Szia! Én nem ragaszkodom a házhoz, ha nélküle is le tudom fogatni.
Azt nem tudjátok, hogy melyik más típuséval kompatibilis? Gondolok itt a Civic-re, Jazz-re, FRV-re, stb..
2020. november 29. 11:39:14: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #138540
Tegnap sikerült pár bontossal beszélni, persze senkinek nincs.
Írtam 2 közelben lévő márkakereskedésnek is, de gondolom az horror áron lesz.
Azért köszi!
Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem!
Van a tulajdonomban egy 2003-as Honda Accord 2.0. Nem a gyári akkumulátorával használtam, hanem egy nagyobb aksi volt benne, ami pont "beleszorult". Vettem bele egy gyári aksit az viszont el tud mozdulni, de a gyári aksi leszorító nincs meg hozzá.
Tudnátok küldeni egy képet, hogy ennek, hogy kell kinéznie? 2 db kampós menetes száron van egy lemez, ami leszorítja vagy ennél komplikáltabb?
Köszi a segítséget!
üdv
Tamás
ui: kicsit lejjebb görgettem a fórumban és már látom, hogy az aksi bele is van ültetve egy házba.
Most már csak az a kérdés, hogy honnan tudnám így kompletten beszerezni?
Nem hallottam, csak kérdezem, hogy van-e benne ilyen. Végül is a H Astra-ban is volt. Gondoltam hátha van az Accordban. De ha nincs, nem esek kétségbe, csak emlékezni fogok, hogy 130e km-nél úja kell a szerviz.
A tankban van a szűrő, ha akarod cseréld ki de amúgy általában lusták a szerelők a tulajok meg tele tankkal viszik az autót szervizbe. Ha tudja szerviz kijelzését az km óra alatt kellene jeleznie de ha jól tudom ezekben még nem volt. Amúgy az i gombot kellene nyomkodni hogy megkeresd és utána hogy visszaállítsd.
Meg volt az Accord (2006-os, 7. gen) kötelező szervize. Felmerült néhány kérdés:
- Tényleg nem kell üzemanyagszűrőt cserélni benne? A könyv azt írja kell, vett is a srác, de telefonon azt mondta neki egy szaki, hogy az üzemanyagtankon belül van, és nem szokták cserélni. Most mi az igazság?
- A fedélzeti computer figyeli a szerviz periódust, ki kell ütni valamit ilyenkor benne? Ha igen, hogyan kell?
Most ez a B1169 hibakód ez valami kommunikációs hiba. Igazából ha egy hibakódot törölnek akkor X idő múlva megint bele kell nézni az agyába mi jön vissza. Nem szokott fals dolgokat dobni a komputer első körben arra kell elindulni.
Egyébként a nem szakszerű klímatisztítás ECU problémákat is okozhat(beázás, csatik kontakthibája etc.) tehát nem tudom mióta van Nálad az autó vagy hogy szoktad Te tisztítani a klímát de ez is lehet. Az ECU viszonylag könynen hozzáférhető legalább a csatikat ellenőrizném első körben.
Hát így távolból leírás alapján ez még akármi is lehet. Főrelé, indításgátló, egy bizonytalan biztosíték, esetleges testhiba, szar relé, vagy csak szimplán hibás ecu, vagy ecuban eloxidált csatlakozó. Azt azért jó lenne tudni hogy amikor leáll és ráadod a gyújtást akkor morog-e a benzinpumpa, elalszik-e az immó lámpája, inditóspray-el elindul-e vagy esetleg néha néha majdnem beindul esetleg csak ugyanúgy teker a motor. Aztán ezek után lehet már tovább keresni ha köhécsel spray-el akkor nincs elég benzin, ha akkor sem akkor kevés a gyújtás. De ezt már tényleg szerelőnek kellene látnia, aki hajlandó is több időt rááldozni a keresésre.
Előre bocsátom, nem vagyok szerelő és VAN egy kis különbség egy '92-es Legend kúpé meg egy 7gen Accord között, de amikor az én Legend-em csinált ilyet, (hol indult, hol nem) akkor a főrelé volt a ludas, az újra lett forrasztva és minden helyreállt.
(menet közben nekem mondjuk nem állt le sosem, de nem is hagytam sokáig "élni" a problémát)
Valószínűleg ez a fórum az utolsó mentsváram. Remélem tudtok nekem segíteni. Már hónapok óta szenvedünk egy hibával, amire senki sem tud rájönni. Próbálom összefoglalni ezt a rémálmot.
A kocsi: 2005-ös, benzines 7. generáció, turbó nincs. Hiba egyik nap 5-ből 5X indul, másik nap egyszer sem indul be.
