HONDA fórum
2024. május 23. csütörtök, 22:13,  Dezső Legújabb regisztráltunk: vin1900 0 



Téma neve:

Nyitotta: Lazy 0 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 3560 | 3559 | 3558 | 3557 | 3556 | 3555 | 3554 | 3553 | 3552 | 3551 | 3550 | 3549 | 3548 | 3547 | 3546 | 3545 | 3544 | vége >> 

Téma információk
Hasznos linkek:


Civic4g.com - Honda Civic 4th Generation (1988-1991)

USDM 5. gen Civic spec

civic logo-k nagy felbontasban


Civic (EP2, 2002+, 7gen) angol oldal

civic4g.hu

honda civic- wikipedia

clubcivic.com

8. gen CIVIC forum

Honda Civic alkatrészek!
#181433 [TypeV] +  2020. október 14. 16:10:03 re: #181424 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Ha nem fogyaszt többet a szabvány szerint és a CO2 kibocsátása sem több, akkor miért lövik le az 1.5T-t, ezzel együtt meg tolják az 1.0T-t.

Mind a kettő rendkívül szennyező motort ki kellene iktatni sebtiben. :)
2020. október 14. 16:14:18: megválaszolva grego +  által, → #181434 


2020. október 14. 16:11: Szerkesztve [TypeV] +  által, megtekintés

#181432 integra_type_r 0  2020. október 14. 15:56:09 re: #181420 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt

jövőben tisztán belsőégésű motoros autókat nyugodtan el lehet felejteni...(eu-ban)

CO2 EMISSIONS ARE INCREASING. CAR MAKERS MUST ACT...





2020. október 14. 17:24:32: megválaszolva Kázmér +  által, → #181435 

#181431 [TypeV] +  2020. október 14. 15:55:02 re: #181428 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
CVT kb. 6.000-nél vált itt.

Manuális kivitelnél 6.500 1/perc -nél váltja el.

Itt

#181430 grego +  2020. október 14. 15:54:09 re: #181429 (Kázmér + )  ←  ‹›  0 | rejt
De csak az 1.5-nél van különbség.

#181429 Kázmér +  2020. október 14. 15:53:21 re: #181423 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Gondolom másképp hangolták az 1,5 meg az 1,0 cvt-t.
2020. október 14. 15:54:09: megválaszolva grego +  által, → #181430 

#181428 grego +  2020. október 14. 15:51:18 re: #181427 ([TypeV] + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Turbo motort nem kell pörgetni
2020. október 14. 15:55:02: megválaszolva [TypeV] +  által, → #181431 

#181427 [TypeV] +  2020. október 14. 15:45:46 re: #181426 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hangolás kérdése az egész. :D

Én meg 5.500-at nem értem, miért olyan alacsony.

Lehet szar az egész táblázat úgy ahogy van.
2020. október 14. 15:51:18: megválaszolva grego +  által, → #181428 


2020. október 14. 15:46: Szerkesztve [TypeV] +  által, megtekintés

#181426 grego +  2020. október 14. 15:43:10 re: #181425 ([TypeV] + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mindegyik 5500-on adja le az meg 6000? Ráadásul pont ugyanazt?
2020. október 14. 15:45:46: megválaszolva [TypeV] +  által, → #181427 

#181425 [TypeV] +  2020. október 14. 15:42:11 re: #181423 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Miért ?
2020. október 14. 15:43:10: megválaszolva grego +  által, → #181426 

#181424 grego +  2020. október 14. 15:38:12 re: #181422 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Mondjuk ez azárt is lehet, mert mikor kijött a 10 gen Civic akkor még nem a WLTP alapján nézték a fogyasztást. Aztán asszem 2 éve (?) kötelező azzal nézni és a trükközések már nem úgy működnek. Szóval simán lehet hogy a régi rendszerben volt különbség a fogyasztásokban, most meg már nincs annyira.
2020. október 14. 16:10:03: megválaszolva [TypeV] +  által, → #181433 

#181423 grego +  2020. október 14. 15:35:14 re: #181422 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Én meg az 1.5T CVT maximális teljesítményhez tartozó fordulatszámán.
2020. október 14. 15:53:21: megválaszolva Kázmér +  által, → #181429 
2020. október 14. 15:42:11: megválaszolva [TypeV] +  által, → #181425 

#181422 Kázmér +  2020. október 14. 15:34:27 re: #181421 ([TypeV] + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A fogyasztási adatokon meglepődtem, szinte ugyanaz a két motoré? [SMIL:/mosoly.gif]
2020. október 14. 15:38:12: megválaszolva grego +  által, → #181424 
2020. október 14. 15:35:14: megválaszolva grego +  által, → #181423 

#181421 [TypeV] +  2020. október 14. 15:29:11 re: #181418 (CRX EE8 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Egyébként meg az 1.5 Sport Plus CVT kivitelnek ugyanakkora a CO2 kibocsátása mint az 1.0 Executive Sport Line CVT -nek.

