HONDA fórum
2024. július 12. péntek, 10:03,  Dalma, Izabella Legújabb regisztráltunk: TIhummer 0 



Téma neve:

Nyitotta: Lazy 0 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 3546 | 3545 | 3544 | 3543 | 3542 | 3541 | 3540 | 3539 | 3538 | 3537 | 3536 | 3535 | 3534 | 3533 | 3532 | 3531 | 3530 | vége >> 

Téma információk
Hasznos linkek:


Civic4g.com - Honda Civic 4th Generation (1988-1991)

USDM 5. gen Civic spec

civic logo-k nagy felbontasban


Civic (EP2, 2002+, 7gen) angol oldal

civic4g.hu

honda civic- wikipedia

clubcivic.com

8. gen CIVIC forum

Honda Civic alkatrészek!
#180652 janati +  2020. május 19. 21:36:42 re: #180649 (IVTsanyi 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
köszi!
amúgy nem volt vicc, szívesen kipróbáltam volna... azok már nem szar Alfák, ha volt gazdájuk...

#180651 Tonx +  2020. május 19. 21:21:18 re: #180646 (janati + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Akkor ő más, de volt egy ismerősöm aki szintén festő Honda buzi és a garázsába csak zokniban lehetett bemenni, na ő is ennyire vigyázott az autóira. De neki tudtommal csak egy fehér Jazz-e van, vagyis a nejének.

#180650 Tonx +  2020. május 19. 21:18:03 re: #180648 (macska + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Mert ő 3 utcára lakik tőlem, légvonalban kb 500m.

#180649 IVTsanyi 0  2020. május 19. 21:00:03 re: #180644 (janati + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Gyönyörű, vigyázz rá nagyon.
Az alfás kitérő remélem vicc volt :)
2020. május 19. 21:36:42: megválaszolva janati +  által, → #180652 

#180648 macska +  2020. május 19. 20:58:26 re: #180645 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Kondella Petié a rally autó és van 2db FK8 neki.
2020. május 19. 21:18:03: megválaszolva Tonx +  által, → #180650 

#180647 bikerlacee 0  2020. május 19. 20:45:50    ‹›  0 | rejt
Elengedtek a télik... [SMIL:/szemforgat/lookbackforth.gif]



#180646 janati +  2020. május 19. 20:33:28 re: #180645 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
nem, ő egy szobafestő srác, egy opel combo, meg asszem a másik egy ducato volt még az udvaron. ;)
2020. május 19. 21:21:18: megválaszolva Tonx +  által, → #180651 

#180645 Tonx +  2020. május 19. 20:26:48 re: #180644 (janati + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem neki van egy rally autója és még pár Hondája?
2020. május 19. 20:58:26: megválaszolva macska +  által, → #180648 
2020. május 19. 20:33:28: megválaszolva janati +  által, → #180646 

#180644 janati +  2020. május 19. 20:00:04 re: #180641 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  +18 | rejt
Már nem akartam pedig....:) de az élet így hozta.
Keszthelyre indultunk megvenni egy Alfa Giulietta QV-t, de szar volt.... és végül Sopronban kötöttünk ki, hogy hazahozzuk ezt a kincset:
Első Honda fan tulajtól, aki a soproni Kudo-ban vette újonnan, és még műszakizni is oda hordta. 67e valós km. Természetesen minden elemen gyári fényezés, de még karc és horpadás mentes is. :) Telet, havat, sózott utakat soha nem látott, mert 3. autó volt, utolsó éveiben pihent a garázsban. Minden szervízben történt dologról megkaptam az összes számlát is.
Ezek tetejébe, tavaly lelökte róla a gyári öreg Bridge-eket, és kapott 4 új Good Year-t, illetve komplett gyári féktárcsa-betét előre - hátra...:)
Szóval nagyon boldog vagyok, mert ilyet még én sem láttam. Na ez tényleg "janati állapot ++", ahogy szoktátok mondani. :)
Ja, Deep Bronze, nem fekete...:)






2020. május 19. 21:00:03: megválaszolva IVTsanyi 0  által, → #180649 
2020. május 19. 20:26:48: megválaszolva Tonx +  által, → #180645 

#180643 Belashx 0  2020. május 19. 17:38:57    ‹›   →  ↑  +9 | rejt
Sziasztok!

