tudom ahol laktál, pl a sasadi út az NEM gond a mazdának meg se nyekken, néha kirugózáskor van egy egy durr, de az volt mindig is sajnos ez ilyen 19es kerekekkel, a 18as télivel már jobb, de ezen az úton, mindegy milyen gumi van rajta, akkora csörömpölésben tör ki 1 hónapja hogy ilyet esküszöm még nem hallottam
Naponta 2x kapja a kocsi
Nekem volt is egy elméletem, tudok lexust olcsón, mondjuk úgy baráti áron.
megveszem, 1 évet használom, majd eladom 1500 km-el, szinte ingyen lenne örökké uj autóm, mivel véletlenül tudom állítani az összes mazda toyota lexus km óráját, akkor és annyiszor amennyiszer akarom
(egy hardverhez kerestem szoftvert amikor leltem egy ukrán weboldalt ami drágán voltak szoftverek de ha a filenévre kerestem akkor véletlenül egyből letölthető volt, így leszedtem)
De nem hiszem hogy életszerű lenne, a mazdámét is tudom tekergetni ahova akarom, de komolyan, annyit nem ért nekem hogy 2 percet rááldozzak műszaki vizsga előtt..
Szóval nem hiszem ha valaki új kocsit vesz akkor tekergeti a km órát
Jah ez nem volt messze tőlünk ahol laktam. Volt egy kis Daihatsum egy időben mindig végigmentem itt majd hátul le a libegőhöz. Másfél év nem kellett elrepedt a bölcső és vagy két rugóm tört el. Totálisan használhatatlan arrafelé az út, utcák stb. Egy haverom ma is ott lakik pont ott a sarkon amit belinkeltél
Akkor még jobb az út..
Amerre mi járunk én a mazdával nem tudok menni mert nem bírja a gerincem..
Azt a napokban jött elő hogy ITT és csak és kizárólag itt olyan hang jon bal előről mintha egy pléh vödörben egy hakom csavart rázogatnának, megálltam, elővettem a kerék kulcsot és nézegette, hogy nem esik e ki a kerék
Egyelőre 3 futóművesnél volt, minden tökéletes, de most cserélgetünk gyári szilenteket meg mindent szétszed és összerak, mert nem jövünk rá hogy mi ez.. Sehol máshol nincs ez a hang, de ezen az úton, egyszerűen kiugrasz a kocsiból
Na ha ilyen helyen lakik, akkor ott minden futómű szétesik
Igen, ez már bennem is felmerült. Ha valaki nagyon akarja, ki tudja játszani ezt a rendszert is. De ez már elég életszerütlen, Ráadásul ehhez pl tudni kellett volna a 2012-es vizsgán, hogy évekkel később lesz egy ilyen lekérdező rendszer. A szervizkönyv itt nem volt sajnos végig vezetve, a központi nyilvántartást tudtam lekérdezni, meg a Honda központból, de ott viszonylag kevés bejegyzés volt, mert nem mindig márkaszervizbe vitték.
Hősünk megvette az autót újonnan, szalonban. Használja, a kormányra huzat kerül, az ülésre szintén, a váltógombra Folpack (nem vicc), amikor itt az ideje, 15 ezernél elviszi olajcserére, ahogy kell. De nem a márkaszervizbe, hanem a haverhoz. Lecserélik az olajat, szűrőt stb., harmincezernél megint olajcsere. 45-nél jön a csavar. Szó szerint, óra visszacsavarva 15 ezerre, irány a márkaszerviz, pecsét a könyvbe, mindenki boldog, és így tovább. A vezérműszíj idő előtt lecserélve a haver által, nehogy baj legyen, és így lett a 90 ezret futott autó harmincezret futott, szervizkönyves álom. Nyilván a fenti példa kirívó eset, de az elkövető magánszemély. Ismerik a bölcseletet, elhangzott már sokszor a belsőségen, „hozzáértők” által: autót csak magánszemélytől veszünk, mert a szemét nepper becsap.
Mi a durva? Lejövök az M0-ról és tök új úton eljövök ide a kertvárosba. Ráadásul most adtak át még egy feljárót az M0-ra. Itt a gyár területén durva az aszfalt vagy nem is tudom mi a szar van arra, macskakő meg amit odahánytak.
