HONDA fórum
2024. június 11. kedd, 23:22,  Barna, Barnabás Legújabb regisztráltunk: MDRBcivic 0 



Téma neve:

Nyitotta: Barnus 2.2i 0 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 444 | 443 | 442 | 441 | 440 | 439 | 438 | 437 | 436 | 435 | 434 | 433 | 432 | 431 | 430 | 429 | vége >> 

Téma információk
Hasznos linkek:



A turbósítás


G2IC Turbo Guide v2.0 (EN) - Ha érdekelnek a turbók, itt kezdd!

TurboFast.com TurboCalc (EN) - Ingyenesen letölthető turbóválasztási segédlet sok hasznos funkcióval.

Not2Fast T.E.F. (EN) - Turbó Hatékonysági Térképek

HT Turbo Kit Install (EN) - Általános Turbó kit beszerelési útmutató.

Homemade Turbo (EN) - Olcsó(bb) turbósítás, technikai cikkek.

HT Crankcase Evacuation Topik (EN) - A megnövekedett forgattyúház nyomás problémájának kezelése.


Átépített turbós Hondák behangolása mérőpadon Pécsen, tschokker fórumtársnál
#22864 sliteyed +  2020. június 7. 21:29:24 re: #22860 (Gladiator + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Stefan zorsthoz vittem xtd szerkezetet, lemértük kiváncsiságból. ugyan annyit nyomott a szerekezet mint a huszonéves gyári amit vittem.. 220nm ig elég,ki lett számolva. (D-s motorhoz)
2020. június 7. 21:46:06: megválaszolva civic4d 0  által, → #22865 


2020. június 7. 21:30: Szerkesztve sliteyed +  által, megtekintés

#22863 civic4d 0  2020. június 7. 18:03:27 re: #22862 (Gladiator + )  ←  ‹›  0 | rejt
lóerő,nyomaték?

#22862 Gladiator +  2020. június 7. 17:23:03 re: #22861 (civic4d 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
És nem vált be?
Nekem stage 2 van, turbós jah..
2020. június 7. 18:03:27: megválaszolva civic4d 0  által, → #22863 

#22861 civic4d 0  2020. június 7. 16:28:21 re: #22860 (Gladiator + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
stage 3 van nekem az autóba (kerámia)...xtd. tied turbós?
2020. június 9. 21:23:46: megválaszolva Gladiator +  által, → #22871 
2020. június 7. 17:23:03: megválaszolva Gladiator +  által, → #22862 

#22860 Gladiator +  2020. június 7. 15:03:32 re: #22859 (civic4d 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ha nem túl sürgős, nekem bevált az XTD Ebay-ről..(csapágyat azért OEM-et tettem be..)
Még postával is jó ára vót a szettnek
Van többféle Stage is
2020. június 7. 21:29:24: megválaszolva sliteyed +  által, → #22864 
2020. június 7. 16:28:21: megválaszolva civic4d 0  által, → #22861 


2020. június 7. 15:07: Szerkesztve Gladiator +  által, megtekintés

#22859 civic4d 0  2020. június 7. 11:18:44    ‹›   →  ↑  0 | rejt
d15 turbohoz minőségi kuplungszerkezetet hol/kinél lehet beszerezni ? act,competition clutch,
2020. június 7. 15:03:32: megválaszolva Gladiator +  által, → #22860 

#22858 Yakumo +  2020. június 5. 16:20:34 re: #22857 (Sprint-R + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ha én egyszer hozzányúlnék egy EP3-hoz, akkor maximum a kompresszor (aka supercharger) jönne szóba nálam.
Az is rohadt drága, de legalább konkrétan K20A2-höz gyártottat is lehet kapni és azzal jobban megőrizné a szívó mivoltát.

De leginkább nem nyúlnék hozzá, mert kb. majdnem minden szerintem csak "elrontaná". Ha turbós kell, akkor tényleg inkább vennék egyet.