Április végén vásároltam egy Civic 1,5T Sport Plus-t. Talán még korai, de írnék néhány gondolatot az autóról.
Tudni kell, hogy egy 7gen Accordot váltott (2,4 EXE 6 MT, 2007), szóval elég magasan volt a léc.
Szeretném leszögezni, hogy az autó szuper, de azért van pár dolog, amiben jobbnak gondolom az Accordot, hiába a 14 évnyi különbség a bemutatók között.
Mivel új autó, sokkal jobban egyben van, nem lötyög, zörög(még?), sokkal finomabban működik minden. Már a beszállásnál érezni viszont, hogy alacsonyabb kategória, kezdve a kilinccsel. Nem szeretem a bőrkárpitot, de ez a szövet nem nyerte el a tetszésem. Állítólag nem izzad bele annyira az ember, de ez még nem nyert bizonyítást számomra. A tartóssága remélhetőleg fordított arányosságban van az érzettel, és akkor nem lesz gond. Roppant könnyen meglátszik rajta minden szennyeződés, ez mindenképp gyakoribb tisztítást igényel, de legalább könnyen tisztán tartható.
Az ülések ülőlapja tényleg rövid, ami inkább megállapítás, egyelőre nem zavar. Az jó, hogy mélyen ülök, fura volt visszaülni az Accordba, pedig az is teljesen le van engedve. Ha az pince, akkor ez egy titkos létesítmény -10. szintje. ???? Oldaltartása lehetne jobb, mert így mindig felötlik bennem a 6gen kupém, ahol lábbal támasztottam magam, hol a középkonzolnak, hol az ajtónak. Főleg ehhez a futóműhöz képest, mert az sokkal jobb, mint az Accordé. Itt mindjárt egy kis helyesbítés: Az előd kényelmesebb volt, de ez az adaptív cucc a kisebb hibákat sokkal jobban kisimítja. Viszont az Accord jobban teljesít összességében, ha a kényelemre fókuszálunk. Ebben talán a 300e km-nyi futástejesítmény különbség is fontos szerepet játszhat. ???? Elképesztő, hogy mennyire pici oldaldőlése van a Civicnek, ami egy hatalmas pirospont!
A kormány pöpec, de lehetne szebb. A beltér viszont - a sok fanyalgóval ellentétben - elnyerte tetszésem. Ergonómia se rossz leszámítva, hogy a középkonzol nyomja a térdem, de már szemezgetek az Aliexpresses párnákkal. ????
Ide kívánkozik még, hogy a tükrök jobbak, a belső nem takarja ki a fél világot, mint a másiknál(185 cm a magasságom), ill az oldalsók formájának lefelé történű nyújtása jót tett a használhatóságnak. Jöhetne még praktikumról is pár szó, de érjétek be annyival, hogy nem kell ilyesmivel foglalkoznom. Amúgy ez is rendben van.
Ez az első autóm, aminek jobban tetszik az eleje, mint a hátulja. Valami nagyon brutál. Hátulról boyraceres, sok a csicsa, de nem fogom felgyújtani emiatt.???? Színe Sonic Gray, ami megváltás a fekete után. Persze, én naiv, azt hittem, majd sokkal kevesebbszer mosom, de nem. ???? Ez jelenleg heti kettő alkalmat jelent, viszont sokkal tisztábbnak tűnik.
A vezetési élmény rendben van, azt hozza, amit vártam, de a modernsége jelen esetben hátrány, mert minden reakció kissé távolibb, kevésbé kommunikatív. Lehet, hogy az új típusok között jónak számít a Civic, de megint kénytelen vagyok felemlegetni a nagy elődöt, mert abban egyértelműbbek a reakciók, több dolog átjön az útról, és arról, hogy épp mennyire is akarja követni az ívet. Persze, abba beletettem majd‘ 70.000 km-t, így reménykedem, hogy csak meg kell szoknom az új jármű által felém küldött jeleket, és azok intenzitását. Inkább a hátulja mozdul, nem orrtolós, de komolyabb fékezéskor, ha épp nem egyenesen mész, figyelni kell. Tetszik, hogy a nyomvályúk nem vezetik meg, nem kell koncentrálni az egyenesben tartására. Nem érződik olyan nehéznek sem szűkebb kanyarokban, így a vezethetőség jeles!
