HONDA fórum
2024. június 2. vasárnap, 01:40,  Kármen, Anita Legújabb regisztráltunk: gyulko 0 



Téma neve:

Nyitotta: nbinszky + 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 984 | 983 | 982 | 981 | 980 | 979 | 978 | 977 | 976 | 975 | 974 | 973 | 972 | 971 | 970 | 969 | vége >> 

Téma információk
Hasznos link:

Skunk2 cuccok Magyarországon


Motorswap, kompresszió számítás és egyéb okosságok angolul



Civic mini me swap



Skunk2 cuccok hamisítása
#29331 -Törölt felhasználó- 2020. április 5. 10:54:45 re: #29328 (Dontwalk + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Még a végén hagyom magam rábeszélni egy szoftverfrissítésre...Egyszer majdnem elmentem a Rigótech-hez Szekszárdra, de végül is lemondtam...
Egyébként mindig az volt a "bajom", hogy az a 10-15-20 % + hiányzik, amitől igazán élvezetessé válna az autó.
Emlékeim szerint régebben 1000 euró volt és egy külföldi srác csinálta.
Most ez ügyben mi a szitu?
2020. április 5. 10:59:22: megválaszolva Dontwalk +  által, → #29334 

#29330 Szabb +  2020. április 5. 10:43:42    ‹›  +2 | rejt
Azért egy szoftverfrissítés nem olyan mértékű beavatkozás ami az élettartam rovására megy.
(amennyiben pl. egy gyári motort meg turbózol és elkezded a nyomást növelni akkor ok. előbb utóbb hazavágod, de ott a teljesítmény is más azért...)
A vidiben szereplő autóban a reflash óta 150+ ezer km. lett beletéve és köszöni jól van.

A japán mérnök nem hülye valóban, de őket is köti a sok szigorú előírás, az környezetvédelmi szigorítások stb. aminek meg kell felelniük és ezt sajnos sok esetben a teljesítmény oltárán áldozták fel...

#29329 grego +  2020. április 5. 10:39:33 re: #29328 (Dontwalk + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Mért károsabb a dús keverék mint a szegény? Mi számít dúsnak és mi szegénynek?
2020. április 5. 10:55:59: megválaszolva Dontwalk +  által, → #29333 

#29328 Dontwalk +  2020. április 5. 10:37:42    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ezt mi is kérdeztük anno. Az van, hogy a 2.4-es valami 8 ezer valahányszáz fordulatot tud maximálisan a reflash pedig 7600-nál szabályoz a gyári 7200-al szemben. Sok német júzer 8000-es letiltással használja. De ez még mindig csak egy adat én rendre elváltok olyan 7000-7200-nél hiszen az akkor már pont elég ,hogy a 4600-as fordszámon bekövetkező vtec felett maradjak. És persze ezek a gyorsítások se mindennaposak szóval semmi egyéb károsodás nincs. Az expert elmondta, hogy ezeknél a motoroknál az, hogy a vtec váltás lejjebb került az pont hogy csak jót tesz a motornak hiszen így minden mechanika ami benne van olajozódik és működik.
A reflash egyben a keveréken is szegényített mert ezek a K szériás motorok elég dús keverékkel vannak gyárilag programozva. Most nyilván nem hülyék a japán mérnökök de a dús keverék az károsabb a motorra mint a szegényebb. Egy biztos: a K24-en nagyon látszik, hogy tudatosan lefojtották és messze a benne rejlő potenciál alatt helyezték forgalomba. Szerintem egyik oka az volt, hogy a CTR K20-asa ami tényleg egy kihegyezett motor a maga 200 lóerejével maradjon a sportosságra vágyók és maga a paletta leggyorsabb autója. Furcsa, hogy egy sima reflash kapásból gyorsabb autóvá teszi az ATS-t és akkor még nem beszéltünk a gyárilag "lebutított" leömlőről és cat-backről ami kb. 25 ló mínuszt jelent úgy összességében.
2020. április 5. 10:54:45: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #29331 
2020. április 5. 10:39:33: megválaszolva grego +  által, → #29329 

#51061 CsekMG +  2020. március 21. 19:35:36    ‹›  0 | rejt
Sziasztok,

Valakinek van információja, tapasztalata abban, hogy az NPR és a Nippon Racing márkanevű dugattyúk alatt ugyanarról a gyártóról, termékről lenne szó, vagy külön gyártók?

