Your client does not have permission to get URL /proxy/d-RtbZlT-pJOdqof34pbre4r4OedygwUKcsvr_JI0wJE99sxoHX8_c
WwGErgdVXCVoSnjW3qykw8bKguJUBKDIHsQ27POiS4eTP6SQPda8faFOYvsma
65FuLrIqS
from this server. (Client IP address: 2a00:23c4:f307:cb00:b10b:9fe0:edeb:817a)
Jogos! Amikor Josh Cartu odaverte az alagútban a BAC mono-t is egyből leugatták, hogy gumira már nem tellik? Csöves Kumho-val veret?!?
Közben a Kumho v700 akkoriban a legjobb semi slick volt a piacon és az egyik legdrágább is!
A nem ADAC tesztes gumik nem is léteznek!
Így van. Egy mezei júzert tuti eltántorítana a vételtől egy gyárilag szerelt Nankang gumi, hiába mondanák neki hogy de ez mennyivel jobb. Persze ez is kérdés, hogy miben jobb és mennyi km-ig.
Honda saját tervezés és saját márkás gyártás. De hogy ki gyártja le nekik azt nem tudom. De mintha valamelyik másik japán csúcsgépben is pont ez az ülés lenne csak nem ezzel a huzattal.
Azért a megane ára elég meredek. 60.000eu körül mozognak kint. Bő 20e eu-val drágább mint a CTR.
Hondának elég lenne valami normális gumit felraknia és simán ütné a renault-ot. Ezeket a continental meg michelin nevezetű bánatokat el kéne már engedni ilyen színtű autónál.
A TypeR-ek alapvetoen majdnem kivetel nelkul szinte ilyenek, mert a jo kis nemet Recaro van bennuk. Ezt a problemat nem a Hondnak tudnam be hanem a Recaro "hiabajanak", hol van egy sima EK4 ulesen kopas(?) mert az en gyarimon igy 245.000km meg semmi es itt ertelemszeruen a vezeto oldalira gondolok.
A Recarok magas comb es oldaltamasza magas kituremkedo, ehhez tarsul a velur vagy alcantara az ules oldala, nagy esellyel a rossz anyagvalasztas, de mindegyik ugyanugy elszozor kifenyesedik kikopik kiszakad stb.
Azert megjegyeznem ennyi penzert aftermarketbe is es fokent OE minosegben meg foleg sokkal jobb minoseget kellenne produkalni.
As Yamamoto said: “The Nürburgring lap time has always been part of the Type R’s complete development program. This is something we will repeat for our internal verification. If that time happens to be the quickest, then of course, we won’t be silent.”
3.5 éve majdnem elgurult a gyógyszer, mikor láttam mennyire szar anyagból van. Majdnem berendeltem egy szettet. Mondjuk szerencse hogy külön lehet alsó meg felső részt rendelni, 300 ezer / rész áron.
Amúgy ha sose ülsz be farmerban, akkor nagyságrendekkel jobban bírja
A Honda mar regota nem talalja a formakat a Civic eseteben az biztos, nem veletlen erte oket sok kritika generaciokon kersztul.
A jelenlegi TypeR esteben meg atom tultoltak a dizajnt a kevesebb neha tobb mondas meg fokent igaz ra.
A 6 gen utan az egyetlen Civic ami jol nezett ki a Japan belpiacos FD2 sedan valtozata volt, azota is csak keresik onmagukat.
Mindig vartam, hogy na majd az uj majd az uj, de az a pillanat meg nem jott el.
Nem értem ha limitált akkor miért nem voltak olyan bevállalósak mint a megane rs trophy R esetében.
-50kg nem rossz de ki lehetne vágni a hátsó ülést is meg még egyébb cumókat aztán lenne -100kg.
Igaz aki akarja kiveszi belőle amire nincs szükség.
Ettől függetlenül néha már úgy érzem a honda is olyan halvérű akar lenni mint a németek!
Az a sárga szín számomra is érdekes amúgy, mert nem tudnék visszaemlékezni egyetlen esetre sem, amikor sárga autó nekem tetszett volna, még az NSX (eredeti) esetében sem.
De az új NSX és ezen Civic esetében is marha jó, legalábbis ezeknek a modelleknek szerintem baromi jól áll.
Fura nekem is, de így van. (nálam)
Az a Sonic grey (ha jól tudom) veszedelem meg nekem nagyon nem, de ezt csak úgy mondom, senkit se érdekel/ nem is ez volt a téma
Tény, hogy nem egy esztétikai csúcs.
Most már vagy három éve ezen rugózunk ugye, én már egészen befogadtam. Nem tetszik igazán, de nem annyira rossz.
Öt-tíz év múlva meg amikor bezuhan használtan az ára kellően, sokkal többeknek fog tetszeni. Mindig így van. Hirtelen szuperszép lesz, most borítékolom. És a jó drága akkori új - formabontó - típusokra megy majd a fintorgás.
Egyébként ez alól pl. Te éppen kivétel vagy. Ha tetszene (jobban tetszene az ATS-nél), már réges-régen vettél volna egyet nyilván.
A hagyomanyok miatt a regi piros ules meg ertheto, de a kormany az elsozoben is gagyinak hatott meg most is...
A hatso lokharitot sikerult tovabb rontani, ha mar muszaj ezeket a hatalmas kamu hatso legbeomloket ott hagyni akkor a Spoon hatso lokharito valtozata veri a gyarit sokkal letisztultabb esztetikusabb vonalvezetesu:
Nekem mondjuk nem volt még olyan multi kormány ami tetszik. Az összes olyan Logitech feeling. Főleg egy úgymond sportos autóba simán mehetne gombok nélkül. Ott van pl. a 991 porsche gombok nélkül.
Öreg vagy már te is. (és én is amúgy, azt nem mondom )
Ellenben az a piros betét a kormányban szerintem távolról sem "racing boy-os" ehhez már tényleg öregnek kell lenni, hogy annak lássa az ember, mert azért elég komolyan néz az ki és egy nyamvadt Type-R-ben ülünk az ég szerelmére.
Ettől függetlenül gyors és könnyű megoldás rá mindenkinek a saját kezében van, simán változtatható/ eltüntethető.
Az ülések valóban nagyon jók, de nekem az előzővel sem volt bajom.
A seggátszabással viszont maximálisan egyetértek, az még kéne, mert azt akárhogy erőltetem, nem fogadja be a szemem.
Először így voltam a 9gen seggével is, de azt élőben megnézve el tudtam fogadni, sőt megkockáztatom, hogy tetszett is.
De a 10gennél ez sem működött, sem képen, sem élőben nem tetszik azóta sem. Minden más szögből szerintem rendben van az autó, még oldalról is elmegy, de annál hátrébb nézve..... Nem.
Nem mondom, jó büntető, mert akit megelőzöl rögtön azt nézheti, szóval......