HONDA fórum
2024. június 2. vasárnap, 10:23,  Kármen, Anita Legújabb regisztráltunk: gyulko 0 



Téma neve:

Nyitotta: balczo 0 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 87 | 86 | 85 | 84 | 83 | 82 | 81 | 80 | 79 | 78 | 77 | 76 | 75 | 74 | 73 | 72 | vége >> 

Téma információk

Honda Jazz típushibák

honda jazz rádió szerelő
#4050 KawaBazsy 0  2020. augusztus 17. 11:39:17 re: #4049 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Csak az előző fotóm van.. A szerelő azt mondta, h a kereszttartó elnyomott motort, váltót, mindent. Váltóolaj, hűtővíz elfolyt, anyám így jött haza vele..
2020. augusztus 17. 11:56:42: megválaszolva Tonx +  által, → #4051 

#4049 Tonx +  2020. augusztus 17. 11:14:50 re: #4048 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
De nem igazán látszik hogy hol sérült. Vagy inkább a lökös alja kapta az ütést, és azon keresztül a bölcső is sérült?
2020. augusztus 17. 11:39:17: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #4050 

#4048 KawaBazsy 0  2020. augusztus 17. 10:36:06    ‹›   →  ↑  +1 | rejt
11 E volt a vonószem.. Jó kocsi a Jazz, de ha alkatrész kell, akkor szívás..
Ma viszonylag szorosan követett. :-) Elvittem a X kerbe a Jazz szerelőhöz, van neki lakatos kollégája is, úgyhogy reményeim szerint hamar lesz verdikt, h érdemes e megmenteni. HA a motor és váltó is kuka, akkor nem biztos..




2020. augusztus 17. 11:14:50: megválaszolva Tonx +  által, → #4049 

#4047 Tonx +  2020. augusztus 10. 21:40:27 re: #4045 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›  +2 | rejt
Rákötöd a lengőkarra aztán felhúzod azzal. Annyi ki kell bírnia. Vagy a bölcsőn átfűzöd és úgy felhúzod.

#4046 KawaBazsy 0  2020. augusztus 10. 21:30:21 re: #4041 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Ezt fotóztam az elejéről, a motortér randább..



#4045 KawaBazsy 0  2020. augusztus 10. 20:34:02 re: #4044 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Kelleni fog az később is (vazz még trélerre se tudom anélkül felhúzni), úgyhogy be kell szereznem. Zsemito webshopjában - rendelésre - van.
2020. augusztus 10. 21:40:27: megválaszolva Tonx +  által, → #4047 

#4044 Tonx +  2020. augusztus 10. 19:22:35 re: #4043 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hát max gyárit de azt is aranyárban. Egyszerűbb kölcsönkérni egy másik Hondástól lehetőleg Jazzből.
2020. augusztus 10. 20:34:02: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #4045 

#4043 KawaBazsy 0  2020. augusztus 10. 19:09:08 re: #4042 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Thx. Itt azt is mutatja, h hol kellene lennie az emelőnek, ami itt nuku.. Másik Hondánk nix, majd reggel megkérdezem az autóalkatrészest, h tud e szerezni.
2020. augusztus 10. 19:22:35: megválaszolva Tonx +  által, → #4044 

#4042 Tonx +  2020. augusztus 10. 19:00:56 re: #4041 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Elvileg a szerszámkészletben kellene lennie. De szerintem más Hondájé is jó kellene legyen, már ha van kéznél.
Gyári kezelési könyv 434. oldal
2020. augusztus 10. 19:09:08: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #4043 


2020. augusztus 10. 19:02: Szerkesztve Tonx +  által, megtekintés

#4041 KawaBazsy 0  2020. augusztus 10. 18:41:12    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Fiúk, lányok! Vki megmondaná, h hol van a 2009 utáni Jazz-ben a vonószem? Anyám összekúrta a kocsi elejét (még a motor is arrébb ment), el akartam volna vontatni, s nem volt mivel. A Fiestáé nem jó bele.. Ill Kunparaszt olvtárs azt mondta, h van egy kék szütyő a pótkereke mellett (neki a korábbi modell van), s abban kéne lennie az emelővel meg kerékkulccsal együtt, na ezeket sem találtam..
2020. augusztus 10. 21:30:21: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #4046 
2020. augusztus 10. 19:00:56: megválaszolva Tonx +  által, → #4042 

