HONDA fórum
2024. július 16. kedd, 10:11,  Ria, Valter Legújabb regisztráltunk: TIhummer 0 



Téma neve: HONDA Szerviz

Nyitotta: CTDpeti + 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 2506 | 2505 | 2504 | 2503 | 2502 | 2501 | 2500 | 2499 | 2498 | 2497 | 2496 | 2495 | 2494 | 2493 | 2492 | 2491 | 2490 | vége >> 

Téma információk


Hasznos linkek:

HORPADÁSOK DOKTORA - Horpadás javítás fényezés nélkül
Red Sun service szervíz,tuning,főleg japán autókhoz Vecsésen.
Autótéka2000
Autóküszöb készítés
Ablakemelőszerviz
Silentblock.hu(Mindenféle szilentek gyártása, a szilentgumik összetétele jóval minőségibb, mint a legtöbb utángyártott. Plussz extra, hogy nem kell a szilenteket préselgetni, hanem odaviszed benne a rosszal, visszakapod a jóval.)
NGK lambda szondák
Patent Depo műanyag patentok
Autótükör, visszapillantó javító
váltójavítás- fotókkal
Gyujtókábelek, trafók
összesauto.hu itt egy pontosan kiválasztott autóról kaphatsz részletes információkat...
Főrelé működése
hondafaq-értékes infók
Online EPC
Online EPC (angol és orosz nyelven!)
alkatrész régebbi hondákhoz
HONDA régió kódok
ROMIX Lengyel patent oldal
automotivetouchup.com (Színek, színkódok keresése, kiválasztása)
hondareference.com (Hondák, típus, generáció szerint, színkódok stb. stb.)
Honda / Acura manuals www.hondahookup.com (angol)
Mértékegység konverter!!!
Milyen izzó kell az autóba?
SLH.hu / speciális műszerfal izzók
Hondabazar.hu/ Bontott-, és új gyári alkatrészek
Online EPC 2019-ig
Honda alkatrészek Japánból


Csináld magad:


ECU hibakódok, (+ a kiolvasás menete)
Testkábel tuning (by: Öreg Kergyu)
Első ajtók ablakainak a beállítása ( by: Tonx )
Gyújtáskapcsoló javítás
Főrelé javítás
7.gen Civic ködlámpa install
Egyszerűbb dolgok szervizelésének menete videóval illusztrálva ( írd be az évjáratot, gyártmányt, típust )
#124156 Tibor67 +  2020. április 19. 09:27:57 re: #124141 (Tibor67 + )  ←  ‹›  0 | rejt
Hengerfej felújítva, motor szépen jár, érzésre nyomatékosabb lett. A kiegyenlítő tartályba való "beledolgozás" megszünt . Minden oké, remélem így marad :) Üdv

#124155 Adam79Vti +  2020. április 17. 17:51:47 re: #124153 (czizs + )  ←  ‹›  +2 | rejt
Ezt nem tenném(olajozni a féket?), és a hátsó dugattyú tekerős, nem lehet visszanyomni csak tekerni, ahhoz meg szét kell szedni. Ideiglenesen meg lehet csinálni könnyen míg rendel alkatrészt. Asztalos létemre elég sok mindent meg kellett tanulnom, fék, futómű kormányzás szerelés mert itt albionban horror áron dolgoznak a kontárok, inkább szerszámokat vettem minthogy nekik adjam a pénzt a szar munkáért. Most meg fognak kövezni páran, de a youtube ról lehet tanulni, csak egy témában meg kell nézni több videót mert ott is vannak akik elnagyolják, mások lelkisen megcsinálják.

