Nekem is kész lett az accord de olyan macera felrakni a képeket úgyhogy mégsem próbálom
Szerintem is a 7gen a legszebb remélem sokáig látunk még ilyen kocsikat
Ezért nem adom el.
Pár napja rámírt egy ismeretlen fb-on, hogy gondoljam már át hogy mennyi az annyi és ő megvenné az autómat. Jól esett a kis szívemnek, de még nem "félek" az fk2-től, illetve jelen helyzetben nem akarok 7métert tartani autóban. Plusz a sperrt ki akarom práblni pályanapokon is, mert ott még nem volt bevetve.
Baszki, akárki akármit mond, ez a 7gen forma örök.
Szép, semmi túlzás nélkül, semmi sallang.
Üssetek, de nekem már a 8gen se tetszik ennyire, ott már feleslegesen vannak variálva a lámpák szerintem, a 7gen-é meg úgy jó elöl-hátul ahogy van.
A kábelköteg a bal hátsó csomagtérajtó mechanikája mellett fut, ott kell megkeresni a megfelelő színűt, de azt a legegyszerűbb ha a lámpa csatlakozójánál nézed meg melyik megy a tolatólámpához. Aztán a többi adja magát. Sőt elvileg a tolatóradar helyei is be vannak jelölve a lökhárítón.
Ne csak a facebook csoport pörögjön, itt teszem fel a kérdést. Utólagos tolatóradart hol a legegyszerűbb 7gen fl sedánnál a tolató lámpa vezetékére kötni ? Merre keresgéljem a kábelét és az milyen színű lehet ?
Nekem az újabb (8. gen) 2.4-es Accordom volt, abban kb. fél liter olajat kellett utántölteni 10e km alatt (két olajcsere között). A Honda Éles erre azt mondta, hogy ez teljesen normális, nincs semmi gond az aggodalomra.
Ez esetben viszont tényleg sokat eszik. Az enyém fél és 1 liter között fogyaszt 10 ezer km alatt ami tök átlagosnak mondható vagy elfogadottnak. A 7 gen K24 nem az olajfogyasztásáról híres.
Persze ez olaj és használatfüggő is.
Az szép ha ilyen pontosan meg tudod mondani, hogy 3000 km alatt 1-1,3 dl olajat evett.
Viszont ha nem írtad el és ez dl és nem liter akkor teljesen rendben van a motor. Mert akkor 10 ezer alatt fél liter sincs az olajfogyasztásod.
Tudom,hogy elkerülhetetlen lesz egy gyűrű szett csere (meg PCV szelep,stb) csak próbáltam kitudakolni,hogy a fogyasztás, mennyire gáz és mennyire kezdjek el lobbizni,hogy asszony adja kölcsön a Jazzt egy időre
Az RX-8-nál megszoktam,hogy benzin/olaj keverékkel megy,de a Vti kb nullát fogyasuz (már ha be van indítva)
"A kérdés az lenne,hogy megközelítőleg egy 2003-as 275e Km-ert futott 2.4 TypeS-nél mi mondható normális olaj fogyasztásnak?" => A nulla.
Több 2.4 typeS-em volt már, egyiknél sem evett a kocsi egy századmilliméter olajat sem, normál, pörgős utcai használatnál.
És ugye amíg vannak ilyen autót, az nem normális ha egy másik eszi.
Kb 10 év után visszatértem az oldalra és örömmel látom,hogy az OFF Topic dübörög és jónéhány név ismerősen cseng
A bojler Vti még mindíg megvan cirka 17 év után is,lett egy Jazz az asszonyak, egy Dio kenyérért rohangálni...és az oka a csoprtba írásnak..egy 2003-as TypeS.
Bátyámnál volt kb 8 évig és az utolsó 2-3 évben kb ment 500 km-et mielőtt átvettem.
274e km van benne és mondhatni jó állapotban van.
Sárvédőíven érzem a jövő kihívásást,de alulról egyben van.
