A CTR jól bírja, Gallai azt is megtépte, pont ez volt a baj, hogy az ISF-el is úgy ment mint ahogy az FK2-vel ment anno, aztán ISF elszállt CTR meg vígan fékezett rendesen.
NSX-el régen gyári fék volt, de aztán nyilván Stoptech ment fel hamar, meg hát ugye slick gumihoz már az kell és a 470 LE-höz feltöltővel
Füleki Ádám meg mint egy állat úgy ment az FK2-vel, és a második 20 perc közepén kijött fékfolyadék cserére, de aztán tépte tovább neki
Igen hallottam, hogy fék gond miatt lett vége a bulinak. DE ha már pályára megy az ember akkor illett volna kicsit belnyúlni. Legalább betét és folyadék. Az NSX-el is gyári fékekkel járt pályára?
Hozzáteszem azért nagyon kíváncsi lennék egy CTR meddig bírná Hringen a kiképzést teljesen gyári állapotban.
OFF de ismerős teszt jelleggel kiment eurora az uj Megane trophy R-el és hát 3 "izmosabb "kör után már melegedett el minden.
Pedig az aztán annyira NASA gép.
Nem sok autómárka van ami szerintem utcáról beesve simán bírja a kiképzést. Az biztos az egyik ilyen a Porsche.
Amit nem nagyon értettem soha, hogy minek egy gyári motorra ITB? Oké menő meg jól szól...de nehezen akarom elhinni, hogy optimális egy gyári körités mellé.
"Honda relies on the OE Manufacturing centre at our UK powertrain headquarters in Northampton, that has been specifically designed to meet the individual needs of any OEM. It is here where we manufacture the V6 blocks and heads for the NSX’s 573hp hybrid powertrain.
One of the major benefits derived by Honda from using our OE Manufacturing facility for the NSX is access to our plasma ion coating capability for cylinder block bores, which improves heat transfer, reduces friction and delivers a lighter, more fuel-efficient engine."