A feszbuk 10 gen civic Hungary csoporba erdemes becsatlakozni, es ott lesz info boven. Epp most hirdet ott valaki egy 2018-as exe manualt 6500km-mel 7.5M ert, ha esetleg erdekes.
Rég nem jártam errefelé pici Mazdás kitérő után visszatérnék Hondához. Kérdés, hogy mennyire használható egy 2019-s, Civic szedán, Exe, autómata egy 4 tagú család mellett? Van lehetőségem venni egy példányt jó árban, szóval megy a filó...Babakocsi már nincs de 2 nagyobb gyerekülés még igen.
Tudom, hogy a hatch jobb lenne az 5. ajtó miatt de viszont arra nem tehetek teto-boxot a nagy tetőablak miatt meg szedánra van fasza ajánlat...
Úgy általában vannak típus hibák? Sok helyen kritizálják a kvázi-bőrt, meg a műanyagokat, meg úgy az egész minőséget...infotainment bárgyúsága nem érdekel.
Hát az úgy van, hogy csak úgy nincs sw frissítés, csak hibajavítást adnak ki, a szerviz is csak ügyfélpanasz esetén frissít.
A 1.F197.70-s verziót a Honda MRC 12.4-nek számozza az Euban.
Nekem nem volt gondom, de a frissítéssel kaptam meg azt a választható kinézeti "témát", ami alapból láttam a Hondás tesztekben, illetve addig Equaliser opció sem volt a menüben.
de carplay nélkül sem működik a "don not disturb" funkció...?
pl. natív módon amikor nem vagy autós környezetben...(ez nem csak autós üzemmódban kellene hogy működjön...) Most kipróbáltam. Mindegy, hogy CarPlay, vagy sem. Nem működik a ne zavarjanak mód nekem. CarPlay-en kívül nem is nézegettem, hogy működik-e, nem szoktam ezt a funkciót használni.
a telefonod bluetooth-on is kapcsolódik a fejegységhez...? (függetlenül, hogy a carplay miatt össze van kábellel kötve...) Ezt meg kell néznem, valamikor majd ha az autó közelében leszek.
de carplay nélkül sem működik a "don not disturb" funkció...?
pl. natív módon amikor nem vagy autós környezetben...(ez nem csak autós üzemmódban kellene hogy működjön...)
a telefonod bluetooth-on is kapcsolódik a fejegységhez...? (függetlenül, hogy a carplay miatt össze van kábellel kötve...)
ha nem is pont erre, de van egy "részleges" megoldás erre az airplay funkciói között...
a telefonodról is tudod állítani...(a controll centerben ki is tudod a funkciót rakni így egy swipe-olással tudod aktiválni...ha kell...)
CarPlay használatakor amikor bejövő hívásom van, kb. maximális hangerőn szólnak a hangfalak. Szuper dolog amikor a kislányom és/vagy a kis feleségem alszik az autóban, fa..om.
Hogyan lehet CarPlay használata esetén a bejövő hívásokat némítani ?
Arról nem is beszélve, hogy én is annyira megijedek, hogy egyszer tutira bebalesetezek miatta.
Apple support nem tudja a megoldást, két észrevételük van:
- mivel nálunk nem támogatott a CapPlay, így segíteni sem tudnak igazából
- forduljak a HONDA-hoz (de ahhoz meg minek, amikor azt sem tudják, hogy CarPlay-hez be kel kapcsolni a Siri-t)
1. Az Android alapvetően ingyenes, amíg nem használsz Google Services (play store, youtube,), mert onnantól fizetős.
2. A 4.2.2-es verziónak viszonylag kics a HW igénye.
3. A fejegység egy Mitsubishi cucc:
CPU 4 cores; ARMv7 Processor rev 9 (v7l) tegra; Max: 900.0 MHz; Min: 450.0 MHz
Display 800 x 480; DPI: 160; Evaluated Size: 5.8"
Touch screen Multitouch 4 points
GPU NVIDIA AP; NVIDIA Corporation; OpenGL ES-CM 1.1; OpenGL ES 2.0 16.05001
RAM 1024 MB (988 MB available)
Flash 8 GB (7.031 GB actual); 931.513 GB (see memory map tab)
4. Ultimate érv: Honda elég megúszósra vette a figurát, és olcsón akarta kihozni.
Saját vélemény: Mivel ma már a személyreszabhatóság az új elvárás, ezért mindent a tableten vezérelsz. Bár én szeretem ha vannak "vakon" elérhető, fizikai gombok.
Az az autógyártó, aki kiad egy ilyen gyenge-másodperceket laggoló rendszert, az hosszútávon erős lemaradásban lesz.
A fészlift legnagyobb hozománya, hogy lett két fizikai klíma gomb (integra_typer_r fotóján látszik), amivel a befúvás erősségét tudod állítani, és egy fizikai hangerőgomb. Pont azért, mert ezeket odanézés nélkül is tudni kell állítani. A nonfl modellben a klíma befúvás erősségét a tabletről kellett egy csúszkán vezérelni, ami agyfasz.
az autót 2016/2017-es modellévben mutatták be...
ha visszaszámolsz egy 3-4 éves fejlesztési időszakkal, akkor amivel el tudtak kezdeni dolgozni az a 2013-as verzió lehetett...
menet közben verziót váltani életveszély...(ráadásul úgy, hogy natív vezérlő funkciók is vannak rajta...pl. klíma...)
az, hogy jó volt-e androidra építeni ezt az architektúrát, az egy másik kérdés...
Fura akkor az olajnyomás, vagy az olajhőfok nem jó.
Gyári speckó szerint alapjáraton 1 bar az olajnyomás ha 80°C az olajhőfok. Ugyanakkor megfigyeléseim szerint az FK2 esetén mivel számolt az olajhőfok (nálad nem tudom, hogy az-e vagy már van rá szenzor) a valósághoz képest többet mutat a kijelző. Tehát az olaj hidegebb mint amit látsz.
digitális képi jelet tud fogadni a fejegység...(pl. nem ios/android telefon, nintendo, stb)
elvileg playtation és xbox is, de ahhoz viszont nincs 220as csatlakozó...
csak a honda e-ben...
Ma reggel 6 után Pesten az M5 bevezető vége felé egy PNG rendszámú fekete 10gen CTR innen valaki?
Gyönyörű volt feketében, nagyon mutatós. Baromi jól néznek ki ezek a 10 genek.
Én voltam a Lexussal mögötte majd mellette...
Hallod, ilyen autógyűjteménnyel ami neked van, igazán vehetnél már valami komolyabb kertes házat, végig garázssorral!
A saját autóidra csak nem csapnád már rá az ajtót.