alapesetben semmivel...
ennek inkább döntéselméleti szempontból van/lehet jelentősége...(nem nemzetiségi)
bár nem tudjuk honnan származik az autó (talán dél francia?) de egy lokális írásszakértő esetleg hozzáférhet olyan dokumentumokhoz (levéltári anyagokhoz, további háttéranyagokhoz, igazi aláírásokhoz...stb) amihez innen mo-ról kb. esélytelen...
ez tovább árnyalhatja a véleményét pro vagy kontra...
az álláspontom nem változott...
az írásszakértő szerepe inkább tartalmi/dramaturgiai mint valódi hitelességi...
ilyen kiemelt és komplex esetekben azért szokott lenni másodlagos, harmadlagos dokumentáció/bizonyíték amely támogatja az állítás hitelességét...(tulajdonos, család, kereskedő nyilatkozat, egyéb bizonyíték, fotók, stb, stb...)
ilyen valószínű nincs... (ha lett volna bemutatták volna...)
egy (magyar) írásszakértő véleménye ebben egyszerűen nem tud perdöntő lenni...
---------------------------------
de ettől függetlenül nagyon szépen összerakott videós tartalom...
szép íve van a történetnek, dramaturgiailag is átgondolt igen színvonalas munka...
klassz vágóképekkel, a tartalomhoz illő zenével (!!!) igazi minőségi anyag...
és a vágás is nagyon rendben van...
egyértelmű, hogy a magyar autós youtube szcénában Anti a legmagasabb szintet képviseli...
az a részletesség, felkészültség és technika iránti tisztelet és alázat amivel az anyagokat készíti vitán felül áll...
maga az anyag tökéletes...
egy angol feliratért kiállt...
igen, volt e36 M3-a és azt mesélte róla 1x h nagyon nem szerette, mert rengeteg problémája volt vele, pedig kevés km-el vette... könnyen elképzelhető h akár a képen látható volt az övé és pont azzal ment el megnézni nagyságrendekkel komolyabb "utódját" NSX személyében
A facebook linket nem tudtam megnyitni ("ez a tartalom jelenleg nem elérhető" bla) de ez Te vagy? (tényleg nem tudom, azt sem tudom mikor vetted a verdát, stb. )
"This one was made from the trip home when I bought it. First stop at my grand parents to show off my new ride. Back in September 2004, when I was just 25 years old and NSX prices were on the lowest edge."
2021. március 30. 15:51:00: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #57385 2021. március 2. 10:51:06: megválaszolva Yakumo + által,
→ #57337
az nsx-300-at még én is megnéztem anno...talán 2006 környékén...
úgy emlékszem 5,9m-ért árulták...
(ua a kereskedő tulaj mint az nsx-001-nek, de időben később...)
A CTR jól bírja, Gallai azt is megtépte, pont ez volt a baj, hogy az ISF-el is úgy ment mint ahogy az FK2-vel ment anno, aztán ISF elszállt CTR meg vígan fékezett rendesen.
NSX-el régen gyári fék volt, de aztán nyilván Stoptech ment fel hamar, meg hát ugye slick gumihoz már az kell és a 470 LE-höz feltöltővel
Füleki Ádám meg mint egy állat úgy ment az FK2-vel, és a második 20 perc közepén kijött fékfolyadék cserére, de aztán tépte tovább neki
Igen hallottam, hogy fék gond miatt lett vége a bulinak. DE ha már pályára megy az ember akkor illett volna kicsit belnyúlni. Legalább betét és folyadék. Az NSX-el is gyári fékekkel járt pályára?
Hozzáteszem azért nagyon kíváncsi lennék egy CTR meddig bírná Hringen a kiképzést teljesen gyári állapotban.
OFF de ismerős teszt jelleggel kiment eurora az uj Megane trophy R-el és hát 3 "izmosabb "kör után már melegedett el minden.
Pedig az aztán annyira NASA gép.
Nem sok autómárka van ami szerintem utcáról beesve simán bírja a kiképzést. Az biztos az egyik ilyen a Porsche.