Sziasztok! Szeretnék érdeklődni 8.gen Accordnál első felső lengőkar gömbcsukló kotyogásánál érdemes megvenni a gyárit, amelyet csak lengőkarral kompletten árulnak, hogy tartós legyen, vagy ugyanez pl utángyártottba (monroe) vagy más ajánlott ami bevált nálatok, igy kompletten? Vagy harmadik megoldás belepréseltetni a régi gyári lengőkarba egy utángyártott gömbcsuklót?
Köszönöm előre is a segítségeket!
Hát igen. A műszaki vizsgán azt mondta az öreg, aki átnézte a kocsit, hogy ilyen használt autót még nem látott. Hogy az alján még por sincsen, nemhogy rozsda. A 6 hónapos autók rosszabb állapotban vannak, majd rámutatott egy gépre, amit épp gariba javítottak pár hónaposan.
Kevés ember van, aki megteheti és meg is teszi, hogy így megvigyázzon egy autót, mint a Zoltánunk.
Egyszer nagyon régen a Zoli meghirdette a hahun az autóját. Akkor még át volt alakítva mindenféle módon, tele volt matricázva feliratokkal, stb. Nézegettem minden nap a hirdetést, de aztán szívfájdalommal letettem róla, mondván ez tuti valami tuning hülyegyerek, biztos jól szét van kúrva az autó, csak szépen kicsillantotta. Aztán vagy 10 évvel ezelőtt valamikor megismertem a Zolit, megtapasztaltam, h hogyan bánik az autójával, na akkor elkezdtem verni a fejem a falba!
Basszus, ezt Kazincbarcikán szoktam látni az elmúlt hónapokban. Viszont amit a térkép mutat Miskolcon, ott egy kereskedés van. Ér ez az autó ennyit? Én tuti azzal kezdeném, hogy befóliázom az egészet telibe.
Van forúmosunk, aki 1 éve accord nélkül, van aki 1 éve újra azzal....
Mivel 'éjszakai' vásárlás volt, ezért ennek megfelelő képet hoztam. Ennek örömére a múlt héten megautóztattuk Zoli bácsit a maradék kiflössölt 143 lóval...
Nahát!
Feljövök csak úgy spontán több év után a fórumba és nagy meglepődésemre működik még. Erre nem számítottam.
Vannak itt régi ismerős-szerűek?
Keresgéltem 7gen Accordhoz szerviz manualt, de sehogy sem bukkanok rá sehol. Nincs valami jó fórumos társ, akinek lenne FL disel kombihoz?
Amikor meg mi voltunk fiatalok, mindenki F&F stílusra nyomatta a kocsiját, amire meg a nálunk idősebbek vonyítottak.
Mondjuk az én szememben az is , meg ez is gáz. De hát ilyenek a fiatalok.....
Szerény véleményem szerintem ocsmány ahogy van jelen állapotában, persze nem is nekem kell, hogy tetszen.
Az a váltógomb mindennek az alja. Persze személyes véleményem csak.
Viszont milyen szépen megmaradt pár dolog ami még akkor keletkezett amikor nálunk volt.
- TypeV emblème elöl és hátul, 2.3i embléma
- Piros H emblème elöl és hátul
- Hátsó ajtókon SOHC VTEC matrica ....hiába, remek gyári alkatrészek
- Testkábel tuning
- Gyári ATR szárny
- Gyári ATR felnik (nálam full gyári volt)
Valószínűleg legalább egyszer össze volt már törve az eleje, hiányoznak a szép "mosolygós" ködlámpák.
Azért a samurai-kard váltógombon felnevettem....
Látod nem csak a Samurai-ok dőlnek a kardjukba hanem Te is
Ez amúgy most szép vagy csúnya? Értéket növelt vagy csökkentett?
