Ne bassz! Tényleg ennyi olajat zabál? Mikor a civitet vettem is ez volt a gond, de egy síkolás meg szelepfedéltömítés megoldotta.. Nem szeretném újra átélni ezt az "örömöt".
Nincs ezzel gond. Sokan szeretnek keverékkel járni. 1000 km-enként 1 liter olaj sem ritka a 8gen 2.4 typeS-nél a tulajok saját bevallásuk szerint.
Akinek mázija van, esetleg tud 1:40-es keveréket tankolni is valahol, akkor nem kell utána töltögetni.
Én is 8 gen accord vásárlása előtt állok, csak én kimondottan a 2.4 type s-t szemeltem ki. White :P
Amit találtam a leírtakon felül mint típushiba az a kormányműnél a lógó fogasléc. Ez a hiba az első néhány 10k km után jelentkezik, szóval az eltelt 10-11 év távalatában elvileg orvosolva kellett, hogy legyen minden autónál.
lehet, én is vettem a fehérre annó. Mondjuk úgy rakták fel hogy leesett az autópályán azt végülis utána rá lett taknyolva, hiszen hozzányúltak, így innentől ígyis úgyis szar.
Az is van ám jó minőségűben, de nyilván aki csak eltüntetni akar valamit, az nem fogja megfizetni a drágábbat, hanem valami szarral fröcsköli be az autót.
Most sikerült olyat is látnom, amiről eddig lemaradtam. Lehet régebbi dolog, én még nem láttam. Egy spéci gumiszerű anyaggal fújják le az autót. Szó szerint szinte egy rétegnyi vékony gumi lesz az autón. Nem fóliázzák, hanem fújják. Na ez is jó mindenféle kókány dolgok eltakarására, de botrányos a minősége. A nagynyomású mosó, szép lassacskán le is szedi az egészet. De gyors, különleges, legfőképpen "takar"így el lehet adni mindent.
Na én is mindig gyári fényű autót veszek.
Persze, de ezeket takarja el a fólia, pont az ilyen hibákat nem lehet észrevenni tőle. Kicsit lecsiszolják, rá az új fólia, és már nem is látszik semmi. A fólia nagyon hálás dolog sok balhé eltakarására. Sokan csinálják így, mert olcsóbb mint egy nagy kasztnizás, és eltakar mindent.
Fényezés nem túl acélos, könnyen karcolódik. Hűtőmaszk diszléc és a szélvédő takaró díszléc patent elenged és lerepül, erre illetve légzsákra volt visszahívás. Motorháztető zsanér körül rozsda, ha tetőablakos, akkor a keret tud rozsdásodni a gumi alatt. Hátsó féknyereg beszorul berohad. Még a dízelnél van egy-két dolog, de akkor téged nem érint.
Egy dologra kell figyelni, nehogy véletlenül 2.4 benzinest vegyél. Különben, ha sparba beugrasz kenyérért, 1 lityi olaj is mindig befigyel majd. Azon kívül sok bajuk nincsen.
Az a kérdésem, hogy az Accord Type-s dízel miben tér el a sima 2.2-es dízeltől? Mely alkatrészeket változtattak meg a sima változathoz képest?
Idáig még senkitől sem kaptam kielégítő választ. Az oké, hogy a motorkód és a teljesítmény eltérő. De gondolom nem csak a porgramozása más. (a 150le változat stage1: 180 le, míg a 180le type-s stage1: 220le programozható, legalábbis a külföldi oldalokon)
Összefoglalva: vajon át lehet építeni egy sima 2.2 dízelt(akár 9gen Civicet is) type-s dízelre?
Sziasztok!
Jó rég jártam erre... Megtaláltam a 7.gen Tourer csomagtér betétjét, amit kiszedtem pótkerék vásárlása miatt és az új tulajnak nem kellett. A sarka kapott nedvességet, de tisztítható.