Megjegyzem a 7-es úton kell mennem 500 métert az a legszarabb aszfalt szempontból de ott már megvan az ideális ívem
Enyémben is van már km , aludni is nyugodtan szeretek , én ilyenen nem spóroltam sosem és nem is fogok. Kicseréltettem és ennyi.
De sok esetben nem is a km számít. Lehet egy pici rohadás és az nem is látszik kívülről. De mint mondtam ha kimegy a kerék akkor visz mindent még az ajtó széle is megsérülhet.
Egyébként pont most hétfőn cseréltettem a nagyszilentet elöl, na az sem egyszerű kivenni. De úgy tudom a nagy talpast is préselni kell. Tehát nem úgy van, hogy csak úgy kiveszik hanem ki kell nyomatni. Nyilván ha balfasz a szerelő akkor megsérti a gömbfejet takaró gumit és ott bejuthat a mocsok ami szétkoptatja később.
Ha valós a Km futásod én biztos nem cserélném.
Nekem a 220 tuti valós, és a két felső lengőkar már 190 körül cserélve volt, szóval azok előbb meghalnak a jó utainakon.
HA az már volt cserélve vagy cserés lesz onnan még jó sok Km kell, hogy az alsó is beteg legyen.
Nekem 220e volt benne mikor cseréltettem.
Nem kellett volna mint utolag kiderült, még feszesek voltak, de annyi képet raktak fel fészen, hogy ráparáztam.
Volt, olyan hogy 2 hét alatt 3-4 autó lekönyökölt.
Egyet láttam is az autópályán.
És nem mindig kiszakad a gömb volt akinek a menet szakadt le mert el volt rohadva a csavar.
A 2 gyári gömbfej zsemitől 35e Ft(Gyári)
Nekem úgy össze volt rohadva a féltengely az aggyal hogy 24T préserő kellett hozzá...
Így sajnos kerékcsapágy csere is lett. ami +20e (SKF)
Szereléssel együtt 75e Volt.
Viszont ha kiszakad és nem 30-nál hanem 90-nél akkor nem csak gömbfej, meg sárvédő csere + fényezés.
Hanem könnyen felni + gumi meg egyéb nyalánkságok. És még le sem mentél az útról mert szerencséd volt.
Eddig én is így voltam, és ki is akartam cseréltetni, de most már olyat is írnak, hogy az új gyárit 1 év után újra cserélni kellett. Ezért vagyok tanácstalan, hogy hagyjam az eredetit, hisz ez a 120e km nem sok szerintem, vagy rakassak bele új gyárit.
Illetve ha cseréltetem, kivel csináltassam, mert azt olvastam, az sem mindegy, hogyan cserélik.
Az a baj, hogy az alsó nagy talpas gömbfej ellenőrzése nem egyszerű. Ha nem könnyítik le a futómű többi részét akkor nehezen megmondható, hogy lóg vagy nem lóg vagy kicsit kopott vagy akármi. Én tavaly ilyenkor mikor elkezdtek jönni ezek a képek lecseréltem mindkettőt (gyárira természetesen) bár a szerelő szerint semmi baja nem volt még az enyémnek.
De mivel egy 10 ezer Ft-os alkatrészről beszélünk (gyári ár) így ilyenen nem spórolok. Nyugi legyen mert a képek tanúsága szerint ha törik akkor viszi a sárfogó lemezt meg a küszöböt a kerék.
Az van, hogy utángyártottat ebből nem szabad venni (szerintem egyik futómű alkatrészből sem!) , és ahogy írták itt lejjebb a gyári elég sokáig bírja. Vagy a sok km vagy egyéb sérülés a gömbfej gumi porvédőjén és a bejutott kosz szétkoptathatja. De ezeket ügye min. olajcseréknél ellenőrizni kell vagy szokás.
mi anno 200e felett adtuk el, de a futómű gyári volt...
nyilván van a piacon visszatekert jópár, (mert ha korrektek az előző tulajok szinte nyom nélkül öregszik) lehet 1xxe-nél kitörik a kereke, de ki tudja mennyi volt benne valójában...
a face-t csak mértékkel fogyaszd...
kevés dologra jó, de a szélsőségek felnagyítására szinte biztos...