Hogy lehetséges ?
Egyéb érdekességet is tartogat az ábra 1.5 és 1.0 összehasonlításban.




2020. október 14. 23:11:31: megválaszolva CRX EE8 +  által, → #181437 
2020. október 14. 15:34:27: megválaszolva Kázmér +  által, → #181422 

#181420 Kázmér +  2020. október 14. 15:13:39 re: #181417 (macska + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ez azért beszarás már....... [SMIL:/smile4.gif]
2020. október 14. 15:56:09: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #181432 

#181419 teletxt 0  2020. október 14. 13:22:06 re: #181418 (CRX EE8 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az az érdekes ezzel a bünti témával kapcsolatban, hogy azt tudtommal áthárították a vevőkre. Mivel emelkedtek az árak.
Azt nem tudom, hogy a gyártót ezen kívül hogyan marasztalják el.
2020. október 14. 22:58:27: megválaszolva CRX EE8 +  által, → #181436 

#181418 CRX EE8 +  2020. október 14. 13:02:00 re: #181414 (teletxt 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ahol CO2-kibocsátás alapú az adózás, ott eddig is az 1.0 fogyott jobban, illetve a forgalmazóknak is a kisebb motor volt az érdekük, főleg idéntől (büntetés a magasabb CO2 miatt, amit idén még minden egyes eladott e-vel duplán tudtak kompenzálni, de abból sehol sem fogyott annyi, hogy teljesen semlegesítse a Civic-ec, C-RV-k, H-RV-k után fizetendő büntit :(
A XI-esből csak hibrid lesz - hogy milyen motorokkal (benzinessel, villannyal), nem tudom.. Ezért is léptem meg a cserét még most!
2020. október 14. 15:29:11: megválaszolva [TypeV] +  által, → #181421 
2020. október 14. 13:22:06: megválaszolva teletxt 0  által, → #181419 

#181417 macska +  2020. október 14. 11:56:51 re: #181416 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Csak 4 ajtós van Szolnokon, 5 ajtóst decemberben kapnak egy pirosat.
2020. október 14. 15:13:39: megválaszolva Kázmér +  által, → #181420 

#181416 grego +  2020. október 14. 11:48:12 re: #181413 (teletxt 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szolnokon van egy halom 1.5T még raktáron. Egész országban nincs sehol csak ott még.
2020. október 14. 11:56:51: megválaszolva macska +  által, → #181417 

#181415 grego +  2020. október 14. 11:47:17 re: #181413 (teletxt 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
De ez csak 1 éve van így. Előtte vitték az 1.5T-t mint a cukrot.

#181414 teletxt 0  2020. október 14. 11:41:17 re: #181411 (CRX EE8 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mindenhol az 1.0T-t nyomják.

Szerintem nem sok idő, aztán offos lesz az 1.5T.
2020. október 14. 13:02:00: megválaszolva CRX EE8 +  által, → #181418 

#181413 teletxt 0  2020. október 14. 11:34:54 re: #181412 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Itthon állitólag az importőr sem támogatja az 1.5T modellek behozatalát.

"Telefonon történt egyeztetésünkre hivatkozva szeretném tájékoztatni, hogy 1.5 Turbo motorral szerelt tesztautó tartását importőrünk nem támogatja, így ezzel a motorral szerelt gépjármű tesztvezetésére sajnos nincs lehetőség. A Civic 5 ajtós Hybrid változata várható a közeljövőben.”
2020. október 14. 11:48:12: megválaszolva grego +  által, → #181416 
2020. október 14. 11:47:17: megválaszolva grego +  által, → #181415 


2020. október 14. 11:39: Szerkesztve teletxt 0  által, megtekintés

#181412 Kázmér +  2020. október 14. 09:12:33 re: #181411 (CRX EE8 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Miért nem lehet 5d-ből 1,5-öst találni? Ott annyira csak az 1,0 fogyott? [SMIL:/mosoly.gif]
2020. október 14. 11:34:54: megválaszolva teletxt 0  által, → #181413 

#181411 CRX EE8 +  2020. október 13. 19:26:03 re: #181410 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Szigorúan előrefelé haladok, 7., 8., 9. és most 10.
Sajnos ebből nincs kombi, SUV szóba sem jöhet, így maradt ez. Az is erős érv volt a 4d mellett, hogy ez 1,5 - és már ebből is "alig" van -, az 5d-ből itt (Németország) pedig nem könnyű 4-hengerest találni...

