Ezt mi is kérdeztük anno. Az van, hogy a 2.4-es valami 8 ezer valahányszáz fordulatot tud maximálisan a reflash pedig 7600-nál szabályoz a gyári 7200-al szemben. Sok német júzer 8000-es letiltással használja. De ez még mindig csak egy adat én rendre elváltok olyan 7000-7200-nél hiszen az akkor már pont elég ,hogy a 4600-as fordszámon bekövetkező vtec felett maradjak. És persze ezek a gyorsítások se mindennaposak szóval semmi egyéb károsodás nincs. Az expert elmondta, hogy ezeknél a motoroknál az, hogy a vtec váltás lejjebb került az pont hogy csak jót tesz a motornak hiszen így minden mechanika ami benne van olajozódik és működik.
A reflash egyben a keveréken is szegényített mert ezek a K szériás motorok elég dús keverékkel vannak gyárilag programozva. Most nyilván nem hülyék a japán mérnökök de a dús keverék az károsabb a motorra mint a szegényebb. Egy biztos: a K24-en nagyon látszik, hogy tudatosan lefojtották és messze a benne rejlő potenciál alatt helyezték forgalomba. Szerintem egyik oka az volt, hogy a CTR K20-asa ami tényleg egy kihegyezett motor a maga 200 lóerejével maradjon a sportosságra vágyók és maga a paletta leggyorsabb autója. Furcsa, hogy egy sima reflash kapásból gyorsabb autóvá teszi az ATS-t és akkor még nem beszéltünk a gyárilag "lebutított" leömlőről és cat-backről ami kb. 25 ló mínuszt jelent úgy összességében.
2020. április 5. 10:54:45: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #29331 2020. április 5. 10:39:33: megválaszolva grego + által,
→ #29329
Valakinek van információja, tapasztalata abban, hogy az NPR és a Nippon Racing márkanevű dugattyúk alatt ugyanarról a gyártóról, termékről lenne szó, vagy külön gyártók?
Biztos hozható a 8l, de minek? (Egyébként sprintmonitoron ennél durvábbak is vannak - talán 6,4-et is láttam. A pszichomókusok azt állítják, hogy a fogyasztás kérdése jellemzően egy erős trigger a "lefelé okosításra" az embereknél. Ez egyfajta automatikus agyi védekező funkció a választásunk mások előtti igazolására.)
Viccet félretéve. Igaz, hogy nálam még csak kb. 8k km van benne, de most megnéztem és 8,53 volt a legjobb átlagom egy 800km-es karikán - veretés nélkül - jellemzően pályán és alsóbb rendű utakon megtéve. A teljes átlag jelenleg 9,81 teljesen gyári szívóoldali rsz-el. Ez kb. 30% pálya, 30% város és 40% autóutas használatban alakul és kezd stabilizálódni. 95%-ban nincs ballaszt sem utasok sem pár zsák cement képében. Cserébe szeretem a vtec-et!
Kíváncsi leszek, hogy neked mennyit hoz majd vissza a gyári betét, de meglepődnék ha drámaian csökkenne. Majd azért megoszthatod, hogy milyen lett!
Igen EP3 az alany, igazából mióta megvan csak K&N betétszűrő van bent, igy nincs viszonyítási alapom, több mint 60ezret mentem vele, és 10L körül mozog a fogyasztás igaz hogy 60-70% autópálya 130-150 között. De több helyen olvasom hogy pályán 8 körül esznek, kíváncsi vagyok mi az igazság, úgyhogy rendelek bele egy gyárit és megnézem most.
Mivel a több levegőhöz több benzin jár, ezért szerintem értelemszerűen nőni fog. Mivel ha jól látom egy EP3-ról van szó, akkor ez kb 10% fogyinövekedés, ami reálisnak tűnik. De nagy része nyilván a lábadban van, illetve a használat körülményei miatt is nőhet. (Nekem simán +/-2l attól függően, hogy hétvégi autózás, vagy általános közlekedés volt e túlsúlyban. Vagyis ha berakás után elvitted megjáratni, akkor még csak nem is sok! )
Mindenképpen járj ki pár tankot és úgy nézd, ne csak egy kiragadott példát!
