Motor váltó tudtommal ugyanaz. Type-S-en vannak toldatok elől és oldalt, és más a hátsó lökhárító, illetve a pedálok alumíniumból vannak.
Executive Advanced Safety jobb felszereltség. Teljesen nem vagyok képben a különbségben, de azt tudom, hogy az Exe teljesen bőr belsővel van, a Type-S-ben félbőr ülések vannak. Tudomásom szerint a Type-S-ből is létezik Advanced Safety. Tehát valahol másban van a felszereltségbeli különbség.
Type-S-ből van kézi váltós is, Exe AS-ből tudtommal csak automata van.
De biztos megírja valaki pontosabban a különbséget.
Megjegyzem, az enyémhez is van Type-S toldat előre és oldalra, de még nincs lefényezve és felrakva. Arra úgy néz ki, amúgy is van vevő külön.
Megkérdezhetem milyen árban keresel 8. gen Accordot?
Csak azért kérdezem, mert én is árulok egy 2.4-est. Nem tudom érdekel esetleg? mondjuk nem Type-S, hanem Executive Advanced Safety.
Nem!
10-12 ezrenként cseréltette, mert így is több volt mint 1 év.
Összesen 3 alkalommal cseréltetett mert 4 év alatt 35 ezret ment vele! Arra mondta , hogy 1 litert öntött rá max!
Lekérdeztük rendszám alapján!
Itthoni , sérülésmentes és a futásteljesítmény is a mondottakat támasztja alá! Azt mondja végigmérhetjük , mert soha semmi nem volt javítva rajta!
20 ezrenként cserélte különben az olajat, h 12-nél egy litert bele kellett önteni?
Különben az még úgy viselhető, bár nekem egyetlen hondámba sem kellett olajat utánatölteni.A dízelbe is 240 volt, 10 ezrenként olajcsere, de soha egy grammot nem töltöttem utána, mindig fél felett volt cserekor benne az olaj.
K24.
Minden szervize rendben .
Ember vállalja az átvizsgálást is.
Semmi ilyen elöl nem zárkózik el.
Nagyon korrekt , bármit lefotóz amit kérek , de hibátlannak néz ki.
200 van benne.
K24.
Minden szervize rendben .
Ember vállalja az átvizsgálást is.
Semmi ilyen elöl nem zárkózik el.
Nagyon korrekt , bármit lefotóz amit kérek , de hibátlannak néz ki.
Benzin vagy dizel?? Ha dizel ,nézd meg kell e majd kupplungot , kettös tömegüt ,esetleg koromszüröt cserélni.
Ha benzines azt nézd meg hogy bele valo olajjal volt e szerviz 10-12.000 km-ként.
Mennyi km van benne?
Sziasztok
Megyek megnézni egy 8 gen Accord Type s- t .
Mire kell figyelnem??
Autó képekből és elmondás alapján totál rendben, tulajdonostól , és korrekt illetőnek tűnik.
Igen k24. Pedig ehhez is azt mutatják mindenhol és youtubeon is néztem több videót és a k24 be is a simát teszik. Mondjuk a videósok amerikaiak, lehet ott a sima megy bele a környezetvédelem nem szempont náluk.
elküldtem, de ha valakinek kell, Hűvösvolgyi Autókozemtika néven Ördögárok u. 90 alatt meglelhető. Bmw-s a srác, de több hondás jár oda hozzá így nincs a hondával baja, sőt
Kérdés, amit árulnak PCV szelepet az miért teljesen más mint ami az enyémben van? Nektek milyen van benne, illetve miben más és miért ez van benne ha nem ezt árulják?
Egész nap olyan borongós, de éppen nem esős idő volt, le tudtam mosni a kocsit anélkül, hogy rászáradt volna a sampon. Gondoltam ha már ilyen kedvezőek a körülmények, egy lépéssel tovább megyek, és előkészítem az autót polírozásra. Mire végigmentem az egészen, nagyjából 3 óra telt el. A polír is elég döcögősen halad, jövő hétre megvan a délutáni program minden napra... Eddig még csak a tető egyik felét vettem kezelésbe, azon is csak az első lépés volt meg, de abban bízok, hogy a többi elem haladósabb lesz.
Ilyen volt az első lépés előtt, illetve után. Nem egy ilyen folt van rajta, hanem az egész tető ilyen, mintha fa alatt parkoltak volna vele állandóan.
Apám új autója kb 1 hetes volt és vidéken voltak egy tájfutóversenyen, hátul egy nagy termosz kávé egész napra több embernek. Öcsém elkérte az autót és elment a barátnőjéért. Az út kanyargós volt és a termosz régi. Egész nap szárítottuk a csomagtartót és a szőnyeget. Kb 2 hét után kezdett megszűnni a szag.
