HONDA fórum
2024. június 13. csütörtök, 11:46,  Anett, Antal Legújabb regisztráltunk: MDRBcivic 0 



Téma neve:

Nyitotta: balczo 0 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 87 | 86 | 85 | 84 | 83 | 82 | 81 | 80 | 79 | 78 | 77 | 76 | 75 | 74 | 73 | 72 | 71 | vége >> 

Téma információk

Honda Jazz típushibák

honda jazz rádió szerelő
#3953 hrv2003 +  2020. március 22. 09:30:51 re: #3951 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
jaa, ezt nem tudom. Illetve annyit igen, hogy accorddal volt egy kavicsos széria (1 év alatt 3 szélvédő csere) majd az utolsó pár évben semmi... Pilike volt benne, hibátlanul tette a dolgát, nekem bejött..

Ha a gyári mehet az, de alapvetően nincs bajom a jó utángyártottal se
2020. március 22. 09:33:26: megválaszolva grego +  által, → #3955 

#3952 Yakumo +  2020. március 22. 09:24:40 re: #3947 (ClubberLang 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nekem az Accord-on (vagy -ban? [SMIL:/szetvert.gif] ) most Pilkington van, ezzel vettem, különösebb gond nincs vele, de ez sokat azért nem jelent, mert összehasonlítási alapom nincsen a gyárival.

Az biztos, hogy a gyári szélvédő rohadt drága, de persze jó is.

Egyszer a 7gen Civic-kel jártam úgy, hogy szélvédőt cseréltettem (kaptam egy bonus kavicsot és szépen végigrepedt a gyári szélvédő... [SMIL:/szetvert.gif] [SMIL:/smile4.gif] ) na akkor egy elég trét tettek bele. Nem tudom megmagyarázni üveg és üveg között a különbséget, de gyorsabban és könnyebben karcolódott, fura volt, de sajnos a márkájára már nem emlékszem, rohadt rég volt. (hullámos mondjuk nem volt azért, ahogy Feri írja a Nordglass-nál)
2020. március 22. 09:31:55: megválaszolva grego +  által, → #3954 

#3951 grego +  2020. március 22. 09:17:24 re: #3950 (hrv2003 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem bírja a kavicsokat, karcolódik mint a picsa, egy rakás szar.
FK2-ben gyárilag Pilkington van, egy fos. A körmöddel meg tudod karcolni.
A Jazz-ben gyárilag Splintex van, ha jól tudom, de lehet hogy más. De tuti nem Pilkington. Fényévekkel jobb! Sokkal ellenállóbb a kavicsok és karcok ellen. 15 év és 140 ezer km után is hibátlan, míg egy Piplkingtonról 30 ezer km és 4 év után ez nagyon nem mondható el.
2020. március 22. 09:30:51: megválaszolva hrv2003 +  által, → #3953 

#3950 hrv2003 +  2020. március 22. 09:11:57 re: #3948 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
miert nem ?? több is volt, pont ezt írtam.. a pilkington szervizben lazán tesznek bele nordglasst azt vacak de a pilkington hibátlan volt, több is volt belőle..
2020. március 22. 09:17:24: megválaszolva grego +  által, → #3951 

#3949 hrv2003 +  2020. március 22. 09:11:12 re: #3947 (ClubberLang 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
a honda szerviz piszok drága, de ha biztosító fizeti akkor azt válaszd..

a pilkington nagyon jó de vigyázz, mert ők forgalmazzák a kinai nordglasst is..
azokat kerüld el, sokszor fénytörést csinál, nekem volt szembe is pont szemmagasságban , de volt hogy újra cserélték és jobb oldalt alul, mikor átvettem nem volt gond, de parkoláskor hullámzott a padka, utána örökké azt néztem :)

Szóval eredeti pilkington legyen erre ügyelj.. Jó szélvédőt fogsz kapni.
Nekem anno az accordon kb 7 alkalommal cserélték így volt tapasztalat.

#3948 grego +  2020. március 22. 09:08:17 re: #3947 (ClubberLang 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Én Pilkingtont még véletlenül se tennék bele. Minden mást csak azt ne.
2020. március 22. 09:11:57: megválaszolva hrv2003 +  által, → #3950 

#3947 ClubberLang 0  2020. március 22. 09:00:51    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!