Szeretem a modern dolgokat, legyen az telefon, pc, vagy bármely elektronikai eszköz, ebben pedig a sok kütyü. Gábor lajkolja ezt. ???? Ezek közt vannak hasznos, és kevésbé hasznos dolgok. Sokan panaszkodnak a radaros tempomatra, de az előzőben is volt, így szerintem rendben van, és jobban érzem magam, mintha nem lenne adaptív, mert ha épp figyelmelten lennék bármely okból kifolyólag, akkor megmenthet mindkettőnket (én+ autó), ill a szállított személyeket.
Fejegység kissé lassú, de egyelőre nem zavaró mértékben. Ezt ellensúlyozandó, szinte mindent be lehet rajta állítani. Jó volna, ha ebbe beletartozna az audió források listájának szerkesztése, mert szívem szerint kivenném az LW,MW sávokat. Az igazsághoz hozzátartozik, hogy nem hallgatok rádiót, ahogy egyik autómban sem tettem, így ez csak akkor zavar, ha félrenyomok a kormányon. Helyette Android Auto-n keresztül megy a Spotify. Gondolkozom egy pendrive beszerzésén, de a FLAC lejátszás hiányában nem sürgetem magam (tudom, a Honda Hack után lejátsza azt is).
Eleinte zavart a hangtechnika hangminősége, de nagyon sokat változott a hangja, ahogy bejáratódott, illetve én is megszokhattam. Emez - ahogy az autó maga, - szintén modernebb vérpezsdítőbb hangot produkál. (Ez nem tesz jó a fogyaszásnak, de kit érdekel. Csak bírság ne jöjjön.) Most már megfelel annyira, hogy ne akarjam szétbarmolni utólagos szettel.
Fogyaszása tetszik. Ha nyugisan megyek, akkor félelemtes, hogy simán bemegy 6 liter alá országúton. A nyugis menés jelentése: 100-110(-120). Eddig nem vittem túlzásba a jobb oldali pedál gyakori mélyre nyomását, de fokozatosan egyre nagyobb terhelést kap. Most már nem fogom kímélni, ha arról van szó, hisz több, mint 2500 km-t tettem bele. Ebben az esetben elfelejthetjük a kis fogyasztást, de ez rendben van így. Átlagban 2 literrel kér kevesebbet, mint a CL9, ahogy saccoltam is korábban.
Most jön a motor, ami bármilyen fura is, nem tetszik annyira, mint a K24. Ha van itt olyan tulaj, akinek volt, az talán érti miről beszélek, de természetesen hamarosan kifejtem. ????
(Már a kezdetektől fura hangja van hidegen, de csak fél percig kb. Gondolom pár embernek ismerős ez. Már beszéltem a veszprémi Hondásokkal, jövő héten elviszem, megnézetem. Elvileg ez normális, de legyen róla valami, ha baj lesz, ne mondhassák, miért nem nézettem meg, ha hallottam.)
A magas befecskendezési nyomás miatt nem olyan szép a hangja, mint a sokszor idecitált Accord energiaátalakító berendezésének - fordulaton meg pláne, hiába a sportosabb kipufogóhang. A karaktere alapjaiban tetszik, hisz alacsony fordulatról jobban megindul, de ahol ez punnyad, a K24 ott kapcsolt rá igazán, ami lehet, hogy kevésbé előnyős a hétköznapok során, viszont élmányautózásnál kifejezetten nem tetszik. A 2354 ccm-es szívó ereje is bőven elég volt átlagos haladáson, kis fordulaton.
Hogy ne negatív felhanggal záruljon, ismét leszögezem, hogy tetszik a járgány. Kanyargósabb útra érve csak az élmény marad!

