutatója 1233 euró, a BMW 930 euróra esett vissza."

"3 évvel ezelőtt a német prémium gyártók 3000 euró körüli szinten mozogtak autónként. Relatív kicsi gyártóként ezen a szinten kellene mozogniuk ahhoz, hogy finanszírozni tudják a nagyon megugró K+F költségeket a következő időszakban."

"A VW konszern a Stefan Bratzel vezette CAM kutatás szerint 731 eurót keresett 2020-ban autónként. A GM 661 eurót, míg a Ford csupán 341 eurót tudott felmutatni eredményként autóra vetítve. Ezek a számok nagyjából a duplája körül mozogtak a vírus előtti időszakban."

"Globálisan 14,5 százalékos autópiaci zsugorodást kellett elszenvednie a gyártóknak, 82,7 millióról 70,8 millióra esett a kereslet. A piac csökkenéséhez képest kisebb mértékben csökkent a Toyota, a SAIC, a Geely (Volvoval együtt számolva), a BYD és a BMW eladása, Ők tehát a relatív nyertesei a tavalyi évnek. Ötből három kínai gyártó, ami szintén visszavezethető arra, hogy a kínai autópiacnak fájt a legkevésbé a koronavírus okozta sokk, az év második felében elég jelentős növekedés volt tapasztalható náluk."

"A gyártóknak meg kell küzdeniük az aktuális krízisekkel és ezzel párhuzamosan oda kell figyelniük a jövő témáira, azaz az elektromobilitásra és a connectivity-re, ezek pedig hatalmas anyagi terhet jelentenek a cégeknek. Ezt nem minden vállalat fogja tudni megoldani" Ezt a tanulmányt jegyző Stefan Bratzel fejtette ki."

"A globális autóipar egy korszakváltás előtt áll, a következő öt-tíz év egy nagy konszolidációs hullámot fog hozni, és itt nem lesz olyan, hogy valaki a puszta mérete miatt túl tudja élni azt, ami jönni fog, azaz az eladott autók nagy mennyisége nem jelent garanciát egy autógyártó fennmaradására. A vállalatoknak a releváns kompetenciákat kell elsajátítaniuk, és azokat konzekvensen átültetniük az üzleti modelljükbe" Ezzel egészítette ki Bratzel az elemzést."



#57383 integra_type_r 0  2021. március 29. 11:57:03    ‹›  +2 | rejt

Júliusban gördül le az utolsó Honda Swindonban...

"Két éve jelentette be a Honda, hogy bezárja az utolsó megmaradt európai gyárát is. Anglia déli részén, Swindonban található az a gyáregység, ami több, mint 3 évtizede kezdte meg a működését. Még jóval a Covid előtt döntöttek úgy a japánok, hogy globálisan új termelési stratégiát vezetnek be. Elég jó, 97 százalékos kihasználtsággal működtek a gyáraik, de 100% elérése volt az akkori cél, többek között ezért is döntöttek a kapacitáscsökkentés miatt.

Nem a brexit, hanem az általánosan nehéz európai autópiaci helyzet miatt adta magát az, hogy a swindoni gyárat zárják be. A helyzet azóta nyilván rosszabb lett, globális léptékben is, teljesen esélytelen volt, hogy meggondolják magukat a döntéssel kapcsolatban. Ahogy azt már hallhattuk más márkáktól is, a Honda is kijelentette, hogy azokra a piacokra fogja koncentrálni az energiáit, amelyeken lehet pénzt keresni. Értelemszerűen ott a gyártást is meg fogják tartani.

Az egyébként is agyonszabályozott európai piacot az elmúlt években elég hektikusan rángatták a politikusok további szigorítások irányába, az emiatt drasztikusan dráguló autók, karöltve a gyengülő vásárlóerővel, megspékelve az elektromobilitás minden területen történő keresztülerőltetésével arra ösztönzött már eddig is sok nem európai gyártót, hogy átgondolja a piaci jelenlétét az öreg kontinensen. Az egykoron itt is nagyon sikeres Honda az elmúlt években kicsit a piac mellett haladt, a rendkívül jó értéktartású és nagyon megbízható, mérnöki szempontból kifejezetten igényes autókra nem találtak elég vevőt, a cégautó piacon meg nem igazán érdekes az, amit nyújtanak.

Végleges kivonulást nem jelentettek be, de a számok alapján teljesen elhanyagolják az itteni jelenlétet. Februárban már csak 3393 autót adtak el egész Európában. Az annyit tesz, mint 0,4 százalékos piaci részesedés. Homeopátiás dózis. Mint Hondát is birtokoló tulaj, vérzik a szívem. Júliusban gördül le az utolsó Honda Swindonban."



