Végül elhoztam a piros ribit.
Természetesen ez sem mentes a tipushibáktól, de majd megoldom őket.
Dob egy hibakódot, p2a00, vagyis első lambdaszonda. Cserélt már valaki lambdaszondát 1.8 8.genben? Van esetleg valami bevált utángártott szonda ami megbízhatóan működik?
Sok funkciója nincsen, de azért vicc nélkül: leejted a kulcsot este és mondjuk látod. Egy kicsit megvilágítja a talajt is szerintem ahova este kilépsz és így mondjuk kihagyhatod a már emlegetett kutyaszart akár. Ilyesmik.
De ezeken kívül csak Fast&Furious inkább, sokkal nem több, ha tetszik beteszed, ha nem, nem teszed. Kb. mint a nőknél.
Igen, nekem is Rick HondaR-től van az egyik lábteres szettem. A telepítése kb 20p.
Annyi hogy az ő bekötése alapból olyan, hogy autócsukódás után is világít, és a távkapcsolóvak offolod.
Én átkötöttem, így az ajtócsukódás után kialszik.
A kilincseshez eléggé szét kell bontani mindent IS.
Ezek az uj facelift Nike pipàk a tenisz ütön tetszenek.Elöl ahol a radar van azt nem zavarja?? vagy màs a facelift radarja? Néztem amugy de 1000 euro a 2 elsö kettö meg 900 euro a hàtso kettö. Ennyiért ha aranybol lenne se vennék. Majd veszek 4 ilyen kis müanyagot az aliekpresszröl
A labtervilagitas fillerekbol meg van a gyarihoz kepest. Raadasul a legtobb szett p&p csak ra kell dugni az accesoires csatlakozora. A kilincs az kicsit nehezebb.
Sok típusnál alap szín. De ez a veszély nem nagyon fenyeget, mert piros autóm legfeljebb ferrariból lesz.
Egyszer volt egy opel astrám (ez már magában is röhejes), ráadásul még piros is (na ez már együtt botrány), na az a szín is ugyanilyen szar fakulós piros volt.
Bíztam benne hogy csak a japán piros festék szar, mivel eddig csak fakuló piros Accordot és Jazz-t láttam. Angol gyártású piros Civic-et én még nem láttam különösebben fakulni, de az nem azt jelenti hogy nincs
Az accordokon nagyon csúnyán fakul a piros. Szerintem ugyanaz a honda szín és anyag az összes típuson. Közelről nézed, már foltokba rózsaszínek az 5 évnél idősebbek is sajnos...
A honda fényezése sosem volt a jó minőségről híres.
A tükör széria hibájuk. 120 Ft-ból lehet javítani kb.
A klíma az húzósabb, azt jól próbáld ki.... ne sz@pd be, a csak gázzal kell feltölteni dumát.
Igazából 7.gen Accord kombit keresek (benzin-gázost) de nem igazán találok a környéken (Németország).
Aztán a napokban találtam ezt a Civic-et nem tul messze, gázzal, 148 ezerrel.
Egyik tükröt nem hajtja be, és ég a check engine (elvileg a gázt kell ujraprogramozni). Képek alapján nem tűnik egy rosz példánynak és a lejáró műszaki miatt hátha sikerül egy pofátlant alkudni
Jellemző ez a piros fényezés fakulni, mint az Accordonkon és Jazz-eken?
Kopog, ropog de inkább klattyan (de hülye szó ) szar úton.
Nem olyan vészesen tré ez a 8 gen. Civic de nem egy Accord (nem japó szerelés japó alkatrészekből)
Csak egy példa a gátlóra. Az Accordban Showa gátló van ami simán elmegy 250-300 ezer km-t és még sokszor akkor is jó. Az ufo-ban Sachs gátlók vannak amik 80-120 ezer km. környékén elfossák magukat.
Amúgy azt mondják, hogy pl. egy 2-es Jazz klasszisokkal jobb minőség.
De azért ha pl. a km. frankó akkor a lentebb felsorolt hibák nem jellemzőek.
Pl. a typeR-t 122 ezerrel vettem (előző tulaj mondjuk cserélt már benne gátlókat) és se kijelző, se tükörbehajtó, se kormánymű (kopp-kopp!) gond nincs. De pl. feszítőgörgőt kellett cserélnem mert az új gyári szíj cserekor lett egy kis hangja. mondjuk ez nem egy vészese tétel (20e.)