#124154 Adam79Vti +  2020. április 17. 17:41:06 re: #124152 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  +1 | rejt
Én szétszedném a helyedben, nem nagy dolog. Nézd meg nem e folyik, ha nem akkor a dugattyú és tömítése jó, valószínűleg a csúszó pinek gumija kiszakadt és berohadtak a pinek, meg kell pucolni és szilikonzsírral bekenni újra. ideiglenesen használhatod amíg rendelsz hozzá pineket meg védőgumikat.
Ha a néni megcsinálta neked is menni fog ;)
fék
https://www.youtube.com/watch?v=pu9Osgw8IWk

#124153 czizs +  2020. április 17. 13:45:07 re: #124152 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Fogod leszeded a kereket, elnyomod a betéteket a tárcsától, és befújod a tárcsát wd40-nel. Ja, és nem lépsz a fékre, amíg a szervízhez érsz.
2020. április 17. 17:51:47: megválaszolva Adam79Vti +  által, → #124155 

#124152 -Törölt felhasználó- 2020. április 17. 13:04:03    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok! Beragadó féknyeregre tudtok esetleg valami olyan átmeneti megoldást, hogy legalább beguruljak vele nagyobb katasztrófa nélkül a legközelebbi szervizbe? [SMIL:/smile9.gif] 7gen dízel Accord.
Tegnap beállhatott a bal hátsó. Pedig nem szokott állni az autó 3 napnál többet, azt is ritkán - korona ide vagy oda. Kerékcsere után pumpálni vittem őket kb 15 percre. Mikor itthon még ránéztem a kerékanyákra olyan forró volt a felni, hogy hozzá se tudtam érni... A többi keréknél nem volt gond.
Nem merek vele sehova se menni, de a legközelebbi szervizt még bevállalnám persze gyökkettővel, az is kb ilyen távra van.
Köszi a segítséget előre is!
2020. április 17. 17:41:06: megválaszolva Adam79Vti +  által, → #124154 
2020. április 17. 13:45:07: megválaszolva czizs +  által, → #124153 

#124151 Tonx +  2020. április 12. 15:59:00 re: #124150 (civic4d 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Ami gyárilag elő volt írva, mert annó megnéztem. Meg a számlákon is rajta volt, de már 4 éve nincs meg az autó szóval bocs de nem tudom, és aki megvette neki odaadtam minden papírt számlát.

#124150 civic4d 0  2020. április 11. 21:28:26 re: #124149 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
milyen olajat rakhattak bele vajon korábban az autóba? gondolom érdeklődtél.
2020. április 12. 15:59:00: megválaszolva Tonx +  által, → #124151 

#124149 Tonx +  2020. április 11. 21:15:41 re: #124148 (civic4d 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Igen valós és az én autóm volt. Első tulajdonostól vettem 143e km-rel, az összes számlát adta, az összes műszakiról a papírt, és végig szakszervizben javították az autót. És kiterjesztett garanciával vette. Amikor én vettem tőle még volt 1,5 hónap gyári garancia az autóra. Aztán 2 év után kilyukadt a hűtő és akkor szétszedtem a motort is mert magas fordulaton ette az olajat, nem vészes de 4e alatt 1 liter azért elfogyott. Utána meg 15e alatt azt hiszem egy fél liter fogyott el.
2020. április 11. 21:28:26: megválaszolva civic4d 0  által, → #124150 


2020. április 11. 21:17: Szerkesztve Tonx +  által, megtekintés

#124148 civic4d 0  2020. április 11. 21:08:33 re: #124145 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
ez valós 164000km? esetleg a te autód?
2020. április 11. 21:15:41: megválaszolva Tonx +  által, → #124149 

#124147 Pacsu 0  2020. április 11. 19:21:13 re: #124141 (Tibor67 + )  ←  ‹›  0 | rejt
Szia!
Tonx-hoz csatlakoznék. Én is végigjártam ezt az utat, 250e km körül. A szerelő akkor azt mondta, hogy ilyen mértékű olajfogyasztás szelepszárnál nem jellemző, biztosan gyűrű. Az enyém is hasonlóan nézett ki, és az alsó gyűrűk teljesen beragadtak. Átgyűrűztem - az volt a megoldás.

#124146 Tibor67 +  2020. április 11. 18:23:22 re: #124145 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
oké, értem

#124145 Tonx +  2020. április 11. 15:21:33 re: #124144 (Tibor67 + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Kompressziómérésnél ha jók a felső gyűrűk akkor tökéletes lesz az érték, de az olajlehúzó gyűrűk legalul attól még ugyanúgy beéghettek a helyükre.
Ahogy itt is látszik: 1,7 FRV 164e km-nél.