2020. május 31. 13:42:49: megválaszolva kisherceg 0  által, → #180743 
2020. május 23. 23:15:05: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #180665 


2020. május 19. 18:03: Szerkesztve grego +  által, megtekintés

#180642 grego +  2020. május 18. 16:30:23 re: #180641 (Kázmér + )  ←  ‹›  0 | rejt
Én még ott tartottam hogy az volt :D

#180641 Kázmér +  2020. május 18. 13:56:27 re: #180137 (janati + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Te meg megint CTR-es lettél?
2020. május 19. 20:00:04: megválaszolva janati +  által, → #180644 
2020. május 18. 16:30:23: megválaszolva grego +  által, → #180642 

#180640 gz1978 +  2020. május 18. 10:05:47    ‹›  0 | rejt
6g3d-re milyen féket érdemes tenni, ami nem melegszik el masszívabb használattól sem?

#180639 grego +  2020. május 16. 17:08:51    ‹›  +7 | rejt
Mai termés :D Buddy Club kormány.



#180638 grego +  2020. május 16. 13:46:21 re: #180637 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Okosan feltette a mudflaps-eket. Anélkül leverné a fényt a sok kavics kívűl.

#180637 integra_type_r 0  2020. május 16. 13:44:01    ‹›   →  ↑  +3 | rejt

25mm spacer... [SMIL:/nevet/smoker.gif]




2020. május 16. 13:46:21: megválaszolva grego +  által, → #180638 

#180636 integra_type_r 0  2020. május 16. 09:26:20    ‹›  +2 | rejt


#180635 integra_type_r 0  2020. május 15. 22:56:59    ‹›  +1 | rejt


#180634 Wagonist 0  2020. május 15. 12:41:41    ‹›  +6 | rejt
Aha. OK.








#180633 grego +  2020. május 14. 11:11:20 re: #180631 (Kázmér + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Gondolom a katalizátor technika és a felhasznált anyagok eleve benne vannak a public domain-ban, szóval szerintem sincsenek nagy titkok.

#180632 Dontwalk +  2020. május 14. 11:03:27 re: #180630 (Szabb + )  ←  ‹›  0 | rejt
A Magnaflow annyira nem titkolja

#180631 Kázmér +  2020. május 14. 10:54:36 re: #180630 (Szabb + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A konkurenciának nem nagyon kell ellopnia semmit, egyszerűen szétdarabolnak egyet ha akarnak, és megnézik. Nagy titkok itt nem tudnak lenni.
2020. május 14. 11:11:20: megválaszolva grego +  által, → #180633 

#180630 Szabb +  2020. május 14. 08:55:10 re: #180622 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Passz.
Azt leírják, hogy a sima kat-ban mi van, milyen nemes fémek meg hogy sportkatban ilyenek (nyilván nem mind) nincsenek de azt hogy mi katalizál arról nem szól a fáma. Gondolom ez ilyen üzleti policy hogy nem adják ki nehogy a konkurencia ellopja.
Amúgy vasmagos azt tudom és a kat.átvevők nem adnak érte semmit mert az értékes nemesfémek hiányoznak belőle (platinum, palladium és rhodium)
2020. május 14. 11:03:27: megválaszolva Dontwalk +  által, → #180632 
2020. május 14. 10:54:36: megválaszolva Kázmér +  által, → #180631 

#180629 [TypeV] +  2020. május 13. 15:02:57 re: #180628 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
"A dízel-botrány kapcsán a különféle Euro besorolások a közérdeklődés középpontjába kerültek. A modern Euro 6 előírások a kipufogógáz szénhidrogén (HC), nitrogén-oxid (NOx), szén-monoxid (CO), nem metán alapú szénhidrogén (NMHC) és részecske (korom) tartalmának határértékeit határozzák meg. A tudományos kutatások különösen a kipufogógázban levő nitrogén-oxidokat és a finom port tekintik az egészségre és az éghajlatra legkárosabb szennyezőanyagnak, ezért ezekre vonatkozóan még szigorúbb a kibocsátási normákat határoznak meg.
A jelenleg érvényben levő kipufogógáz károsanyag kibocsátási előírás az Euro 6. Azonban az Euro 6 előírásnak több lépcsője van: a károsanyag határértékek meghatározása mellett 2017. szeptember 1-től szigorúbb kritériumok vonatkoznak a kipufogógáz károsanyag tartalmának mérésére is. Az Euro 6d-Temp előírásoknak megfelelő gépkocsitípus jóváhagyása során a kipufogógáz fentiekben említett károsanyag tartalmát a legutóbb 1997-ben módosított mérési ciklus (NEDC = New European Driving Cycle [Új európai menetciklus]) helyett a WLTP (Világszerte harmonizált könnyű gépjármű teszt]) menetciklus szerint, valódi közúti forgalomban, azaz RDE (Real Driving Emissions [Valódi vezetés közbeni kibocsátások]) körülmények között határozzák meg.

Összefoglalva tehát, míg az Euro 6c szabvány a WLTP ciklus alkalmazását írta elő, a 6d-Temp emellett az RDE előírások használatát is kötelezővé teszi.
"


A CIVIC 1.5T az Euro6d.

