Elhiszem, h nincs sok, de az ezüst amit linkeltél, pont ilyen!
Félre ne értsd, lehet, h amit vettél sokkal jobb, csak betetted ennek is a linkjét, mint kiszemeltét, és nem tudtam, h mi alapján döntöttél a kettő között.
Az egész egy hirtelen fellángolás volt még rászánok 200e Ft a kaszni rá max rendbe hozom. Utólag én is bánom hogy nem néztem meg akkor meg nem tudtam volna választani a kettő közül
Az ezüstöt el sem mentél megnézni? Mert hiába kicsit drágább, de fiatalabb is, és lehet nem kellett volna kasztniztatnod. Azt végig egy helyen, márkaszervízben pecsételték.
8 éve megvan a 6g3d augusztusban kinőjük de még megmarad szaladozosnak mert nem kapnék érte annyit amennyibe már nekem van. Szintet léptem de muszáj volt mert kellett a 4 ajtó mindenképp hondát akartam kerestem minden nap.
Az accordra majd kellene egy fasza felni gumival.
Jó felszerelt a külsejével foglalkozni kell(a bal hátsó sárvédő elég gitt egyletű hullámzik mint a Balaton, két lökös eláll és csúnyán van megfestve) amikor elsőnek megláttam úgy gondoltam hogy ennyi pénzért ez marha drága meg nem valós a kmer de amikor kinyitottam az ajtót akkor a belseje megvett kilóra a bőr nagyon szép állapotú sehol semmi kopás semmi folt. Csak furcsáltam az olajat 1. 5 éves 2000km van az olajba maximumon van és nagyon szép színű mintha most öntötték volna bele. De ez csak akkor derül ki ha használjuk.
Igen, láncos. (nekem is 7gen 2 literes van)
Igen, megbízható, de ugye minden azon múlik, hogy az előző tulaj vagy tulajok rendes olajat tettek-e bele.
Főleg sűrűbb olaj használatakor vagy ha nem cserélik rendesen, akkor hajlamos az olajlehúzó gyűrű kokszosodásra. (K20)
(ekkor eszi az olajat, plusz többet fogyaszt benzinből is)
Használj bele a gyárilag előírtat majd vagy 5W30-at, ennél sűrűbbet ne nagyon. (én Eneos Sustina 5W30-at használok, ami megfelel a 0W-s olajok tulajdonságainak is)
A 8gen kasztni a hátsó ajtóknál állítólag hajlamosabb a rozsdára (alul) a 7gen különösebben nem, de a hátsó sárvédőívek kb. minden autónál gyenge pontok, szóval azt csekkolni kell.
Továbbá az alvázat megnézve (autót felemelve) úgy kell megnézni, hogy a védő műanyagokat le kell venni és alá is nézni, mert ott lehetnek meglepetések.
Vásárláskor figyelj minden olyan dologra, amire autó vásárláskor kell. Kiemelt lehet talán a klímacső, mert az szokott beszarni az idő teltével, tehát csekkold, hogy a klíma rendben működik-e.
Másról különösebben én nem tudok.
Ja, megveszed, gyertyát cserélj, ne hagyd el a normál szerviz mellett, nálam egyszer csak leállt a 4-es henger kb. 1 év után és mehettem 3 hengerrel a szerelőhöz gyök kettővel. A gyertya magával vitte a gyújtó trafót is, ami nem volt annyira olcsó. De ha cserélem a 4 gyertyát még az elején, akkor ez nem történik meg. (nem is drága a 4 gyertya)
Sziasztok most állok egy accord vásárlás előtt egy olyan kérdésem lenne hogy mennyire megbízható a 7 gen 2 literes motor(ez már láncos?) és a kaszni? (ennél már nem jellemző a sárvédő rohadás?)
Esetleg tipushibák? Mire figyeljek vásárláskor?
Segitseget szeretnek kerni, tapasztalatok alapjan, gondolatok menten. 7gen ats-rol lenne szo. Az utobbi idoben kicsit nehezebben is indult, de alapvetoen nem volt kulonosebb problema ezzel. Magasabb fordulaton jelentkezik olyan tunetem, hogy olyan 5000fordulat-nal hezitalossa valik az auto, kisse dadogosabb a hang es 6000-nel sem erkezik az a plusz extra loket, amit eddig normal esetben tapasztaltam. Kaptam egy motohiba jelet is. P0171.
Kitorlest kovetoen is produkalja termeszetesen, de ismetelten csak nehany napot kovetoen dobta a hibat be ismet. Merre erdemes elindulni a kerdesben!?
Ha felmerulo kerdes lenne meg, akkor megtargyaljuk termeszetesen. A valaszaitokat elore is koszonom!
Jaja, épp ezért kérdeztem/ lettem kíváncsi a dologra, mert eddig számomra a csepelihondabonto.hu oldala ilyen téren elég jó forrásnak bizonyult, de hogy a K20A6 blokkot 160 lovasnak írják, arra felpattant a szemem. x'D
Persze nem akarok rosszmájú köcsögösködő lenni, mert évek úta az első hiba amit láttam ott és szerintem továbbra is egy nagyon jó adatbázisuk van/ leírásuk a modellekről/ blokkokról, stb.
Egyébként meg rohadt nehéz megtalálni, hogy melyik a valós infó. Én azért elég sokat vadásztam régen és egy adott motorról sokszor van 5féle teljesítmény adat mert ugye az se mindegy, hogy HP, BHP, LE vagy bármi más