#57382 integra_type_r 0  2021. március 28. 10:21:02    ‹›  +4 | rejt


#57381 integra_type_r 0  2021. március 20. 12:47:35    ‹›  0 | rejt

After Dismal Sales, Honda Finally Stops Selling The 2020 NSX In Japan



#57380 grego +  2021. március 19. 20:25:55 re: #57379 (sh adam 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Mikor azt mondja, hogy MOST már a K20C1 az USA-ban készül akkor mire gondol? Csak mert már 6 éve ott készülnek a K20C1-ek.

#57379 sh adam 0  2021. március 19. 18:24:07    ‹›   →  ↑  +1 | rejt

2021. március 19. 20:25:55: megválaszolva grego +  által, → #57380 

#57378 integra_type_r 0  2021. március 15. 09:19:42 re: #57377 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
szűk ez a kör...
hamar körbeér minden... [SMIL:/nevet/rofl3.gif]

#57377 grego +  2021. március 15. 09:17:53 re: #57376 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Gallai ott volt a forgatáson az NC1-el, tuti le lett zsírozva már a következő videó azzal is :D
2021. március 15. 09:19:42: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #57378 

#57376 integra_type_r 0  2021. március 15. 09:15:36 re: #57370 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
nem...
de sok hiba nem maradt benne...
most már csak nc1 kell... [SMIL:/nevet/teethshine.gif]
2021. március 15. 09:17:53: megválaszolva grego +  által, → #57377 

#57375 madskillz +  2021. március 15. 00:59:56 re: #57374 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
ertem [SMIL:/smile2.gif]

#57374 grego +  2021. március 14. 21:49:35 re: #57373 (madskillz + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Azt látom, de nem ismerem. Nem ő küldte, hanem Albert aki összehozta Antalt a tulajjal eme videó erejéig.
2021. március 15. 00:59:56: megválaszolva madskillz +  által, → #57375 

#57373 madskillz +  2021. március 14. 21:48:05 re: #57372 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Antal a totalcaros gyerek :) :) :) :)
2021. március 14. 21:49:35: megválaszolva grego +  által, → #57374 

#57372 grego +  2021. március 14. 21:42:28 re: #57371 (madskillz + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Milyen Antal? Nem ismerek semmilyen Antalt. Rodney Mullen azaz Kuncz Albert innen a fórumról küldte aki bennfentes NSX kolléga, benne a sűrűjében.
2021. március 14. 21:48:05: megválaszolva madskillz +  által, → #57373 

#57371 madskillz +  2021. március 14. 21:10:58 re: #57370 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Antal, nem Albert.

ha mar menonek kamuzod magad, figyelj oda a reszletekre [SMIL:/szetvert.gif] [SMIL:/szetvert.gif] [SMIL:/smile2.gif] [SMIL:/smile2.gif]
2021. március 14. 21:42:28: megválaszolva grego +  által, → #57372 

#57370 grego +  2021. március 14. 21:06:50 re: #57363 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Neked is átküldte Albert pénteken? Mondta nézzem meg amíg nem publikus és keressek hibát. Hát tele van hibával, de persze ő találta meg őket nem én :D
2021. március 15. 09:15:36: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #57376 
2021. március 14. 21:10:58: megválaszolva madskillz +  által, → #57371 

#57369 maudelux +  2021. március 14. 20:29:32 re: #57363 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Kurvaèlet, a sisakos rèsz már-már szinte-szinte megkönnyeztem. Anti a király. Meg az NSX.

#57368 integra_type_r 0  2021. március 14. 18:50:17 re: #57367 (madskillz + )  ←  ‹›  0 | rejt
alapesetben semmivel...
ennek inkább döntéselméleti szempontból van/lehet jelentősége...(nem nemzetiségi)
bár nem tudjuk honnan származik az autó (talán dél francia?) de egy lokális írásszakértő esetleg hozzáférhet olyan dokumentumokhoz (levéltári anyagokhoz, további háttéranyagokhoz, igazi aláírásokhoz...stb) amihez innen mo-ról kb. esélytelen...
ez tovább árnyalhatja a véleményét pro vagy kontra...