2020. május 13. 15:03: Szerkesztve [TypeV] +  által, megtekintés

#180628 grego +  2020. május 13. 14:59:06 re: #180626 ([TypeV] + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
FK2 az 15-ös osztály az EUR6. Ez az EUR6D nem tom mi...dízel? :D
Szerintem az FK2 sima EUR6
FK8 2017-2018 az EUR6d Temp
FK8 2018 szeptembertől ugye részecskeszűrős lett.
FK8 2020 meg akkor EUR6d

Mondjuk az eléggé meglepő, hogy a katalizátor kilépő átmérője 60 mm az FK2-nél, FK8-nál 55 mm, a részecskeszűrős FK8-nak meg 54 mm...
2020. május 13. 15:02:57: megválaszolva [TypeV] +  által, → #180629 

#180627 grego +  2020. május 13. 14:53:11 re: #180625 (Dontwalk + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ezek a tuning dánpájpok az FK2/8-hoz 200 cellásak.

#180626 [TypeV] +  2020. május 13. 14:28:01 re: #180624 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Euro6 vagy Euro6d a CTR ?
2020. május 13. 14:59:06: megválaszolva grego +  által, → #180628 

#180625 Dontwalk +  2020. május 13. 14:26:29 re: #180624 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ez lehetséges. Accordban nekünk 800 cellás van (volt). Amúgy Te jobban benne agyaz FK2 témában, más országokban a tunerek mit írnak? Vagy aftermarket rendszerekben milyen van?
2020. május 13. 14:53:11: megválaszolva grego +  által, → #180627 

#180624 grego +  2020. május 13. 14:18:31 re: #180623 (Dontwalk + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Azt írják hogy az FK2/FK8 esetén 400-600 cella van. Ez EUR6 miatt nem nagyon tudnak lemenni vele.
2020. május 13. 14:28:01: megválaszolva [TypeV] +  által, → #180626 
2020. május 13. 14:26:29: megválaszolva Dontwalk +  által, → #180625 

#180623 Dontwalk +  2020. május 13. 13:53:36 re: #180622 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Van benne nyilván csak az áteresztő képessége jobb hasonló vagy valamivel rosszabb hatásfok mellett.
2020. május 13. 14:18:31: megválaszolva grego +  által, → #180624 

#180622 grego +  2020. május 12. 14:36:06 re: #180620 (Szabb + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Amúgy ha nincs benne nemesfém akkor mi az ami katalizál?
2020. május 14. 08:55:10: megválaszolva Szabb +  által, → #180630 
2020. május 13. 13:53:36: megválaszolva Dontwalk +  által, → #180623 

#180621 grego +  2020. május 12. 14:31:12 re: #180620 (Szabb + )  ←  ‹›  0 | rejt
Akkor tuti nem sportkatos az FK2/FK8

#180620 Szabb +  2020. május 12. 14:30:20 re: #180619 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Attól hogy nincsenek benne nemesfémek és ezáltal nem sokat ér a tesóknak. [SMIL:/smile2.gif]

A Tsx-nél pl. a gyári kat. 800 cellás, a facelift Tsx-é már csak 400.

A sportkatok általában 2-300 cellásak.

Amúgy a sportkat. nem kerámia betétes.

De hogy mi a pontosa meghatározása ahhoz fel kellene hívni Magnaflow Bélát. :)
2020. május 12. 14:36:06: megválaszolva grego +  által, → #180622 
2020. május 12. 14:31:12: megválaszolva grego +  által, → #180621 

#180619 grego +  2020. május 12. 09:06:33 re: #180615 (Szabb + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mitől sport egy katalizátor?
2020. május 12. 14:30:20: megválaszolva Szabb +  által, → #180620 

#180618 LINSZTER +  2020. május 12. 09:04:03 re: #180617 (White + )  ←  ‹›  +3 | rejt
Szinte minden autónál meg lehet oldani, de gyári kipurendszerrel nem igazán hallani és nem is tesz jót.
Ez még úgyahogy elviselhető:


#180617 White +  2020. május 12. 08:32:54 re: #180613 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Pops & bangS
Nekem is nagyon tetszik.... Ha meg lehet oldani, hogy ordító kipufugóhang nélkül is tudja ezt a kocsi, én is tuti igényt tartanák rá, az biztos. :)
2020. május 12. 09:04:03: megválaszolva LINSZTER +  által, → #180618 

#180616 LINSZTER +  2020. május 12. 08:14:30 re: #180615 (Szabb + )  ←  ‹›  0 | rejt
Nem értek hozzá :D

#180615 Szabb +  2020. május 12. 08:08:06 re: #180605 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ezekben gyárilag sportkatalizátor van?
2020. május 12. 09:06:33: megválaszolva grego +  által, → #180619 
2020. május 12. 08:14:30: megválaszolva LINSZTER +  által, → #180616 

#180614 grego +  2020. május 11. 22:24:04    ‹›  0 | rejt
Micsoda emóció!