#4040 Laci-DSI +  2020. július 19. 09:14:28 re: #4035 (grego + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Tegnap nekem is sikerült egy-egy órás próbaútra elvinnem az új Jazzt és az E-t. A JAZZ-ről itt, az E-ről másik topikban írok majd. Korábban írt véleményekhez annyit tennék hozzá, hogy nekem élőben kimondottan tetszett az új Jazz. Minőség érzetre kívül belül szintet lépett felfelé az előző generációkhoz képest. Nyugodt közlekedésre tökéletesen alkalmas (és a Jazz vásárlók 99,9%-ka erre használja) városon kívül belül, ebben az esetben észrevétlenül és nagy csendben dolgozik a hajtáslánc. Állásból elinduláskor nagyon dinamikusan tud megindulni, ez kimondottan tetszett, menetközben kelletlenül veszi tudomásul a hirtelen gyorsítási igényeket. Ezzel rá is szoktatja a felhasználót a közlekedésben való intelligens, értem ez alatt a hirtelen gyorsítások és lassítások nélküli részvételre. Szerintem szuper kis autó lett. Aki jól felszerelt, gazdaságos, automata, praktikus mindenre jó autót keres, és szerintem elég sokan vannak az ilyen vásárlók, az meg fogja venni. Nekem nem kéne, de én az autóvásárlók kézi váltós VTi-n és Type R-en szocializálódott 1%-nál is kisebb rétegébe tartozom. Tökéletes átmenet az elektromos autózás felé tartó világban, de az E-ről egy másik topicban.

#4039 LZITR 0  2020. július 16. 10:42:49 re: #4035 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
"Megvárja míg a benzinmotor felpörög és elég áramot termel ahhoz hogy ráadja a kakaót a villanymotorra."

Ez fura, erre lenne hivatott az akku, főleg, hogy egy akkumulátor tud csak igazán nagy áramot leadni, nem egy generátor...

#4038 [TypeV] +  2020. július 16. 10:10:02 re: #4037 (madskillz + )  ←  ‹›  +3 | rejt
Majd beesik az ára ennek is öt év múlva és mivel a nép továbbra is JAZZ-t szeretne, így remek szép formája lesz majd akkor.
Mindig így van. :D

#4037 madskillz +  2020. július 16. 09:45:39 re: #4033 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
es randa. ezt lefelejtetted :D
2020. július 16. 10:10:02: megválaszolva [TypeV] +  által, → #4038 

#4036 Tonx +  2020. július 15. 19:10:14 re: #4035 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Én próbáltam a crv-ben a hybrid rendszert de öszintén megmondva nem voltam hasraesve tőle. Sőt szerintem rohadt nagy csalódás. Ha lepadlózod ordít a motor, városi használatra jó de ha kell az erő akkor én nem bírnám sokáig. Sőt a tesztkör végén is már ki akartam szállni belőle. Hangos és ahhoz képest nem megy jól, és rohadt nagy luxusnak tartom hogy egy benzinmotorral termelek áramot amivel meghajtok egy villanymotort. Miért nem lehetett úgy hogy a benzinmotor is hajt és a villanymotor rásegít és fékezés közben termelek áramot vagy rögtön 230V-ról tudom tölteni.

#4035 grego +  2020. július 15. 18:13:18 re: #4034 (rooby + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Alul jól megy, villanymotor ugye. De amikor mondjuk mész 60-al és nyomsz egy padlót, akkor van a 2.5 sec késés. Megvárja míg a benzinmotor felpörög és elég áramot termel ahhoz hogy ráadja a kakaót a villanymotorra.
Amúgy jól ki lehet látni az osztott A oszlop miatt (aminek a szélvédő melletti része műanyag borítású fényezett elem). Városban fürge amúgy, de városon kívül hát nem tudom. Szép meg jó, viszont a navi képernyőjén semmit nem lehet látni annyira halvány, bár lehet, hogy állítható de nem keresgéltem. A menüje tragédia. De lehet csak szokni kell mint mindent.

