Én a hangjukkal nem tudok megbarátkozni. Na meg ahogy a fordulatot ejti...mintha soha nem akarna leesni. De már szinte az összes újabb autónak botrány a hangja.
Egyedül a gyári felni formája és az ET hányinger számomra. Még az annyira felsz.pott limitedé is bazári, de ezt könnyen orvosolni lehet.
Nekem a 10 gen a megjelenése óta tetszik. Top.... imádom.
Amikor beleültem egy ilyen gépbe, tudtam, hogy egy ilyen kocsim nekem majd 1x biztosan lesz.
A 9gen R-rel vagyok úgy, hogy mintha ráhajtották volna egy sodrófára, plusz még jól pics@n is rugták volna úgy slusszpoénnak... nem mondom, hogy nem kellene, de abban sem vagyok biztos, hogy meg tudnék barátkozni vele a vásárlás után.
Először ez az élőben vagy képeken látott különbség nálam az FK2-nél jött ki nagyon. Képeken nem nagyon tudtam megbarátkozni az autóval. De amikor mellette álltam végre először, akkor meg azt mindtam minden lépésnél, miközben körbejártam, hogy b*zmeg, ez valami k*rvajó és minden részletet úgy éreztem, hogy a helyén van. Meg hogy KELL.
Az FK8-nál már tudtam erről a különbségről, csak ott az általam sokat emlegetett hátsó lámpa/seggel nem tudtam megbarátkozni teljesen, de feketében és/vagy benne ülve NAGYON és minden további nélkül meg tudnék barátkozni vele.
Az utolsó mondatoddal (is) meg teljesen egyet tudok érteni, így "látatlanban" is.
ez egyfajta klasszikus sztereotípiává vált, mert az elején az "újságírók" egymás szájából vették ki a jelzőket...
(amit az emberek többsége át is vett mint egy "értelmezési" narratívát...mert élőben senki nem látott...)
a képeken (és videón) designban sok minden nem úgy működik mint valóságban...
élőben, ha ott állsz mellette, azért az esetek többségében eléggé kiadja...
(most nem erre a képen lévőre értem, hanem úgy általában...)
a forgalomban, főként az elején már-már zavaróan sok thumbs up-ot kaptam...
ez mára konszolidálódott, de azért még elég sokan megnézik...
(persze most mondhatod, hogy azért mert olyan amilyen...de alapvetően nem ezt látom...)
innen gondolom, hogy a design élőben az emberek többségének azért többé kevésbé működik...
(persze az más kérdés, hogy ki az aki venne is ilyet magának, mert a kettő nem függ feltétlenül össze...)
de ettől függetlenül műszakilag és technológiailag a csomag eléggé rendben van...
Ránézek erre a kocsira és nem mondom, hogy nem tenném bele a seggem, de mindig az jut eszembe, hogy ez a homasita edition. A kevesebb néha több, itt nagyon igaz, szerintem.
Mint szervíz nem ismerem őket, de többször néztem náluk használt autót amik kritikán aluliak voltak. Mind törve volt és a beltér is össze volt legózva. Én naív azt gondoltam mivel Honda szervíz is majd itt más lesz... közben ugyan ott voltam mintha az Éles saroknál nézelődtem volna.
Oké, akkor nem ti vittétek el előlünk, mert eredetileg Szolnokon vettük volna meg. De mivel tököltem, és 2 órát gondolkodtam egy új autó vásárlásán , így elvitték előlem...mondom még kiderül, hogy te voltál.
Nálunk már 1.5 éve van és eddig 2 szervizt kért (3x.000 km), Szolnokra járunk vele egyébként mi is, nagyon korrektek. (Ott is vettük.)
Nem kellett semmit se gariztatni, többit már leírtam itt párszor, igazából tetőablak zörgést sikerült orvosolni, néha rossz úton van kis zizegés. Meg a jobb hátsó ajtóban levő kis hangszóró burkolata rezonál, de ezt csak néha hallani. 8 gen 2.0 Accordot váltott, kellett a teljesítmény. Teljesen más a két autó, az Accord egy kényelmes utazóautónak jó volt, kényelmesebb bőr ülésekkel. Annál azért az összeszerelési minőség is jobb volt, de ez is ki lett már tárgyalva párszor, azért Civicről beszélünk még és egy 2017-es szériáról, sajnos általánosságban elmondható szerintem, hogy romlik a minősége mindennek. Na de ez már közelebb áll szerethetőségben a CL9-hez, mint a CU1. Szerintem a félbőrt el lehet engedni egy idő után (meg az Accordhoz hasonlítgatást is el kéne ), de valóban rakhattak volna bele egy kicsit jobb üléseket. Kényelmes ez is, de akinek a referncia a 7gen Accord vagy a 8gen, nála egyértelműen gyengébb ilyen téren. A futómű, úttartás, a motor meg a váltó zseniális. Ja és a tank méret... Hát az tényleg kicsi... Főleg, ha csináltatsz egy reflash-t
Sziasztok,
Van még valaki FK2-vel?