Az utóbbi kb 10 évben inkább a facet használtam és (sajos) csak most jutott eszembe a Honda fórum....
Na de térjünk a lényegre.
Mielött átvettem a vasat, a bátyám elvitte olacserére meg egy rakás futómű kopó alkatrész cserére.
Az olaj csere mondhatni közepesen sikerült...néhány héttel később (szinte használat nélkül) a nívópálcán szinte nem is volt olaj.
Gyorsan tettem bele valamit,hogy másnap el tudjak vele menni a barátomhoz olacserére (liqui moly 5w30 top tec 4200-őt kapott).
Viszont azóta kb 3000 km alatt megevett 1-1.3 dl olajat.
A kor meg a km állás alapján szinte sejteni lehet az olajlehúzó gyűrűk bánatát miután külső folyás nincs,de most nincs kedvem széthúzni a blokkot.
A kérdés az lenne,hogy megközelítőleg egy 2003-as 275e Km-ert futott 2.4 TypeS-nél mi mondható normális olaj fogyasztásnak?
derékban 1 porckorong sérv műtve, van még ami beteg, nyakban 3 sérv, ebből 2 elég komoly, szóval van belőle bőven.
Picikup nem jó, csak légrugós jó a többi kilőve mert magas és dobál, dodge ramból van légrugós az jó, de nem férünk el vele ezeken az utakon. tehát egy örökös szopás lenne.
én ott egyszer lementem kispolákkal gyorsan.. Erre felmelegedett a fék. Na mondom nyomni kell hogy megálljon, a kormányon a kezem, a féken álltam és mivel szó szerint már a súlyom a féken volt a fejemmel nyomtam vissza magamat így a nyakammal is erőt fejtettem ki, úgy állt meg
Fiatalság, bolondság
Most is teli van huplival, de végülis az egész egy rohadt nagy úthiba.
Hallod a Sasadin mentem lefelé még a civic-em volt meg. Elhagytam a Tömös utca sarkát és jött az a balos kanyar Na most egy kispolski ment elöttem. A kanyaron belül (nem tusom most hogy van) anno volt egy hupli. Na mikor a kispolák belement kitört a bal hátsó kereke és megelőzte az autót a kispolski meg lecsüccsent ,még az volt a szerencse ,hogy lassan ment és az ürge befékezett de így is leírt egy 360 fokot. Hallod én beszartam a röhögéstől Lehet szenyó voltam de vizuálisan ezt átélni...
Nem tudom, ez a szoftver erre készült eredeti ukrán szoftver, azok meg csak tudják mit csinálnak
Mondjuk nem próbáltam, annyit nem ér az egész.. Szerintem fater kocsiját se fogják elhinni hogy mennyit jár vele, megvan a 200. km 1 év alatt.. De olyan mocskos, mert szemeteszsákokat tárol rajta...
Gondolkozom is, elvigyem e elso éves kötelező szervízre a 200 km-t futott autót vagy ne..
De szerintem elég lesz majd a 10 éves szervízre vinni 2000 km után.
Mondjuk nem tudom a Lexusnál hogy van vagy a Mazdánál de pl. a BMW eltárolja az adatokat több különböző helyen amit egy sima óraállítás nem ér el. Nyilván aki ért hozzá és profin nyomja az mindenhol megoldja de az nem egyszerű.
Lehet Te is átállítanád pl. a Lexusban aztán kiderül valami háttértároló meg kulcs akármi megjegyzi...aztán kibukik
tudom ahol laktál, pl a sasadi út az NEM gond a mazdának meg se nyekken, néha kirugózáskor van egy egy durr, de az volt mindig is sajnos ez ilyen 19es kerekekkel, a 18as télivel már jobb, de ezen az úton, mindegy milyen gumi van rajta, akkora csörömpölésben tör ki 1 hónapja hogy ilyet esküszöm még nem hallottam
Naponta 2x kapja a kocsi