Sajnos szélvédőt kell cserélnem. Tudnátok segíteni, h mi a menete és kihez érdemes menni? (számlára és ha lehet Csongrád megye).
Találtam, több mobil ill. pilkington nevű céget. Ezek mennyire lehetnek megbízhatóak? Esetleg Honda szervizbe érdemes menni?
2020. március 22. 12:29:48: megválaszolva kisherceg 0  által, → #3959 
2020. március 22. 09:24:40: megválaszolva Yakumo +  által, → #3952 
2020. március 22. 09:11:12: megválaszolva hrv2003 +  által, → #3949 
2020. március 22. 09:08:17: megválaszolva grego +  által, → #3948 

#3946 madskillz +  2020. március 21. 12:26:15 re: #3937 (kofi2 + )  ←  ‹›  +1 | rejt
ennek nálam jele sincs. de azért lehet, legközelebb megcsináltatom.. köszi

nálam igy 260e km körül "csak" annyi van, hogy picit kerepel a motor vagy hogy mondjam, és kis olajfogyasztás van de semmi hibakód, jelenség semmi nincs.


#3945 Yakumo +  2020. március 21. 11:44:19 re: #3940 (kofi2 + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Jaja, köszi a konkrét infókat!

Következő szerviznél tuti ránézünk megint és ha kell, tisztítva lesz és aminek kell, annak csere. [SMIL:/smile1.gif]

#3944 grego +  2020. március 21. 11:05:35 re: #3943 (kisherceg 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Ebben azért 320 ezer km van :D

#3943 kisherceg 0  2020. március 21. 10:27:43    ‹›   →  ↑  +3 | rejt
Itt van róla videó is.
EGR 1
2020. március 21. 11:05:35: megválaszolva grego +  által, → #3944 

#3942 kofi2 +  2020. március 21. 10:13:55 re: #3939 (Dontwalk + )  ←  ‹›  0 | rejt
Igen, igen!

#3941 kofi2 +  2020. március 21. 10:13:12 re: #3938 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Igen, a csavarokat is és a 4 O gyűrűt is!

#3940 kofi2 +  2020. március 21. 10:11:05 re: #3935 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  +3 | rejt
Igen ez a rövidtávú használat eredménye, de ez nektek is bármikor előjöhet, attól függően, hogy mennyire van most tele!
Énszerintem független attól, hogy a jelenség jelentkezik e vagy sem és, mielőtt a csavar teljesen berohad érdemes kitisztítani, és akkor úgy is új csavar kerül bele utána egy darabig nyugodt az ember! De ezt nektek kell tudni én csak úgy gondolom azt a félnapot és 20-30 ezer forintot érdemes rászánni!

Ennyi volt vele a majd 100e km és 7év alatt, még egy kinyomó villa törése volt, mindketten nagyon szerettük hálás kis autó volt csak közbe vettünk egy hr-v-t ( ami ugyan az mint a jazz, csak magasabb és a motor azért kicsit fickósabb)és mennie kellet!
2020. március 21. 11:44:19: megválaszolva Yakumo +  által, → #3945 

#3939 Dontwalk +  2020. március 21. 10:02:43 re: #3934 (kofi2 + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Szinte kivétel nélkül mindegyiknél előjön használattól függetlenül. Csak ez esetben valamivel hamarabb.
2020. március 21. 10:13:55: megválaszolva kofi2 +  által, → #3942 

#3938 grego +  2020. március 21. 09:58:41 re: #3937 (kofi2 + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
14-est cserélted?


2020. március 21. 10:13:12: megválaszolva kofi2 +  által, → #3941 

#3937 kofi2 +  2020. március 21. 04:09:41 re: #3936 (madskillz + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Ő lenne a EGR átvezető eldugulva!

A Jele a megnövekedett fogyasztás és a folyamatos check engine, de ez utóbbi már csak ha végleg eldugul! Nem nagy meló kitisztítani, de mielőtt nekikezdenél érdemes ránézni a leszorító csavar fejeire nincs e nagyon korrodálva, mert ha igen akkor tálán jobb a szervizben elvégeztetni.
2020. március 21. 12:26:15: megválaszolva madskillz +  által, → #3946 
2020. március 21. 09:58:41: megválaszolva grego +  által, → #3938 

#3936 madskillz +  2020. március 21. 00:08:51 re: #3930 (kofi2 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
ez itt mi? és van ennek valami jele?
2020. március 21. 04:09:41: megválaszolva kofi2 +  által, → #3937 

#3935 Yakumo +  2020. március 20. 23:02:54 re: #3934 (kofi2 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Aha, értem, akkor azért megvan az oka. [SMIL:/mosoly.gif]

Gondolom ha normálisabb távon használja az ember, (tehát néha azért fel is tud melegedni a motor [SMIL:/szetvert.gif] ) akkor nem lesz ilyen, de legalábbis nem ilyen szinten.