Illetve esetleg van tapasztalat, hogy Bp-i viszonylatban melyik márkaszervizbe érdemes vinni, ahol nem teljesen fogalmatlanok?
Majdnem vettem a nyáron egy USDM fehér qpét, 1.5T-t, pont mielőtt zárták volna a határokat. Igaz CVT volt, de megbarátkoztam volna vele - próbáltam egy olyat ami csipszelve volt, igen jól szedi a lábát. De nem volt aki kijöjjön velem...
Ennyire volt összetörve, mármint ennyi volt a kárelőzmény:
És így nézett ki:
De egyre jobban figyelgetem az Si-ket, ha kinyitnak egyszer a határok és lehet végre menni ÉS lesz valahol eladó olyan aminek vállalható a sérülése akkor arra lecserélem a Swiftet. FK8 lenne a nagy vágy, de még nem jött el az idő. Megvenni éppen meg tudnám, de még 3-4 évig nem időszerű. HA jól haladnánk mindennel, akkor TALÁN akkor. De egy Si aránylag olcsón rántható 250LE-re, az nekem bőven jó, főleg mivel 100kg-al könnyebb a Type-R-nél.
Az accordba 240 ekm volt ha jól emlékszem, 80-al vettem.
Ebbe eddig 17 ezer van.A covid azért betett a sok csavargásnak nálunk is.
Nagyon szereti nálunk mindenki. Egyetlen dolog van, amit továbbra sem tudok megszokni, h nem félbőr a belső. Az elmúlt 20 évemet félbőrös autóban töltöttem, nekem az a kedvencem. Volt egy prestige Szolnokon, az teljes bőr, az majdnem elcsábított, de annak nincs kipuff hátul. Úgy meg nekem nem oké. Ráadásul ezüst színű volt, azt nem akartam. Főleg miután megláttak ezt a szürkét élőben, onnantól más szín nem jöhetett szóba. Na mindegy, majd megszokom a szövet belsőt is egyszercsak.
Nálam nincs párásodás, semmiféle nyikorgás.Gyári szőnyeget nem szabad venni bele, az ugyanolyan rossz mint a régiekben. Esetleg ha nagyon vele akarják adni, akkor legyen.
Nagyon jó vezetni, lehet kenni a szájának, a futómű meg a váltó hibátlan.
Azt nagyon bírom, h van valamennyi motorhang odabennt, nincs fullra leszigetelve.
Nem romlott el még semmi, minden működik.
A rohadt kicsi tank ami még zavar, elszoktam a dízel után a sűrű tankolásoktól...
A modern autók csodás újdonságát sem szeretem, a start-stop rendszert. Minden elinduláskor ki kell kapcsolni, nem lehet kikapcsolva tartani. Nekem ne álljon le egy turbós autó minden rohadt lámpánál.
Épp most mesélem a vacsinál a gyerekeknek, h már nem lehet kapni az 1,5-ös motorral a civicet, csak az öcsém féle 1,0-sal. Erre rögtön rávágja a lányom, h "Apa, akkor épp jókor vettük meg a civicet, mert te megőrülnél az 1000-es autóban." Úgy érzem, ismernek a kölkeim.
Na így most ennyi jutott eszembe....
Akartam már kérdezni, hogy egyrészt mennyi km van már benne - ha jól emlékszem az Accordba elég kevés szaladt bele, másrészt, hogy ennyi idő után mi az őszinte véleményed? Elégedett vagy, nem vagy elégedett, satöbbi.
Nem, de ha beteszed simán a linket szövegként, abból még nem lesz megjelenő kép a fórumon. ( )
(ahogy eddig is így volt, ezzel kapcsolatban nem változott semmi)