2020. július 19. 09:14:28: megválaszolva Laci-DSI +  által, → #4040 
2020. július 16. 10:42:49: megválaszolva LZITR 0  által, → #4039 
2020. július 15. 19:10:14: megválaszolva Tonx +  által, → #4036 

#4034 rooby +  2020. július 15. 17:02:56 re: #181040 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Megosztanád a tapasztalatokat? Bár az a 2,5sec ... Használható így egyáltalán?! [SMIL:/ketelkedik/Hein36.gif]
2020. július 15. 18:13:18: megválaszolva grego +  által, → #4035 

#4033 integra_type_r 0  2020. június 26. 15:31:52    ‹›   →  ↑  +4 | rejt

"Megérkezett a Jazz legfrissebb generációja, egy rövid menetpróba erejéig el is vittem ma, ráadásul a Crosstar verziót, ami fel van öltöztetve szabadidő autónak.

Jópofa, de felesleges.

A prémiumba hajló kivitelezés tetszetős, a szokás szerint világverő variálhatóságon nem változtattak, szerencsére, bár ez kihívás volt technikailag, mert mostantól minden Jazz hibrid, ami azt jelenti, hogy az akkunak hely kell.

80-as sebességig a benzin motor nem vesz részt a hajtásban, csak energiát termel, 80-120 között egy fix áttételezéssel a benzines hajt, a fölött hibridként viselkedik ismét. Városi tempónál egy erős villanymotorra bízhatjunk magunkat, amikor a 4 henger beröffen, akkor sem bőg, generált fordulatszám lépcsőkkel játsza el nekünk azt, hogy valójában ő hajt, pedig nem, csak az áramot termeli a villanymotornak.

Hasonlít az Amperához, a rendszer lényege pedig már ismert a CR-V-ből. Kár, hogy nincs hír PHEV verzióról.

Aki arra számít, hogy belépőmodell lesz a Honda kínálatban a Jazz, csalódni fog, 7 millió fölött kezdődik az árlista. Ha egy alsó-közepes automatával hasonlítjuk össze, nem dráma.

Ha azzal, hogy régen hová volt pozícionálva, akkor viszont az."


,
2020. július 16. 09:45:39: megválaszolva madskillz +  által, → #4037 

#4032 glPopMatrix +  2020. június 26. 10:42:17    ‹›  +1 | rejt
Új Jazz teszt

#4031 [TypeV] +  2020. június 26. 10:27:12 re: #4030 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Teljesen világos így, értem.

#4030 grego +  2020. június 26. 09:46:46 re: #4029 ([TypeV] + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Inkább mit nem csinált, mert ha fél órát ment és egy óra múlva visszajött akkor az 2x30 perc út :D
2020. június 26. 10:27:12: megválaszolva [TypeV] +  által, → #4031 

#4029 [TypeV] +  2020. június 26. 09:36:16 re: #4028 (rooby + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mit csinált a maradék fél órában ? [SMIL:/mosoly.gif]
2020. június 26. 09:46:46: megválaszolva grego +  által, → #4030 

#4028 rooby +  2020. június 25. 18:14:08    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Rejtélyes. Assistant bebikázta, párom ment vele kb fél órát leállította, aztán egy óra múlva jött vissza. Sehol semmi gond.

Hogy ez mi volt?! Passz... [SMIL:/ketelkedik/dunno.gif] Holnap én megyek vele, hátha észreveszek vmit.
2020. június 26. 09:36:16: megválaszolva [TypeV] +  által, → #4029 

#4027 KawaBazsy 0  2020. június 25. 16:10:53 re: #4026 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Vagy égve maradt pl a csomagtér világítás..

#4026 grego +  2020. június 25. 15:47:27 re: #4024 (rooby + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Azért 6 nap az elég kevés. Nem szívta le valami? Mondjuk simán lehet szar az akksi is, van amikor a szalonban kell cserélni akksit új autóban is mert elromlik.
2020. június 25. 16:10:53: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #4027 

#4025 Kázmér +  2020. június 25. 15:44:24 re: #4024 (rooby + )  ←  ‹›  0 | rejt
A legszarabb akksira is van 1 év gari, azért remélhetőleg erre is lesz.Ha az akksi tényleg rossz, és nem lehet feltölteni.