A kék eladó, Gödöllőn megtekinthető! :)
2020. október 14. 11:41:17: megválaszolva teletxt 0  által, → #181414 
2020. október 14. 09:12:33: megválaszolva Kázmér +  által, → #181412 

#181410 Yakumo +  2020. október 13. 19:19:26 re: #181409 (CRX EE8 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Én most összezavarodtam. [SMIL:/smile2.gif]

A kép és a beírás sorrendje alapján a 10gen az előd és a 9gen az utód.

De ugye ez generációban/évjáratban visszalépés, DE ha nagyobb hely kellett, akkor abban meg előrelépés.
Szóval egy kérdésem van:

Kellett a nagyobb hely vagy éppen hogy feleslegessé vált? ( [SMIL:/mosoly.gif] [SMIL:/szetvert.gif] [SMIL:/smile2.gif] )
2020. október 13. 19:26:03: megválaszolva CRX EE8 +  által, → #181411 

#181409 CRX EE8 +  2020. október 13. 18:55:36    ‹›   →  ↑  +5 | rejt
Előd és utód


2020. október 13. 19:19:26: megválaszolva Yakumo +  által, → #181410 


2020. október 13. 19:08: Szerkesztve grego +  által, megtekintés

#181408 integra_type_r 0  2020. október 13. 08:37:11    ‹›  0 | rejt

Dealer mark ups... [SMIL:/nevet/smoker.gif]



#181407 teletxt 0  2020. október 12. 21:10:11 re: #181404 (White + )  ←  ‹›  0 | rejt
A chr meretben megegyezik a 8-9 5d-vel.
A kurrens civic nagyobb. Ekkora auton nem szoktak ilyet alkalmazni.
Mivel a mostani civic 4d-5d ugyanugy nez ki a c oszlopig, olcsobb volt csak egyfele ajtot tervezni.

#181406 zozo7272 0  2020. október 12. 19:27:34 re: #181405 (White + )  ←  ‹›  0 | rejt
Van az [SMIL:/ketelkedik/blah.gif] [SMIL:/ketelkedik/Hein36.gif] [SMIL:/ketelkedik/humph.gif] [SMIL:/ketelkedik/humph2.gif] [SMIL:/ketelkedik/sigh.gif] [SMIL:/ketelkedik/nagyotnez.gif]

#181405 White +  2020. október 12. 18:38:15 re: #181392 (zozo7272 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Elfelejtették feltenni a féktárcsákat, amikor a fékedet csinálták. :)
2020. október 12. 19:27:34: megválaszolva zozo7272 0  által, → #181406 

#181404 White +  2020. október 12. 18:37:19 re: #181403 (teletxt 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem gondolnám, hogy ez lenne az oka egy design-os kilincsnek.
Ott a toyota CHR... nincs belőle 3 ajtós, és mégis szépen elrejtették a hátsó kilincseket. ;)
2020. október 12. 21:10:11: megválaszolva teletxt 0  által, → #181407 

#181403 teletxt 0  2020. október 12. 12:10:31 re: #181401 (White + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A rejtett kilincsre azért volt szükség, hogy elmaszkolják a különbséget a 8gen 3d/5d közt.
Mivel a 9 gen a 8-ra épül, ezért ott is megmaradt.
A 10 új fejlesztés, és nincs 3d, ezért okafogyottá vált.
2020. október 12. 18:37:19: megválaszolva White +  által, → #181404 


2020. október 12. 12:13: Szerkesztve teletxt 0  által, megtekintés

#181402 Kázmér +  2020. október 12. 11:08:17 re: #181401 (White + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Szebb ez így. Szépen végigvitték az övvonalon a kilincseket.