Kell valakinek ajándékba, mielőtt kidobom?
Üdv!
Rajtam keresztül lehet hozzájutni ilyen csapott kormányokhoz. Ez itt 85k volt, úgy hogy a régi kormány nálam maradt, azaz azt leadta, hogy újabbat tudjak csináltatni.
Működni működik, csak pl. az átmérő nem stimmel (konkrétan ha ráteszed a typeR kormányt az akkor az lötyög) illetve kell egy kis elektronikai átkötés is.
Erre írtam hogy nem plug'n play
Kicsit faragni kell de megoldható és mükszik minden.
Köszönöm a válaszokat mindenkinek! Se nem gyorsulásra, se nem versenyzérsre szeretném az autót használni, viszont szeretek dinamikusan vezetni és igen számít a felszeretlség is.
Az automa váltó gondolatával már megbarátkoztam, erre találtam egy fekete, manuális váltós, 2.4 executive advanced safety type s-t, ami minden vágyam egybegyúrva...
Az olajfogyás problémája mellett még a kormányművel (logó fogasléc) lehetnek gondok.
A türelemmel nincs gond, nem szeretném elkapkodni a vásárlást, nézegetem a magyar és az német piac kínálatát.
De mindenkinek más az elvárása egy autóval szemben. Az Öcsémnek 8. gen. 2,0 volt automatával, és neki tökéletesen megfelelt, neki egy percig nem kellett volna nagyobb motor.
Nem a versenyzésről van szó, hanem mondjuk, hogy tudjál egy egészségeset előzni még 3-4 emberrel, ha már egy utazó szedánról van szó. A 2.0 8 gen alapból sem megy túlságosan, de, ha beleülnek 4-en (ne adj isten csomagokkal) onnatól kezdve fel kell tolni az emelkedőn vagy 6000-en forgatni folyamatosan, hogy valami történjen. Automatában még rosszabb lehet. Lóerő / tömeg arányt kell nézni, meg azt, hogy alul semmi nyomatéka nincs annak a motornak.
A 7 gen 2.0 manual sem túl combos, de még egy fokkal jobb, mint a 8gen.
Sztem is elég kell legyen 150 ló egy középkategóriás autóhoz, versenyezni, élményautónak meg van jobb is. A Bravoról olvastam mindenhol, h az 1.4i 90 ló az gyenge, s a faszt, csak meg kell forgatni, ha menetteljesítmény is kell. Közlekedni meg alul-középen is elég.
Én 2.4 automata 8. genből ültem át 2.0 automata 7. genbe.
Szerintem nincs akkora különbség a kettő motor között (tudtommal a két széria motorja majdnem ugyanaz). Még a 2.4 sem versenyautó, kényelmes utazóautó, ehhez meg szerintem (illetve nekem) elég a 2.0 is. Kicsit féltem tőle, de nem bántam meg. Ahogy írták, 2.4-ből is van manuális, a Type-S-kben ki lehet fogni, de az Executie jobb felszereltségű. Mérlegeld, neked melyik a fontosabb. Én szeretem automatát, és a 8. gen-nél fontos volt a jó felszereltség, így Executive Advanced Safety-t vettem gyári navival. Tényleg full-full felszereltségű volt, nagyon jó állapotban. Sajnos úgy adódott, hogy el kellett adnom, pedig nagyon jó kis autó volt. De csak a fentiek figyelembevételével. Ha gyorsulni akarsz. meg versenyezni, arra nem igazán való.
Sok a lelakott példány, jól körbe kell nézni, és türelmesnek kell lenni. A 2.4-nél lehet probléma az olajfogyás állítólag (enyémmel nem volt ilyen), főleg, ha nem volt rendesen karban tartva az autó. Sajnos ezt nem nagyon tudod kideríteni vásárláskor, csak hosszabb használat után derül ki, főleg, ha nem vallja be a tulaj. Nem hiszem, hogy sokan megtennék eladáskor.