Gondolom azért lehet emlegetett típushiba ez ennél az autónál, mert azért sokan városi autónak, de azon belül is kis távú ugrálósnak használják ezt az autót, annak meg ez lesz az eredménye.

A mienknél tényleg nem volt ilyen gond. Gondolom a német akárkik (onnan hozták be a miénket) normálisabb vagy hosszabb távokra használta.
2020. március 21. 10:11:05: megválaszolva kofi2 +  által, → #3940 


2020. március 20. 23:04: Szerkesztve Yakumo +  által, megtekintés

#3934 kofi2 +  2020. március 20. 22:27:06 re: #3933 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Ez a 4km reggel, 4km este, szinte csak hidegen járt a motor!
2020. március 21. 10:02:43: megválaszolva Dontwalk +  által, → #3939 
2020. március 20. 23:02:54: megválaszolva Yakumo +  által, → #3935 

#3933 Yakumo +  2020. március 20. 22:19:20 re: #3930 (kofi2 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nos, ez NEM szép. [SMIL:/mosoly.gif] [SMIL:/szetvert.gif]
2020. március 20. 22:27:06: megválaszolva kofi2 +  által, → #3934 

#3932 Laci-DSI +  2020. március 20. 22:18:30 re: #3919 (glPopMatrix + )  ←  ‹›  +4 | rejt
Sztem tök jól megy az 1.5 Dynamic. Nekem pont tetszik a karaktere - hasonlít a régi VTi-mre.
A hangjával sincs semmi baj, OK 2020-ban ez már hangos, de nem hangosabb, mint a VTi. A VTEC váltás nem olyan, de nagyon élvezetesen lehet vele autózni. Kipróbáltuk, minden sebességi fokozatban fürgébb, mint az 1.8 9gen Civic- mentünk egymás mellett gurulóból, amíg meg volt a Civic.
A felszereltsége szerintem teljesen rendben van. Teljesen jó a manuális klíma (télen nem fázom, nyáron meg hűt) és a NAVI is OK, a LED lámpája meg egyenesen szuper (nem olyan, mint az exec 2016-os Civic volt, de nem is 8M az ára) Nekem pont ilyen autó kellett, kicsi, de praktikus, könnyen kezelhető, élvezetes a városban, és meg autópályán sem jön zavarba. Nekem mindenben pont megfelel, pont annyiért amennyibe került. Ezért vettem egy ilyet tavaly, amíg még lehetett.

#3931 KawaBazsy 0  2020. március 20. 21:27:02 re: #3925 (JohnyFirpo + )  ←  ‹›  0 | rejt
Mikor volt a 146000-es szerviz?

#3930 kofi2 +  2020. március 20. 20:31:52    ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Ez 155e nél volt, eladás előtt szedtem szét nem is volt átvezető már!
2020. március 21. 00:08:51: megválaszolva madskillz +  által, → #3936 
2020. március 20. 22:19:20: megválaszolva Yakumo +  által, → #3933 


2020. március 20. 20:32: Szerkesztve kofi2 +  által, megtekintés

#3929 madskillz +  2020. március 20. 19:55:51 re: #3928 (Yakumo + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Én is 150.000 körül cseréltettem, csak mérföldben. Nem tudom mikor volt előtte cserélve, de jók voltak.

#3928 Yakumo +  2020. március 20. 18:02:53 re: #3926 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A miénkben 150.000km van, de annál is rendben volt, bár azt nem tudhatjuk, hogy cserélve lett-e benne és hogy mikor.
2020. március 20. 19:55:51: megválaszolva madskillz +  által, → #3929 

#3927 Yakumo +  2020. március 20. 18:00:59 re: #3924 (kisherceg 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Öcsém is ahogy megvette, rögtön kicserélte mind a 8 gyertyát, ki tudja mikor cserélték. (40.000-renként kell ugye cserélni)
Trafók csekkolva lettek, meg az EGR is, ezek szerencsére okésak voltak, de csak a gyertya cserétől rögtön jobb lett az autó. (magyarán tényleg ráfért)