#181401 White +  2020. október 12. 11:04:56 re: #181393 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Apropó, most veszem csak észre.. de furi, hogy visszarakták a hátsó ajtókra a wartburg kilincset.... olyan szépen elrejtették az ablak keretnél a 9gen-nél... most meg vissza.... [SMIL:/smile3.gif]
2020. október 12. 12:10:31: megválaszolva teletxt 0  által, → #181403 
2020. október 12. 11:08:17: megválaszolva Kázmér +  által, → #181402 

#181400 Dontwalk +  2020. október 12. 10:51:17 re: #181393 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›  0 | rejt

[SMIL:/szetvert.gif]

#181399 integra_type_r 0  2020. október 12. 10:06:40 re: #181398 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
lehet rossz ára van a rendszerben mint a fékeknek...
most kéne venni... [SMIL:/nevet/evilsmile.gif] [SMIL:/nevet/smoker.gif]

#181398 grego +  2020. október 12. 10:01:44 re: #181397 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Peti az illetékes :)
2020. október 12. 10:06:40: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #181399 

#181397 integra_type_r 0  2020. október 12. 09:54:59 re: #181396 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
bbs-t nem látod a rendszerben...?
2020. október 12. 10:01:44: megválaszolva grego +  által, → #181398 

#181396 grego +  2020. október 12. 09:45:25 re: #181395 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Már, de 2 éve 600 ezer + ÁFA volt itthon :D
2020. október 12. 09:54:59: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #181397 

#181395 integra_type_r 0  2020. október 12. 09:43:22 re: #181394 (White + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
igen, ez limited edition felnije...
mondjuk az ára szép lehet... [SMIL:/nevet/smoker.gif]
mert a mi alap 20-asunk 1000eur/db...
2020. október 12. 09:45:25: megválaszolva grego +  által, → #181396 

#181394 White +  2020. október 12. 09:34:08 re: #181393 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Tetszik ez a felni. Kipogizva teljesen jó.
Csak ez a kispórolt verzió kapta ezt a fajtát?
2020. október 12. 09:43:22: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #181395 

#181393 integra_type_r 0  2020. október 12. 09:32:19    ‹›   →  ↑  +9 | rejt
belgium...






2020. október 12. 11:04:56: megválaszolva White +  által, → #181401 
2020. október 12. 10:51:17: megválaszolva Dontwalk +  által, → #181400 
2020. október 12. 09:34:08: megválaszolva White +  által, → #181394 

#181392 zozo7272 0  2020. október 10. 19:39:14    ‹›   →  ↑  +15 | rejt





[SMIL:/egyeb/marijuana.gif] [SMIL:/egyeb/marijuana.gif] [SMIL:/egyeb/marijuana.gif] [SMIL:/egyeb/marijuana.gif] [SMIL:/egyeb/marijuana.gif] [SMIL:/egyeb/marijuana.gif] [SMIL:/egyeb/marijuana.gif] [SMIL:/egyeb/marijuana.gif]
2020. október 12. 18:38:15: megválaszolva White +  által, → #181405 

#181391 delmarco 0  2020. október 8. 21:52:22 re: #181385 (Yakumo + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Szemely szerint a Type-R az a Racing-re hajaz, akinek puhabb futomu vagy halkabb nem csorgo zorgo auto kell az ne vegyen Type-R-t a mostani Type-R modellek amugy is joval puhabbak arnyekuk regi onmaguknak mint ahonnan a Honda elindult a Type-R feelingel anno, de a piac a mai vasarlok ezt az elpuhulast "keri" sajnos.

Nem kell ahoz sok loero, hogy jol erezd magadat egy autoban az osszkep az ami valamit egessze kovacsol.

Nekem egy rendes igazi nagybetus TYPE-R az ITR, az egy rendes sportmodell nem veletlen, hogy minden autobuzi magazain bevalasztja a top 3-ba amikor a legjobb fronthajtasu hothatchet keresik az elmenyfaktor kategoriaban, nem mellesleg keves fronthajtasu autoban volt valaha is rendes LSD gyarilag talan a Ford RS modellei kilognak a sorbol.
Azonban a vilag valtozik, mar nincsenek szabalyok torvenszerusegek ertekek, a hagyomanyok a homalyba vesznek, minden relativ mindenre jon a kifogas elfogadas megalkuvas [SMIL:/smile9.gif]


2020. október 8. 21:53: Szerkesztve delmarco 0  által, megtekintés

#181390 delmarco 0  2020. október 8. 21:34:05 re: #181386 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Ez nem is kerdes... most csak a kepen lathatokrol volt szo :D

#181389 Rikk_ +  2020. október 8. 21:31:28 re: #181388 (Yakumo + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Sper nélkül nem lehetne vele autozni. 280 Le lehet kb. Van rola egy dyno mérés ott 265 le volt,de az csak a papirok miatt kellett ,akkor gyàri kipufogo rendszer volt rajta. Azota komplett mugen rendszer és uj programozàs.