#4024 rooby +  2020. június 25. 14:10:08    ‹›   →  ↑  0 | rejt
6 nap alatt lemerült a Jazzünk annyira, hogy se kép se hang... Fél éves az autó. WTF?! Ilyen van?? Pár perc és jönnek, bebikázzák. Utána kell hibakód olvasás szervizben? Garancia van akku lemerulesre?
2020. június 25. 15:47:27: megválaszolva grego +  által, → #4026 
2020. június 25. 15:44:24: megválaszolva Kázmér +  által, → #4025 

#4023 Kázmér +  2020. június 22. 16:06:00    ‹›  +5 | rejt






#4022 Kázmér +  2020. június 22. 15:52:31    ‹›  +1 | rejt
Ilyen jazzt láttatok-e már?????? [SMIL:/smile3.gif] [SMIL:/okoska.gif]

3000 cm3! [SMIL:/smile10.gif]







#4021 grego +  2020. június 7. 19:30:16 re: #4020 (Yakumo + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Sose az :D

#4020 Yakumo +  2020. június 7. 18:45:42 re: #4019 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A lényeg, hogy nem olyan egyszerű az akkor. [SMIL:/mosoly.gif]
2020. június 7. 19:30:16: megválaszolva grego +  által, → #4021 

#4019 grego +  2020. június 7. 18:14:41 re: #4018 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ha jól tudom a Jazz motorban (már a 130LE-s változatról van szó) csak a szívó oldalon van VTC és van benne VTEC, a Civic 1.5T meg dual VTC de nincs VTEC. Biztos rá lehet műteni a turbót, de akkor esélyes hogy kipufigó szelepet is kell cserélni nátrium töltésűre. Meg mivel elektromos wastgate van rajta az ECU-t is érdemes átvariálni vagy izé.
2020. június 7. 18:45:42: megválaszolva Yakumo +  által, → #4020 

#4018 Yakumo +  2020. június 7. 17:45:41 re: #4017 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ja, igen? Azt hittem az a Jazz motor ugyanaz mint ami a Civic-ekben van turbósként.
De akkor lehet kevertem valamivel. [SMIL:/mosoly.gif]

Valaki itt a fórumon mintha le is Jazz motorozott volna egy újabb Civic-et, de lehet az is rosszul rémlik akkor. [SMIL:/szetvert.gif]

Vagy csak azért írod, mert nem nagyon férne be a turbó?
2020. június 7. 18:14:41: megválaszolva grego +  által, → #4019 

#4017 grego +  2020. június 7. 16:35:44 re: #4012 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Arra az 1.5-re nehéz lenne azt a turbót rátenni :D
2020. június 7. 17:45:41: megválaszolva Yakumo +  által, → #4018 

#4016 grego +  2020. június 7. 14:29:47 re: #4014 (glPopMatrix + )  ←  ‹›  +2 | rejt
Én pont múlthéten toltam le folyamatosan a barátnőm EP1-ét a GD Jazzel :D Volt amikor egyet mentünk, de olyan sose hogy az gyorsabb lett volna.

#4015 Yakumo +  2020. június 7. 14:12:22 re: #4014 (glPopMatrix + )  ←  ‹›  0 | rejt
Jaja, nekem 14 évig volt meg az 1.4-es EP-m és teljesen meg voltam vele elégedve, de sokan mondják, hogy kevés az a 90 ló, stb-stb. Kinek mi, ennyi. [SMIL:/mosoly.gif]

#4014 glPopMatrix +  2020. június 7. 14:09:07 re: #4012 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Ha csak a számokat nézzük, akkor az i-vtec kb. 0,8mp -et ráver 100-on az i-dsi-re. Viszont érzetre az új 1.4-es nekem csalódás, hiába a 100ló, nem érződik rajta. Ugyanaz, mint a 2 literes 8 gen Accordnál, ott 9.3mp a 0-100, az nem tűnik rossznak, de alul idegesítően nyomatékszegény.
Ezekből kiindulva meg a visszajelzések alapján nem nagy szám az 1.5 se, bár itt volt aki elégedett vele. Nyilván az is számít, hogy mi a viszonyítási alap, előtte milyen autóid voltak.
Egyébként az EP1 -re is sokan azt írták, hogy lomha, pedig az jobban ment, mint a GD jazz.
2020. június 7. 14:29:47: megválaszolva grego +  által, → #4016 
2020. június 7. 14:12:22: megválaszolva Yakumo +  által, → #4015 


