Valaki bont közöttetek 7gen accordot? Mert visszajött a kocsi fényezőtől és azóta nem működik a külső hőmérséklet jeladó most néztem újba elég drága és nem akarom megvenni lehet hogy nem is az a baja. Képek hamarosan
Pörgessük a topicot... úgy keltem fel december elején a nagy szabadságom ideje közepette, hogy kell nekem 2 vég a gyári dobokra, mert olyan, mintha nem is lenne kipufogóm. Hangot semmiképp sem szerettem volna, de egy kis design-t igen.
Végig telefonált az összes magyar kipuffost, akit a neten találtam, senki nem vállal idén már munkát... pláne ilyet, hogy egyedi méretre csinál végeket. Egy helyen mondták azt, hogy majd január végén telefonáljak... köszi.
Másik opció volt a raceshop-on vannak magna végek 70-90e Ft / db, de nem volt, ami méret lett volna.
Harmadik opció, aliexpress, vagy hasonló kínai csoda... alapvetően lehet, hogy nem rossz, de semmiképp nem akartam 2-3 hónapot várni... plusz mostanában több kisebb csomagom is eltűnt, van ami 2 hónapja sehol sincs.
Negyedik lehetőség, elővettem a jó öreg ebay.com-ot. Találtam egy jónak tűnő kipuff hirdetést Japánban, egyedi méretek alapján legyártják a kipufogót. 2-3 üzenet váltás, méreteket átküldöm, oks. Megveszem, fizetek.... eltelik 1 hét... semmi... még pár nap, semmi. Ráírok a csókára, hogy mizu, mert az eredeti száll. határidő dec 24 volt... elnézést kért, még nem tudták betenni gyártásba, és mondta, hogy normál helyett Fedex prioval adja fel. OK. Másnap küldte a tracking számot, 21-én feladta, 23-án Magyarországon volt és már vámolták. 27-én kézbe fogtam. Nem is rossz.
A cucc tökéletes lett nekem. Minden méret, ahogy kértem. Nem lóg bele semmibe és szépen kitölti a toldatot.
Pár kis kép is akkor már, majd ha jobb idő lesz fotózok valami jobbat.
Nekem is kész lett az accord de olyan macera felrakni a képeket úgyhogy mégsem próbálom
Szerintem is a 7gen a legszebb remélem sokáig látunk még ilyen kocsikat
Ezért nem adom el.
Pár napja rámírt egy ismeretlen fb-on, hogy gondoljam már át hogy mennyi az annyi és ő megvenné az autómat. Jól esett a kis szívemnek, de még nem "félek" az fk2-től, illetve jelen helyzetben nem akarok 7métert tartani autóban. Plusz a sperrt ki akarom práblni pályanapokon is, mert ott még nem volt bevetve.
Baszki, akárki akármit mond, ez a 7gen forma örök.
Szép, semmi túlzás nélkül, semmi sallang.
Üssetek, de nekem már a 8gen se tetszik ennyire, ott már feleslegesen vannak variálva a lámpák szerintem, a 7gen-é meg úgy jó elöl-hátul ahogy van.
A kábelköteg a bal hátsó csomagtérajtó mechanikája mellett fut, ott kell megkeresni a megfelelő színűt, de azt a legegyszerűbb ha a lámpa csatlakozójánál nézed meg melyik megy a tolatólámpához. Aztán a többi adja magát. Sőt elvileg a tolatóradar helyei is be vannak jelölve a lökhárítón.
Ne csak a facebook csoport pörögjön, itt teszem fel a kérdést. Utólagos tolatóradart hol a legegyszerűbb 7gen fl sedánnál a tolató lámpa vezetékére kötni ? Merre keresgéljem a kábelét és az milyen színű lehet ?
Nekem az újabb (8. gen) 2.4-es Accordom volt, abban kb. fél liter olajat kellett utántölteni 10e km alatt (két olajcsere között). A Honda Éles erre azt mondta, hogy ez teljesen normális, nincs semmi gond az aggodalomra.
Ez esetben viszont tényleg sokat eszik. Az enyém fél és 1 liter között fogyaszt 10 ezer km alatt ami tök átlagosnak mondható vagy elfogadottnak. A 7 gen K24 nem az olajfogyasztásáról híres.
Persze ez olaj és használatfüggő is.
Az szép ha ilyen pontosan meg tudod mondani, hogy 3000 km alatt 1-1,3 dl olajat evett.
Viszont ha nem írtad el és ez dl és nem liter akkor teljesen rendben van a motor. Mert akkor 10 ezer alatt fél liter sincs az olajfogyasztásod.
Tudom,hogy elkerülhetetlen lesz egy gyűrű szett csere (meg PCV szelep,stb) csak próbáltam kitudakolni,hogy a fogyasztás, mennyire gáz és mennyire kezdjek el lobbizni,hogy asszony adja kölcsön a Jazzt egy időre
Az RX-8-nál megszoktam,hogy benzin/olaj keverékkel megy,de a Vti kb nullát fogyasuz (már ha be van indítva)
"A kérdés az lenne,hogy megközelítőleg egy 2003-as 275e Km-ert futott 2.4 TypeS-nél mi mondható normális olaj fogyasztásnak?" => A nulla.
Több 2.4 typeS-em volt már, egyiknél sem evett a kocsi egy századmilliméter olajat sem, normál, pörgős utcai használatnál.
És ugye amíg vannak ilyen autót, az nem normális ha egy másik eszi.
Kb 10 év után visszatértem az oldalra és örömmel látom,hogy az OFF Topic dübörög és jónéhány név ismerősen cseng
A bojler Vti még mindíg megvan cirka 17 év után is,lett egy Jazz az asszonyak, egy Dio kenyérért rohangálni...és az oka a csoprtba írásnak..egy 2003-as TypeS.
Bátyámnál volt kb 8 évig és az utolsó 2-3 évben kb ment 500 km-et mielőtt átvettem.
274e km van benne és mondhatni jó állapotban van.
Sárvédőíven érzem a jövő kihívásást,de alulról egyben van.
Az utóbbi kb 10 évben inkább a facet használtam és (sajos) csak most jutott eszembe a Honda fórum....
Na de térjünk a lényegre.
Mielött átvettem a vasat, a bátyám elvitte olacserére meg egy rakás futómű kopó alkatrész cserére.
Az olaj csere mondhatni közepesen sikerült...néhány héttel később (szinte használat nélkül) a nívópálcán szinte nem is volt olaj.
Gyorsan tettem bele valamit,hogy másnap el tudjak vele menni a barátomhoz olacserére (liqui moly 5w30 top tec 4200-őt kapott).
Viszont azóta kb 3000 km alatt megevett 1-1.3 dl olajat.
A kor meg a km állás alapján szinte sejteni lehet az olajlehúzó gyűrűk bánatát miután külső folyás nincs,de most nincs kedvem széthúzni a blokkot.
A kérdés az lenne,hogy megközelítőleg egy 2003-as 275e Km-ert futott 2.4 TypeS-nél mi mondható normális olaj fogyasztásnak?