Pedig az 5 hengeres motor a Rangerben mindig tetszett.. Egyszerűen nem értem, hogy nem tudják megcsinálni jól az F-150-el szerzett sok évtizedes tapasztalatukkal. Mely részegységek szarnak be leginkább amúgy?
Tegyük össze a kezünket, h ekkora problémáink vannak. A 10+ milliós VW amarokjaink meg a Ford Rangereink esnek szét vatta új koruktól fogva. Olyan hibák, amik nekünk 10 év múlva sem lesznek.
Én nem, megszoktam. De nekem amúgy nem olyan vészes. A térképlámpa keretet kicseréltem és ragasztottam a belső peremre bandázs szalagot meg a kábelekre is. Az megoldva. Műszerfalban bent középtájt szokott valami mocorogni, de az szerintem a plexi kijelző széle mozog a műszerfal peremen. De ez is csak bizonyos hőfoknál.
tetőkárpit hidegben és állandó 130-nál zizeg de gyorsan megyek és jó
Ma mentem vele 400 km-t, meghajtottam úgy rendesen minden irányban, pályán, szar úton, síneken, hol 20-al, hol 2 kilóval, de sehol nem jött a legkisebb nyisszenés sem.
A legkisebb hiba nélkül teszi a dolgát, és piszkosul megy.
Nagyon eltalálták ezt a motort, a váltó hozzá zseniális,közvetlen ott van a kormány mellett szinte, egy újjal lehet váltani, úgy fekszi az utat mint az álom.
Erre azt mondták a HONDA-nál, hogy szerviz alkalmával megcsinálják, gyakori probléma.
Ezekkel a garanciális kisebb-nagyobb javításokkal megvárom a zalaegerszegi Honda márkaszerviz megnyitását, aztán majd ott egyszerre mindent elpanaszolok.
Mai napon kis autókázás, süt a nap, aszfalt totál száraz, sávtartó 100 % szuperük működik. Minden fasza, néha el is küldöm neki a teljes boldogság érdekében.
Erre mire leszek figyelmes bazzzeg hamarosan, a jobb "B" oszlop felől z-z-z-zzzzz, mi a f.sz mondom magamban. Kérdem kis feleségemet vagy tíz perc magamban örlődés után , hogy van-e valami ott az ajtóban. Mondja semmi, igyekszik figyelni rá, hogy ne tudjon semmi zörögni. Kérdem tőle ez a zizegő zaj honnan jön pontosan az autó jobb oldala felől, azonosítsa már be. Azt mondja, most a "B" oszlopnál valami itt a fejem mögött.
Vagyis zörög a bal első ajtó kárpitja (mit zörög, egyenesen kong), a bal "A" oszlop, a tetőkárpit, meg a jobb "B" oszlop. Egyébként egyik sem olyan hatalmas nagy probléma, hogy nem tudok vele együtt élni, de azért mégiscsak minden egyes alkalommal falba..nak a zörgő hangok.
Hozzá kell tenni, ma ezt a béoszlop zörgést leszámítva minden más zörgő hangot adó zajforrás full csendben volt.
Mirrorlink van benne, de mivel 4.0.4 az Android verzió (Icecream sandwich, 2012 március) ezért csak hasonló 4-es Androidot futtató telefonokkal kompatibilis. Sajna elment az idő felette mire 2013-14 környékén bevezették a navis fejet a 9 genbe. Ez még nem is lenne baj, ha lehetne újabb Androidra frissíteni de hardware szinten nem lehet.
ez nem meglepő...
a 2010-es évek elején amikor az autó fejlesztési stádiumban volt, ez nem volt még mainstream igény...
pl. az apple carplay első verziója 2014. márciusban jelent meg, az android autó pedig 2015-ben...
ha tudtam volna, hogy a politika meg az élet ennyire belebarmol min 2db fk8-at intéztem volna...
az a durva, hogy még 2020 elején (január) se volt ekkora a gáz...
Azért vettem meg 19 nyarán annyira gyorsan. 2-3 hétig beszélgettünk itt róla, aztán amikor meghallottam, h milyen áremelkedés jön, 1 hét alatt lezongoráztam. És akkor még nem is gondoltuk, h még annál is több lesz az új autók ára. (meg sajna a használtaké is)