2020. június 7. 14:12: Szerkesztve glPopMatrix +  által, megtekintés

#4013 KawaBazsy 0  2020. június 7. 14:01:23 re: #4012 (Yakumo + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Ez egy városi autó igazából, s erre a célra sztem nem kell erősebb motor. Aki meg családinak használná, az nézi inkább az erősebbet, gondolom..

#4012 Yakumo +  2020. június 7. 13:48:40 re: #4011 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az újabbaknál (vtec) tényleg az az általános vélekedés, hogy elég az 1.2-es a 90 lovával, az 1.4-es cirka "felesleges".
A "réginél" viszont az 1.4-et (1339 cm3) mondják inkább, hogy annál megéri megvenni a nagyobbat.

Az újak közül engem az 1.5 érdekelne, ha már nagyobb, bár arra is azt mondják mint az 1.4 vtec-re, hogy vérszegénynek tűnik.
De rá kell dobni az 1.5T Civic turbóját, azt' attól csak megindul. [SMIL:/szetvert.gif] [SMIL:/szetvert.gif]
2020. június 7. 16:35:44: megválaszolva grego +  által, → #4017 
2020. június 7. 14:09:07: megválaszolva glPopMatrix +  által, → #4014 
2020. június 7. 14:01:23: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #4013 


2020. június 7. 13:49: Szerkesztve Yakumo +  által, megtekintés

#4011 KawaBazsy 0  2020. június 7. 12:46:16 re: #4009 (glPopMatrix + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Én a korábbit nem ismerem, nem vezettem, csak anyám 1.2 16V-ével van tapasztalatom. Nekem tökre tetszik ez a motor, egyáltalán nem tűnik gyengének, egyenletesen megy alul-felül. Autópályán is simán vállalható 3500-as fordulaton a 130. Ha ilyet vennék, biztos h nem erőlködnék az 1.4-ért, mint a legtöbb vevő, mert teljesen elég ez is egy kisautóba (90 vs 99 ló)
2020. június 7. 13:48:40: megválaszolva Yakumo +  által, → #4012 

#4010 CharlesPhilip +  2020. június 7. 11:18:23 re: #4009 (glPopMatrix + )  ←  ‹›  0 | rejt
köszi :)

#4009 glPopMatrix +  2020. június 7. 11:06:32 re: #4008 (CharlesPhilip + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
A régebbi i-dsi motor, 8V, 2800- on adja le a max nyomatékot, hengerenkénti 2 gyertyával.
Az újabb az I-Vtec , 16V, 4800 a nyomatékcsúcs.
Nekem a régi karakterisztikája jön be, az újabb az 4000 alatt nagyon nem dinamikus.
Ugyanez a motor van az 1.4 Civic-ben, azt is vezettem, az ahhoz a bódéhoz harmatgyenge.

Szóval nem fogod érezni a lóerő többletet. Nálunk van a családban egy 2017es 1.4 is, az lomhábbnak tűnik a régebbihez képest. Ha pályázol sokat akkor viszont jobb az újabb, mert kevesebbet forog, csendesebb. A régebbi az 120-ig vállalható szvsz pályán, 130-140-nél már hangos.
Városra én elgondolkodnék a GD -n inkább, mert pont ott lényeg, hogy alul autózhatóbb legyen.
Belső anyghasználat viszont jobb az újaknál.
2020. június 7. 12:46:16: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #4011 
2020. június 7. 11:18:23: megválaszolva CharlesPhilip +  által, → #4010 


2020. június 7. 11:11: Szerkesztve glPopMatrix +  által, megtekintés

#4008 CharlesPhilip +  2020. június 7. 10:27:22    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Még egy láma kérdés, mi a különbség a 83 lovas 1.4 (2008 előtt) és a 99 lovas 1.4 (2009-től) közt?

