Szövet szőnyeget szeretnék venni a 7. gen Accordomba (csak gumi van hozzá, de azt nyárra lecserélném).
Mit javasoltok?
zsemito-n van gyári kb. 13e-ért illetve valami extrább majdnem a duplájáért. A kettő közül melyiket javasoljátok? A kép alapján nagyjából sejtem melyik milyen anyag lehet, csak nem tudom ér annyival többet a drágább.
Illetve van valami olcsóbb, jó minőségű, méretpontos alternatíva?
Segítséget vagyis ötleteket várok az alábbi hibára, hátha találkozott már valaki ilyennel:
Accord 8.gen 2.0 benzin 2010.
Indulásnál a videón hallható búgó hangot adja, ez leginkább enyhe emelkedőnél jön elő és csak elindulásnál, néha meg egyáltalán nem, ezen kívül minden rendben váltásoknál is és menet közben is.
Előélet, annyi, hogy pár hete vásároltam és tavaly sokat állt, ezt a hibát nem említették...
Sajnos autószerelők nem tudtak eddig okosat mondani rá, kuplung nem csúszik. Be nem rezonál semmi a motortérben…
Szakszervizbe nem vinném első körbe.
Ötlet?
Nagyon régóta szerettem volna egy 7gen Accordot, most találtam egy korához és futásteljesítményéhez képest nagyon szép állapotban lévőt, így a 13,5 éve meglévő Civic mellé vasárnap csatlakozott a családhoz Ő:
2004-es évjárat, 2,2 dízel, 355.000 km.
Most nagy a boldogság, remélem sokáig fogjuk használni és megtartani ilyen szép állapotban!
Nálunk meg attól szokott ilyen lenni az udvar, h ez a nagy marha ront neki a kerítésnek ha megy az utcán valaki, rohan mint az állat, és ami az útjába kerül, az borul. Nem kikerüli, hanem átgázol rajta.
Én sokmintent bevállalok, de azért ezt nem. Rádaásul filmszakadásik sem tudok inni. Ez nem az én szombám/saram. Remélem reggelre össze is kulázza magát és akkor tényleg minden el van intézve.
Közben meg a kutyának semmi köze hozzá. Mentél haza betintázva beestél a kapun megkapaszkodva a kukán és itt a képen látható az eredménye! Másnap asszony előtt meg dik...buksííí
kis délutáni buzulás. rég voltam már fórumban, szerintem már több mint egy éve ha posztoltam bármit is
kocsi él és virul. nem rég kapott 5 lépcsős polirt és kerámiát, első lökhárítót és toldatot újrafújattam a kavicsfelverődések miatt, meg a hűtőmaszkot is autó színével plusz piros jel. hátsó dobok kirohadtak alóla, egy cartárs Proex rendszerét megvettem kattól, kicsi brummogós hangja lett tőle. még egy hónapot gurulok ezeken a böszme téli ufó felniken aztán rúgom le róla, szegényt nagyon visszafogja ja igen, első rendszám gyász, tudom én is. idén elintézem már az új rendszámot, meg a keretet lerúgom róla
A toldat köszöni szépen jól van! A fólia idén lesz rajta 6. éve és mivel használom az autót, így nyilván vannak rajta sérülések.
Idén, ha minden jól megy, akkor úgy is újra lesz fóliázva az egész autó.
Egyébként, ha olajból azt rakta bele, ami kell bele, akkor az már csökkenti a kockázatot. Már, ha tud valami bizonyítékot mutatni, vagy látszik, hogy nem teljesen fogalmatlan olaj témában.
Na fasza! Nyugodtabb is lettem, meg nem is. Sajnos ez olyan hiba, ami csak hosszabb használat során derül ki, ergo lutri a vásárlás során. Mégse kérhetem az eladót, hogy menjünk vele egy háromezer kilométeres próbautat.
Esetleg valami tanács az esetleges olajpárán kívül, ami árulkodik az olajfalánkságról?
Kicsit több, mint 2 évig volt meg, több, mint 30e Km-t mentem vele, 3 kötelező szervizt csináltam rajta. Leginkább hosszabb utakra mentem vele, ekkor fordult elő néha, hogy kijelezte az olajszintet, és kellett minimálisat utánatölteni. De nem 1 litert 1000 km-ként, hanem max fél litert egy szerviz periódus alatt.
170e km volt benne, amikor eladtam.
Sok múlik azon is, hogy milyen körülmények közt használod. Mondjuk 1 évig volt meg neked (pontosan nem tudom) és csak városoztál vele, akkor lehet, hogy úgy tűnt nem eszi, vagy kevesebbet.
Haverom vett egy 7gen FL 2.0 -t, valós 160.000 km környékén, gyári fényezéssel, kulturált állapotban.
Egyből kisszerviz, gyertya, olaj (0-30 castrol), üzemanyagszűrő stb. cserélve. Elmentek külföldi útra, kb. 3000km -t tettek meg és villant az olajlámpa.
Utána teletöltötte, majd városozott vele csak, szinte észrevehetetlen volt az olajfogyi, majd ment megint egy hosszabb utat és minimumra visszaesett a szint.
Alsó talpas: magam megnyugtatására cseréltettem én is gyárira, de szerintem nem volt semmi baja az eredetinek sem.
Ez így van, annyira megszoktuk a jót a honda-nál, hogy a legkisebb gond esetén is "kiakadunk" holott egy másik márka tulajdonosai örülnének hogy ha ennyi lenne a bajuk.
Az alsó talpas kifordulás mondjuk tényleg gáz.
De azért ez is nagyban függ az autó gazdájától. Láttunk 300-400 ezerrel is Accordokat gyári alsó talpasokkal viszont volt akinek 200 ezer alatti km-esben fordult ki. Mondjuk, hogy mennyire volt valós a km. az ki tudja...
Aki parázik, az cseréltesse ki (gyárira vagy hard race-re!), nem egy hatalmas összeg és problem solved.
Borbély Zsolti is tudna erről mesélni, hogy hány 8 gen. 2.4-es Accordot újított már fel...
A fészen is kb. heti szinten merül fel a kérdés, hogy mitől eszi ennyire...
Az egyik magyarázat az, hogy igen sok a németektől behozott példány és ott simán beleteszik az 5W40 meg 10W40 olajakat amit 20 ezrenként cserélnek. 100 ezer km. felett meg jönnek a gondok.
Erre volt az a mondás, hogy amit 0W20-szal használtak az jó azokkal nincs ilyen gond. De sajnos van. Ott is előjött az olajzabálás. Illetve azért 2008 környékén még nem voltak annyira elterjedve a 0W20 olajak.
Másrészről a 0W20-ról is megoszlanak a vélemények. Van aki szerint nem bele való, mások szerint teljesen jó de ha nem azt kapta új korától akkor már mindegy meg ilyenek.
Egy biztos, a K24A mocinál ez az olajevés nem jellemző. Nagyon nem. Annak ellenére hogy öregebb autók és több bennük a méter.