Van Drie Tuning szerint Norbi autója 9-10 közöttit kellene tudjon így ahogy van ha minden ideális. Sajna szerintem még így is sokat veszt ha a hőfok nem a megfelelő kint vagy a motortérben. Még faragunk rajta majd egy kicsit. (pl nem full padlónál már vesz vissza a powerből).
Hát ugye milyen szoftverrel, mert ha úgy adja meg az időt, hogy figyelembe veszi a lejtőt, akkor az már a korrigált érték ugye, pont mint az általam linkelt videóban is látható. De annyira nem izgat csak mondom, hogy ezek az idők aztán pont annyira pontosak mint egy fékpadi mérés
Csoportokon belül megy, amiből ki lehet lépni vagy kikapcsolni az értesítéseket és akkor nem zavar senkit. Éppen pár hete kapcsoltam ki mindent meg léptem ki sok helyről, de a face az maradt a haverok/barátok miatt is.
Mindenki azzal jön, h a FB-on állandóan megy a fikázás, a buzizás. De akkor mi a fenének olvassátok?Én teljesen jól megvagyok nélküle.
Hagyd rájuk, akinek tetszik a munkád, az úgyis meg fog keresni.
Ha már beszélgetünk egy gyári FK2 13.8 körül van 100-200-on. Norbi meg most 11.2-ket csinál amit ha odafigyelne 10.5-re lehozhatna.
Pár hete beírtam, hogy a progizott de minden másban gyári kocsi tud 5. fokozatban (!!) 12.7 sec.
Azt érdemes hozzátenni, hogy ezek telefonos mérések, amik ugye általában 1 Hz-es GPS jellel mennek, ergó ezek a számok elég erősen tájékoztató jellegűek...
Jó hát múltkor volt valami sufnituning e36 ezen a csatornán, ami "törte a féltengelyeket meg zabálta a gumikat, csak keresztben lehetett vele menni", aztán 11-et gyorsult 100ig slick gumikon, de még annak is "simán megvolt" az 530d, aztán lehet igaz, csak az tempomattal gyorsított (ha gyorsított) és közben mozartot hallgatott
Ez a 100-200 már közelít egy rendes V8 6.3 AMG mercit, sornéggyel, elképesztő. Nem tudom mennyibe került, meg mennyire tartós, megéri-e, de ez 100 felett kurvanagyot megy, hogy alatta mennyire élvezet használni nem tudom, én jóval gyengébb FWD járgányomat 1-esben nem is forszírozom mert rühellem hogy nem tapad be, hanem csak csúszkál.
De ha így menne az autóm szerintem mindig 200al mennék
Én tudom, hogy fasza autó, nem engem kell meggyőzni.
A pár éves tervben benne is van.
Az össz.kerék jó ha nulláról van a rajt, de egy bizonyos sebesség felett már "hátrány".
Amúgy meg ja, Torreto megmondta
Ismerem Tibit aki írta.
Ellenben ahány ember annyiféle képpen értelmezi a "levetre", meg "lenyomta" dolgot.
Persze Torretto szerint ha 1 centivel nyersz is nyersz, de a vita szerintem ebből fakad.
Ha valaki fél autóval verne meg engem akkor azt mondanám hogy tök egyforma a kettő mert fél autó ekkora sebességnél lófasznyi idő. Másik szemében meg "szarrávertem egy fos Hondát" lenne a szájhagyomány utána.
RS vs CTR témában meg azt tudom nyilatkozni, hogy a FWD vs AWD eléggé átfesti a képet. Elején az RS nagyon el tud lépni (vajon miért is?) aztán ahogy elérjük a 200-at a CTR szépen felkúszik majd 230 nál lehagyja az RS-t. De ha nem számit a hajtás meg semmi más és a 0-270-ig működő CTR-t elég sok tartományban lehet "alázni" megfelelő technikával. Csodák meg nincsenek.
Azért a Váci úti street racerek ritkán jutnak el a Nürburgringre. De ja, ott is van jobb. Mindig van jobb.
Amúgy ott egy tag írta, hogy milyen autókat nyomott le az FK2-ével (M2 bmw maserati talán stb. stb.) azt kinevették, hogy a 640 bmw mégis elkente 3 személlyel is.
Ilyen ez. Várható volt hogy ez lesz. Mondjuk az hogy a youtub-on egy a fika szinte már "megszokott" de hogy a honda-s csoportban is leszólják...
Erre a 100-200 sprintre is azt írták, hogy semmi extra... Az öreg E60-as bmw is tudja ezt vagy kb. bármelyik hasonló kategóriájú autó ha meg van írva. Sőt volt aki azt írta (exHonda-s) hogy a focus RS pl. lelépné.
Ilyen ez sajna.
Tök jók ezek a mérések ... megy a fika facebookon meg youtubeon, hogy milyen szar időt megy (Honda hungary: "a tákolt ivt crxem jobbat ment") ... de senki nem veszi figyelembe se az emberi tényezőt, se azt, hogy 1-2-3-ban is csak kapar Én Norbinak előre szóltam, hogy ez lesz, remélem bírni fogja a strapát
Negyed mérföld 14.11. Lacházán a gyári is annyit megy. A hangjáról meg az a vicc jut eszembe , hogy van egy srác amerikában aki minden autó hangját megismeri hunyott szemmel. Elmegy mindenféle autó elötte és mondja is. Aztán hoznak neki egy trabantot. Elmegy az is mire megszólal: ne vicceljetek már! Vödröt húztok madzagon Na ez kb olyan kateg. Amúgy jó lenne de a hangja penetráns
Miért jó ez bárkinek is, hogy így üvölt? Sohasem fogom megérteni. ráadásul így a videon keresztül nincs is szép hangja. A pops&bang meg kb. mindenen szar
Nekem a pickupon a hátsó szélvédőn van egy ilyen elhúzható ablak, az is jó dolog, mert lehúzott oldalablakkal pár mp alatt átszellőzik. De attól még a tetőablak is yo lenne..
Lett egy rendelve NFL 1.5-re, Honda MO veheto szerint nem rakhato fel, szervizvezetovel nezve igen. Megjon es fent van jelzek mi kellhet. Mo. Honda vezeto szerint akinek ilyen sportline szarny kell vegyen Sportline Civicet milyen vicces....
Éppen ott volt egy piros Sportline 1.0. Azon néztük. Robbantott rajzról nézve semmi nem kell alá. Mivel egyben van a "talp" résszel a szárny azért nem kell.
A CTR-nél külön van a szárny és a "talp" amin ugye nincs semmi, de a kis szárny együtt van a talppal.
Na, megnéztük. 61000+ÁFA az ára.
A kis szárny egyben van az alsó résszel, azaz egybe van öntve, nem is lehet külön szedni. Ami a CTR-en van alsó lakkfekete rész (a szárny alatt) az meg 123 ezer + ÁFA. Nem értem a Honda árpolitikáját, de nem ez lenne az első hogy logikátlan az árazása.
Cikkszám szerint hozza a sima Civic-re és a CTR-re is, szóval tuti P&P.