2020. április 11. 21:08:33: megválaszolva civic4d 0  által, → #124148 
2020. április 11. 18:23:22: megválaszolva Tibor67 +  által, → #124146 

#124144 Tibor67 +  2020. április 11. 13:01:37 re: #124142 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szerinted gyűrű? Kompresszió méréssel kellett volna kezdeni:( A tömítettlenség hibát a hengerfejen vagy a tömítésen nem lehet látni? Valami apró égés, vagy elszíneződés nyomra gondolok. Remélem meg lessz a hiba oka.
2020. április 11. 15:21:33: megválaszolva Tonx +  által, → #124145 


2020. április 11. 13:05: Szerkesztve Tibor67 +  által, megtekintés

#124143 HARAPÓS +  2020. április 10. 14:11:36    ‹›  0 | rejt
Kellene egy kis segítség....Del-Sol-hoz szeretnék új középső kipufogót rendelni,melyik civicen lehet még ugyanaz a kipufogó méret?Csak mert ahonnan rendelnék,ott nincs Del-Sol-hoz.
Köszönöm,üdv [SMIL:/harcol/Forum80.gif] [SMIL:/harcol/Forum80.gif] [SMIL:/harcol/Forum80.gif]

#124142 Tonx +  2020. április 10. 13:46:08 re: #124141 (Tibor67 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nyomáspróba. És egy jó tipp az egr szelep tömítését cseréljétek ki, mert ott át tudja nyomni a vizet a szívósor felé. Általában nem a szelepszár szimmering a fő ok, csak azt egyszerű cserélni.
2020. április 11. 13:01:37: megválaszolva Tibor67 +  által, → #124144 

#124141 Tibor67 +  2020. április 10. 12:02:34 re: #124124 (Tibor67 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hengerfej leszedve:-dugattyú tető, -égéstér, -egr szelep, járatok, - szelephát kokszosak, szelepszár szimering hiba a fő ok.A dugattyú illeszkedése a hengerbe viszonylag jó, a hengernek válla nincs. A szerelő azt mondta, ha nagyon kellene tippelni, akkor kb. 200ekm. tippelne erre a motor állapotra. Sajnos vizuális nyomot nem talált arra, hogy hol ment bele az égésgáz a hűtőrendszerbe. A további munkákra a hengerfej egy gépműhelyes szakembernek átadva. Itt tartunk most. Kérdésem az lenne, hogy van valakinek tapasztalata erre a vizuális hengerfej hiba feltárásra, vagy csak a nyomáspróba hoz eredményt?
2020. április 19. 09:27:57: megválaszolva Tibor67 +  által, → #124156 
2020. április 11. 19:21:13: megválaszolva Pacsu 0  által, → #124147 
2020. április 10. 13:46:08: megválaszolva Tonx +  által, → #124142 

#124140 Tonx +  2020. április 8. 11:58:00 re: #124135 (KamikaZeFan + )  ←  ‹›  0 | rejt
Lehet hogy 1.4 volt vagy 1.1 már nem tudom mert kb 4 éve volt, de a lényeg hogy 1 tizeddel a rendszernyomás előtt még nem folyt semmi max nyomásnál meg igen.

#124139 grego +  2020. április 8. 11:29:08 re: #124138 (KamikaZeFan + )  ←  ‹›  0 | rejt
Gondolom autó és motor függő a dolog mekkora a max rendszernyomás.
1.1 bárnál már 102 fokon forr a viz
1.2-nél 104.8
1.3-nál 107.1

Nekem 1.3-as van gyárilag.

#124138 KamikaZeFan +  2020. április 8. 11:21:54 re: #124136 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Én arra gondoltam hogy miért nem jó egy 1.1 vagy 1.3 sapka a hütőre minek nagyobbat tenni?