#57367 madskillz +  2021. március 14. 18:20:15 re: #57366 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
mennyivel rosszabb egy magyar, elismert szaktekintely mint egy kulfoldi?
2021. március 14. 18:50:17: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #57368 


2021. március 14. 18:21: Szerkesztve madskillz +  által, megtekintés

#57366 integra_type_r 0  2021. március 14. 18:16:29 re: #57364 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +3 | rejt
az álláspontom nem változott...
az írásszakértő szerepe inkább tartalmi/dramaturgiai mint valódi hitelességi...

ilyen kiemelt és komplex esetekben azért szokott lenni másodlagos, harmadlagos dokumentáció/bizonyíték amely támogatja az állítás hitelességét...(tulajdonos, család, kereskedő nyilatkozat, egyéb bizonyíték, fotók, stb, stb...)
ilyen valószínű nincs... (ha lett volna bemutatták volna...)
egy (magyar) írásszakértő véleménye ebben egyszerűen nem tud perdöntő lenni...

---------------------------------

de ettől függetlenül nagyon szépen összerakott videós tartalom...
szép íve van a történetnek, dramaturgiailag is átgondolt igen színvonalas munka...
klassz vágóképekkel, a tartalomhoz illő zenével (!!!) igazi minőségi anyag...
és a vágás is nagyon rendben van...
egyértelmű, hogy a magyar autós youtube szcénában Anti a legmagasabb szintet képviseli...
az a részletesség, felkészültség és technika iránti tisztelet és alázat amivel az anyagokat készíti vitán felül áll...
maga az anyag tökéletes...
egy angol feliratért kiállt...
2021. március 14. 18:20:15: megválaszolva madskillz +  által, → #57367 

#57365 Mykee +  2021. március 14. 15:31:22 re: #57364 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Inkább az érdekelne kié a kocsi?

#57364 KawaBazsy 0  2021. március 14. 13:55:20 re: #57363 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
No most akkor valódi az aláírás? :-)
Tetszik a felni színe, eddig az ezüstöt preferáltam, de elmúlt.. perpill egyik kocsi kerek sem ezüst a háromból.
2021. március 14. 18:16:29: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #57366 
2021. március 14. 15:31:22: megválaszolva Mykee +  által, → #57365 

#57363 integra_type_r 0  2021. március 14. 13:24:12    ‹›   →  ↑  +7 | rejt

2021. március 14. 21:06:50: megválaszolva grego +  által, → #57370 
2021. március 14. 20:29:32: megválaszolva maudelux +  által, → #57369 
2021. március 14. 13:55:20: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #57364 

#57362 Dontwalk +  2021. március 14. 10:17:45    ‹›  +5 | rejt


#57361 integra_type_r 0  2021. március 14. 08:08:12    ‹›  +2 | rejt


#57360 integra_type_r 0  2021. március 11. 13:53:53    ‹›  +6 | rejt


#57359 macska +  2021. március 7. 21:44:47    ‹›  +1 | rejt
https://youtu.be/v-aH66lte3o

#57358 Yakumo +  2021. március 7. 10:01:38 re: #57357 (Kázmér + )  ←  ‹›  0 | rejt
Az eddig oké, csak az ő "szalagcíme" arról szól, hogy mostantól már árulja a Honda ezt, nem csak majd egyszer, mint az itteni régebbi fórumos cikkben. [SMIL:/smile1.gif]

(nem néztem utána, hogy igaz-e, hogy valóban kínálják-e már az új Legend-et sorozatgyártásban önvezető formában, de akkor gondolom)

#57357 Kázmér +  2021. március 6. 20:53:45 re: #57356 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Látod, ha nem csak angolul olvasnál, hanem magyar oldalakat is, akkor már fél éve láthattad volna. [SMIL:/smile2.gif]
2021. március 7. 10:01:38: megválaszolva Yakumo +  által, → #57358 

#57356 integra_type_r 0  2021. március 5. 12:52:53    ‹›   →  ↑  0 | rejt

Honda's Now Selling the World's First Production Car with Level 3 Self-Driving Tech...


2021. március 6. 20:53:45: megválaszolva Kázmér +  által, → #57357 

#57355 integra_type_r 0  2021. március 4. 20:16:11    ‹›  +2 | rejt


#57354 sh adam 0  2021. március 4. 19:28:43    ‹›  +1 | rejt
LINK



#57353 sh adam 0  2021. március 4. 18:47:27    ‹›  0 | rejt


#57352 KawaBazsy 0  2021. március 4. 17:05:19 re: #57351 (sh adam 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Várjá', a kismotoros alatt a 3.0 literes, 286 lovas motort értem. A 18is-t is próbáltam anno, közlekedni kellemes volt.