Ha van különbség akkor az pontosan mit takar?

Előre is köszönöm a segítséget.



Üdv:Geri


#51060 Szabb +  2020. február 20. 08:41:48 re: #51058 (grego + )  ←  ‹›  +1 | rejt
"no, the real question is are you 18 or 45?" [SMIL:/smile2.gif] [SMIL:/smile2.gif] [SMIL:/smile2.gif]

#51059 Yaroslav +  2020. február 19. 19:00:42 re: #51057 (Andris + )  ←  ‹›  0 | rejt
Biztos hozható a 8l, de minek? :) (Egyébként sprintmonitoron ennél durvábbak is vannak - talán 6,4-et is láttam. A pszichomókusok azt állítják, hogy a fogyasztás kérdése jellemzően egy erős trigger a "lefelé okosításra" az embereknél. Ez egyfajta automatikus agyi védekező funkció a választásunk mások előtti igazolására.)
Viccet félretéve. Igaz, hogy nálam még csak kb. 8k km van benne, de most megnéztem és 8,53 volt a legjobb átlagom egy 800km-es karikán - veretés nélkül - jellemzően pályán és alsóbb rendű utakon megtéve. A teljes átlag jelenleg 9,81 teljesen gyári szívóoldali rsz-el. Ez kb. 30% pálya, 30% város és 40% autóutas használatban alakul és kezd stabilizálódni. 95%-ban nincs ballaszt sem utasok sem pár zsák cement képében. Cserébe szeretem a vtec-et! [SMIL:/zavarbanvan/embarassed3.gif]
Kíváncsi leszek, hogy neked mennyit hoz majd vissza a gyári betét, de meglepődnék ha drámaian csökkenne. Majd azért megoszthatod, hogy milyen lett! ;)

#51058 grego +  2020. február 19. 13:08:05 re: #51057 (Andris + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Nézd meg
2020. február 20. 08:41:48: megválaszolva Szabb +  által, → #51060 

#51057 Andris +  2020. február 19. 11:03:11 re: #51056 (Yaroslav + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Igen EP3 az alany, igazából mióta megvan csak K&N betétszűrő van bent, igy nincs viszonyítási alapom, több mint 60ezret mentem vele, és 10L körül mozog a fogyasztás igaz hogy 60-70% autópálya 130-150 között. De több helyen olvasom hogy pályán 8 körül esznek, kíváncsi vagyok mi az igazság, úgyhogy rendelek bele egy gyárit és megnézem most.
2020. február 19. 19:00:42: megválaszolva Yaroslav +  által, → #51059 
2020. február 19. 13:08:05: megválaszolva grego +  által, → #51058 

#51056 Yaroslav +  2020. február 19. 10:26:53 re: #51054 (Andris + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hali!

Mivel a több levegőhöz több benzin jár, ezért szerintem értelemszerűen nőni fog. Mivel ha jól látom egy EP3-ról van szó, akkor ez kb 10% fogyinövekedés, ami reálisnak tűnik. De nagy része nyilván a lábadban van, illetve a használat körülményei miatt is nőhet. (Nekem simán +/-2l attól függően, hogy hétvégi autózás, vagy általános közlekedés volt e túlsúlyban. Vagyis ha berakás után elvitted megjáratni, akkor még csak nem is sok! :) )
Mindenképpen járj ki pár tankot és úgy nézd, ne csak egy kiragadott példát!

Üdv,
2020. február 19. 11:03:11: megválaszolva Andris +  által, → #51057 

#51055 degumentes 0  2020. február 18. 22:56:49 re: #51054 (Andris + )  ←  ‹›  0 | rejt
Persze, ha jobban nyomod neki, mert jobban tetszik a hangja. [SMIL:/szetvert.gif]

#51054 Andris +  2020. február 18. 21:56:14    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Helló, szerintetek egy sport betétszűrőtől nöhet jelentősen a fogyasztása egy autónak, 1-1,5L re gondolok.