Amikor én tettem be az alu hűtőt a kocsiba azon 1.3 as sapi volt és a rendszer 2-3 helyen eresztett pedig átnéztem nem volt semmi baja, lecseréltem az 1.3 as sapit gyári 1.1-esre és sehol nem eresztett.
2020. április 8. 11:29:08: megválaszolva grego +  által, → #124139 


2020. április 8. 11:24: Szerkesztve KamikaZeFan +  által, megtekintés

#124137 Tibor67 +  2020. április 7. 17:12:08 re: #124134 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
oké, köszönöm. Az autóm a szerelőnél, ha kész akkor beszámolok. Üdv

#124136 grego +  2020. április 7. 15:08:08 re: #124135 (KamikaZeFan + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Gondolom nagy melegben felmegy addig. Bár valóban a sapka már elengedi 1.4-nél pl.
2020. április 8. 11:21:54: megválaszolva KamikaZeFan +  által, → #124138 

#124135 KamikaZeFan +  2020. április 7. 14:53:03    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Minek egy hűtőrendszerbe 1.5 bar nyomás?
2020. április 8. 11:58:00: megválaszolva Tonx +  által, → #124140 
2020. április 7. 15:08:08: megválaszolva grego +  által, → #124136 

#124134 Tonx +  2020. április 7. 13:23:53 re: #124133 (Tibor67 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Amikor nyomáspróbát csináltunk a hűtőn akkor vettük észre hogy 1.4bar-ig semmi 1.5nél viszont elkezdett csöpögni a hűtő alul. És jobban megnézve már láttuk a nyomokat, úgy könnyű volt észrevenni hogy tudtuk hol keressük. De addigra késő volt. Utána csináltam co2 tesztet a hűtőben és rögtön elszíneződött a kontrasztanyag. Aztán szét is szedtem kapott új szelepszimmeringet új hengerfejtömítést aztán rögtön gyűrű és csapágy is, majd új vezérlést is. Aztán megszűnt az olajfogyasztás és a hűtővízfogyás is. És utána eladtam az autót:)
2020. április 7. 17:12:08: megválaszolva Tibor67 +  által, → #124137 

#124133 Tibor67 +  2020. április 7. 12:32:27 re: #124132 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mond már légyszíves ezt el, hogy pontosan mit jelent? : ) 160e-nél lett hengerfejes, mert a hűtőn volt egypár hajszálrepedés ami csak 1.5 bar nyomásnál engedte ki a vizet
2020. április 7. 13:23:53: megválaszolva Tonx +  által, → #124134 

#124132 Tonx +  2020. április 6. 16:56:37 re: #124131 (Tibor67 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Én annó szakálmetálltól vettem mindent mármint a gyűrűket és a csapágyakat. Arra figyelj hogy a régi 4-5-6gen D16 nem jó ehhez. Ide a D17 lehet jó, vagy a 7gen D16.
2020. április 7. 12:32:27: megválaszolva Tibor67 +  által, → #124133 

#124131 Tibor67 +  2020. április 6. 15:20:51 re: #124127 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Köszönöm a segítséget. A gyűrűt, és a hajtókar csapágyat hol érdemes beszerezni? Van valami márka javaslat? Vagy csakis gyári? Ha egyszer a környékünkön vezetne az utad, akkor egy jó gyümölcsből készült pálinkázásra a vendégem vagy , mert már máskor is segítettél:)
2020. április 6. 16:56:37: megválaszolva Tonx +  által, → #124132 

#124130 gyik2000 0  2020. április 6. 10:43:11 re: #124129 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ez igy van, altalaban addig jarnak vele, amig leall. Aztan lehet boldogan vontatni.
Na meg mindig teli tanknal szarik be.

#124129 Tonx +  2020. április 5. 19:36:16 re: #124125 (Adam79Vti + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Persze hogy nem cserélik mert a tankban van és macerás, és mi pl ha megkérjük az ügyfelet üres tankkal hozza mert úgy könnyebb nekünk, 100% hogy fullra tankolják és még tele is pakolják a hátsó ülést.
2020. április 6. 10:43:11: megválaszolva gyik2000 0  által, → #124130 

#124128 grego +  2020. április 5. 19:34:05 re: #124125 (Adam79Vti + )  ←  ‹›  0 | rejt
Jó hát egy fórum biztos jobban tudja mint a honda szervízkönyv.

