HONDA fórum
2024. június 9. vasárnap, 08:26,  Felicián, Félix Legújabb regisztráltunk: gyulko 0 



Téma neve:

Nyitotta: Gabes 0 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 413 | 412 | 411 | 410 | 409 | 408 | 407 | 406 | 405 | 404 | 403 | 402 | 401 | 400 | 399 | 398 | vége >> 

Téma információk
Hasznos linkek:


Honda S2000 - Wikipedia, the free encylopedia
S2000.com
UK S2000 Owners Club
S2k fejlődése az évek alatt (angol) - by integra_type_r
S2000 általános hibák és megoldásaik (angol nyelven forrás: S2ki.com)
#20941 czizs +  2020. november 6. 10:07:22 re: #20936 (czizs + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Megnéztem még párszor a videót. Azért még azzal kiegészíteném az előző mondandómat, ha szándékosan váltott vissza ennyit a srác, akkor valóban az ő hibája, mert ahhoz meg kevés gázfröccsöt adott...
2020. november 6. 16:36:12: megválaszolva op9.. +  által, → #20951 
2020. november 6. 11:17:18: megválaszolva Yakumo +  által, → #20945 
2020. november 6. 11:16:36: megválaszolva LZITR 0  által, → #20944 

#20940 Kázmér +  2020. november 6. 09:52:13 re: #20939 (czizs + )  ←  ‹›  0 | rejt
Persze, de ahogy csapkolódott a gyerek, biztosra vettem, h ledörzsöli a képét a beton. Legalább láttuk, h brutál erős a bukókeret.

#20939 czizs +  2020. november 6. 09:37:10 re: #20933 (op9.. + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az ülés mögötti bukókeret tartja az autót valószínű...
2020. november 6. 09:52:13: megválaszolva Kázmér +  által, → #20940 

#20938 Kázmér +  2020. november 6. 09:35:07 re: #20933 (op9.. + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Eszméletlen szerencséje, h a fejét nem darálta le a betonon. [SMIL:/okoska.gif]

#20937 Kázmér +  2020. november 6. 09:32:32 re: #20926 (maudelux + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Nekem meg a feleségem azt mondaná, h gyerünk, toljad neki! [SMIL:/szetvert.gif]

A gyerekek meg végképp, azokat az offal jó csúszós, havas időben kiviszem a terepre, csúszunk, mászunk, farolunk vele, azok meg visítva élvezik! [SMIL:/smile2.gif]
2020. november 6. 11:46:26: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #20946 
2020. november 6. 10:48:48: megválaszolva maudelux +  által, → #20943 

#20936 czizs +  2020. november 6. 09:32:28 re: #20934 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  +3 | rejt
"béna volt" - a videó alapján szerintem elég gyorsan ellenkormányzott. Lehet, hogy egy nagyon hirtelen visszakuplungolással vagy gázzal megmenthette volna, de én max azért hívnám a srácot bénának, mert félre váltott, de az meg inkább szerencsétlen volt.
"140-150"-nél vissza kettőbe, az olyan 11ezer+ RPM, nem? Ott az internet szerint már össze tudnak érni a szelepek a dugótetővel...
Az, hogy te tudsz vezetni, és jó érzékeid vannak, vagy egyszerűen szerencsés vagy, az nem azt jelenti, hogy az s2k ne tudna alattomos lenni. Örülj neki, hogy ennyire jó sofőr vagy, de vedd figyelembe, hogy nem lehet mindenki egy Loeb, aki ilyen autót vesz. Nekem már csíkozta össze a nadrágomat olyan helyzetben is, amiben egyáltalán nem számítottam rá, hogy meg fogunk csúszni.
2020. november 6. 15:02:44: megválaszolva grego +  által, → #20949 
2020. november 6. 12:56:19: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #20948 
2020. november 6. 10:07:22: megválaszolva czizs +  által, → #20941 

#20935 KawaBazsy 0  2020. november 6. 08:24:09 re: #20934 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Nem mentem még S2000-el, de nem az lehet a gond, h mivel felül jön meg az erő, ezért alábecsülik? Ha egy kocsi már alulról nagyobb gázra tolja a fenekét, akkor megtanulja az user óvatosan kezelni a gázt, ha nem akar állandóan keresztbe állni (ld Dodge Viper címszó alatt pl, de az F-150 segge is hamar előz).

