Megnéztem még párszor a videót. Azért még azzal kiegészíteném az előző mondandómat, ha szándékosan váltott vissza ennyit a srác, akkor valóban az ő hibája, mert ahhoz meg kevés gázfröccsöt adott...
"béna volt" - a videó alapján szerintem elég gyorsan ellenkormányzott. Lehet, hogy egy nagyon hirtelen visszakuplungolással vagy gázzal megmenthette volna, de én max azért hívnám a srácot bénának, mert félre váltott, de az meg inkább szerencsétlen volt.
"140-150"-nél vissza kettőbe, az olyan 11ezer+ RPM, nem? Ott az internet szerint már össze tudnak érni a szelepek a dugótetővel...
Az, hogy te tudsz vezetni, és jó érzékeid vannak, vagy egyszerűen szerencsés vagy, az nem azt jelenti, hogy az s2k ne tudna alattomos lenni. Örülj neki, hogy ennyire jó sofőr vagy, de vedd figyelembe, hogy nem lehet mindenki egy Loeb, aki ilyen autót vesz. Nekem már csíkozta össze a nadrágomat olyan helyzetben is, amiben egyáltalán nem számítottam rá, hogy meg fogunk csúszni.
2020. november 6. 15:02:44: megválaszolva grego + által,
→ #20949 2020. november 6. 12:56:19: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #20948 2020. november 6. 10:07:22: megválaszolva czizs + által,
→ #20941
Nem mentem még S2000-el, de nem az lehet a gond, h mivel felül jön meg az erő, ezért alábecsülik? Ha egy kocsi már alulról nagyobb gázra tolja a fenekét, akkor megtanulja az user óvatosan kezelni a gázt, ha nem akar állandóan keresztbe állni (ld Dodge Viper címszó alatt pl, de az F-150 segge is hamar előz).
Itt mindenki arról beszél hogy mennyire nehéz vezetni az S2000-et, nekem AP1-em volt, maximum annyit mondanék h gyorsabban kell reagálni a rövidebb tengelytáv miatt mint mondjuk egy ötös bmw-ben, ami hosszabb, de egyébként szuper autó volt, és igen rengeteget mentem vele határon, állandóan keresztben vettem vele mindent, de iszonyat szépen mozgott, szerintem az a baj h sok ember alábecsüli mert csak 240 ló, de közben meg csak nyomkodta a pedált vmi erősebb de sokkal inkább nem sportkocsiban, fantasztikus autó, semmi őrület nincs benne amiről az emberek beszélnek, én esőben is küldtem neki, sőt még hóban is mentem vele párszor, és a sperr miatt sima volt.
Velem amúgy hasonló dolog történt Pesten, jobbkormányos autóbol ültem át 5 percen belül a balkormányos S2000be és már nem emlékszem pontosan a fordulatokra de ilyen 140-150-el mentem esőben 3ikban és 4ik helyett húztam neki egy kettest, ami be is ment simán azonnal elkezdett csúszni de simán meg lehetett fogni, nem akarom bántani a srácot, de béna volt, ezért érdemes amúgy néha szar gumival is menni akár heteket, tök jól ráérzel, aztán mehet a semi slick, csak akkor lehet nem szarsz be ha annak is elfogy a tapadása. Csak reagálni akartam arra hogy mekkora widowmaker az S2000, amivel én nem értek egyet, szerintem csak nem tudnak vezetni az emberek. Van a csoportban egy gokartos srác, fekete S2000-e van, annak idején ő is nézte az enyémet mikor eladó volt, szerintem ő sem tart az autójától. Bár tuti nem is vagyok olyan szinten mint ő, bár én motorral is megyek keresztben néha
Hehe.. :-)
Én azt bírom ebben, h míg ugye írtad, h az S2000-nek felül lesz jó hangja, ez már egészen alul is szépen szól, egyáltalán nem kell pörgetni a bugihoz (1400-1700 közt dolgozik), kis gázon is teljes a hangélmény. Felül csak jobban gurgulázik.. Viszont ami a hang terén eddig számomra megafull, az a Ferka California volt. Az mindenhol vaddisznó. :-)
Az autók nèmelyike azèrt igyekszik "eladni" az embernek valami èletèrzèst, amitől jól èrzed magad. S2000 próbálja sugallni hogy akár lehetnèl Senna a frotírzoknis makkoscipős videóból, az F150 meg titkon elhiteti hogy te vagy Chuck Norris a Magányos Farkasból ès mindjárt kiugratsz a föld alól Legalábbis èn abban a pickupban nèha Chucknak kèpzelnèm magam
Amúgy én is hasonlóan rohadtul élvezem az F-150-et, pedig az nem egy örömvezetésre fejlesztett céltárgy, hanem egy puckos kisteherautó.. De olyan érzést tud nyújtani, amit semmi más (eddig).
Pontosan. Én a parkolásokkal szívok a legjobban, mert ugye a CRV-nél a sz@t is lesz@rom, még a magasabb padka sem akadály, az S-nél viszont folyton ki kell szállítanom a nejem hogy mennyi van még elöl-hátul, elöl a spoilert féltem, hátul meg a kipuffot. Tetejébe a motorháztető ugye lehetetlenül hosszú, szinte fekszel az autóban, totálisan homlokegyenesen ellentétes mint a CRV.