Érdemes az erősebbet nézni, vagy a hétköznapi tartományban mindegy?
2020. június 7. 11:06:32: megválaszolva glPopMatrix +  által, → #4009 

#4007 KawaBazsy 0  2020. június 6. 16:41:10 re: #4006 (glPopMatrix + )  ←  ‹›  0 | rejt
Jah, a X gent én is láttam, de volt ott egy Jazz is, kicsit rozsdás hátsó sárvédőívvel (a lakás előtt).

#4006 glPopMatrix +  2020. június 6. 16:18:20 re: #4005 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Igen, ő a Jazzeket pörgeti, azt hiszem neki is volt, bár mostanàban egy fehér X. gen Civicet làtok ott.
2020. június 6. 16:41:10: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #4007 

#4005 KawaBazsy 0  2020. június 6. 15:41:55 re: #4004 (glPopMatrix + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Jah, eltűnt a hang. :-) Meg Attila azt mondta, h a kuplung is elég kopott volt, sz'al az sem feleslegesen lett kidobva..
Úgy láttam, a srác nem is Honda, hanem kifejezetten Jazz specialista. A szelephézag ellenőrzésre már nem maradt idő, majd a legközelebbi olajcserénél lesz megejtve.
2020. június 6. 16:18:20: megválaszolva glPopMatrix +  által, → #4006 

#4004 glPopMatrix +  2020. június 6. 14:12:14 re: #4003 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Jó lett? :)
2020. június 6. 15:41:55: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #4005 

#4003 KawaBazsy 0  2020. június 5. 16:20:35 re: #4002 (glPopMatrix + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Én is remélem. :-) A Facebookon már fent figyelnek a képek.
Ja, az egy gyík, régi motor a Fiestába. Meg az alap ülések is elég szarok, de nekem ugye az ST félbőrje figyel benne. A váltó meg pontos, rövid utakon jár, a futómű meg szuper. Nekem az MX-5-öm szokott eszembe jutni róla, csak puttonnyal. :-)
2020. június 6. 14:12:14: megválaszolva glPopMatrix +  által, → #4004 

#4002 glPopMatrix +  2020. június 5. 15:57:14 re: #4000 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Na jól van, remélem meg lesztek elégedve vele.
Fiesta volt nálam 2007 körüli 1.2 -es 2 napig, az borzasztó volt, mind anyaghasználatra, mind pedig menetteljesítményre. :D A váltó pontatlan volt és hangos. Budán 1-esbe kellett mindenhol visszaváltanom, hogy felmenjen a dombon. Amúgy a középkonzol mozgott együtt a váltóval és már le volt mattulva minden fekete műanyag / gumi kívül pl. kilincs, tükör. Akkor volt kb. 8 éves az autó, nekem nem jött be.
A jazz meg azért se érződik sportosnak, mert a tankon ülsz magasan, rövid az ülőlap, az ablak is alacsonyan van, hogy jobban kiláss a városban.
2020. június 5. 16:20:35: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #4003 

#4001 KawaBazsy 0  2020. június 5. 15:42:35 re: #4000 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Ha már, akkor egy kis összehasonlító. :-) Sz'al a Jazz nekem továbbra is kis luxusautó benyomását kelti, halk, puha, finom működéssel. Viszont az érdekes, h sportosságot semmit nem érzek benne.. Oké, hogy a Fiesta SportVan-em tkp egy ST dízelmotorral, de akkor is. Ha a Hondával kanyarodok, akkor vhogy olyan kelletlen, követi az ívet, de vhogy még a szervó is felkeményedik, ha tenyérrel tekerném a kormányt. A Fiesta meg betámaszt a kanyarba, s minél jobban kened neki, annál jobban kéri.. :-) De még a Bravo is sokkal sportosabb hangolású, pedig az nem sport modell. Nem volt ezekből véletlen Type-R, mert lehet h az az igazi?! :-)

 << eleje | 87 | 86 | 85 | 84 | 83 | 82 | 81 | 80 | 79 | 78 | 77 | 76 | 75 | 74 | 73 | 72 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.38, 0.41, 0.35
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.065 mp, 10 query