Köszi
2020. február 19. 10:26:53: megválaszolva Yaroslav +  által, → #51056 
2020. február 18. 22:56:49: megválaszolva degumentes 0  által, → #51055 

#51053 CsekMG +  2020. február 3. 21:29:27    ‹›  0 | rejt
Sziasztok!

Tudom ez inkább az Adás-Vételbe való, de itt hátha több szerencsével járok.Esetleg itt van aki tud segíteni a beszerzésben.
Köszönöm ha maradhat itt.

Toda vagy Toda replica leömlőt szeretnék venni ( Tegiwa, SRS,PLM, stb...) B-s motorhoz illetve Skunk2 Pro2 vezérműtengelyeket, hozzá Skunk2 Pro szeleprugókat és rugótányérokat.





#51052 Yakumo +  2019. december 16. 07:53:34 re: #51051 (sh adam 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Én nem vagyok egy hatalmas műszaki zseni, de mindig is azt vallottam, hogy a szimpla állás semelyik autónak nem tesz jót hosszú távon.
Akár ritkán, de az alkatrészeket egyszerűen át kell mozgatni időnként, mert beállnak/kiszáradnak/berozsdálnak, csak idő kérdése.

Amikor megvettem a fehér CTR-t, (eladtam nemrég sajnos) ami tényleg nagyon jó állapotban volt, annál is az első hónapban szét kellett szedni a fékmunkahengereket, mert (na, szerelő sem vagyok, de megpróbálom megfogalmazni érthetően) a fékpofákat visszahúzó "karmantyú" vagy mi a rák ki volt száradva, ezért megszorult és nem engedte normálisan vissza a fékeket, ezért több kerék melegedett. Ha szarul is írtam, a lényeg, hogy melegedett a fék. [SMIL:/szetvert.gif] [SMIL:/smile2.gif]

És ennek is az volt az oka, hogy az eladása előtt elég sokat állt egy mélygarázsban, cirka nem volt rendszeresen megjáratva.
Lehet persze mindent fújkálni, vigyázni rá álló helyzetben is, de akkor is az a legjobb szerintem, ha legalább egy kicsit át van mozgatva az egész verda időközönként (ahogy írja az ember is, legalább 1 hónapban egyszer) mert akkor át tud mozogni/forogni minden az autóban, a futómű, a kerékcsapágyak és ugye maga a motor is, tehát sok minden amihez amúgy nem lehet hozzáférni. Mármint szétszerelés nélkül.

#51051 sh adam 0  2019. december 15. 19:27:30    ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Lehet volt már, de aki lerakja télre az autót azt értinheti. [SMIL:/smile3.gif]
LINK
2019. december 16. 07:53:34: megválaszolva Yakumo +  által, → #51052 

#51050 sh adam 0  2019. december 12. 10:20:15 re: #51049 (delmarco 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Én nem adnék ennyit egy lecsapatóért. Inkább nézz körül DIY catch can hátha valamelyiket meg tudod csinálni te is. Én csináltam már shakerből. Oldalába 2 tömlő csatlakozó, a tetejében meg a mosogató dörzsi. [SMIL:/mosoly.gif]

#51049 delmarco 0  2019. december 12. 02:11:05    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hasznalt mar valaki ilyen Epman lecsapatot, estleges tapasztalatok?

Epman
2019. december 12. 10:20:15: megválaszolva sh adam 0  által, → #51050 

#51048 Higany +  2019. november 9. 23:55:00 re: #51044 (PelyV(T)i + )  ←  ‹›  0 | rejt
De ha a skunk2 még mindig hozza a valóságban a jópár tized mm emelés hiányt és az átlag 15 fok nyitvatartás hiányt, ahogy régebben, akkor lehet más a helyzet, de én se cserélném ki, akkora diffi nincs, h megérje kísérletezni, ha meg már helyesebbek a katalógus adatok, akkor nem kérdés, h nem cserélnék.

#51047 PelyV(T)i +  2019. november 9. 10:55:42 re: #51046 (kicsigabi94 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Valószínüleg nem véletlenül írják az XP-t hozzá.