Jó leírás. :-)
Vicces amúgy egy sportos, meg vele párhuzamosan egy magas építésű, terepes autót használni. Ha ebből ülök át abba, figyelni kell, mert volt már, h majdnem leestem az útról, mer hasonló sebességgel mentem be a körforgalomba.. Ugyanez visszafele is, csak ott a spoiler szakadna le, ha pl úgy fordulnék meg vele, tökön paszulyon át, mint a másikkal.. :-)
Mivel beköszöntött ez a nyálkás, esős őszi idő, úgy fest hogy kislányom szavaival élve "itt a véle, fuss el vége" az S2000-es szezonomnak, szépen lassan téli álomra szenderedik. Pár gondolatot monitorra vetnék így az első közös év után.
Elején tartottam az autótól, némely videóból és fórumos hozzászólásból nekem az jött le, hogy kismértékben gonosz szerkezet lesz. Ezzel szemben ha megadod a kellő tiszteletet az autónak és nem gondolod azt magadról hogy te vagy Ayrton Senna a frotírzoknis makkoscipős NSX-es videóból, az autó teljesen normálisan viselkedik. Még akkor is kezelhető a gép, ha már kicsit bátrabbnak érzed magad és a fehér, nagyon sima aszfaltos kifordulónál nagyobb gázt adsz mint amit indokolt lenne, mire a segge elindul, a feleség meg rádripakodik hogy "vagy abbahagyod vagy kiszállok és gyalog megyek tovább"
Az autó egy végtelenül kitalált és hihetetlenül összerakott darab, érezni rajta hogy ezt anno a kis japánok nem azért reszelték össze, hogy elképesztő profitra tegyenek szert, hanem azért hogy megmutassák az univerzumnak mit is jelent az igazi élményautó, képzeletben az ég felé mutatva a középső ujjukat, röhögve odaszúrva: "bekaphatjátok, ezt csináljátok utánunk". Kanyarsebessége és úttartása szinte már felfoghatatlan, nyilván ésszerűtlen a CRV-hez hasonlítgatni, de mivel az a családi autónk így ahhoz tudok viszonyítani. Ahol a CRV-n érzed hogy dől a kasztni mindenfelé, az S egyszerűen sziklaszilárdan felfűzi azt a kanyarkombinációt, mintha egy madzagon húznál egy teli olajoshalas dobozt. Kormányzása direkt és nagyon pontos, nekem olyan érzésem van, mintha a gondolatot megelőzné az autó reakciója ami nyilván neurológiai és fizikai szempontokat figyelembe véve képtelenség, de mégis. Kerékpáros példával élve, a Campagnolo Recordnál érzem ezt, még le sem nyomtam teljesen a kart de máris sebességet vált. És ha már váltó...a pontos kifejezés nem elég, hogy körülírjuk a működését. Rövid, pontos, annyira érezni hogy a mechanika hajszálpontosan van összerakva és kitalálva. A hangja valami fenomenális, 4000 környékéig teljesen élhető és élvezhető az autózás, de amit felette művel...mint egy bömbölő, éhes oroszlán, aki a hiénákkal hadakozik a zebratetem felett. Lányom már nem ül bele, fél tőle, elnevezte "hangos autónak" . Idén két fórumossal is találkoztam a vendégházunknak köszönhetően, természetesen mindkettővel mentem egy kört (a felajánlás továbbra is áll, aki hozzánk jön pihenni, viszem egy kört az S-sel), és bizony amikor elkezdett dalolni az autó, egyszerre vihogtunk fel. Ezek a nagy dolgok, amikor szavak nélkül ugyanazt érzed valakivel. Mindegyik autómat szerettem/szeretem, de amit az S2000 vált ki belőlem, az még nekem is újdonság. Kiálltam a garázsból, kiszálltam hogy becsukjam a kaput, majd visszaültem a kényelmes ülésbe, éreztem a bőr illatát, néztem a digitális óracsoportot, megsimogattam a kormányt, kicsit hallgattam a duruzsolását, majd ennyit suttogtam halkan, mintha kb. templomban lennék: a kurva anyád, de szeretlek. Erre a feleségem megszólal mellettem: gondolom ezt most nem nekem mondtad hanem az autódnak
az mindig nagyon drága volt...
fehér színben csak ultimate editionben volt elérhető...(eu-ban)
különleges, kevés van belőle, gyűjtői darab...
ha használni is akarod, akkor a "simát" olcsóbban is meg lehet szerezni...
Ilyen van esetleg valakinek innen .F1,vagy ultimate edition?
F1 50 db volt Ultimate meg 150 db. Talàn,de nem vagyok benne 100%-ig biztos.
ür deutsche Fans wird der offene Japaner wohl eine Märchengestallt bleiben, denn voraussichtlich kommen nur 150 Exemplare nach Europa, die meisten gehen nach Großbritannien.
Here is our sports car performance diagram of JDM cars, 90s 00s 10s and some European contemporaries for comparison. The 4 pillars of measurement are
Spartan: A measure of how simple, raw, mechanical and direct a car feels.
Stability: A measure of confidence at high speed and sure footedness, but not related to actual cornering ability, but more how safe the driver feels.
Agile Feel: A measure of fun, response to steering input that makes a driver feel connected to the car that inspires confidence. Again not related to cornering power.
Luxury: A measurement of the NVH and equipment and trim level of the car. But also how the car feels for ride comfort and utility.
As a benchmark, on the lower left extreme is a F1 car and actual race cars like N1, Group N, Group A, GT3. The old Honda Type R sits right on the border. On the upper right the Caterham Seven and old Lotus Elise sits outside as the extreme example of a very basic and spartan but light feel car.
On the lower right extreme is a Bugatti Veyron and Chiron as the example for ultimate luxury and stability at high speed. The BMW M3 E36 E46 E92 is the perfect example of a car that has a balance of all these attributes. But excels at none. This chart is taken from a JDM magazine attempting to explain the market placement of the Skyline GT-R R34 when it was new.