Ezzel még tartoztam.
Lassan 1 éve meg van de még képet nem mutattam róla.
126e. km (most már - 123 ezerrel vettem) 2010 évvégi. 1858. a 2000db-ból.
Igaz nem egy Accord, de azért szeretem.
Valaki meg tudná mondani,hová lettek a privát üzeneteim?
Vagy itt idővel törlődnek?
Valaki anno irt,hogy érdekelné öt az ültető rugók amik a kocsimban vannak.
Lehet kiveszik őket:-(
Történt ugyanis,hogy elvittem az autót műszakira,ahol kiderült,hogy az előző tulaj csak úgy berakta őket,semmi papír vagy valami + a gumik sem a rávalók.
Így most egy sima 50 euros műszaki helyett tüv vizsga vár rám.
Ha rendesen berakták,akkor talán maradhat,ha nem akkor csere,és vehetek 4 új gumit is.
Én nem nagyon foglalkoztam az autóval,meg nem is értek hozzá,adott anno egy halom papírt,hogy ezek a műbizonylatok,azt kész,nem nézegetem őket:-(
Most eddig 900 eurónál járok,és még mindig nincsen műszaki az autón:-D Ami most lesz 3 éves
Szóval holnap kiderül,maradhatnak e a rugók,ha nem,akkor,aki anno érdeklődött viheti:-)
Csak már nem emlékszem ki volt mert az üzenetek törlödtek.
Ugyanitt jó állapotú 235/45/18 as gumik olcsón eladok
Sziasztok!
Ezt a topicot sokkal többen olvassátok, mint a Gumi-felnit, azért ide irok, ugye nem gond?! Remélem másnak is segit a felvetett kérdésem. Szóval 2004-es (már facelift) Civic Type-R-hez gondolkodok nem gyári felnin. Mit gondoltok, mik a még megfizethető, jó minőségű felnik? Vagy spóroljak Enkei-re? ) Izlések és pofonok mind különböznek, de azért ti mit tudnátok elképzelni rajta? Nekem pl a Rota Slipstrem nagyon tetszik, megfizethető, viszont a minősége már nem biztos hogy megéri az árát...
Megkérdeztem, neki nem ott ázozz be hanem a hátsó szárny patentjainál vezette be a vizet, Pilkingtonnál megcsinálnák de csak akkor vállalnak rá garanciát ha gyári patent és tömitéssel csinálják .
Egyik ismerősőm mesélte hogya beázot valahol , mondta is hogy hol mert lebontotta és megnézte de nem emlékszem mit mondott már, ha összefutok vele megkérdem.
Nem szívesen szedném szét az biztos.Mondjuk én inkább a tetőn futó műanyag sínre gyanakszom de nem tudom hogy ott hol tud befolyni bár eddig jó volt nem tudom hirtelen mi történhetett vele.
nem tudom, de nekem igy jelentkezett,
arra tudok gondolni h a csomagter ajtoban volt viz es az valahogy lejutott. mert utana nem volt nyitva soha ennyi idot es nem is lattam tobbe vizet jonni a tetokarpitbol, ha arra adjatok a fejeteket h szetszeditek, akkor sok youtube videot es normalis szerszamokat szeretnek ajanlani, kulonben soha nem fog ugy allni utana, mint a gyari allapot.
(ellenben hamar beazas tema, akkor hatso oldallampa alatt ahol amugyis hompolyog le a viz a lampafelfogato csavaroknal es a kasztniillesztesnel be tud jonni es szepen befolyik a kerekivnel lentre)
Múlt héten volt pár nap amikor nyitva volt szinte egész nap.Éjszaka ázhatott be a nagy esőzéstől.Az hogy nyitva volt a csomagtér ajtó mi köze a beázáshoz?
Igen, ezért írtam, hogy nagyrészt
Ellenben a Dream downpipe meg a HJS sport cat az hogyan fér meg egymással. Max a Dream pipe ba az van beletéve, de a Dreamnek van sajátja nem?
Jó hát lejtőn lefelé
Amúgy a gond az hogy ez közel se valós 300 km/h. FK8 elég sokat csal, FK2-nél is többet. Ha 300-at mutat az óra az jó ha valós 287. A váltóáttételből se jön ki a valós 300 hanem jóval kevesebb 7000 rpmnél.