#22857 Sprint-R +  2020. június 5. 15:54:38 re: #22856 (DeathAdder + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
csinalj vele valamit, hogy legyen indokod hozzanyulni es voa'la' :D

K20at mondjuk en sem turboznek, 2x annyiba kerul hozza minden, mint a Bhez nah meg kevesebb tapasztalat is van vele, itthon szerintem legalabbis. D/B turboba mar mindenhol belebotlik az ember es alkatreszeket is viszonylag konnyen szerez hozza, K turbot (K20C nem szamit :D ) szerintem egy kezemen meg tudom szamolni mennyit lattam.
2020. június 5. 16:20:34: megválaszolva Yakumo +  által, → #22858 

#22856 DeathAdder +  2020. június 4. 10:57:22 re: #22854 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Köszi :)

Nekem is ez az averzióm, ha valami kotvány lenne megfújatnám, így meg sajnálom.

Meg ennyi lóvéból simán megfújunk egy kotvány e30at, lehet az is lesz, mert régóta vágyom egy hagyományos nagy turbólyukas tüsszögősre :D
2020. június 5. 15:54:38: megválaszolva Sprint-R +  által, → #22857 

#22855 Yakumo +  2020. június 4. 08:41:13 re: #22853 (DeathAdder + )  ←  ‹›  0 | rejt
Érted te ezt. [SMIL:/smile7.gif] [SMIL:/nevet/thumbsup.gif]
( [SMIL:/smile2.gif] )

#22854 Yakumo +  2020. június 4. 08:40:03 re: #22845 (DeathAdder + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Hívtál, jövök. [SMIL:/smile2.gif]

Igen, 0.4 bar, az amivel ha még megfújod, akkor sok bajod nem lehet. (pontosabban az autónak nem, az általános szopások így is rád várnak majd szeretettel)

De, és most figyelj jól: NE legyél hülye! Ne rontsd el azt a jó autót.
2020. június 4. 10:57:22: megválaszolva DeathAdder +  által, → #22856 

#22853 DeathAdder +  2020. június 3. 19:08:03 re: #22850 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Nekem a vizsga a kati miatt így is szopó, de nem is ettől tartok, hanem hogy:

1, tönkreteszem a bontatlan, porszáraz, füstmentes motort
2, látva hogy az összes ismerősöm egytől egyig szív vele, állandóan szereli, állandóan folyik belőle valami, nem túl bizalomgerjesztő

Félek, hogy azután már csak egy megbízhatatlan autóm lenne, az 5-7 ezer fontos kitet meg nem is fizetném ki ilyen + 40-60 lóért, amivel ez többet hozna a mostani szívó felállástól.
2020. június 4. 08:41:13: megválaszolva Yakumo +  által, → #22855 

#22852 grego +  2020. június 3. 18:04:52 re: #22851 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Valahol az is volt bennem, hogy ráköltök 4-5 millát, mert szart én bele nem tettem volna, meg fék is kell meg futómű is akkor már. Aztán van egy autóm ami ma 15 éves lenne, már jönne rajta a rozsda, és semmivel nem érne többet mint egy másik, ami nem turbós. Vagy kevsebbet. Visszalakítani meg aztán végképp semmi kedvem nem lett volna.

#22851 integra_type_r 0  2020. június 3. 17:40:45 re: #22850 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
ez az utólagos turbósítás dupla lábon lövés...
egyrészt az autód értékcsökkenését is exponenciális pályára teszed...
másrészt sokba kerül és garantált a szopás vele...
2020. június 3. 18:04:52: megválaszolva grego +  által, → #22852 

#22850 grego +  2020. június 3. 15:53:48 re: #22849 (DeathAdder + )  ←  ‹›   →  ↑  +3 | rejt
Nem volt kedvem szopni vele, rákölteni egy halom pénzt majd 2 évente vizsgán meg rettegni hogy hogyan tolom át. Csak nyűg nekem ez a csigásítás, lett belőle gyári csigás.
2020. június 3. 19:08:03: megválaszolva DeathAdder +  által, → #22853 
2020. június 3. 17:40:45: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #22851 

#22849 DeathAdder +  2020. június 3. 15:48:07 re: #22848 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Te annó régebben miért nem vágtál bele?

