Sajàt kép igen. Az auto is sajàt ,a juharok sajnos nem. Egy kertészet bejàrta ,nagyon durva vàlaszték van juharbol.De szinte megfizethetetlen ekkora méretben. A legnagyobb ,legkorosabb,nagyon különleges formàju àtszàmolva 7 millio Ft volt
M0 most találkoztam egy 6gen sedan civiccel talán sötét barna volt. Igazi sleeper, valami brutálisan ment, legalább 350lo volt benne az 1100kg-hoz az tuti.
Esetleg innen valaki...
Rendszámot nem jegyeztem meg, G-s volt az biztos
pici segítséget hadd kérjek!
Több helyről kaptam infót, ha kárpitost keresek, mindenképp Zsivány lesz emberem!:-)
Van esetleg valakinek kontaktja hozzá?
Nagyon megköszönném!
Mi épp tegnap vettük elő egy kis kirándulásra, a szép napos idő örömére.
Mentünk vele majd 300 km-t, az elmúlt több mint egy évben összesen nem ment ennyit.
Most teletankolom és elcsomagolom télire.
Ez tény, ezért írtam, hogy ebben a formában.
Akkor lenne értelmes, ha teljesen újratereznék a UI-t annak a kis egérmozinak megfelelően.
Így nem látom sok értelmét, hogy egy az egyben bekerül a waze scalelve a kijelzőre.
a központi kijelzőre lenézés (carplay/telefon) és annak "baszkurálása" félelmetesen figyelem elterelő...
ezt a saját példámból is érzem, cu3 után az fk8-on a telefon/airplay/kijelző kombó finoman szólva is gáz...
önmagában a touchscreen az autóban egy nettó autóipari zsákutca...(általában, nem csak a hondában, de ott különösen...)
főként az utóbbi 5-8 évben, amióta a fedélzeti rendszerek komplexitása felfoghatatlanul megnőtt...
szabályozói oldalról már régen korlátozni kellett volna...
az pedig, hogy a prémium gyártók most haptic engine-el a valódi gombok nyomásérzetét szimulálják az a parasztvakítás csimborasszója...(ráadásul a mobil telefonokban bebizonyosodott az értelmetlensége...)
A 10gennel az accesories csatira kell dugni. Viszont ahogy alapbol veszed, ugy nem alszik ki az ajtobecsukodas utan, hanem a tavkapcsolojaval kell lekapcsolni.
Végül elhoztam a piros ribit.
Természetesen ez sem mentes a tipushibáktól, de majd megoldom őket.
Dob egy hibakódot, p2a00, vagyis első lambdaszonda. Cserélt már valaki lambdaszondát 1.8 8.genben? Van esetleg valami bevált utángártott szonda ami megbízhatóan működik?
Sok funkciója nincsen, de azért vicc nélkül: leejted a kulcsot este és mondjuk látod. Egy kicsit megvilágítja a talajt is szerintem ahova este kilépsz és így mondjuk kihagyhatod a már emlegetett kutyaszart akár. Ilyesmik.
De ezeken kívül csak Fast&Furious inkább, sokkal nem több, ha tetszik beteszed, ha nem, nem teszed. Kb. mint a nőknél.
Igen, nekem is Rick HondaR-től van az egyik lábteres szettem. A telepítése kb 20p.
Annyi hogy az ő bekötése alapból olyan, hogy autócsukódás után is világít, és a távkapcsolóvak offolod.
Én átkötöttem, így az ajtócsukódás után kialszik.
A kilincseshez eléggé szét kell bontani mindent IS.