#20934 -Törölt felhasználó- 2020. november 6. 01:00:03 re: #20933 (op9.. + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Itt mindenki arról beszél hogy mennyire nehéz vezetni az S2000-et, nekem AP1-em volt, maximum annyit mondanék h gyorsabban kell reagálni a rövidebb tengelytáv miatt mint mondjuk egy ötös bmw-ben, ami hosszabb, de egyébként szuper autó volt, és igen rengeteget mentem vele határon, állandóan keresztben vettem vele mindent, de iszonyat szépen mozgott, szerintem az a baj h sok ember alábecsüli mert csak 240 ló, de közben meg csak nyomkodta a pedált vmi erősebb de sokkal inkább nem sportkocsiban, fantasztikus autó, semmi őrület nincs benne amiről az emberek beszélnek, én esőben is küldtem neki, sőt még hóban is mentem vele párszor, és a sperr miatt sima volt.
Velem amúgy hasonló dolog történt Pesten, jobbkormányos autóbol ültem át 5 percen belül a balkormányos S2000be és már nem emlékszem pontosan a fordulatokra de ilyen 140-150-el mentem esőben 3ikban és 4ik helyett húztam neki egy kettest, ami be is ment simán :D azonnal elkezdett csúszni de simán meg lehetett fogni, nem akarom bántani a srácot, de béna volt, ezért érdemes amúgy néha szar gumival is menni akár heteket, tök jól ráérzel, aztán mehet a semi slick, csak akkor lehet nem szarsz be ha annak is elfogy a tapadása. Csak reagálni akartam arra hogy mekkora widowmaker az S2000, amivel én nem értek egyet, szerintem csak nem tudnak vezetni az emberek. Van a csoportban egy gokartos srác, fekete S2000-e van, annak idején ő is nézte az enyémet mikor eladó volt, szerintem ő sem tart az autójától. Bár tuti nem is vagyok olyan szinten mint ő, bár én motorral is megyek keresztben néha :)
2020. november 7. 12:58:42: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #20957 
2020. november 6. 16:42:26: megválaszolva op9.. +  által, → #20952 
2020. november 6. 16:26:04: megválaszolva op9.. +  által, → #20950 
2020. november 6. 10:16:31: megválaszolva maudelux +  által, → #20942 
2020. november 6. 09:32:28: megválaszolva czizs +  által, → #20936 
2020. november 6. 08:24:09: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #20935 

#20933 op9.. +  2020. november 5. 22:29:56    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hát az az A oszlop nem egy életbiztosítás, kíváncsi lettem volna, hogy az ülés mögötti rész hogy nézett ki.

2020. november 6. 09:37:10: megválaszolva czizs +  által, → #20939 
2020. november 6. 09:35:07: megválaszolva Kázmér +  által, → #20938 
2020. november 6. 01:00:03: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #20934 

#20932 aS WRX +  2020. november 3. 20:50:06    ‹›  +3 | rejt
S3K? :)


#20931 KawaBazsy 0  2020. november 3. 20:44:47 re: #20930 (maudelux + )  ←  ‹›  0 | rejt
Hehe.. :-)
Én azt bírom ebben, h míg ugye írtad, h az S2000-nek felül lesz jó hangja, ez már egészen alul is szépen szól, egyáltalán nem kell pörgetni a bugihoz (1400-1700 közt dolgozik), kis gázon is teljes a hangélmény. Felül csak jobban gurgulázik.. Viszont ami a hang terén eddig számomra megafull, az a Ferka California volt. Az mindenhol vaddisznó. :-)

#20930 maudelux +  2020. november 3. 20:28:16 re: #20929 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az autók nèmelyike azèrt igyekszik "eladni" az embernek valami èletèrzèst, amitől jól èrzed magad. S2000 próbálja sugallni hogy akár lehetnèl Senna a frotírzoknis makkoscipős videóból, az F150 meg titkon elhiteti hogy te vagy Chuck Norris a Magányos Farkasból ès mindjárt kiugratsz a föld alól :D Legalábbis èn abban a pickupban nèha Chucknak kèpzelnèm magam :D
2020. november 3. 20:44:47: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #20931 

#20929 KawaBazsy 0  2020. november 3. 15:35:53 re: #20928 (maudelux + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Amúgy én is hasonlóan rohadtul élvezem az F-150-et, pedig az nem egy örömvezetésre fejlesztett céltárgy, hanem egy puckos kisteherautó.. De olyan érzést tud nyújtani, amit semmi más (eddig).
2020. november 3. 20:28:16: megválaszolva maudelux +  által, → #20930 