#180613 LINSZTER +  2020. május 11. 21:47:07 re: #180612 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem kell ezt ennyire leírni azért. Van aki évek óta használja ezt a fajta pops&bang dolgot és a motornak semmi baja.
2020. május 12. 08:32:54: megválaszolva White +  által, → #180617 

#180612 integra_type_r 0  2020. május 11. 21:43:57 re: #180607 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
végül lesz ennek is haszna...
az early adopterek "tanulópénze" beépül majd a kollektív tudatba...

btw ennek az autónak a jövőbeli árát a mélybe lökte ez a videó...(a következő motorgenerálon túl...)
de 15 perc hírnév mindenkinek jár...
2020. május 11. 21:47:07: megválaszolva LINSZTER +  által, → #180613 

#180611 LINSZTER +  2020. május 11. 21:28:52 re: #180610 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ok :D

#180610 grego +  2020. május 11. 21:26:53 re: #180609 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Akkor legközelebb nekem egy antilag rendel :D
2020. május 11. 21:28:52: megválaszolva LINSZTER +  által, → #180611 

#180609 LINSZTER +  2020. május 11. 21:22:25 re: #180608 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Vannak akik régebb óta használják és nincs gond. Amit tuti nem bír a motor az az antilag. Volt akinek első próbánál lyukas lett a blokk.
2020. május 11. 21:26:53: megválaszolva grego +  által, → #180610 

#180608 grego +  2020. május 11. 21:19:56 re: #180607 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Norbi faggatja őket már egy ideje :D
2020. május 11. 21:22:25: megválaszolva LINSZTER +  által, → #180609 

#180607 LINSZTER +  2020. május 11. 21:14:00 re: #180606 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Lehet azért azok se örülnek neki de sose kérdeztem meg Őket lol
Én saját kocsira nem tennék ilyet, de tényleg baromi sokaknak ez a vágya.
2020. május 11. 21:43:57: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #180612 
2020. május 11. 21:19:56: megválaszolva grego +  által, → #180608 

#180606 grego +  2020. május 11. 21:11:39 re: #180605 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
De az integrált kipufogó csatornák illetve a turbó lapátjai mit szólnak?
2020. május 11. 21:14:00: megválaszolva LINSZTER +  által, → #180607 

#180605 LINSZTER +  2020. május 11. 21:10:17 re: #180604 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Nincs igazán tapasztalatom ezzel. Katalizátort egyértelműen kicsinálja rövid időn belül, akárcsak a gyári kipurendszert. Norbi napokig beszélgetett a holland tunerrel. Én ugyanúgy nem tartom egy értelmes dolognak, de hidd el az emberek 90%-a erre vágyik. Mivel mindez motorféknél történik és max utógyújtáson ahol a kipuszelep már nyit így a motorra talán kevésbé van hatással vagy max a kipuszelep amit nagyobb terhelés éri.
2020. május 12. 08:08:06: megválaszolva Szabb +  által, → #180615 
2020. május 11. 21:11:39: megválaszolva grego +  által, → #180606 

#180604 integra_type_r 0  2020. május 11. 21:02:07 re: #180598 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
szakmai kíváncsiság...

élettartam szempontjából mit jelentenek a hanghatás miatt megjelenő kontrollálatlan gázlengések a kipufogó rendszerben/kipufogó oldalon/általában motor oldalon...

mert ha tippelnem kellene a gyártók igyekszenek ezeket minimalizálni és minden kontrollálatlan elemet kiiktatni amit csak lehet...
és nem csak emissziós okok miatt...
2020. május 11. 21:10:17: megválaszolva LINSZTER +  által, → #180605 

#180603 grego +  2020. május 11. 18:13:54 re: #180602 (Dontwalk + )  ←  ‹›  +1 | rejt
A hangja miatt? Az szvsz 90%-nak nemgyerebe.

 << eleje | 3546 | 3545 | 3544 | 3543 | 3542 | 3541 | 3540 | 3539 | 3538 | 3537 | 3536 | 3535 | 3534 | 3533 | 3532 | 3531 | 3530 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.42, 0.41, 0.4
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.055 mp, 10 query