De megvan, csak szét van szedve, lakatoláson már túl vagyunk, fényezés a következő lépés, aztán összerakás, amire valószínűleg idén már nem kerül sor , mert a házon kell most pár dolgot rendbe tenni. Ha kész, akkor az igencsak hétvégi autó lesz. Ezen a sötétkéken jövő év szeptember végéig van vizsga, addig jó lesz napi használósnak, aztán meg majd kitalálom, hogy marad továbbra is az, netán eladom , vagy meghagyom donornak.
Bármelyik klímákkal foglalkozó nevesebb cég. Nekem is így volt az FN2. Reggel leadtam, 15 órára kész volt. Kompresszor, hűtő, cseréltek mindent + 1 év gari.
Sziasztok! Én már OFF-fal járok, de egy barátomnak 7gen-je van, és meghalt benne a klímakompresszor. Van itt olyan, aki tud árajánlatot adni az egész szerelésről? Onnan, hogy beáll a haver a kocsival, addig, hogy kigurul. Köszi előre is.
Ilyenkor szokás írni, hogy 1800 km hibamentesen. (Múltkor valahol olyat is láttam, hogy Siófokig hibamentesen 150km ....)
Nem tartom különlegességnek, rendben kell tartani az autót és meghálálja.
Bárhova elindulnék vele. És akkor jöjjön a szintén kötelező fogyi adat, 8 literes átlag, rátankolásos méréssel.
Klímával, két személlyel, tele csomagtartóval javított dobokkal. A felni súlyát és a Vredestein Ultrac Satin súlyát most nem vágom fejből.
PCV szelepet is cseréltem, az is más van benne mint amit árulnak, ez meg a cső japánból jött. Nem volt még hibakód, de elég redvás, a gumicső meg a hőtől betonkemény és repedezett volt...
Igen azt a két fajtát írják hozzá, amit vettem azt kimondottam CM2 höz adta, CL9 hez írjs azt ami nekem van, persze ugyanaz a kettő tudtommal.
Ilyen van benne:
Pont én is arra gondoltam a legútóbbi nagyszervízemnél (120 ezres), hogy akkor a vízpumpa is menjen már hiszen kapott új hosszbordásat, feszítőgörgőt. De bent a hondánál azt mondták ,hogy felesleges cserélni mert abszolút nem egy jellemző hiba és ha nincs baja nem kell.
Mert kb 5x annyiba kerül. A szíjra meg a feszítőre adnak 5 év garit azért lett gates. Persze ebben a lényeg, hogy ha ennyit vállal rá nem lehet szar minőség.
Fogalmam sincs mikor volt cserélve, két fajta van, de most néztem és a másik fajta kell bele amiből egy cső kijön.
Amúgy nem cserélem mégsem, forgatva semmi kotyogás vagy hang, visszaküldöm.
A friss váltó olaj olyan színű mint a málnaszörp...
Ha lenne ebből 3.2 V6 mint amcsiban akkor olyat vettem volna. De sajna abból nincs Tourer/Estate.
2.0 semmi esetre sem kéne, ráadásul kb 1 literrel eszik kevesebbet, nagy a súly, 155 ló nekem kevés a Vti után.
A road tax viszont nem kevés, 28 font havonta a 2.4 re,( kicsi, újabb autóra évente ennyi) ez még csak euro4 es...
Ha nyomkodom az enyémnek 12 városban, de 11 liter alá nem megy ha óvatos vagyok se. Pályán 8-10 el megelégszik, sebességfüggő, 70mph (114km/h ennyi itt a megengedett) fölött tartósan már szereti a benzint, pedig nem pörög sokat. Régi 2.4 es motor autómatával ekkora bódéval ennyit eszik, aki 6-7 litert vár az vegyen dízelt belőle. Én tudtam ezeket, nem lepődtem meg vétel után.
Én őskövület vagyok itt,emlékszem az ilyen dolgokra.
Kinnt olcsóbbak az autók, mert szar behozni őket az EU-ba a jobb kormány miatt, így nagy szopás lenne innen kivinni egyet.