#181388 Yakumo +  2020. október 8. 20:36:28 re: #181387 (Rikk_ + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
"Meg az EP3 még Kompresszoros is, ràadàsul hivatalosan."

Nénikéd, az jó lehet! (főleg ha van sperr-ed is, bár gondolom van) [SMIL:/smile2.gif] [SMIL:/smile7.gif] [SMIL:/nevet/thumbsup.gif] [SMIL:/nevet/thumbsup.gif] [SMIL:/nevet/thumbsup.gif]
2020. október 8. 21:31:28: megválaszolva Rikk_ +  által, → #181389 

#181387 Rikk_ +  2020. október 8. 19:53:53 re: #181385 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Én imàdom mindketött. kb. mindkettö ugyanannyiba is van ,az ep3 kicsivel többe. Multkor feltette valaki a nagy kérdést melyiket szeretem jobban és melyiket adnàm oda hamarabb.Nemtudom megmondani. FN2 jobb lenne a hétköznapokra ,fehérben amugy is ritka ,föleg ilyen àllapotban ,kevés km-rel.
Az ülései is jok ,sokkal modernebb auto mint az ep3.

Az EP3 ,viszont màr ritkàbb ,föleg ilyen szép àllapotban kevés km-rel.
Aztàn az ep3-ba van munkàm is ,festés és ami hozzà tartozik,aprosàgok.
Meg az EP3 még Kompresszoros is ,ràadàsul hivatalosan.
Az EP3 patog ,csörög ,zörög az fn2-hez képest ugy érzödik mintha 15 évvel öregebb lenne.

Nemtudom melyiket adnàm oda hamarabb ,valoszinüleg az FN2-t. Ha meg az asszony is szavazna akkor az EP3-at :D , ö rajong az FN2-ért :D

Az FK8-at meg amugy lehet elcserélném egy FK2 SE-re + egy CW ITR-re ,ami nagyon szép àllapotu :D
2020. október 8. 20:36:28: megválaszolva Yakumo +  által, → #181388 

#181386 integra_type_r 0  2020. október 8. 18:56:06 re: #181384 (delmarco 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +3 | rejt
csak a dc2 után...
sorry... [SMIL:/nevet/evilsmile.gif] [SMIL:/nevet/smoker.gif]
2020. október 8. 21:34:05: megválaszolva delmarco 0  által, → #181390 

#181385 Yakumo +  2020. október 8. 18:18:41 re: #181384 (delmarco 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ahogyan itt egyszer (vagy többször) tanult kollégánk Dózer is mondta: Az FN2 egy jobb autó, de az EP3 meg egy jobb élményautó.

Nekem 3 EP3-mam is volt és nagyon egyetértek ezzel. FN2 ugyan kimaradt, de tudom, hogy az már tényleg sokat "tompít" a nyersebb élményen, de tény, hogy jobban össze van rakva.

És igaz, hogy az EP3-ból hiányzik az LSD, (mondjuk az FN2-nél is csak a Championship White-ban van gyárilag) de ha valaki veszi a fáradságot/pénzt és rak(at) bele, akkor az aztán tényleg NAGYON ütőssé teszi az EP3-mat, abban a formában szerintem tényleg magasan nyer az FN2-vel szemben élményben. (de amúgy is [SMIL:/mosoly.gif] [SMIL:/smile10.gif] )
2020. október 8. 21:52:22: megválaszolva delmarco 0  által, → #181391 
2020. október 8. 19:53:53: megválaszolva Rikk_ +  által, → #181387 

#181384 delmarco 0  2020. október 8. 14:05:53 re: #181381 (Rikk_ + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Csak az EP3!!
Az elso es egyben az utolso szivo az europai piacon ami tenyleg Racing volt csak hianyzott belole gyarilag a LSD, az FN2 mar viszalepes, barki kovezzen is meg erte vallalom.
2020. október 8. 18:56:06: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #181386 
2020. október 8. 18:18:41: megválaszolva Yakumo +  által, → #181385 


2020. október 8. 14:06: Szerkesztve delmarco 0  által, megtekintés

 << eleje | 3560 | 3559 | 3558 | 3557 | 3556 | 3555 | 3554 | 3553 | 3552 | 3551 | 3550 | 3549 | 3548 | 3547 | 3546 | 3545 | 3544 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.35, 0.29, 0.32
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.054 mp, 10 query