Szerencsére ennél az 1. generációs Jazz-nél (valójában a 2. generáció ez, de nálunk az első) nem drága a gyertycsere, hiába kell bele 8 db.
Az újaknál viszont tényleg nem sámli, hogy 40.000-renként csak a gyertyacsere cirka 60.000Ft, mivel az elég drága, irridium (ha jól írom) fejes gyertya kell bele, aminek darabja 7000Ft körül van. (doh [SMIL:/mosoly.gif] [SMIL:/szetvert.gif] )

#3926 grego +  2020. március 20. 17:58:23 re: #3925 (JohnyFirpo + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Nekem 140 ezer lett nemrég benne. Most cseréltem EGR tömitést, csak nem tudom minek, mert semmi baja nem volt, és a csatornák is tökéletesek voltak.
2020. március 20. 18:02:53: megválaszolva Yakumo +  által, → #3928 

#3925 JohnyFirpo +  2020. március 20. 16:21:40 re: #3924 (kisherceg 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Köszönöm a tanácsot, meglesz, de remélem ezek rendben vannak, 146.000 km-ig vezetve van a német szervízkönyv. Most van benne 153.000 km.
2020. március 20. 21:27:02: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #3931 
2020. március 20. 17:58:23: megválaszolva grego +  által, → #3926 

#3924 kisherceg 0  2020. március 20. 15:59:22 re: #3905 (JohnyFirpo + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Ellenőrizd/ellenőriztesd majd a gyertyákat, trafókat, EGR járatot. Sok örömötök legyen benne. ;)
2020. március 20. 18:00:59: megválaszolva Yakumo +  által, → #3927 
2020. március 20. 16:21:40: megválaszolva JohnyFirpo +  által, → #3925 

#3923 JohnyFirpo +  2020. március 20. 13:36:11 re: #3922 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Erről van itt nagybaszó! :D

#3922 grego +  2020. március 20. 13:32:42 re: #3920 (JohnyFirpo + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Ja hát városban nincs ellenfele :D
2020. március 20. 13:36:11: megválaszolva JohnyFirpo +  által, → #3923 

#3921 JohnyFirpo +  2020. március 20. 13:31:17 re: #3906 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
No meg majdnem mindegy hol húz, egyébként alul, mert inkább a pakolhatósága és kompaktsága a lényeg, anya végett.

#3920 JohnyFirpo +  2020. március 20. 13:28:50 re: #3918 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Kb. 6-7 perces autókázásról beszélek, VÁROSBAN. Nem hinném, hogy többet össze lehetne kotorni ellene a városban. Nincs akadály fekvőrendőrnél, gatyább utakon stb... Ez nincs leültetve, szuperül szedi a lábait.
2020. március 20. 13:32:42: megválaszolva grego +  által, → #3922 

#3919 glPopMatrix +  2020. március 20. 13:10:37 re: #3913 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem csak erre válaszolva, hanem az előzőekre is.
Nekem is volt egy 90 lovas EP1-em, most meg van egy 1.3-as Jazz.
Mindkettőnek megvan az előnye / hátránya.
A 90 lovas Civic jobban megy, még úgy is, hogy nehezebb kb. 100kg-mal. Kényelmesebb, sportosabb, nem úgy érzed, hogy bakháton ülsz, mint a jazznél. A jazz hosszútávon kényelmetlen. Nyomatékmaximumot hamar eléri, így tényleg jól lehet vele a forgalom tempóját tartani városban, ez nagyon szerethető benne, viszont hamar elfogy, 2500 fölött semmi, hiába nyomod. Összehasonlítva az új (2017) Jazz 1.4 VTEC -kel. Ég és föld, a GD jazz jobban autózható, az újnál úgy érzem, hogy agyon van fojtva, hiába 100 ló. A hangját is említettétek, szerintem ugyanaz lehet az 1.5 Dynamicnál is. Valóban érdekes. A 100 ló nem érződik. Viszont sokkal autószerűbb, igényesebb beltere van, kényelmesebb az üléspozíció, 6 sebesség miatt pályán is jobb. A GD az 120-ig oké sztem, 130-nál már nem érzi jól magát ő sem meg én sem. (Viszont a CL9 meg itt érzi a legjobban magát szóval probléma megoldva :D )
A GD -nek a fogyasztása BP -n csak munkábajárással, dugóval, úgy , hogy nem lehet sokat menni egyenletesen 8.2 - 8.5. Tehát nem jó. Ha már van benne 1-2 hosszabb táv hétvégén akár városon belül is, akkor lejön 7.2 7.5-re.

