Az biztos, h szélsőséges időjárás esetén jobb az évszakra szabott gumi, de idén pl a havas tesztet nem tudtam elvégezni.. S pl februárban végig 10 fok körül volt, ilyenkor meg a 4 évszakos sokkal jobb, mint a téli. A nyári teszt meg majd nekem most jön, kiderül, h mit tud 30+ fokban.
Bridgestone Weather Control-t vettem még decemberben. Michelin lett volna a favorit, de az nem volt a méretemben.. Ha tolom a kanyarban a gépnek, akkor is szuperül fogja, eddig maximálisan elégedett vagyok. Aztán majd kiderül, h később gyengül e a tapadás.
Egész hétvégén a 4 évszakos teszteket néztem. Olvastam, youtube-on videoztam mindenhol.
Nálam is a 4 évszakos gumi jön. A éves 3-4e km-re tökéletes lesz.
Meg ugye a gyárilag keskenyebb a sedan felnije (ezáltal könnyebb is), plusz 235 széles gumi helyett "csak" 215-ös van a sedan kivitelen.
Ez is biztosan jelent valamit.
Egyébként meg tökmindegy. Én éppen négyévszakos gumit tervezek venni a CIVIC-re, ez már a vég nálam.
Az 1.6 VTi-nél is ez volt. A sedan jobban gyorsult mint a hecsi. Különben aerodinamikai okai vannak. A csapottabb seggű autók mögött egy kvázi "vákum" keletkezik ami szívóhatással bír. A sedan esetében szinte elenyésző ez a jelenség. Az összes jó cw értékű autónak van fara ha megnézed.
biztos, de átgondolták...ennyi is elég lehet a jó időhöz...
sztem múlt évben letesztelték amikor a "mule"-k mentek a ringen...
könnyen lehet hogy ott voltak jobb idők is, csak azok még prototípus fázisban voltak (spec alkatrészekkel)...
nem publikálták őket, mert nem volt kész az autó...
Oka: FK2-nél a végáttétel pont úgy van kitalálva, hogy 2-ben 100 km/h a vége. FK8-nál meg úgy hogy 2-ben 96km/h-nál van vége ami ugye 60 mph és mivel ez a model ment USA-ba és ott erre verik, ezért Honda így csinálta meg. De ha 0-100-at nézünk, akkor már váltani kell egy 3-at is FK8 esetén ezért lesz rosszabb ideje.
Sziasztok 2000 évjáratú Civic 1.6 VTIhez vennék új vezérlést és ide irányítottak, az lenne a kérdésem hogy pontosan az itt a fórumon belül hogyan működik?
Ezek kellenének: Gates, SKF, Aisin
Autóm jelenleg: 74.000km ment és 6 éve van benne a vezérlés [ Dayco szíj, Ntn feszítő görgő, Nipparts vízpumpa ] Interneten csak Kavo parts szettet találok
mindenki kritizálta a fake beömlőket, így kellett valami megoldás rá...
ez alatt persze a többség megszokta és egyfajta "arculati" elem lett belőle...
de most lett helyette más amit meg kell majd szokni...
talán elől még mutat valamilyen formanyelvet, koncepciót...
egyébként a mugen már részben megcsinálta fényezett elemmel...
az se lett jobb...
Úgy hívják hogy Fészlift. Kényszeredetten kellett valamit változtatni kívül is, hogy meg lehessen mutatni, hogy valami változott. Ha fekete rész kék lenne, az bontaná a dizájnt.
Valaki magyarázza már el nekem, hogy az a két piros karikával bekeretezett műanyag "berakás" mi a szarnak kell erre az autóra? Főleg a hátuljára. Egyszerűen nem értem. Sokkal szebb lenne ha ott a lökös lenne kékben .
"Hát annál biztosan jobb, mint kinéz. A Mazdánál ezzel a formatervezői vénával nemigen lehetne portásnál komolyabb állást betölteni, de a szorgalmat díjazom."