Tudom ez inkább az Adás-Vételbe való, de itt hátha több szerencsével járok.Esetleg itt van aki tud segíteni a beszerzésben.
Köszönöm ha maradhat itt.
Toda vagy Toda replica leömlőt szeretnék venni ( Tegiwa, SRS,PLM, stb...) B-s motorhoz illetve Skunk2 Pro2 vezérműtengelyeket, hozzá Skunk2 Pro szeleprugókat és rugótányérokat.
Én nem vagyok egy hatalmas műszaki zseni, de mindig is azt vallottam, hogy a szimpla állás semelyik autónak nem tesz jót hosszú távon.
Akár ritkán, de az alkatrészeket egyszerűen át kell mozgatni időnként, mert beállnak/kiszáradnak/berozsdálnak, csak idő kérdése.
Amikor megvettem a fehér CTR-t, (eladtam nemrég sajnos) ami tényleg nagyon jó állapotban volt, annál is az első hónapban szét kellett szedni a fékmunkahengereket, mert (na, szerelő sem vagyok, de megpróbálom megfogalmazni érthetően) a fékpofákat visszahúzó "karmantyú" vagy mi a rák ki volt száradva, ezért megszorult és nem engedte normálisan vissza a fékeket, ezért több kerék melegedett. Ha szarul is írtam, a lényeg, hogy melegedett a fék.
És ennek is az volt az oka, hogy az eladása előtt elég sokat állt egy mélygarázsban, cirka nem volt rendszeresen megjáratva.
Lehet persze mindent fújkálni, vigyázni rá álló helyzetben is, de akkor is az a legjobb szerintem, ha legalább egy kicsit át van mozgatva az egész verda időközönként (ahogy írja az ember is, legalább 1 hónapban egyszer) mert akkor át tud mozogni/forogni minden az autóban, a futómű, a kerékcsapágyak és ugye maga a motor is, tehát sok minden amihez amúgy nem lehet hozzáférni. Mármint szétszerelés nélkül.
Én nem adnék ennyit egy lecsapatóért. Inkább nézz körül DIY catch can hátha valamelyiket meg tudod csinálni te is. Én csináltam már shakerből. Oldalába 2 tömlő csatlakozó, a tetejében meg a mosogató dörzsi.
De ha a skunk2 még mindig hozza a valóságban a jópár tized mm emelés hiányt és az átlag 15 fok nyitvatartás hiányt, ahogy régebben, akkor lehet más a helyzet, de én se cserélném ki, akkora diffi nincs, h megérje kísérletezni, ha meg már helyesebbek a katalógus adatok, akkor nem kérdés, h nem cserélnék.
Hello!
Skunk2 oldalán B-s tuner3 tengelyhez Pro XP rugót írnak hogy az kéne hozzá ami elég érdekes így számomra. Mi az igazság? Jó hozzá az alpha series is?
Most Skunk2 Tuner stage 2 van az autómban és lehet váltanék Brian Crower stage 2 (BC0012)
Skunk2
Szelepemelés és duráció ( szívó/kipuff oldal) : (12.27mm/11.81mm); 264/266
BC0012
Szelepemelés és duráció ( szívó/kipuff oldal) : (11.99mm/11.99mm); 306/300
A krédés, hogy mi a a véleméynetek, erősebb lenne az új tengelyekkel az autó?
Szívó autónál elvielg jobb a hoszabb szelepnyitvatartás,mert jobban fel tudom tölteni a hengereket.
Ha B20-as blokkból szeretnék vti hengerfejjel motort építeni, akkor a B20B motor jó csak vagy a B20Z motor is jó?
és tudnátok ajánlani dugattyút a blokkba, cél hogy stabil erős és nyomatékos motor épüljön.
