Nem biztos hogy szembejön veled mégegy ilyen állapotú inti itthon, ráadásul eredeti balos és JDM fronttal. De külföldön se nagyon van eladó hasonló, csak a szétfaragott vagy szétrohadt kotlák. Részletes a leírásom, aki ért angolul, el tudja olvasni mi van benne és a képek magukért beszélnek. Nem bojrészer kategória, pontosan ezért is van így árazva. Aki komolyan keres ilyen kategóriában autót, az meg nem az árát kezdi el először firtatni, na pontosan ezeknek a vevőknek van hirdetve. Egyébként biztosan meg tudja építeni "hasonlóra" bárki, de Aki úgy vélekedik, hogy kihozná fele pénzből, azokat csak bíztatni tudom, én már ezt végigjártam.
Kint kokain árban van az 5-6g vti és a 4G vt is!
Az ilyet nem lehet itthon eladni. Egy barátom árulja most a törésmentes manuál turbos 300zx-et és csak ruppotlan álmodozo fácánok jönnek rá.
Nem inkább azért, mert ennyiért itthon úgysem veszik meg? Amúgy ami kinn is drága annak vagy tényleg faszának kell lennie vagy valami olyant tudnia ami az árat tükrözi. Külföldön is nagyon sokan elszállnak az árakkal és évekig hirdetik és nem kell kutyának sem.
Lesz-e aki megveszi?? Nem fog eltünni az a réteg? Gondolok azokra ,akik most 10-15 évesek. Ezeket màr nem érdekli az auto ,csak a rozsaszin telefontok ,nem??
Enyém az autó, szerencsére ennek FeriO-hoz semmi köze, ez gyárilag balkormányos volt, én építettem át JDM frontosra. Az árról... nos pont ilyenek miatt nem hirdetem itthon.
Dehogy az övé. LIZ ITR kocsja. Tekerj lejjebb ebben a topikban. Ami a videóban van, abban kb 350e km van.
ITR kocsija gyári, accord felnis, és új állapotu.
2020. szeptember 16. 09:53:38: megválaszolva LZITR 0 által,
→ #33252
Tudom, én szerveztem le.
És nem csak az ITRrel lesz teszt...
Pont meg akartam kérdezni honnan tudod, mert kb 2 órája fejezték be a felvételt, de közben láttam az instán a képet...