#20928 maudelux +  2020. november 3. 09:17:00 re: #20927 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Pontosan. Én a parkolásokkal szívok a legjobban, mert ugye a CRV-nél a sz@t is lesz@rom, még a magasabb padka sem akadály, az S-nél viszont folyton ki kell szállítanom a nejem hogy mennyi van még elöl-hátul, elöl a spoilert féltem, hátul meg a kipuffot. Tetejébe a motorháztető ugye lehetetlenül hosszú, szinte fekszel az autóban, totálisan homlokegyenesen ellentétes mint a CRV.
2020. november 3. 15:35:53: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #20929 

#20927 KawaBazsy 0  2020. november 3. 08:57:04 re: #20926 (maudelux + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Jó leírás. :-)
Vicces amúgy egy sportos, meg vele párhuzamosan egy magas építésű, terepes autót használni. Ha ebből ülök át abba, figyelni kell, mert volt már, h majdnem leestem az útról, mer hasonló sebességgel mentem be a körforgalomba.. Ugyanez visszafele is, csak ott a spoiler szakadna le, ha pl úgy fordulnék meg vele, tökön paszulyon át, mint a másikkal.. :-)
2020. november 3. 09:17:00: megválaszolva maudelux +  által, → #20928 

#20926 maudelux +  2020. november 3. 08:47:27    ‹›   →  ↑  +13 | rejt
Mivel beköszöntött ez a nyálkás, esős őszi idő, úgy fest hogy kislányom szavaival élve "itt a véle, fuss el vége" az S2000-es szezonomnak, szépen lassan téli álomra szenderedik. Pár gondolatot monitorra vetnék így az első közös év után.

Elején tartottam az autótól, némely videóból és fórumos hozzászólásból nekem az jött le, hogy kismértékben gonosz szerkezet lesz. Ezzel szemben ha megadod a kellő tiszteletet az autónak és nem gondolod azt magadról hogy te vagy Ayrton Senna a frotírzoknis makkoscipős NSX-es videóból, az autó teljesen normálisan viselkedik. Még akkor is kezelhető a gép, ha már kicsit bátrabbnak érzed magad és a fehér, nagyon sima aszfaltos kifordulónál nagyobb gázt adsz mint amit indokolt lenne, mire a segge elindul, a feleség meg rádripakodik hogy "vagy abbahagyod vagy kiszállok és gyalog megyek tovább" :)

Az autó egy végtelenül kitalált és hihetetlenül összerakott darab, érezni rajta hogy ezt anno a kis japánok nem azért reszelték össze, hogy elképesztő profitra tegyenek szert, hanem azért hogy megmutassák az univerzumnak mit is jelent az igazi élményautó, képzeletben az ég felé mutatva a középső ujjukat, röhögve odaszúrva: "bekaphatjátok, ezt csináljátok utánunk". Kanyarsebessége és úttartása szinte már felfoghatatlan, nyilván ésszerűtlen a CRV-hez hasonlítgatni, de mivel az a családi autónk így ahhoz tudok viszonyítani. Ahol a CRV-n érzed hogy dől a kasztni mindenfelé, az S egyszerűen sziklaszilárdan felfűzi azt a kanyarkombinációt, mintha egy madzagon húznál egy teli olajoshalas dobozt. Kormányzása direkt és nagyon pontos, nekem olyan érzésem van, mintha a gondolatot megelőzné az autó reakciója ami nyilván neurológiai és fizikai szempontokat figyelembe véve képtelenség, de mégis. Kerékpáros példával élve, a Campagnolo Recordnál érzem ezt, még le sem nyomtam teljesen a kart de máris sebességet vált. És ha már váltó...a pontos kifejezés nem elég, hogy körülírjuk a működését. Rövid, pontos, annyira érezni hogy a mechanika hajszálpontosan van összerakva és kitalálva. A hangja valami fenomenális, 4000 környékéig teljesen élhető és élvezhető az autózás, de amit felette művel...mint egy bömbölő, éhes oroszlán, aki a hiénákkal hadakozik a zebratetem felett. Lányom már nem ül bele, fél tőle, elnevezte "hangos autónak" :) . Idén két fórumossal is találkoztam a vendégházunknak köszönhetően, természetesen mindkettővel mentem egy kört (a felajánlás továbbra is áll, aki hozzánk jön pihenni, viszem egy kört az S-sel), és bizony amikor elkezdett dalolni az autó, egyszerre vihogtunk fel. Ezek a nagy dolgok, amikor szavak nélkül ugyanazt érzed valakivel. Mindegyik autómat szerettem/szeretem, de amit az S2000 vált ki belőlem, az még nekem is újdonság. Kiálltam a garázsból, kiszálltam hogy becsukjam a kaput, majd visszaültem a kényelmes ülésbe, éreztem a bőr illatát, néztem a digitális óracsoportot, megsimogattam a kormányt, kicsit hallgattam a duruzsolását, majd ennyit suttogtam halkan, mintha kb. templomban lennék: a kurva anyád, de szeretlek. Erre a feleségem megszólal mellettem: gondolom ezt most nem nekem mondtad hanem az autódnak :D