Én a civicemmel mentem valahova talira közben megszomjaztam irány egy bolt innivaló csipsz. Beültem elindultam és eszembe jutott hogy a csipszet ki kellene nyitni. Ölembe fogtam és összenyomtam hogy majd kirobbantom. Sikerült, alul nyílt ki.
A 2. keruletben van aki meg tudja csinálni, nem is akármilyen szépre. Régi ismerős, és nagyon szépen melózik, ha az nincs nekik elérhetetlenül messze akkor megcsinálja.. Több ismerősömnek csinálgatja a kocsijait, mindegyik nagyon szép.
jeee, mintha magamat hallanám Szerintem ezeket írtam már:
Éltem első autója egy vadi uj suzuki, top autó a 13. kerületben.. Barátnő cola kinyit, a visszapillantóban látszik még a szalon, a tetőkárpitrról folyik le a cola...
Feleségem elmegy festéket venni még anno a mazda 6 mps-el..
Meséli de jót kanyargott, fejem vörös lesz futok ki, a festékes dobozok kinyilva..
Magasnyomasu moso elő, mellé egy vizes porszívó, és azzal mostuk a kocsit a porszívó meg szívta össze, tökéletesen ki tudtuk pucolni..
hrv. purhab.. öregem vödörbe beleteszi majd rábassza a csomagtartót, purhab kijön, észre se veszi, bekötött.. Benzinnel mostam le mindent, a pótkerék feletti tálca már fából van szövettel burkolva, és uj kalaptartó lett.
hrv. a napokban. - feleségem valamiért most elment a hrv-vel meg a gyerekekkel, anyjához a tanyára.. Telibe birkaszaros a szőnyeg, alatta a kárpit, első ülések háttámlája, első üléseken is szétkenve a szar. Akit érdekel a foto, szívesen küldöm, habár a jlenlegi mazda is sokszor tiszta szar, de szó szerint, ha nem szar kell akkor mekis epres shakevel telibe öntve a bőrkárpit, a váltó kulisszából sültkrumplit lehet kiszedni ha valaki éhes lenne, ha hús kell a krumplihoz az mindig van az ülés alatt.. )
Most valahogy próbálom elmesélni hogy nem jó az üveges energiaital (bomba) mert amikor vészfékezik, tehát minden fékezésnél akor előre gurul. Ha elengedi a féket és újra fékez beakadhat a fékpedál alá a lábtérben gurulgató üveg, és az veszélyes...
Láttam elég furcsaságokat már pl. 2l kóla szétrobbant a kocsiba tetőtől padlóig kóla, 20l fehér falfestés kiborulva a csomiba, kocsi kutyaolnak volt használva pisa kaka mindenhol... Stb
Ahogy utánanéztem, egy tulajdonosa volt előttem, egy most már 60-as éveit taposó fickó, egy Berlin melletti acélfeldolgozó üzemnél minőségirányítási vezető, van egy kutyája és hobbiból tart egy IFA-t.
Szerintem önmagában a kutya kevés ehhez, de akinek van otthon poénból egy IFA-ja, abból bármit IS kinézek
Nekem is ugyanígy beletört az egyik hátsó csavar a lengéscsillapítóba, le kellett vágnom a sajtolt anyáját a lengőkarról és rendeltem 10.9 es keménységű csavart(sárgát) meg záró anyát(amiben műanyag van tudod) és azzal van felfogatva. Sajnos nincsenek bezsírozva a csavarok gyárilag így összerohadnak a szilentekkel menthetetlenül. szerelés előtti napon már érdemes befújni a csavarokat, meg a kilógó végüket drótkefézni vagy fúróba drótkorong és azzal.
Ha nagyon össze van rohadva nem segít semmi, én már 2 hete fújom fékolajjal a Jazz lengőkar egyik szilentjét ami szintén összegyógyult a csavarral(ugyanolyan csavar), rápróbáltam, de semmit nem javult, vágni kell azt is....
Én 60cm es szárral nyitottam, vagy megnyílik vagy eltörik a feje, szerelkezz fel csavarokkal te is, és összerakásnál zsírozd be kicsit...
Nem értem amúgy, ujjnyi vastag extra keménységű, rozsda ellen bevont és hosszában mart csavar úgy összerohad a helyén, hogy szét nem lehet robbantani....
Nagyon szép lett a tetőkárpit, látszik a különbség nagyon is.