#124127 Tonx +  2020. április 5. 17:29:20 re: #124124 (Tibor67 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ha ennyire belenyúlsz akkor 4 hajtókarcsapágyat is cserélj és a gyűrűket is. Szarrá lesznek kopva a csapágyak a gyűrűk meg letapadva a dugattyúkban. Az egr szelepnél a tömítést mindenképp újra cseréljétek.
Csavarok maradhatnak, nem kell újra meghúzni őket. Munka alkatrész árajánlat 100-200e között vagy több vagy kevesebb. A hengerfejesség nem km függő, nekem az frv (d17) 160e-nél lett hengerfejes, mert a hűtőn volt egypár hajszálrepedés ami csak 1.5 bar nyomásnál engedte ki a vizet. A civic 320e-nél sem.
2020. április 6. 15:20:51: megválaszolva Tibor67 +  által, → #124131 

#124126 Tonx +  2020. április 5. 17:24:23 re: #124125 (Adam79Vti + )  ←  ‹›  0 | rejt
Addig jó amíg tönkre nem megy.

#124125 Adam79Vti +  2020. április 5. 14:35:23 re: #124123 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Érdekes a dolog, külföldi Honda fórumon is azt írják "lifetime". Tudom, semmi sem örök életű.
2020. április 5. 19:36:16: megválaszolva Tonx +  által, → #124129 
2020. április 5. 19:34:05: megválaszolva grego +  által, → #124128 
2020. április 5. 17:24:23: megválaszolva Tonx +  által, → #124126 

#124124 Tibor67 +  2020. április 5. 13:32:33    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok! D16V1 2005-ös EU Civic-em hengerfejes lett ( kiegyenlítőbe nyomja a vizet, ill buborékol is, hűtőrendszer tisztítva, hűtősapka, termosztát cserélve ) A közeli napokben lessz hengerfejezve: - tömítés csere, hengerfej síkolás, szelepezés, szelepvezető, szimering csere. Azt szeretném kérdezni, hogy a hengerfej csavart is kell cserélni? A munka elkészültével a hengerfej csavarokat kb. 1000 km múlva újra kell húzni? A munka, és az alkatrész kb. mennyi? Az autó egyébként 5 éve van nálam , ez alatt kb. 20ekm ment, most 150ekm mutat az óra. Van valakinek tapasztalata, hogy általában mennyi km után lessz hengerfejes egy átlagos használatú Civic? Ha tudtok további "okosságokkal" segíteni akkor tegyétek meg. Előre is köszönöm. Üdv: Tibor
2020. április 10. 12:02:34: megválaszolva Tibor67 +  által, → #124141 
2020. április 5. 17:29:20: megválaszolva Tonx +  által, → #124127 

#124123 grego +  2020. április 5. 09:22:42 re: #124121 (Adam79Vti + )  ←  ‹›   →  ↑  +3 | rejt
120 ezer km és csere.
Ez a 'nem szoktunk ilyet cserélni" után én oda se mennék többet.
2020. április 5. 14:35:23: megválaszolva Adam79Vti +  által, → #124125 


2020. április 5. 09:23: Szerkesztve grego +  által, megtekintés

#124122 gyik2000 0  2020. április 5. 07:24:50 re: #124121 (Adam79Vti + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Semmi sem örök életű...

#124121 Adam79Vti +  2020. április 4. 09:16:35    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok, 2004 es Accord 2.4 nél szükséges a benzinszűrő cseréje vagy "örökéletű"? Van aki szerint bizonyos megtett km után érdemes cserélni, de egyik autószervizben dolgozó barátom azt mondta nem szoktak ilyet cserélni, ezek úgymond örök életűek, nem tud eldugulni normál esetben.
2020. április 5. 09:22:42: megválaszolva grego +  által, → #124123 
2020. április 5. 07:24:50: megválaszolva gyik2000 0  által, → #124122 

#124120 Ferko1 +  2020. április 3. 20:34:04 re: #124119 (burjois 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Abroncs volt szar, új gumit feltették azóta csend van.

#124119 burjois 0  2020. április 3. 18:39:02 re: #124118 (Ferko1 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mi volt a problem?
2020. április 3. 20:34:04: megválaszolva Ferko1 +  által, → #124120 

#124118 Ferko1 +  2020. április 3. 11:13:16 re: #124117 (Ferko1 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Megoldva...
2020. április 3. 18:39:02: megválaszolva burjois 0  által, → #124119 

#124117 Ferko1 +  2020. március 28. 17:15:57    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!