Visszaolvasva látom vacilláltál rajta :)
2020. június 3. 15:53:48: megválaszolva grego +  által, → #22850 

#22848 grego +  2020. június 3. 13:01:26 re: #22847 (DeathAdder + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Aztat nem tudom.
2020. június 3. 15:48:07: megválaszolva DeathAdder +  által, → #22849 

#22847 DeathAdder +  2020. június 3. 12:56:50 re: #22846 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az 0,4 bar környéke?

Ha jól tévedek azt még a gyári kuplung is elbírja.
2020. június 3. 13:01:26: megválaszolva grego +  által, → #22848 

#22846 grego +  2020. június 3. 12:54:59 re: #22845 (DeathAdder + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
270-300-ig szvsz nem gond.
2020. június 3. 12:56:50: megválaszolva DeathAdder +  által, → #22847 

#22845 DeathAdder +  2020. június 3. 12:22:02    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Üdv.

Gyári blokkos és fejes k20a2-őt meg lehet úgy fújni biztonsággal, hogy ne érjünk a motorhoz, vagy felejtős?
Mindenhol a komoly 5-7 ezer fontos kitet látom, de nem jó egy random kínai csiga leömlővel? kprom van és szívó, kipu oldali tuningom.

Nem kellenek ilyen 400 lovak FWD-re még véletlenül sem. Vagy ilyen 200ló végével alacsony nyomáson is könnyen tönkrebaszhatom ezt a motort, és inkább hagyjam a francba? :D

Egy lightosabb turboval is erősen fennállna, hogy ugyanúgy szívnék vele mint a legtöbb ember, és soha nem lenne már rendes autóm?

Légyi beszéljetek le róla :D

Igazából nagyon élvezem, hogy szívóban meg van piszkálva, de fordulat nélkül elég ingerszegény :) meg nem bánnám ha nem lenne ennyire hangos :D
2020. június 4. 08:40:03: megválaszolva Yakumo +  által, → #22854 
2020. június 3. 12:54:59: megválaszolva grego +  által, → #22846 

#22844 degumentes 0  2020. április 23. 17:33:22 re: #22843 (sh adam 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Egy 4-2-1 50-es átmenő rendszer van alatta, esetleg 60-asra tudnám csinálni, de már ezt is tulzásnak érzem egy picit és csendesíteni akarom.

#22843 sh adam 0  2020. április 22. 09:33:11 re: #22842 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Ha a leömlő vagy a rendszer már nem megfelelő a konfighoz lehet backpress.
2020. április 23. 17:33:22: megválaszolva degumentes 0  által, → #22844 

#22842 degumentes 0  2020. április 21. 18:37:04 re: #22841 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ezt a backpressure dolgot nem értem és azt se tudom, hogy jrsc van e ilyen hatás, viszont a gyújtás valószínű, hogy nem ott lesz, ahol kellene lennie. Logolni nem tudok, map senzorra van ötletem hogyan tudnék élő adatokat nézni, a stroboszkópom szar, szóval gyújtásra se tudok ránézni. De valószínű meghagyom ezt a dolgot annak, aki nálam jobban ért hozzá, csak előtte a kipufogót kellene egy kicsit helyretenni. Viszont a mostani háburús helyzetből kifolyólag, azt nem tudini mikor lesz megint kipufogódob gyártás a Paraginál [SMIL:/szetvert.gif]
2020. április 22. 09:33:11: megválaszolva sh adam 0  által, → #22843 

#22841 LINSZTER +  2020. április 21. 16:26:56 re: #22838 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Az AFR érték relatív. Ha részterhelésen mész (mondjuk akár 750mbar alatt) a 14.7 teljesen jó, nem kell dúsnak lennie. Túl nagy előgyújtástól simán szökik fel az EGT. De pl turbósnál a magas backpressure miatt is tud ám nőni.
2020. április 21. 18:37:04: megválaszolva degumentes 0  által, → #22842 

#22840 grego +  2020. április 21. 13:01:48 re: #22838 (degumentes 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Amit Peti írt az lehet a hunyó.