Van kombihoz is, de baromi sokáig kellett keresni. Ééééés még mindig nem jött meg
Ellenben a rugók + lengéscsillapítók csütörtökön megérkeztek:
Az első villába sikerült beletörnöm a csavart. Mindkét oldalon.
Elölre rendeltem új villákat és csavarokat Zse-től, jövő hétvégén újra megpróbálkozok a szereléssel. Hátul viszont még nem tudom, hogyan tovább, hiába próbáltam 10 barra feltolni a kompresszort, még így sem tudtam leszedni a lengécsilapító csavarját, sem a lengőkarét. Valószínűleg majd minden nap befújkálom csavarlazítóval, hátha megadja magát hétvégére.
A héten egyedül az üzemanyagszűrőt tudtam lecserélni, de legalább azzal is előrébb vagyunk. Illetve az egyik ismerősöm nyitott egy autókozmetikát, és bár a legtöbb ilyen jellegű feladatot szeretem én megcsinálni az autóimon, de a tetőkárpit tisztítása annyira sziszifuszi munka volt, hogy hamar feladtam, megkértem őt, hogy tegye rendbe. A képek sajnos nem adják vissza teljesen, ég és föld a különbség.
Még nem. Rendeltem egy olyan "konzolt", ami tulajdonképpen a hátsó rendszámtábla világításnak csak a búrája, és rá lehet csavarozni a kamerát. Még nem jött meg.
Nem értem a kérdéseket, itt alattad írtak le mindent kb. Ár / érték arányban ez a legjobb. Voltak vele nagatív tapasztalatok is, de max visszaküldöd. Az Xtrons elvileg jobb minőségű, de az 3-szor ennyiért szerezhető be kb.
Beszerelni nem nehéz és találsz youtube-on is videót hozzá.
Kamera tudtommal ráköthető, ezt a Junsunt úgy hirdetik, hogy jár hozzá grátiszként a kamera.
FixGab, te bekötötted a kamerát?
Sziasztok egyszer én is szeretnék egy 2dines érintőképernyőst tudtok nekem is tanácsot adni ár érték arányban kezeli a fűtés gombokat? Beépíteni mennyire nehéz? Esetleg kamerát hozzá lehet-e csatlakoztatási?
Jaja, 2 gigás ram, 8 magos proci. 4 gigás csak a CarPlay-es verzióhoz jár, de egyelőre elég volt ez is mindenhez.
Nálam olyasmi pirosas-narancsos színe van a gomboknak, mint a gyári fejegységnek.
Az Xtronst nem vágom, alin egy másik márkát toltak még, de a felhasználói tapasztalatok szerint gyengébb volt, azért lett ez.
(Baromi sokat dobott a beltéren szerintem.)
Köszi a részletes leírást. Valószínűleg akkor a warm boot -ot tudja, és nem kell minden alkalommal megvárni azt a 20mp -et. Haverom is tett a Lancerébe egy hasonlót és nála is warm boot -ol, azért se értettem a 20mp-t amit írtak FB-n. Illetve ott az Xtrons gyártmányt marketingelik, hogy az jobb minőségű.
A 2 Gb RAM -os verziót vetted egyébként?
@Adam79Vti köszi neked is. Egyébként a gombok milyen színnel világítanak? Mert láttam már többfélét is.
Nekem egy régi noname van, 4 magos proci 2gb ram, kb 20 mp a boot idő, de na, ha indítod az autót azért járatod legalább fél, 1 percet indulás előtt nem? Milyen gondjaik vannak embereknek, hogy indítás után 20mp ig nincs zene....
Hangzás hozza a gyári szintet, nem többet, akinek nem elég az ne erről zenéljen hanem kell egy komoly fejegység az alsó tároló helyére és kész. A klíma gombok kinézete puritán, elég minimalista, de világítanak és működnek.
Nekem ami fontos volt a gyár navival szemben, hogy androidos legyen a navi miatt(ugyanaz fusson mint a telefonomon, friss térképek) usb csatlakozás és mp3 lejátszás, youtube. Meg azért komolyat dob a beltéren, mindenki csodálja aki látja, elég modern hatást kelt.
Azt el kell fogadni, hogy bármin változtat az ember az kompromisszummal jár, de itt számomra sokkal több az előny mint a hátrány.
A km óránál a kinti hőmérsékletet csak a gyári fej vezérli, ha cseréled ilyenre vagy másra(sima 2 dinesre beépítőkerettel) akkor az nem működik tovább, azt a fokot mutatja ahol széthúztatd a csatit, nekem 28 fok, de én a km t nézem rajta nem a fokot.