#51046 kicsigabi94 0  2019. november 8. 12:39:45    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hello!
Skunk2 oldalán B-s tuner3 tengelyhez Pro XP rugót írnak hogy az kéne hozzá ami elég érdekes így számomra. Mi az igazság? Jó hozzá az alpha series is?
2019. november 9. 10:55:42: megválaszolva PelyV(T)i +  által, → #51047 

#51045 sacaekvti 0  2019. november 7. 19:19:41 re: #51044 (PelyV(T)i + )  ←  ‹›  0 | rejt
Köszi!

Bár nem értem,hogy miért ezt adják meg... Attól még a skunk2 is nézhhetné az abszolút nyitás kezdetétől a teljes zárás végéig.
Akkor nincs csere :)

#51044 PelyV(T)i +  2019. november 7. 17:41:04 re: #51042 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
A SKunk2 tengely adatai 0.05-re vannak megadva, a BC nek ugyanígy ez 254/248. Jó esetben nem lesz gyengébb a motor.
2019. november 9. 23:55:00: megválaszolva Higany +  által, → #51048 
2019. november 7. 19:19:41: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #51045 

#51043 zolynet +  2019. november 7. 14:19:41 re: #51042 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Mérés után kiderült, csapj bele! ;)
A szaki hsz nem tőlem fog jönni.

#51042 sacaekvti 0  2019. november 7. 10:28:32    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!

Most Skunk2 Tuner stage 2 van az autómban és lehet váltanék Brian Crower stage 2 (BC0012)

Skunk2
Szelepemelés és duráció ( szívó/kipuff oldal) : (12.27mm/11.81mm); 264/266
BC0012
Szelepemelés és duráció ( szívó/kipuff oldal) : (11.99mm/11.99mm); 306/300

A krédés, hogy mi a a véleméynetek, erősebb lenne az új tengelyekkel az autó?
Szívó autónál elvielg jobb a hoszabb szelepnyitvatartás,mert jobban fel tudom tölteni a hengereket.

Köszi a válaszokat!
2019. november 7. 17:41:04: megválaszolva PelyV(T)i +  által, → #51044 
2019. november 7. 14:19:41: megválaszolva zolynet +  által, → #51043 

#51041 -Törölt felhasználó- 2019. október 29. 12:18:49 re: #51040 (sh adam 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
nagyon köszönöm a segítséged.

#51040 sh adam 0  2019. október 28. 16:36:33 re: #179410 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ugyan az.
Nagy választék nincs. Ha nem akarsz egy vagyont költeni rá, akkor EZ . [SMIL:/mosoly.gif]
2019. október 29. 12:18:49: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #51041 

#179410 -Törölt felhasználó- 2019. október 28. 11:09:25    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok.

Lenne egy fontos kérdésem!

Ha B20-as blokkból szeretnék vti hengerfejjel motort építeni, akkor a B20B motor jó csak vagy a B20Z motor is jó?
és tudnátok ajánlani dugattyút a blokkba, cél hogy stabil erős és nyomatékos motor épüljön.

köszi. Norbi
2019. október 28. 16:36:33: megválaszolva sh adam 0  által, → #51040 

#51039 sacaekvti 0  2019. október 2. 12:34:28 re: #51037 (bneon 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Gyári JDM ITR ECU-t tudok olcsón, de tény és való,hogy a saját motorodra írt program a legjobb.

2019. október 2. 12:35: Szerkesztve sacaekvti 0  által, megtekintés

#51038 zoli bácsi 0  2019. október 1. 22:26:03 re: #51037 (bneon 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
szia igen érdemes de az itr ecut nem lehet írni ezért p28 v p30 as ecu kell átalakító kábellel együtt!

