De tényleg. Életemben nem nyúltam így a váltógombért. Mintha...... na de inkább nem mondok hasonlatot, mert szép nem jut eszembe.
De amúgy lehet dramaturgiailag azt akarták, hogy mindig látszódjanak a sebességek a váltón és ezért van ez a béna fogás, de szerintem nem érte meg, mert tényleg olyan mintha b*zik f*szát rángatnák.
(oké, csak leírtam végül, de nem tehetek róla, rögtön ez ugrott be, mert nagyon gáz, na )
Van egy ilyenem
GMB Waterpump, elvileg Integrához való, új, de lehet vagy 15 éves. Régen rendeltem aztán nem lett felhasználva.
Ingyen adom, aki elsőre jelentkezik érte az viheti (de vigye is el és ne lefoglalózza aztán hónapokig nem jelentkezik )
Sziasztok!
Megfordult a fejemben, hogy megválnék imádott integrámtól???? amennyiben lenne rá komoly érdeklődő, és amíg megvan a kiszemelt méltó utód.
Hibája: csomagtér teleszkópokat cserélni kell mert elgyengültek, nem tartja meg a csomagtérajtót.
Teljesen gyári, a futómű kivételével (Ksport)
Kasztni, futómű, fék, gumik, motor, váltó, kuplung rendben. Röviden.
Komoly vételi szándék esetén érdeklődni privátban, vagy +36306773099
Irányár: 3,2M
Azért ennek is van egy határa a két henger közti vékony hengerfal. Alapvetően a motorok nem arra vannak tervezve, hogy felfúrják őket. A speciális hengerfal bevonatot meg úgyse tudod visszavarázsolni ami az Integra hengerfalán van/volt.
Ezért írtam el kell fogadni, hogy tökéletesre már nem tudod újraépíteni, örülni kell ha csak csipegeti az olajat.
Kimondtad a varazszot itthon
Azert ez eleg szomoru, hogy idehaza nincs egy rendes gepmuhely ahova elviszed a motort es nyugodtan hatradolsz mert tudod na ott ezek tutin megcsinaljak.
Ehelyett van a reszketes vajon mit b@sz..k el, ha barhova megis elvinned.
Esetleg ha túlméretesre van fúrva a motor és új túlméretes dugókat kap... De engem a nagy 4age guruk erről lebeszéltek, 4age motornál itthon ez még jól nem sült el.... arról nem is beszélve, hogy csak tengerentúlról lett volna horror összegért új tólméretes dugószett !
Erre próbáltam rávilágítani én is. Nincs olyan, hogy tökéletesre megcsinált motor, mert nem lehet a dugattyúk hengerfalra történő erőhatásai miatt. Az mindig hordósra kopik, egyszerűen ilyen a dugattyús motor mert a hengerek természetes kopása a dugattyúcsapszegre merőleges irányban nagyobb, mint a csapszeggel megegyező irányban. Ezt a kopáskülönbséget a hajtórúd ostorozó mozgásából eredő tömegerők és a dugattyúra ható gáznyomás oldalirányú komponense okozza.
Egy full újra építettet egészséges motorral sem mentek volna egetverően jobb időt.... ha több kört mennek, lehet 1-2 tized még meglett volna, de ez is nagyon jó időnek számít egy szívó 1.8 as tól!
Pl. Én az AE86 ot nem annyira sajnálom, kopott motorral kapták meg , és mint kiderült utólag a vezérmű szíjfeszítő patron megadta magát és elugrott a vezérlés 3 foggal, ez mellé bejátszott hogy a szelepek már nem zártak szépen és a VVT kerék is hol dolgozott, hol nem... mikor milyen kedve volt a kocsiban vagy 130le maradt a 165 helyett hasraütésre.... Jani és Csabi is megjegyezte, hogy marha jó a kocsi.. csak kurva gyenge,ennek jobban kellene mennie de így is 49,8 as időt tudtak vele.
Tavaly csavarra szét lett borítva a motor! Voltak benne meglepik, csúnya részek... 600K ból lett felújítva és eszi most is az olajat, nem tudunk mit kezdeni vele, hordósra van kopva a motor és túlméretes gyűrűkkel lett összerakva! Az erő visszatért, de el kell fogadni ez sosem lesz már 0 km es blokk!
Szóval az a kis kék pamacs lófszt nem jelent, ennyiért tuti nem borítanám szét.... legyen benne jó olaj, legyen jó a kenés azt néha rá kell nézni a nívóra, sok olajat meg lehet venni a felújítás árából!
2021. március 13. 19:24:28: megválaszolva Kard 0 által,
→ #33360
Persze mert az ITR szivo es anno azert sokkal tobb minden volt szivo plussz az erosebb autok sem nagyon voltak tobb mint 210-220lo gyarilag azokat meg lehetett fogni, kivetel persze volt pl.: EVO vagy STI
Manapsag mar mindent megfujnak, (lassd 1.0 Ecoboost-tol kezdve 2.5 TFSI ) ha egy ITR kap egy turbot akkor minden mas azert korbenezhet
Mikor neztem a videot orultem, hogy azt mondtak a videoba, hogy egy jo alapotu ITR, aztan a video kozben meg fustol...?
Egy jo motor nem futsol keken. Alairom kivulrol nagyon csili vili szep auto.
Nekem 250.000km futott EK4 van es semmit nem futol se VTEC valtasnal se tiltas koruli fordulaton biztosan sokat szamit, hogy en vagyok az auto 2 tulajdonosa, de ettol fuggetlenul nem valtoztat a tenyen itt egyszeruen valami elfaradt es helyre kene rakni.