Várom a tavaszt :)




2020. november 6. 09:32:32: megválaszolva Kázmér +  által, → #20937 
2020. november 3. 08:57:04: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #20927 

#20925 JohnyFirpo +  2020. november 1. 19:33:19 re: #20924 (White + )  ←  ‹›  0 | rejt
Örömmel, de meglincselne èrte a család... :D

#20924 White +  2020. november 1. 19:31:01 re: #20923 (JohnyFirpo + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Adnál érte egy accordot, nem? :D
2020. november 1. 19:33:19: megválaszolva JohnyFirpo +  által, → #20925 

#20923 JohnyFirpo +  2020. november 1. 19:22:54 re: #20922 (Tomistreet + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Fene a bőröd!!! [SMIL:/szetvert.gif]
Nagyon szèp!
2020. november 1. 19:31:01: megválaszolva White +  által, → #20924 

#20922 Tomistreet +  2020. november 1. 19:07:35    ‹›   →  ↑  +8 | rejt





2020. november 1. 19:22:54: megválaszolva JohnyFirpo +  által, → #20923 

#20921 Kázmér +  2020. október 28. 17:44:03 re: #20920 (Rodney Mullen 0 )  ←  ‹›  +2 | rejt
Nem sok autó tetszik sárgában, de ez telitalálat! [SMIL:/smile10.gif]

#20920 Rodney Mullen 0  2020. október 28. 16:31:26    ‹›   →  ↑  +3 | rejt

2020. október 28. 17:44:03: megválaszolva Kázmér +  által, → #20921 

#20919 integra_type_r 0  2020. október 23. 13:08:50    ‹›  +3 | rejt


#20918 Rodney Mullen 0  2020. október 22. 21:55:45    ‹›  0 | rejt
Valaki aki felismeri? 2010 :)


#20917 madskillz +  2020. október 19. 22:40:31 re: #20916 (Rikk_ + )  ←  ‹›  0 | rejt
az nem te vagy?:D

#20916 Rikk_ +  2020. október 19. 21:40:59 re: #20915 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Ez a swissvax-os emberke ,àrul több hondàt is. Volt neki ITR is , s800 , nsx... Lényegében a te svàjci kiadàsod :D
2020. október 19. 22:40:31: megválaszolva madskillz +  által, → #20917 

#20915 integra_type_r 0  2020. október 19. 16:00:00 re: #20914 (Rikk_ + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt

67%-ért már vehetsz egy korrekt darabot, hardtoppal mindennel...
(a hardtop önmagában egy kisebb autó ára...)


2020. október 19. 21:40:59: megválaszolva Rikk_ +  által, → #20916 

#20914 Rikk_ +  2020. október 18. 21:56:15 re: #20912 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
40.000 chf-ért tudok egyet. Ujszerü , 9000 km , egykori ujàron :D
2020. október 19. 16:00:00: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #20915 

#20913 integra_type_r 0  2020. október 18. 08:54:58 re: #20910 (Rodney Mullen 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
ez a kettő egy...?

#20912 integra_type_r 0  2020. október 18. 08:54:31 re: #20909 (Rikk_ + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
az mindig nagyon drága volt...
fehér színben csak ultimate editionben volt elérhető...(eu-ban)
különleges, kevés van belőle, gyűjtői darab...
ha használni is akarod, akkor a "simát" olcsóbban is meg lehet szerezni...
2021. június 13. 13:16:20: megválaszolva Rikk_ +  által, → #21044 
2020. október 18. 21:56:15: megválaszolva Rikk_ +  által, → #20914 

#20911 Rodney Mullen 0  2020. október 17. 22:25:51 re: #20910 (Rodney Mullen 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt


RJ edition: https://www.autoscout24.fr/offres/-6721d6a5-4f43-d90a-e053-01
00007faf20



#20910 Rodney Mullen 0  2020. október 17. 22:17:04 re: #20908 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem elado. (40k eur körül mennek már az ultimate whiteok)

2020. október 18. 08:54:58: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #20913 
2020. október 17. 22:25:51: megválaszolva Rodney Mullen 0  által, → #20911 


2020. október 17. 22:17: Szerkesztve Rodney Mullen 0  által, megtekintés

#20909 Rikk_ +  2020. október 17. 19:45:11 re: #20908 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Tudok egy ultimate editiont eladot haveri körben,de dràgàn akarjàk adni.
2020. október 18. 08:54:31: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #20912 

#20908 integra_type_r 0  2020. október 17. 19:25:42 re: #20907 (Rikk_ + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
f1 nincs itthon...
ultimate edition volt...még 2011-ben...szabbbolcs-nak...(már nincs meg...)