#51037 bneon 0  2019. október 1. 19:12:45    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!
Dc2 integrán (B18C6) szeretném lecserélni a kipufogórendszert a következőre: jdm itr leömlő, 60as rozsdamentes rendszer egy középdobbal és Spoon végdob.
Kérdésem a következő: kell programozni az ecut ezután a módosítás után vagy nem? (Katalizátor nem lenne az új rendszerben)

Válaszokat köszi!
2019. október 2. 12:34:28: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #51039 
2019. október 1. 22:26:03: megválaszolva zoli bácsi 0  által, → #51038 

#51036 sacaekvti 0  2019. szeptember 23. 20:47:49    ‹›  0 | rejt
[HONDATA Kpro v1 v2]
Sziasztok, adott a fent említett ecu. letöltve róla a régi program és az új Kmanagerrel feltöltve az ecura. Így elvileg kéne tudni logolni vele, de a helyzet a következő, Kmanager látja hogy ignition On , minden friss ( firmware,software stb) autó beindít rányom a villám jelre azaz elkezdenék logolni,de egyik sensor sem mutat semmilyen jelet, azaz MAP, RPM ... miden konstant értéket mutat, nem a valósat, amit kellene. Feltölteni/ letölteni tudunk az ecuról. Végignéztük az interenetet és úgy néz ki még nem volt snekivel sem iylen, de remélem tudtok segíteni! Előre is Köszi [SMIL:/mosoly.gif]

#51035 zolynet +  2019. szeptember 23. 13:29:45 re: #51034 (Kázmér + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Pontosan, én is ezért mértem le előtte és módosítás után a civic-et és az accordot is.

2019. szeptember 23. 13:30: Szerkesztve zolynet +  által, megtekintés

#51034 Kázmér +  2019. szeptember 23. 12:52:50 re: #51031 (zolynet + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Igaza van, de valami viszonyítási érték kell mindenkinek, ha faragja a kocsiját. Legalább látja, h ért-e valamit a sok belefektetett pénz és munka.
2019. szeptember 23. 13:29:45: megválaszolva zolynet +  által, → #51035 

#51033 grego +  2019. szeptember 23. 11:59:18 re: #51031 (zolynet + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Mégis mindenki ezekkel a saccolásokkal büszkélkedik :D

#51032 Szabb +  2019. szeptember 23. 11:33:46 re: #51031 (zolynet + )  ←  ‹›  0 | rejt
és igaza is van! [SMIL:/smile7.gif]

#51031 zolynet +  2019. szeptember 23. 10:58:11 re: #51030 (delmarco 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +3 | rejt
Azóta csak azt mondja erre az egész dynozásra hogy "digitális saccolás". [SMIL:/smile2.gif]
2019. szeptember 23. 12:52:50: megválaszolva Kázmér +  által, → #51034 
2019. szeptember 23. 11:59:18: megválaszolva grego +  által, → #51033 
2019. szeptember 23. 11:33:46: megválaszolva Szabb +  által, → #51032 

#51030 delmarco 0  2019. szeptember 17. 20:48:36 re: #51027 (zolynet + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Koszi az infot...
Beszeltem mar vele meg az nap pont veletlenul vettem tole egy lampat, nekem is meselte az S2000 esetet.
2019. szeptember 23. 10:58:11: megválaszolva zolynet +  által, → #51031 

#51029 sh adam 0  2019. szeptember 17. 11:17:58 re: #51028 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
B16a és b18c ugyan az. B20 ami más , talán a járat nagyobb.

#51028 sacaekvti 0  2019. szeptember 16. 21:59:18    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hali, B16a2-re melyik gyári olajpumpa megy fel aminek nagyobb az olajnyomása? És mi a gyári cikkszáma? Előre is ksözi a helpet! ( talán a b18c5-é? )
2019. szeptember 17. 11:17:58: megválaszolva sh adam 0  által, → #51029 

#51027 zolynet +  2019. szeptember 16. 11:50:52 re: #51005 (delmarco 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ha visszakeresel akkor láthatod hogy nekem is ennyit mértek a gsr tengelyekkel. (158le)
ITR tegnelyekkel lett 166le itt a dyno padon volt mindkét mérés. Szintén többet vártam de ez már csak ilyen sirató pad.
Sanya egyik gyári s2k-ját itt 193lóra mérték. Ez ilyen pad, el ne kezd keresgélni a lóerőket! ;)
2019. szeptember 17. 20:48:36: megválaszolva delmarco 0  által, → #51030 