Sziasztok!
Dc2 integrán (B18C6) szeretném lecserélni a kipufogórendszert a következőre: jdm itr leömlő, 60as rozsdamentes rendszer egy középdobbal és Spoon végdob.
Kérdésem a következő: kell programozni az ecut ezután a módosítás után vagy nem? (Katalizátor nem lenne az új rendszerben)
[HONDATA Kpro v1 v2]
Sziasztok, adott a fent említett ecu. letöltve róla a régi program és az új Kmanagerrel feltöltve az ecura. Így elvileg kéne tudni logolni vele, de a helyzet a következő, Kmanager látja hogy ignition On , minden friss ( firmware,software stb) autó beindít rányom a villám jelre azaz elkezdenék logolni,de egyik sensor sem mutat semmilyen jelet, azaz MAP, RPM ... miden konstant értéket mutat, nem a valósat, amit kellene. Feltölteni/ letölteni tudunk az ecuról. Végignéztük az interenetet és úgy néz ki még nem volt snekivel sem iylen, de remélem tudtok segíteni! Előre is Köszi
Ha visszakeresel akkor láthatod hogy nekem is ennyit mértek a gsr tengelyekkel. (158le)
ITR tegnelyekkel lett 166le itt a dyno padon volt mindkét mérés. Szintén többet vártam de ez már csak ilyen sirató pad.
Sanya egyik gyári s2k-ját itt 193lóra mérték. Ez ilyen pad, el ne kezd keresgélni a lóerőket!
Szia!
Berakható, volt is pár blokk így. Attól függ kell e neked akkora comp? Azzal lenne úgy 13:1 körül.
Mit szeretnél, mi a cél?
Ha marad a gyári tengely, vagy csak ek9/itr akkor (Én) kicsit fölöslegesnek érzem.
Inkább egy B16a (pr3) menjen bele azzal 11.3:1 körül lenne. Esetleg még a jdm itr (p73-00), azzal 11.6:1, de még az EU itr dugó is elég lenne a 11:1-el.
Ezeketől nagyobb comp-ot akkor érdemes ha valami giga tengelyt raksz bele.
Hello!
Adott egy B18C4. Sajnos jelentős olajfogyasztás miatt generálra kerül a sor és valószínűleg fúrni is kell. A kérdés viszont a következő: Esetleg van valakinek tapasztalata B16B copy, öntvény
dugókkal(Nippon stb...), hogy mennyire tartósak, bírják-e a gyárinál magasabb fordulatot? Illetve az eltérő égéstér kialakítás miatt egyáltalán berakható-e B18C4-be?
Ezzel most miért van baj? Huszonéves autó ami gyárilag 160ló tud mérőpadon 155öt. Teljesen ok. Jó van benne itt szívosor meg ilyen olyan dolgok, én személy szerint sose hittem igazán az ilyesmiben.
Szerintem elégedett lehetsz vele, teljesen ok. Löksz bele 100as benzint ott lehet meg is lesz a maradék 5 paci.
Nekem sportlégszűrő van 3' csővel és a képen látható helyig kivezetve,rezobox kivéve és mrá kapott el oylan eső autópáláyn hogy 60-nál maxon törölve az ablaktörlővel nem láttam, megálltam mert megijedtem és 1 g víz nem votl körülötte és fel sem szívta. Ezen információk keretében amúgy én nem lepődtem meg ,hogy nem hozott töblet lóerőt a teljesítménynövelő cuccok.
( Minden rossz indulat nélkül )
Nekem gyari rezonatoron keresztul sziv a motor gyari ITR gumicsovon keresztul, most rakom be nemsokara fixre az ITR legszuro dobozt, de az is rezoboxon keresztul fog szivni, (nem akarom, hogy vizet szivjon) nekem ez utcai auto nem
"hetvegi jatszos", ezert kell a katalizator is nem akarok muszakin problemat ebbol.