240 ezernél a komplett futómű teljesen gyári, eredeti volt, a legkisebb probléma nélkül. Akkor cseréltem ki a kis stabpálcát, az egyik egy kicsit mozdult, és úgy nem akartam eladni az autót. Szóval ne nagyon izgulj....
A facebook-on 2-3 havonta megjelenik, hogy egy-egy 7. gen Accord, amelyiknek kitört az első kereke. Valami alsó talpas gömbfej engedi el magát rendszerint.
Viszont itt nem emlékszem, hogy belefutottam volna ilyen problémába, bár nem is olvastam folyamatosan a Accord topicot. Ez tényleg ennyire gyakori probléma?
Mikor jelenik meg jellemzően?
Az enyémben 120e km van, ami szinte biztos, hogy valódi. Kellene már valami megelőzésen gondolkodnom, vagy a gyári ennél tovább bírja? Teljesen megoszlanak a vélemények a fb-on. Van aki azt írja, hogy csak gyárira érdemes cserélni, másnak bejött az utángyártott, valakinek a gyárit is cserélni kellett újra 1 év után.
Nem szeretnék úgy járni, hogy egyszer csak kifordul az autó alól. Mivel tudnám ezt megelőzni?
A legaggasztóbb számomra, hogy többen említik, hogy minden előjel nélkül adta meg magát.
Szia! Én nem ragaszkodom a házhoz, ha nélküle is le tudom fogatni.
Azt nem tudjátok, hogy melyik más típuséval kompatibilis? Gondolok itt a Civic-re, Jazz-re, FRV-re, stb..
2020. november 29. 11:39:14: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #138540
Tegnap sikerült pár bontossal beszélni, persze senkinek nincs.
Írtam 2 közelben lévő márkakereskedésnek is, de gondolom az horror áron lesz.
Azért köszi!
Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem!
Van a tulajdonomban egy 2003-as Honda Accord 2.0. Nem a gyári akkumulátorával használtam, hanem egy nagyobb aksi volt benne, ami pont "beleszorult". Vettem bele egy gyári aksit az viszont el tud mozdulni, de a gyári aksi leszorító nincs meg hozzá.
Tudnátok küldeni egy képet, hogy ennek, hogy kell kinéznie? 2 db kampós menetes száron van egy lemez, ami leszorítja vagy ennél komplikáltabb?
Köszi a segítséget!
üdv
Tamás
ui: kicsit lejjebb görgettem a fórumban és már látom, hogy az aksi bele is van ültetve egy házba.
Most már csak az a kérdés, hogy honnan tudnám így kompletten beszerezni?
Nem hallottam, csak kérdezem, hogy van-e benne ilyen. Végül is a H Astra-ban is volt. Gondoltam hátha van az Accordban. De ha nincs, nem esek kétségbe, csak emlékezni fogok, hogy 130e km-nél úja kell a szerviz.
A tankban van a szűrő, ha akarod cseréld ki de amúgy általában lusták a szerelők a tulajok meg tele tankkal viszik az autót szervizbe. Ha tudja szerviz kijelzését az km óra alatt kellene jeleznie de ha jól tudom ezekben még nem volt. Amúgy az i gombot kellene nyomkodni hogy megkeresd és utána hogy visszaállítsd.
Meg volt az Accord (2006-os, 7. gen) kötelező szervize. Felmerült néhány kérdés:
- Tényleg nem kell üzemanyagszűrőt cserélni benne? A könyv azt írja kell, vett is a srác, de telefonon azt mondta neki egy szaki, hogy az üzemanyagtankon belül van, és nem szokták cserélni. Most mi az igazság?
- A fedélzeti computer figyeli a szerviz periódust, ki kell ütni valamit ilyenkor benne? Ha igen, hogyan kell?
Most ez a B1169 hibakód ez valami kommunikációs hiba. Igazából ha egy hibakódot törölnek akkor X idő múlva megint bele kell nézni az agyába mi jön vissza. Nem szokott fals dolgokat dobni a komputer első körben arra kell elindulni.
