igen, volt e36 M3-a és azt mesélte róla 1x h nagyon nem szerette, mert rengeteg problémája volt vele, pedig kevés km-el vette... könnyen elképzelhető h akár a képen látható volt az övé és pont azzal ment el megnézni nagyságrendekkel komolyabb "utódját" NSX személyében
A facebook linket nem tudtam megnyitni ("ez a tartalom jelenleg nem elérhető" bla) de ez Te vagy? (tényleg nem tudom, azt sem tudom mikor vetted a verdát, stb. )
"This one was made from the trip home when I bought it. First stop at my grand parents to show off my new ride. Back in September 2004, when I was just 25 years old and NSX prices were on the lowest edge."
2021. március 30. 15:51:00: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #57385 2021. március 2. 10:51:06: megválaszolva Yakumo + által,
→ #57337
az nsx-300-at még én is megnéztem anno...talán 2006 környékén...
úgy emlékszem 5,9m-ért árulták...
(ua a kereskedő tulaj mint az nsx-001-nek, de időben később...)
A CTR jól bírja, Gallai azt is megtépte, pont ez volt a baj, hogy az ISF-el is úgy ment mint ahogy az FK2-vel ment anno, aztán ISF elszállt CTR meg vígan fékezett rendesen.
NSX-el régen gyári fék volt, de aztán nyilván Stoptech ment fel hamar, meg hát ugye slick gumihoz már az kell és a 470 LE-höz feltöltővel
Füleki Ádám meg mint egy állat úgy ment az FK2-vel, és a második 20 perc közepén kijött fékfolyadék cserére, de aztán tépte tovább neki
Igen hallottam, hogy fék gond miatt lett vége a bulinak. DE ha már pályára megy az ember akkor illett volna kicsit belnyúlni. Legalább betét és folyadék. Az NSX-el is gyári fékekkel járt pályára?
Hozzáteszem azért nagyon kíváncsi lennék egy CTR meddig bírná Hringen a kiképzést teljesen gyári állapotban.
OFF de ismerős teszt jelleggel kiment eurora az uj Megane trophy R-el és hát 3 "izmosabb "kör után már melegedett el minden.
Pedig az aztán annyira NASA gép.
Nem sok autómárka van ami szerintem utcáról beesve simán bírja a kiképzést. Az biztos az egyik ilyen a Porsche.