Az 1.5 Dynamicról egyéként írták többen, hogy csalódás. El tudom képzelni, hogy miért, a 100 lovasból kiindulva.
Ja és a Dynamic felszereltség egy vicc, főleg annyiért amennyibe kerül. Csak tekerős klímás van. [SMIL:/smile9.gif]
2020. március 23. 10:03:46: megválaszolva PeaK^ +  által, → #3968 
2020. március 20. 22:18:30: megválaszolva Laci-DSI +  által, → #3932 


2020. március 20. 13:12: Szerkesztve glPopMatrix +  által, megtekintés

#3918 grego +  2020. március 20. 13:01:36 re: #3910 (JohnyFirpo + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ok, de most 30 seces távnál van 5 sec difi vagy 1 órásnál? :D
2020. március 20. 13:28:50: megválaszolva JohnyFirpo +  által, → #3920 

#3917 grego +  2020. március 20. 12:47:10 re: #3913 (Yakumo + )  ←  ‹›  0 | rejt
Kipróbáltam az 1.5 Dynamicot a 130 lóval. Nem tudom, semmit nem érzel belőle, meg nekem nagyon furcsa volt a hangja.

#3916 grego +  2020. március 20. 12:46:11 re: #3911 (Yakumo + )  ←  ‹›  0 | rejt
1200 től már tök jól húz

#3915 Yakumo +  2020. március 20. 10:24:42 re: #3914 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Na, akkor azok sem hagyták el ezt a "kezeld könnyen az a lényeg" karakterisztikát.
Végülis a Jazz-nek ez a lényege.

#3914 KawaBazsy 0  2020. március 20. 09:22:25 re: #3913 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Anyámé 1.2 vtec, 90 ló. Teljesen egyenletesen megy, nincs felül a "meghúzza" érzés, inkább arra mentek rá, h alul se lusta. Télleg hibátlan karakter közlekedni.
2020. március 20. 10:24:42: megválaszolva Yakumo +  által, → #3915 

#3913 Yakumo +  2020. március 20. 09:05:34 re: #3912 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
így van, ha választani kellene a Civic 90 lova és a Jazz 83-ma között, akkor én is a Civic-et választanám.

De ha beleülök a kis Jazz-ba, egyszerűen nem lehet nem szeretni, annyira kis kezes valami, könnyen kezelhető, annyira arra van kitalálva, amire való, hogy nagyon. Semmi extra, meg szinte semmi "boogie", semmi VTEC, de mégis kedveled.

De azért a későbbi VTEC-es modelleket kipróbálnám, főleg az 1.5-ös 131lovast 6-os váltóval, azt azért már biztos lehet élvezni is. [SMIL:/smile1.gif]
2020. március 20. 13:10:37: megválaszolva glPopMatrix +  által, → #3919 
2020. március 20. 12:47:10: megválaszolva grego +  által, → #3917 
2020. március 20. 09:22:25: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #3914 

#3912 KawaBazsy 0  2020. március 20. 08:50:32 re: #3911 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Köszi a leírást, ezért hasznos a fórum. :-)
Én is az itthoni Bravoval hasonlítanám, ami ugyanúgy 1.4i 90 ló, s hasonlóan alul harmatos, felül meg hasít. Közlekedni a Jazz karaktere a jobb, az autób.zi lelkünknek viszont az utóbbi. :-)
2020. március 20. 09:05:34: megválaszolva Yakumo +  által, → #3913 

#3911 Yakumo +  2020. március 20. 08:05:03 re: #3906 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +3 | rejt
Nekünk is van itthon egy és vezettem is többször, (konkrétan nem az enyém) meg volt 1.4-es Civic is 14 évig, leírom a tapasztalatokat, ha gondolod.
(ha nem, akkor is [SMIL:/smile2.gif] )

Az 1.4 Civic (7gen) ugye valóban 1.4-es és 90 lovas, ami simán többnek tűnik elsőre, de a Civic alul gyengébb és könnyebb is volt vele lefulladni mint a Jazz 1339 m3-jével és 83 (vagy 84) lovával. Persze a Civic meg fent megy jobban, ez egyértelmű.