Egyébként a nem szakszerű klímatisztítás ECU problémákat is okozhat(beázás, csatik kontakthibája etc.) tehát nem tudom mióta van Nálad az autó vagy hogy szoktad Te tisztítani a klímát de ez is lehet. Az ECU viszonylag könynen hozzáférhető legalább a csatikat ellenőrizném első körben.
Hát így távolból leírás alapján ez még akármi is lehet. Főrelé, indításgátló, egy bizonytalan biztosíték, esetleges testhiba, szar relé, vagy csak szimplán hibás ecu, vagy ecuban eloxidált csatlakozó. Azt azért jó lenne tudni hogy amikor leáll és ráadod a gyújtást akkor morog-e a benzinpumpa, elalszik-e az immó lámpája, inditóspray-el elindul-e vagy esetleg néha néha majdnem beindul esetleg csak ugyanúgy teker a motor. Aztán ezek után lehet már tovább keresni ha köhécsel spray-el akkor nincs elég benzin, ha akkor sem akkor kevés a gyújtás. De ezt már tényleg szerelőnek kellene látnia, aki hajlandó is több időt rááldozni a keresésre.
Előre bocsátom, nem vagyok szerelő és VAN egy kis különbség egy '92-es Legend kúpé meg egy 7gen Accord között, de amikor az én Legend-em csinált ilyet, (hol indult, hol nem) akkor a főrelé volt a ludas, az újra lett forrasztva és minden helyreállt.
(menet közben nekem mondjuk nem állt le sosem, de nem is hagytam sokáig "élni" a problémát)
Valószínűleg ez a fórum az utolsó mentsváram. Remélem tudtok nekem segíteni. Már hónapok óta szenvedünk egy hibával, amire senki sem tud rájönni. Próbálom összefoglalni ezt a rémálmot.
A kocsi: 2005-ös, benzines 7. generáció, turbó nincs. Hiba egyik nap 5-ből 5X indul, másik nap egyszer sem indul be.
Áprilisban nem indult, gyújtáskapcsoló csere, ezután bírta 2 hónapig hiba nélkül. Ezután megint sz_rakodott, hibaolvasás Jármezei Károlynál, Nyíregyházán, semmi baja. Mondta ő. Itt volt egy teljes olaj-, és gyertyacsere is. Egy hónap múlva megint előjött a hiba, az akksi is merülgetett, hát azt is kicseréltük. Itt jött egy kb. 1 hónapos szünet, és előjött ugyanaz a hiba. De most már menet közben is megállt kétszer a kocsi. Erre az egyik szerelő azt mondta, hogy ez csak benzinszivattyú hiba lehet, azt is cseréltük.
Most már csak egy napokat volt jó, elvittük először Nyírpazonyba, majd Debrecenbe a Gold-Hondába hibakód olvasásra. Töröltek 3 hibaüzenetet (61-1 AKKU, B1168 MŰSZERVEZ. Modul, B1169 MOTORKOMM) és csak pislogtak, hogy ezzel mást nem tudnak csinálni, hát hazajöttünk. Másnap megint nem indult. Oké, még egy szerelő, ő azt mondta, ez csak is főtengely és vezérműtengely jeladó hiba lehet, azokat is cseréltük. Semmi változás.
Egyéb: Volt egy elemcsere az indítókulcsban, már hónapok óta a 100-as oktánszámú mol-os benzint tankoljuk, megtörtént a visszahívásos légzsák hiba javítása
Nagyon szívesen vennék és megköszönnék mindennemű tippet és jó tanácsot, mert ez már tényleg az agyf*** kategória.
Napi 40km-t használom (2x20km), 7gen Fl 2.0 sedan manuálom van. Szigetszentmiklósról BP XI ker, M0, 6-os út. Nekem az átlagom 9,47L ~20.000 km alapján. Legjobb 7,2 volt, legrosszabb 10,56.
Valaki találkozott már olyan jelenséggel, hogy utasoldalon a fűtésbox mögött a tűzfalon erősen beázik az autó?
Esőcsatorna kitisztítva, dobbetétek mögött sincs semmi látható.