#22839 grego +  2020. április 21. 12:50:27 re: #22838 (degumentes 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Passz

#22838 degumentes 0  2020. április 21. 11:37:29 re: #22836 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ok és merre keressem a problémát? Az AFR érték nem rossz, nincs kopogásos égés, benzin 100-as mol-os. [SMIL:/okoska.gif]
2020. április 21. 16:26:56: megválaszolva LINSZTER +  által, → #22841 
2020. április 21. 13:01:48: megválaszolva grego +  által, → #22840 
2020. április 21. 12:50:27: megválaszolva grego +  által, → #22839 

#22837 LINSZTER +  2020. április 21. 11:35:04 re: #22835 (degumentes 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Azt is nézd, hogy adott tempónál mit mutat a map szenzor. Amúgy ha nem megfelelő a gyújtás attól simán nő az EGT.

#22836 grego +  2020. április 21. 11:02:39 re: #22835 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Hát részterhelés mellett az nagyon sok. Jó a műszer egyáltalán?
Ha igen, akkor izgi. Legalább dől belőled az NOx ha más nem is :D
2020. április 21. 11:37:29: megválaszolva degumentes 0  által, → #22838 

#22835 degumentes 0  2020. április 21. 11:00:00 re: #22833 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem az afr-el van a problémám, hanem egt szenzort eddig nem használtam és nem tudom, hogy az normális e, hogy gyakorlatilag kiakadt a műszer, 1000C° környékén volt a kipufogógáz hőmérséklete, és 130-as utazóban mentem vele. A viszonylag dúsat arra írtam, hogy nem 14,7 és elméletileg a dúsabb keverék csökkentené a kipufogógáz hőmérsékletét. Vagy az az 1000C° rendben van? Én egy picit sokallom, a kompresszor állandó sebesség mellet szinte semmit nem tölt. 100-as benzint használok.
2020. április 21. 11:35:04: megválaszolva LINSZTER +  által, → #22837 
2020. április 21. 11:02:39: megválaszolva grego +  által, → #22836 

#22834 grego +  2020. április 21. 09:02:46 re: #22833 (LINSZTER + )  ←  ‹›  0 | rejt
11 felett szar :D

#22833 LINSZTER +  2020. április 21. 06:07:40 re: #22832 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
12-13-at nem nevezném viszonylag dúsnak
2020. április 21. 11:00:00: megválaszolva degumentes 0  által, → #22835 
2020. április 21. 09:02:46: megválaszolva grego +  által, → #22834 

#22832 degumentes 0  2020. április 21. 00:04:53    ‹›   →  ↑  0 | rejt
kompresszornál, ha az egt szenzor 1800F° körülre felmegy, viszont az afr érték viszonylag dús, 12-13 körüli, az normális? Alapból 0,4bár de csak ha padlógáz van, egyébként ez tartós 130-as autópályázásnál produkált, nem volt bántva. Normális esetben még nem ment 1600F° fölé.
2020. április 21. 06:07:40: megválaszolva LINSZTER +  által, → #22833 

#22831 Sprint-R +  2019. szeptember 27. 09:11:27    ‹›  0 | rejt
Van itt valaki, aki hasznal/t TD05H-t ? leomlot hol erdemes csinaltatni es kb mennyi egy ilyen muvelet? Nem nagyon talalok infot errol sehol.

#22827 grego +  2018. november 25. 15:20:29 re: #22826 (LINSZTER + )  ←  ‹›  0 | rejt
Azt tudom :)

#22826 LINSZTER +  2018. november 25. 15:10:48 re: #22825 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Pedig már a 8G is MAF-os volt és ott is ugyanez a helyzet :D
2018. november 25. 15:20:29: megválaszolva grego +  által, → #22827 

#22825 grego +  2018. november 25. 15:08:05 re: #22824 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ma is tanultunk valamit :D
2018. november 25. 15:10:48: megválaszolva LINSZTER +  által, → #22826 

#22824 LINSZTER +  2018. november 25. 15:06:51 re: #22823 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Vagy egyátalán nem szól bele. A PRL Cobra is pl alig szól bele és ezért hoz ECU módosítás nélkül is.
2018. november 25. 15:08:05: megválaszolva grego +  által, → #22825 

#22823 grego +  2018. november 25. 15:02:20 re: #22822 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Akkor azért van az, hogy egy Eventuri 10-20LE-t is hoz mert az is durván beleszól a MAF-ba de a jó irányba?
2018. november 25. 15:06:51: megválaszolva LINSZTER +  által, → #22824 