#51026 sh adam 0  2019. szeptember 11. 08:42:12 re: #51025 (kicsigabi94 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Szia!
Berakható, volt is pár blokk így. Attól függ kell e neked akkora comp? Azzal lenne úgy 13:1 körül.
Mit szeretnél, mi a cél?
Ha marad a gyári tengely, vagy csak ek9/itr akkor (Én) kicsit fölöslegesnek érzem.
Inkább egy B16a (pr3) menjen bele azzal 11.3:1 körül lenne. Esetleg még a jdm itr (p73-00), azzal 11.6:1, de még az EU itr dugó is elég lenne a 11:1-el.
Ezeketől nagyobb comp-ot akkor érdemes ha valami giga tengelyt raksz bele.

#51025 kicsigabi94 0  2019. szeptember 11. 01:49:41    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hello!
Adott egy B18C4. Sajnos jelentős olajfogyasztás miatt generálra kerül a sor és valószínűleg fúrni is kell. A kérdés viszont a következő: Esetleg van valakinek tapasztalata B16B copy, öntvény
dugókkal(Nippon stb...), hogy mennyire tartósak, bírják-e a gyárinál magasabb fordulatot? Illetve az eltérő égéstér kialakítás miatt egyáltalán berakható-e B18C4-be?
2019. szeptember 11. 08:42:12: megválaszolva sh adam 0  által, → #51026 

#51024 balu0102 +  2019. szeptember 7. 09:13:41 re: #51005 (delmarco 0 )  ←  ‹›  -2 | rejt
Ezzel most miért van baj? Huszonéves autó ami gyárilag 160ló tud mérőpadon 155öt. Teljesen ok. Jó van benne itt szívosor meg ilyen olyan dolgok, én személy szerint sose hittem igazán az ilyesmiben.
Szerintem elégedett lehetsz vele, teljesen ok. Löksz bele 100as benzint ott lehet meg is lesz a maradék 5 paci.

#51023 delmarco 0  2019. szeptember 7. 02:41:05 re: #51018 (Pörzsi + )  ←  ‹›  0 | rejt
Biztos, hogy van ertelme a regi "elso magyar" Swift es egy ket Subarunal is onnan sziv a legszuro hidegebb levegot gyarilag.

#51022 Pörzsi +  2019. szeptember 6. 22:26:21 re: #51021 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ja, félreértitek. Úgy értettem másik típuson megoldani, hogy onnan szívjon! [SMIL:/szetvert.gif]

#51021 Tonx +  2019. szeptember 6. 22:19:06 re: #51020 (Pörzsi + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Pedig kell hidd el. Haver is kikötötte mert minek, aztán volt hogy télen lejegesedett a szívósor és dadogott az autó, visszarakta és minden jó lett.
2019. szeptember 6. 22:26:21: megválaszolva Pörzsi +  által, → #51022 

#51020 Pörzsi +  2019. szeptember 6. 21:28:29 re: #51019 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Na jó, azt a részét kihagynám :)
2019. szeptember 6. 22:19:06: megválaszolva Tonx +  által, → #51021 

#51019 grego +  2019. szeptember 6. 21:26:29 re: #51018 (Pörzsi + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Télen meg a leömlő hővédőlemeztől szív :D
2019. szeptember 6. 21:28:29: megválaszolva Pörzsi +  által, → #51020 

#51018 Pörzsi +  2019. szeptember 6. 21:20:13    ‹›   →  ↑  0 | rejt
5gen 1.3 gyárilag ilyen. Van értelme hasonló megoldásnak, azaz átfúrni a sárvádőlemezt, vagy onnan is meleg levegőt szív?


2019. szeptember 7. 02:41:05: megválaszolva delmarco 0  által, → #51023 
2019. szeptember 6. 21:26:29: megválaszolva grego +  által, → #51019 

#51017 delmarco 0  2019. szeptember 6. 12:01:14 re: #51016 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Amennyiben jol ertelmezem amit irsz neked is motorteri levegot sziv a motor?

 << eleje | 984 | 983 | 982 | 981 | 980 | 979 | 978 | 977 | 976 | 975 | 974 | 973 | 972 | 971 | 970 | 969 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.72, 0.48, 0.38
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.065 mp, 10 query