Feleségem 1.8 ufo-ján se volt semmi nagyobb izgalom, abban 200 ezer km. van (180-nal vettük) de pl. ott már kellett a tükörnél biztit cserélni, 2 hete forrasztottam át a kijelzőt, az is jó lett, szal ilyen apróságok vannak...
Ja és 0W30 olaj van mindkettőben, és szerencsére nem eszi.
A kormánymű probléma hogy jelentkezik? Kotyog? Vagy EPS világít? Vagy nem tér vissza középre mint a 7.gen esetén néha?
Lengéscsillapítókból elkezd folyni az olaj vagy csak simán nem csillapít?
Kormánymű, lengéscsillapítók, klíma, tetőrozsdásodás a szélvédő felett a gumicsíknál, a tükörbehajtás nem mindig működik, a kilincseken a műanyag törik mint a ropi, középkonzolnál a kijelző, kuplung ropogás (lehet a műanyagpersely de akár a munkahenger is) fejegység ropogás, hátsóhídban a szilent, nézd meg az alját, mert rozsdásodásra hajlamos, párásodó lámpák, csekkold az olajszintet is azon a hoki műanyag olajpálcán
Persze ezek közül (remélhetőleg) nem mindegyik lesz, de elő szoktak fordulni.
Illetve nagy részük viszonylag könnyű és nem drága javítás (kilincset pl. vissza lehet ragasztani, tükörbehajtónál egy 250 Ft-os biztit kell cserélni, kijelzőt elég újra forrasztani, kuplungnál a zsírspray szokott segíteni stb. stb.) de egy kormánymű az már szopó pl. mert a felújítás vagy sikerül vagy nem ha igen akkor is kérdéses meddig lesz jó... az új kormánymű meg ilyen 600 ezer Ft. környéke...
Összességében nem rossz autók, de ugye angol, amit román vendégmunkások szereltek sok eu-s alkatrészekből
Nem a Hondához viszonyítva írtam a toyotát, hanem az autógyárakhoz viszonyítva általában.A grafikonokat nézve igencsak elől járnak.
A hondához visszatérve azért azt vedd figyelembe, h ez azért még mindig csak egy "kis" autógyár, próbálja megőrizni a függetlenségét, míg a többiek nagy része már fűvel-fával összeállt, hatalmas konszerné, cégcsoporttá nőttek, amik nem csak egy-két alkatrészen osztoznak, hanem komplett autógyárak egyesültek, sok márkát,típust összefogva. Ezek között azért még mindig örülhetünk, h talpon tudnak maradni.
Szerintem nem. Én mióta megvettem az első hibrid autómat nem is akarok mást. Baromi jó vezetni. Szerintem minden napos használatra a legjobb választás, de sportkocsiban sem lenne rossz. Na persze ha jó a konstrukció, vannak hibridnek nem nevezhető autók is más gyártóknál.
Kíváncsian várom milyen hibrideket dob ki a Honda.
Nem csak időben lépett, hanem:
- számít Neki az EU piac is nem csak a hazai és az USA,
- kézzel fogható nála az úgynevezett Marketingmix, a 4P, ami a Hondánál közelít a nullához, Termékpolitika (product), Árpolitika (price), Értékesítési politika (place), Marketingkommunikációs politika (promotion)
- nem szűkíti a típusválasztékot mint a Honda hanem bővíti évről évre,
- a típusválasztékában van olcsóbb „pénztárcabarát” kínálat, nem 6,8 milliónál indul a kínálata,
- nem bezárnak a kereskedései, hanem fejlődnek,
- itthon évről-évre növeli (nem egy számjegyű értékkel) az eladásait nem pedig örül ha szinten tudja tartani,
Jövőkép? Siralmas… ha jó az infóm (időpontot még nem tudok) nemsokára CR-V-ből is csak hibridet lehet rendelni ahogy Jazz-ből már most.
Szóval EU-ban annak az amúgy is kevés autónak a 2/3-át könnyű lesz teljesíteni ha a választékban csak olyan lesz…
De itthon nincs nagy jelentősége, amíg az adó megállapításánál a teljesítmény és a kor számít. Az sem mindegy, hogy NEDC, vagy WLTP szerintiek az adatok, Németországban már a WLTP szerint kell fizetni az adót, ez néhány g/km-rel több, mint a régebbi módszerrel volt