2020. október 17. 22:17:04: megválaszolva Rodney Mullen 0  által, → #20910 
2020. október 17. 19:45:11: megválaszolva Rikk_ +  által, → #20909 

#20907 Rikk_ +  2020. október 17. 18:31:53    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ilyen van esetleg valakinek innen .F1,vagy ultimate edition?
F1 50 db volt Ultimate meg 150 db. Talàn,de nem vagyok benne 100%-ig biztos.

ür deutsche Fans wird der offene Japaner wohl eine Märchengestallt bleiben, denn voraussichtlich kommen nur 150 Exemplare nach Europa, die meisten gehen nach Großbritannien.

2020. október 17. 19:25:42: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #20908 

#20906 Rodney Mullen 0  2020. október 17. 14:06:36    ‹›  0 | rejt


#20905 Rodney Mullen 0  2020. október 1. 16:24:00    ‹›  +7 | rejt
wow.






#20904 integra_type_r 0  2020. szeptember 25. 20:11:50    ‹›  +2 | rejt

Honda S2000 Interior Roof Liner Kit...







#20903 Rodney Mullen 0  2020. szeptember 23. 16:14:52    ‹›  +6 | rejt


#20902 Wagonist 0  2020. szeptember 11. 12:11:51    ‹›  +8 | rejt


#20901 integra_type_r 0  2020. szeptember 6. 11:58:27    ‹›  +3 | rejt


#20900 integra_type_r 0  2020. szeptember 5. 09:18:18    ‹›  +4 | rejt


#20899 integra_type_r 0  2020. július 24. 09:21:27    ‹›  +2 | rejt


#20898 Rodney Mullen 0  2020. július 19. 17:08:50    ‹›  +1 | rejt
ex


#20897 Wagonist 0  2020. július 14. 10:23:37 re: #20896 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›  +3 | rejt
Egy éve pont ezen a szakaszon fotóztam egy SK2-őt.... :-)



#20896 integra_type_r 0  2020. július 11. 20:41:46    ‹›   →  ↑  0 | rejt

2020. július 14. 10:23:37: megválaszolva Wagonist 0  által, → #20897 

#20895 KawaBazsy 0  2020. június 28. 21:49:52 re: #20894 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Szemben is jó állású a platós. :-)

#20894 integra_type_r 0  2020. június 28. 20:46:33    ‹›   →  ↑  +7 | rejt

2020. június 28. 21:49:52: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #20895 

#20893 integra_type_r 0  2020. június 28. 20:37:30    ‹›  0 | rejt


#20892 integra_type_r 0  2020. június 25. 08:18:01    ‹›  +2 | rejt

Here is our sports car performance diagram of JDM cars, 90s 00s 10s and some European contemporaries for comparison. The 4 pillars of measurement are

Spartan: A measure of how simple, raw, mechanical and direct a car feels.

Stability: A measure of confidence at high speed and sure footedness, but not related to actual cornering ability, but more how safe the driver feels.

Agile Feel: A measure of fun, response to steering input that makes a driver feel connected to the car that inspires confidence. Again not related to cornering power.

Luxury: A measurement of the NVH and equipment and trim level of the car. But also how the car feels for ride comfort and utility.

As a benchmark, on the lower left extreme is a F1 car and actual race cars like N1, Group N, Group A, GT3. The old Honda Type R sits right on the border. On the upper right the Caterham Seven and old Lotus Elise sits outside as the extreme example of a very basic and spartan but light feel car.
On the lower right extreme is a Bugatti Veyron and Chiron as the example for ultimate luxury and stability at high speed. The BMW M3 E36 E46 E92 is the perfect example of a car that has a balance of all these attributes. But excels at none. This chart is taken from a JDM magazine attempting to explain the market placement of the Skyline GT-R R34 when it was new.



 << eleje | 413 | 412 | 411 | 410 | 409 | 408 | 407 | 406 | 405 | 404 | 403 | 402 | 401 | 400 | 399 | 398 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.38, 0.42, 0.36
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.064 mp, 10 query