Hátsó kerék problémám lenne, most voltam gumisnál és a bal hátsó kerekem "kóvályog"(felemelve látszik,hogy nem szépen forog) télivel nem vettem észre, de a nyárival hangja is van, mintha ütne a gumi, 80-tól felfele egyre durvább, gyorsabb a zakatolás...csapágynak nincs hangja.

Hozzátartozik, hogy decemberben telibevágtak hátulról, 30-40km/h val lehet hogy ekkor elmehetett vmi?

Köszönöm a segítséget! [SMIL:/meghajol/bowdown.gif]





2020. április 3. 11:13:16: megválaszolva Ferko1 +  által, → #124118 

#124116 Yakumo +  2020. március 12. 22:52:55 re: #124115 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
Köszönöm! [SMIL:/meghajol/bowdown2.gif]

#124115 Tonx +  2020. március 12. 19:28:59 re: #124114 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Központosító kell más nem.
2020. március 12. 22:52:55: megválaszolva Yakumo +  által, → #124116 

#124114 Yakumo +  2020. március 12. 18:27:43    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Segítség plz:

Kérdés annyi lenne, hogy K20A6-nál (Accord, 7gen 2.0 benzin) kuplungcserénél szükség van-e bármi célszerszámra/előfeszítésre vagy csak "simán" központosító beszerel és úgy rendben is van?

EP3-nál nem kellett előfeszítés (K20A2), dízel 2.2 Accord-nál kell vagy van ilyen szerszám hozzá, de tudtunkkal benzinesekhez nem kell ilyen. Kérdés, hogy igazunk van-e^^

Köszi előre is a segítséget!
2020. március 12. 19:28:59: megválaszolva Tonx +  által, → #124115 

#124113 sznob +  2020. március 10. 17:21:37 re: #124112 (WhiteDevil_VTi + )  ←  ‹›  0 | rejt
Szia! Évek óta használom, ami nálam kb. 10.000 km-összesen. [SMIL:/szetvert.gif] Eddig minden oké. Annyi, hogy érdemes lekezelni/festeni a tengelyt, mert a gyári festés szinte nincs is.

#124112 WhiteDevil_VTi +  2020. március 10. 13:10:22    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok,

féltengely csere előtt áll a VTi-m, Importtuning-os J&R márkával van valakinek valami tapasztalata? - Gyári motor/teljesítmény, átlagos, hétköznapi user vagyok, nem az a gyorsulgatós fajta. - Ennek tükrében kérdezem.


Üdv,
Bálint
2020. március 10. 17:21:37: megválaszolva sznob +  által, → #124113 

#124111 DeathAdder +  2020. március 3. 17:58:06 re: #124110 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ja értem, köszi :)

Hamarosan kiderül :)

#124110 Tonx +  2020. március 3. 17:55:25 re: #124109 (DeathAdder + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mert nem írta biztosra. De amúgy 3 csavar az egész a service manual szerint.
2020. március 3. 17:58:06: megválaszolva DeathAdder +  által, → #124111 

#124109 DeathAdder +  2020. március 3. 17:39:28 re: #124108 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
De miért, ha a kesztyűtartónál kijön a légzsák? :)
2020. március 3. 17:55:25: megválaszolva Tonx +  által, → #124110 

#124108 Tonx +  2020. március 3. 17:33:38 re: #124107 (DeathAdder + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Attól még lehet hogy ki kell venni a műszerfalat:)
2020. március 3. 17:39:28: megválaszolva DeathAdder +  által, → #124109 

#124107 DeathAdder +  2020. március 3. 15:27:00 re: #124106 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
[SMIL:/meghajol/bowdown2.gif] [SMIL:/meghajol/bowdown2.gif]

Féltem hogy le kell bontani az egészet, ami biztos hogy nem történt volna meg, a fűtésházat is csak ezért nem cseréltem még [SMIL:/szetvert.gif]
2020. március 3. 17:33:38: megválaszolva Tonx +  által, → #124108 

 << eleje | 2506 | 2505 | 2504 | 2503 | 2502 | 2501 | 2500 | 2499 | 2498 | 2497 | 2496 | 2495 | 2494 | 2493 | 2492 | 2491 | 2490 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.45, 0.39, 0.36
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.084 mp, 10 query