#57351 sh adam 0  2021. március 4. 16:50:43 re: #57350 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Én is csak kis motorossal. 18is és 20i. A 18is jobb mert könnyebb az orra és jobb a sulyelosztasa.
2021. március 4. 17:05:19: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #57352 

#57350 KawaBazsy 0  2021. március 4. 16:21:54 re: #57349 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mentél olyannal? Én próbáltam a kismotorost, s nem fogott meg..
2021. március 4. 16:50:43: megválaszolva sh adam 0  által, → #57351 

#57349 sh adam 0  2021. március 4. 14:07:57 re: #57348 (-koca- + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Érdekes, hogy már az "is" bajos volt. Amúgy az e36 m3 az egyetlen BMW amit fogcsikorgatva de elfogadnék. [SMIL:/smile2.gif]
2021. március 4. 16:21:54: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #57350 

#57348 -koca- +  2021. március 4. 10:45:56 re: #57331 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
igen, volt e36 M3-a és azt mesélte róla 1x h nagyon nem szerette, mert rengeteg problémája volt vele, pedig kevés km-el vette... könnyen elképzelhető h akár a képen látható volt az övé és pont azzal ment el megnézni nagyságrendekkel komolyabb "utódját" NSX személyében :D [SMIL:/smile2.gif]
2021. március 4. 14:07:57: megválaszolva sh adam 0  által, → #57349 

#57347 Dontwalk +  2021. március 3. 08:43:05    ‹›  +2 | rejt


#57346 madskillz +  2021. március 2. 20:49:32 re: #57345 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›  0 | rejt


#57345 integra_type_r 0  2021. március 2. 20:40:47    ‹›   →  ↑  +3 | rejt

Positive.Vibes.Only.


2021. március 2. 20:49:32: megválaszolva madskillz +  által, → #57346 

#57344 integra_type_r 0  2021. március 2. 20:33:48 re: #57343 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
hajrá, most már tudsz nsx alkatrészeket venni... [SMIL:/nevet/evilsmile.gif] [SMIL:/nevet/smoker.gif]
de akkor már kövesd be őt is... [SMIL:/smile7.gif]

#57343 grego +  2021. március 2. 19:02:16 re: #57338 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Na
2021. március 2. 20:33:48: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #57344 

#57342 Yakumo +  2021. március 2. 11:38:25 re: #57341 (grego + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Ez van. [SMIL:/nevet/rolllaugh.gif]

#57341 grego +  2021. március 2. 11:37:24 re: #57340 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  +4 | rejt
A kolléga olyan körökben forog ahova minket pórnépet nem engednek be :D
2021. március 2. 11:38:25: megválaszolva Yakumo +  által, → #57342 

#57340 Yakumo +  2021. március 2. 11:34:46 re: #57338 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
"Ez a tartalom jelenleg nem érhető el" ( [SMIL:/mosoly.gif] [SMIL:/szetvert.gif] [SMIL:/szetvert.gif] [SMIL:/smile2.gif] )
2021. március 2. 11:37:24: megválaszolva grego +  által, → #57341 

#57339 grego +  2021. március 2. 11:24:27 re: #57338 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Ezt se látni :D

#57338 integra_type_r 0  2021. március 2. 11:24:02 re: #57337 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
lehet zárt csoport azért nem látod...
ő az...
2021. március 2. 19:02:16: megválaszolva grego +  által, → #57343 
2021. március 2. 11:34:46: megválaszolva Yakumo +  által, → #57340 
2021. március 2. 11:24:27: megválaszolva grego +  által, → #57339 

#57337 Yakumo +  2021. március 2. 10:51:06 re: #57336 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A facebook linket nem tudtam megnyitni ("ez a tartalom jelenleg nem elérhető" bla) de ez Te vagy? (tényleg nem tudom, azt sem tudom mikor vetted a verdát, stb. [SMIL:/smile2.gif] )
2021. március 2. 11:24:02: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #57338 

#57336 integra_type_r 0  2021. március 2. 10:46:03    ‹›   →  ↑  +3 | rejt

Post the first pic with YOU and YOUR NSX ever made + the story behind it.

"This one was made from the trip home when I bought it. First stop at my grand parents to show off my new ride. Back in September 2004, when I was just 25 years old and NSX prices were on the lowest edge."


2021. március 30. 15:51:00: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #57385 
2021. március 2. 10:51:06: megválaszolva Yakumo +  által, → #57337 

 << eleje | 488 | 487 | 486 | 485 | 484 | 483 | 482 | 481 | 480 | 479 | 478 | 477 | 476 | 475 | 474 | 473 | 472 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.46, 0.33, 0.29
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.085 mp, 10 query