Elvileg Svájcba is rendelhető volt, mivel gyári kiegészítő. Aztán kiderült, hogy műszakin ez lehet fog átmenni (zavarja a kilátást).
Aztán már nem volt rendelhető.
Németországban elvileg rendelhető, de azt hiszem cox-ról rendeltem.
Találtam 200 dollárért (meg egy helyen 155-ért, persze az már elfogyottként szerepel) is már, de mire hazaér az sem olcsó.Az accordhoz 40 -ért hazaért amcsiból.
Teljesen mindegy mit csinálsz, vagy hogyan vezeted, a PCV rendszer ígyis-úgyis visszanyomja a szart a szívócsőbe. Sőt ha nyomod neki akkor a turbónyomás és a nagyobb hengernyomás miatt több lehet a blowby gáz ami szépen bemegy a turbó elé, azaz jobban kokszosodik.
Ugyanakkor a szelepfedélben mind a kisnyomású mind a nagynyomású oldalon van integrált olajlecsapató ami egy bizonyos hatásfokkal lecsapja az olajgőzöket.
A Honda motorjai az eddigi tapasztalatok alapján sokkal kevésbé koszosodik mint bármely más márka motorja.
A könyöklő áthúzását nem az ebay-en kapható ragasztós megoldással gondoltam hanem szakemberrel csináltatnám.
Megszoktam hajtani, nem hajtom alacsony fordulaton, már csak azért is mert félek a szelep lerakódástól, ami a rákfenéje a központi befecskendezésnek na meg ebben már részecskeszűrő is van sajnos.
A fogyasztást a fed. számítógép alapján írtam, de a következő tankolásnál kiszámolom a kilóméter alapján.
Hideg üzemben max 5 percig megy amíg bemelegszik a motor, aztán min. 30km-t megteszek egy huzamban, nem használom rövid távon. Tankolni is csak OMW 95 MaxxMotion vagy Super 100 MaxxMotion -t tankolok bele.
Olajat sűrűn nézem de még nem tapasztaltam hogy nőt volna az olajszint, úgy tudom ezt már egy sw frissítéssel megoldották.
A könyöklőn én is gondolkozom. Lehet lesz egy ilyen, bár nmintha vlaki írta volna, hogy elég nehéz szépen feltenni rá.
A fogyasztás elég jónak tűnik, kérdés a használat.
Azért néha hajtsd meg, nehogy gond legyen az olajjal. Mondjuk az a sok hideg üzemnél lehet gond, ha jól olvastam. Amúgy ezt a fogyasztást fed.számítógép írja ki, vagy rátankolással mérted? Lehet benne 1-4 dl diffi. Nekem eddig 6,6 az átlag.
2020. május 25. 07:58:12: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #180690
a hátsó ajtó ablaka ill külső éle az ilx-en totál más...
az övvonal törése a kilincsek felett az ilx-nél jóval magasabban van, majdnem az ablak díszléc alatt...
ha az ilx-en a kilincseket összekötöd és meghosszabbítod előre akkor az az első kerékjárati ív tetejét eléri...
ott tudtommal nincs hivatalos honda érdekeltség...
csak azért érdekes mert szinte minden eu-s modell "átfutott" az offenbach-i rd részlegen...
egyébként még az is simán lehet, hogy ez nem civic, hanem ahogy az álcázásból kivehető egy accord...
(és ez nem egy ctr...ahogy az újságírók ráaggatták...hanem egy "szimpla" mule, amin tesztelnek...és az accord kaszniban futtatják, mert ide volt a legegyszerűbb beépíteni...)
korábban pl az s2k-ból is volt egy mule amin teszteltek valamit...
de ott sem volt offenbach-i rendszám és soha nem láttuk többé...
De, jogos, sorry! Csak az tűnt fel Stuttgart környékén - és Leonberg ott a szomszéd "falu" -, hogy feltűnően sok az LB-s rendszámú, Mercedes és Porsche tesztautó az utakon...
egyébként érdekes...
idáig németo-i tesztelésekkor szinte mindig az offenbach-i rd részleg rendszámait használták...
de most nem úgy tűnik...
jelentsen is ez bármit...
Nagyon örülök ennek a részletes véleménynek amit leírtál a 10. gen civic-ről!
Nekem is egy új 1.5 Turbo VTC civic-em van 4ajtós, 2400km ment eddig bele, áprilisban vettem szintén.
A középső és ajtó könyöklőt tervezem majd hogy áthúzatom valami kevésbé kényes tartósabb anyaggal.
A motorja nekem is kissé érdekes, de egy kis apróságtól eltekintve meg vagyok vele elégedve.
Az apróság az, hogy ha 2000-es fordulat körül megyek vele kb 80-100 km/h sebességgel, enyhe lüktetést, vibrálást, remegést érzek mintha pl. ütne a kerék, főleg ha enyhén gyorsítok. Igazából nehéz leírni a jelenséget. A kerék szerintem nem csinálhatja mert ha kinyomom a kuplungot akkor nem érzem.
Ha lesz időm akkor elmegyek egy ismerősömhöz akinek 1.5 T sportja van, olyan mint neked, és megnézzük az övé is így viselkedik-e.
Nekem eddig 5.3 - 5.6 liter volt tankolásonként a fogyasztás napi 20km autópálya és 15km Budapest.
azért szépen lassan csorognak az fl type-r-ek...
de ezek még a leállás előtt gyártódtak sztem...
ez azt jelenti kb. 2,5 hónap kellett mire leszállították őket...