Ellenben egy Jazz nagyon okosan van hangolva, igazi kis városi szütyő. Nem tudom pontosan hol, de nagyon lent megérkezik a max. nyomatéka és a 83 ló is sokkal hamarabb jelentkezik. Így lentebb el lehet váltani és ezért legalább úgy, ha nem jobban lehet vele haladni, ráadásul kisebb fordulaton.

Felesleges is feljebb pörgetni 3-4000-nél, még előzésnél is, mert kb. itt jelentkezik a max. teljesítmény, de ezután ugyan megy még fel a fordulat, (asszem 6000-rig kb.) de azon kívül szó szerint SEMMI nem történik, csak stagnál.

A másik, hogy a Civic sem éppen volt egy elb*szott motorral szerelt valami, de a Jazz 8 gyertyás, 8 szelepes kis blokkja valami extra kis precíz valami, tényleg egy nagyon eltalált/kitalált blokk.

Az adatai valóban sivárnak tűnhetnek, de mentem öcsém után a 2.0-ás Accorddal és nagyon nem is nyomta előttem, csak haladt szépen, hát össze kellett kotornom az Accord 155 lovából legalább 130-at, hogy tartani tudjam az iramot. [SMIL:/smile2.gif]
2020. március 20. 12:46:11: megválaszolva grego +  által, → #3916 
2020. március 20. 08:50:32: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #3912 


2020. március 20. 08:06: Szerkesztve Yakumo +  által, megtekintés

#3910 JohnyFirpo +  2020. március 20. 07:50:56 re: #3906 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Egy erősebb gép után gyengének tűnik, persze. Deee autópályàn olyan szépen jöttem 140-150 km/h tempót 6.3-as figyasztás mellett, hogy elnézem neki, plusz városban, ahova való, nagyon remekül szedi a lábát és kb. 5 másodperccel ér hamarabb ugyanazon célhoz a 2.4-es Accord, ki van próbálva. :)
Szerintem marha jó kis kocsi.
2020. március 20. 13:01:36: megválaszolva grego +  által, → #3918 

#3909 KawaBazsy 0  2020. március 20. 07:38:56 re: #3908 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Mondjuk ha 1 tonna, vagy kevesebb, akkor elég ez az erő, csak emlékszem, h anno keveselltem ezt az erőt amikor kijött a kocsi, a korábbi Honda erőforrások tükrében.

#3908 grego +  2020. március 19. 23:18:19 re: #3906 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hát nem tudom. Azért szedi a lábát, ha kell. Most töltöttem bele piros Spurit, és tényleg jobb lett tőle, pedig nem hiszek a csodákban.
2020. március 20. 07:38:56: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #3909 

#3907 Kázmér +  2020. március 19. 23:00:59 re: #3906 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Minden viszonyítás kérdése.

#3906 KawaBazsy 0  2020. március 19. 22:24:48 re: #3905 (JohnyFirpo + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
84 csikó? Csak alul nem megy, vagy felül se? :-)
2020. március 20. 13:31:17: megválaszolva JohnyFirpo +  által, → #3921 
2020. március 20. 08:05:03: megválaszolva Yakumo +  által, → #3911 
2020. március 20. 07:50:56: megválaszolva JohnyFirpo +  által, → #3910 
2020. március 19. 23:18:19: megválaszolva grego +  által, → #3908 
2020. március 19. 23:00:59: megválaszolva Kázmér +  által, → #3907 

#3905 JohnyFirpo +  2020. március 19. 21:43:29 re: #3903 (kisherceg 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
1.4-es, 2005-ös. Digit klíma, téligumis lemez felni, gyári dísztárcsával; nyárigumis alufelni, távirányítós állófűtés; hullámos féktárcsa [SMIL:/szetvert.gif]

Jelenleg jobban terszik mint az Accord, nagyon praktikus járgány. :D
2020. március 20. 15:59:22: megválaszolva kisherceg 0  által, → #3924 
2020. március 19. 22:24:48: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #3906 

#3904 hrv2003 +  2020. március 19. 21:15:55 re: #3903 (kisherceg 0 )  ←  ‹›  +3 | rejt
autó

 << eleje | 87 | 86 | 85 | 84 | 83 | 82 | 81 | 80 | 79 | 78 | 77 | 76 | 75 | 74 | 73 | 72 | 71 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.41, 0.39, 0.34
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.069 mp, 10 query