Áprilisban nem indult, gyújtáskapcsoló csere, ezután bírta 2 hónapig hiba nélkül. Ezután megint sz_rakodott, hibaolvasás Jármezei Károlynál, Nyíregyházán, semmi baja. Mondta ő. Itt volt egy teljes olaj-, és gyertyacsere is. Egy hónap múlva megint előjött a hiba, az akksi is merülgetett, hát azt is kicseréltük. Itt jött egy kb. 1 hónapos szünet, és előjött ugyanaz a hiba. De most már menet közben is megállt kétszer a kocsi. Erre az egyik szerelő azt mondta, hogy ez csak benzinszivattyú hiba lehet, azt is cseréltük.
Most már csak egy napokat volt jó, elvittük először Nyírpazonyba, majd Debrecenbe a Gold-Hondába hibakód olvasásra. Töröltek 3 hibaüzenetet (61-1 AKKU, B1168 MŰSZERVEZ. Modul, B1169 MOTORKOMM) és csak pislogtak, hogy ezzel mást nem tudnak csinálni, hát hazajöttünk. Másnap megint nem indult. Oké, még egy szerelő, ő azt mondta, ez csak is főtengely és vezérműtengely jeladó hiba lehet, azokat is cseréltük. Semmi változás.
Egyéb: Volt egy elemcsere az indítókulcsban, már hónapok óta a 100-as oktánszámú mol-os benzint tankoljuk, megtörtént a visszahívásos légzsák hiba javítása
Nagyon szívesen vennék és megköszönnék mindennemű tippet és jó tanácsot, mert ez már tényleg az agyf*** kategória.
Napi 40km-t használom (2x20km), 7gen Fl 2.0 sedan manuálom van. Szigetszentmiklósról BP XI ker, M0, 6-os út. Nekem az átlagom 9,47L ~20.000 km alapján. Legjobb 7,2 volt, legrosszabb 10,56.
Valaki találkozott már olyan jelenséggel, hogy utasoldalon a fűtésbox mögött a tűzfalon erősen beázik az autó?
Esőcsatorna kitisztítva, dobbetétek mögött sincs semmi látható.
Mondjuk a 7 gen Accord pont az az autó még a márkán belül is amin alig látszik a használat ha az ember odafigyel rá. Ráadásul mocsok jó minőségben van összerakva.
Én egy kocsinál sem mértem hogy a kocsi mennyit fogyaszt. Minden ember más és más ilyenek a kocsik is és a vezetési stílusok is amikor pl tőlem megkérdezik hogy mennyit eszik az 1.4es civic azt válaszolom 6-10l mind2 véglet volt már. Attól függ milyen hosszú aznap a lábam
Valami azért nálad nagyon nem oké.Hogy a fenébe csalhat 1,5 litert az óra???? Egy-két kirívó esetben el tudom képzelni, de állandóan ilyen hiba legyen, az nagyon nem természetes.
Óra szerint az enyém is tud 7et csak épp ahhoz kb 1.5 litert hozzá kell számolni. Ha 9 litert mutat akkor eszik 10.4 körül. És ez vegyes használat esetén van, mármint a 9.
Csak kb 1hete van meg a Civic 2.0 VSA, asszony napi 140km-t megy átlag 8 körüli fogyasztással nagyrészt auitópályán. Én simán levittem 7.5-re (úgy, hogy ebben van 160-180kmh igaz nem hosszú távon) és ennél jóval kevesebbet is tud.
2020. szeptember 23. 12:23:35: megválaszolva Tonx + által,
→ #138491
Eddig nálam a legmagasabb fogyasztás 8,7 liter volt, a legkevesebb meg 7,53 liter.
De: Ecseren lakom és itt a környékben mozgok, ha mentem is vele a városban, akkor is a nulláson a 3.ker. szélére, magyarán nem sok város van az enyémben, ezért ez a kedvezőbb fogyasztás.
Konkrét és állandó városi használatban nincsen sajnos tapasztalatom, amit megoszthatnék.
De az én használatomnál azt gondolom, hogy ott is kijönnék 9-10 literből, az 1.4-es 7gen Civic-emmel is igen alacsony fogyasztásokat tudtam produkálni még városban is. (6-7 liter max.)
Hozzáteszem, úgy megyek mint egy kezdő nyugdíjas, aki még azért emlékszik a fiatalságára.
Ezt értsd: Halál nyugodtan megyek, gyorsan váltogatok felfelé, nem pörgetem feleslegesen a motort, viszont előzésnél meg ha rám jön egy-egy kanyarnál, akkor általában max.-ra kihúzatom, amit bír, de utána rögtön visszaváltok halálos nyugalomra.