Nem az a bajom, hogy rendhagyó, mert azt alapból bírom, ha valami az és mer más vagy új lenni, magyarul egyedi.
Egyszerűen rondának tartom.
A 9gen segge is furcsa volt elsőre, de idővel be tudtam fogadni, pláne élőben, mert úgy teljesen jó.
Ezzel ugyanezt megpróbáltam, de mindenképp ronda marad számomra. Ez van.
Most is megnézem az első két képet és tetszik, aztán nézem a harmadikat és attól lehervad a vigyor a pofámon, nem tudok ellene mit tenni.
De az tény, hogy tényleg egyedi és közel nem tucat segg, ezt elismerem, de hiába az elismerés, ha nem tud tetszeni, ha fejre állok, akkor sem.
Ettől függetlenül vagy ezzel együtt, ha valamiért csak új CTR-t vehetnék (és egyáltalán tudnék ) akkor minden további nélkül megvenném feketében az autót, mert a verda egyéb specifikációja és tudása miatt bőven el tudnám viselni ezt a segget.
Neked állandóan a seggével van bajod, hát ne nézegesd!
Szerintem meg épp azért qrva jó mert nem ez a “tucat segg”! Fócvágen konszernes kinézet megőrjít, mind egy kaptafára készült, semmitmondó förmedvény. Ez legalább nem áll be a sorba! Így pont tökéletes, neked pedig rendhagyó förmedvény. Nem jobb ez így?
Az biztos, h szélsőséges időjárás esetén jobb az évszakra szabott gumi, de idén pl a havas tesztet nem tudtam elvégezni.. S pl februárban végig 10 fok körül volt, ilyenkor meg a 4 évszakos sokkal jobb, mint a téli. A nyári teszt meg majd nekem most jön, kiderül, h mit tud 30+ fokban.
Bridgestone Weather Control-t vettem még decemberben. Michelin lett volna a favorit, de az nem volt a méretemben.. Ha tolom a kanyarban a gépnek, akkor is szuperül fogja, eddig maximálisan elégedett vagyok. Aztán majd kiderül, h később gyengül e a tapadás.
Egész hétvégén a 4 évszakos teszteket néztem. Olvastam, youtube-on videoztam mindenhol.
Nálam is a 4 évszakos gumi jön. A éves 3-4e km-re tökéletes lesz.
Meg ugye a gyárilag keskenyebb a sedan felnije (ezáltal könnyebb is), plusz 235 széles gumi helyett "csak" 215-ös van a sedan kivitelen.
Ez is biztosan jelent valamit.
Egyébként meg tökmindegy. Én éppen négyévszakos gumit tervezek venni a CIVIC-re, ez már a vég nálam.
Az 1.6 VTi-nél is ez volt. A sedan jobban gyorsult mint a hecsi. Különben aerodinamikai okai vannak. A csapottabb seggű autók mögött egy kvázi "vákum" keletkezik ami szívóhatással bír. A sedan esetében szinte elenyésző ez a jelenség. Az összes jó cw értékű autónak van fara ha megnézed.
biztos, de átgondolták...ennyi is elég lehet a jó időhöz...
sztem múlt évben letesztelték amikor a "mule"-k mentek a ringen...
könnyen lehet hogy ott voltak jobb idők is, csak azok még prototípus fázisban voltak (spec alkatrészekkel)...
nem publikálták őket, mert nem volt kész az autó...
Oka: FK2-nél a végáttétel pont úgy van kitalálva, hogy 2-ben 100 km/h a vége. FK8-nál meg úgy hogy 2-ben 96km/h-nál van vége ami ugye 60 mph és mivel ez a model ment USA-ba és ott erre verik, ezért Honda így csinálta meg. De ha 0-100-at nézünk, akkor már váltani kell egy 3-at is FK8 esetén ezért lesz rosszabb ideje.