#22822 LINSZTER +  2018. november 25. 14:56:16 re: #22820 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
"The biggest difference between the intakes was the quality of the MAF signal. The Injen intake's unorthodox MAF housing design resulted in the ECU needing to pull 15-16% fuel at WOT in places to achieve the targeted air-fuel ratio. Luckily, the 10thGen Civic operates in closed loop at wide open throttle most of the time, but a 16% fuel adjustment is enough to make the car run deep into the 9's AFR without the correction. During part throttle operation, -20% short term trims were seen consistently. The PRL Cobra's "Street MAF" on the other hand was within 2-3% throughout the pulls with the stock MAF curve, and within +/-5-6% during partial throttle. The corrections with the PRL Cobra were consistent with the OEM MAF housing, which is a great feat. What does this mean? If you buy an Injen intake, you're going to need recalibration of the MAF scaling for proper operation."

2018. november 25. 15:02:20: megválaszolva grego +  által, → #22823 

#22821 LINSZTER +  2018. november 25. 14:50:22 re: #22820 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Csak kiváncs lettem volna. Sima 1.5T-nél is a legtöbb "intake" "elviszi" a MAF-ot így plusz powert se nagyon hoz önmagában.

#22820 grego +  2018. november 25. 14:48:27 re: #22819 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Azt úgyis tudjuk hogy jó :D
2018. november 25. 14:56:16: megválaszolva LINSZTER +  által, → #22822 
2018. november 25. 14:50:22: megválaszolva LINSZTER +  által, → #22821 

#22819 LINSZTER +  2018. november 25. 14:47:42 re: #22818 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Pont az marad le ahol legalább programozva is van (vagy valami olyasmi) :D
2018. november 25. 14:48:27: megválaszolva grego +  által, → #22820 

#22818 grego +  2018. november 25. 14:28:51    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mikor a tuning szart se ér :D FK2 CTR mérések egyazon napon ugyanazon a padon.


2018. november 25. 14:47:42: megválaszolva LINSZTER +  által, → #22819 

#22817 JDM Balint +  2018. október 23. 17:35:39 re: #22816 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
mi volt előtte ez, hogy tekerős az ablak d14?

#22816 -Törölt felhasználó- 2018. október 21. 21:26:24    ‹›   →  ↑  +1 | rejt
K20 turbo építés :)
2018. október 23. 17:35:39: megválaszolva JDM Balint +  által, → #22817 

#22815 civic4d 0  2018. szeptember 22. 19:57:16    ‹›  0 | rejt
valaki tud segíteni abban hogy gates blue racing 103 fogas szíjat honnan lehetne beszerezni?

#22814 bütyök +  2018. május 19. 10:48:38 re: #22813 (nbinszky + )  ←  ‹›  0 | rejt
Milyen turbo van rajta?

#22813 nbinszky +  2018. május 18. 22:55:55 re: #22808 (Dady + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
juhilaci 1.5 turbóját én programoztam fel 1.5-bar-ra.
Itt a mr.dynos mérés, 1.18-al szorzod az itt látottakat és az kb a főtengely teljesítmény, mert ez keréken mért gyakorlatilag:

itt van az album link, ha a képet nem jelenítené meg: link

Lesz majd pados mérés is, mert mi is kiváncsiak vagyunk, hogy mennyi is valójában.
2018. május 19. 10:48:38: megválaszolva bütyök +  által, → #22814 

#22812 JDM EK4 +  2018. április 27. 06:38:18 re: #22808 (Dady + )  ←  ‹›  0 | rejt
Láttunk már 1.5 T-t 11-es időt futni 4 gen kasztniba ... Sőt 1.3-T is 5gen bódéval ;) úgy hogy nem lehetettlen az elképzelés:)

2018. április 27. 06:38: Szerkesztve JDM EK4 +  által, megtekintés

 << eleje | 444 | 443 | 442 | 441 | 440 | 439 | 438 | 437 | 436 | 435 | 434 | 433 | 432 | 431 | 430 | 429 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.42, 0.34, 0.29
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.09 mp, 10 query